Nee, ik vind dat persoonlijk nogal doorzichtig. Flink leeftijdsverschil, (in mijn ogen) niet woest aantrekkelijke kerel met veel invloed en volgens mij heeft zij wel een leuk koppie (blond bimbootje)quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben dus niet de enige die zo over zulke relaties denkt
Wrijf het er nog ff flink in jonguh, heb ze gemist!quote:
De WK finale is er niks bij!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Wrijf het er nog ff flink in jonguh, heb ze gemist!
Of de mogelijke overwinning van Zwolle vanavond. Man man, net 4 mannen in ons propkleine keukentje die dus naar die wedstrijd gaan, dat was echt way too much testosteronquote:
jammer? topplaat vind ik het. word er ongelooflijk vrolijk vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eensch. Alleen jammer dat Carly Rae Jepsen (ofzo) hotshot was afgelopen week.
Het past niet bij de zenderquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer? topplaat vind ik het. word er ongelooflijk vrolijk van
owja, ik ken WaterstadFM niet zo goed. en idd.....topplaat nee, maar tis zo'n lekkere meebruller. heb em zelfs op mn gsm gezet voor t geval mn mp3speler het onderweg weer eens begeeft. mag ze lekker mee tussen Slipknot, Tool, Fixkes, East17 en Kelly Clarksonquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het past niet bij de zenderEn och, topplaat... Neuh, maar ik brul em ook net zo hard mee.
meestal rond 20.15u...quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:05 schreef Piles het volgende:
Hoe laat komt de gast tegenwoordig bij EW? Ik moet gaan kiezen tussen EW en VI denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |