Het is verder een onwijs tof jong, zijn zenderkeuze is een minpuntje...quote:
Volgens mij niet hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:57 schreef Sersjee het volgende:
Ik zag van de week voor het eerst de clip en ik dacht "hé, dat lijkt die rooie dakduivel uit Harry Potter wel!" Bleek het hem nog te zijn ook. Men leert elke dag.
Echt elke dag en das een goed ding!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:57 schreef Sersjee het volgende:
Ik zag van de week voor het eerst de clip en ik dacht "hé, dat lijkt die rooie dakduivel uit Harry Potter wel!" Bleek het hem nog te zijn ook. Men leert elke dag.
Ik zet net de clip te kijken én Ed Sheeran op te zoeken. Hebben ze nou Rupert Grint dus voor de clip gebruikt? Ze lijken bizar veel op elkaar.quote:
'Dát kan niet waar zijn' of 'Wat een agressie' vind ik ook van die epische uitsprakenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Waarom doet u zo boos?"
Die is altijd leuk
Klopt, soort van grap.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zet net de clip te kijken én Ed Sheeran op te zoeken. Hebben ze nou Rupert Grint dus voor de clip gebruikt? Ze lijken bizar veel op elkaar.
Een keer een verrassend nieuwe plaat die nog niet eindeloos gedraaid is. Maar ja, dat gaat nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat had je dan anders als MH willen zien voor komende week?
Santigold.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat had je dan anders als MH willen zien voor komende week?
KUT MH !!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:31 schreef minthy het volgende:
Iedereen (al dan niet gematigd) positief?!
Daar gaat m'n schik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |