Ik huil nog even zachtjes en dan ben ik er wel overheen hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 23:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sorry ElisaB, het is de schuld van Greys, die stelde het voor.
Maar roep maar een datum, dan gaan we nog een keer.
Zaterdag kan ik ook niet iig, dan krijg ik een logé.
Ah, gelukkig maar!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik huil nog even zachtjes en dan ben ik er wel overheen hoor
*Zet strenge blik op*quote:Op donderdag 12 april 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
Elies, het hele weekend kinders? Vrijdag ook?
Anders doen we volgende week een avondje, als je wilt![]()
Sorry Muis, voor slightly offtopic
Dan kan ik nu vast je bubble burstenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:31 schreef Iwanius het volgende:
Ik kom alleen als Greys geen vriend/relatie heeft![]()
Vraag me dat zo rond 20 mei nog maar eens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:31 schreef Iwanius het volgende:
Ik kom alleen als Greys geen vriend/relatie heeft![]()
... en toen dit:quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Greys het zelf redelijk vervelend vind om vreemd te gaan
... en toen dacht ik: "Whutquote:
Ik ben nog vrijquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan ik nu vast je bubble bursten
Greys heeft haar eigenste Marlboro Man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
nee inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:36 schreef Maanvis het volgende:
Wat maakt het uit of Greys een relatie heeft? (daar voel je niets van!)
Ik vond het al zo woest. Zo niet onze brave Greesjequote:
Dat hou ik geen dag volquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:54 schreef Greys het volgende:
Zullen we gewoon een heel ander onderwerp doen dan brave Greesje?![]()
Heb je je computer weer kunnen reanimeren??
En OMG OMG OMG nog maar 40 dagen!!!
40 Days and 40 Nights zonder sekszonder ESF liedjes doen? Zodat we de 24e helemaal los kunnen gaan? Kijken of we in die 40 dagen ontwenningsverschijnselen krijgen?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet ineens aan Mr Humphries denken: "Yes I'm Free"Mr Humphries is verreweg mijn favoriete tv-homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldige rol, ik heb zo dubbel gelegen![]()
Ik ookquote:Mr Humphries is verreweg mijn favoriete tv-homo
Geweldige rol, ik heb zo dubbel gelegen
En dan te bedenken dat ik meer dan tien jaar nadat de serie was gestopt pas geboren werdquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik meer dan tien jaar nadat de serie stopte pas geboren werd
Waarin?quote:
Altijd!quote:
Is de inmiddels weggesle en op je oe senbord? De mijne wel.quote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]ja hetttt moetttt wel compleettttt he.
Valt meequote:Op maandag 16 april 2012 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is de inmiddels weggesle en op je oe senbord? De mijne wel.
Da scheel .quote:
De groetjes?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga zaterdag ter voorbereiding naar Eurovision in Concert. Moet ik nog iets vragen of geven aan Joan namens Fok?
Als ik de kans krijg natuurlijk.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga zaterdag ter voorbereiding naar Eurovision in Concert. Moet ik nog iets vragen of geven aan Joan namens Fok?
Als ik de kans krijg natuurlijk.
Hoe laat?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De groetjes?
Of moeten we eerst vergaderen over wat het gaat worden? Het vaste tafeltje doen dan maar??
Wat zij ^^ zegtquote:
We eten gewoon thuis, toch?quote:
Ow, eten we thuis?! Jor plees or mainquote:Op woensdag 18 april 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
We eten gewoon thuis, toch?
In dat geval hoeven we niet te reserveren
Piet kan vast ons tafeltje gaan blocken. Met damestassen, jassen en zulks. Vechten is toegestaan, hoewel we met een pliesie in da hous wel een beetje moeten uitkijken. Vechten mag, mits niet gezienquote:Ik bedenk me net dat het voor HenkPiet niet handig is qua tijd... want op en neer naar huis na je werk is echt lastig natuurlijk!
Ja, lach jij maar. Straks is er voor ons geen plek om te zitten en dan moeten we op de bar. Nou, nou, nou!!! Dan piep je dus wel ff anders dan, jahquote:
Als je op zo'n roerstaafje gaat zitten wel ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, lach jij maar. Straks is er voor ons geen plek om te zitten en dan moeten we op de bar. Nou, nou, nou!!! Dan piep je dus wel ff anders dan, jah
Van een roerstaafje heb ik geen last hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Als je op zo'n roerstaafje gaat zitten wel ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van een roerstaafje heb ik geen last hoorDus het is echt waar dat jullie soort mensen regelmatig een ****** op een ***** doen en dan van links naar rechts ****** bij ***.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van een roerstaafje heb ik geen last hoorLesbo van lik-me-vestje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhhhh, dat zou best eens waar kunnen wezenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:50 schreef Cat22 het volgende:
Dus het is echt waar dat jullie soort mensen regelmatig een ****** op een ***** doen en dan van links naar rechts ****** bij ***.![]()
![]()
![]()
Volgens mij wil ze dat je haar vestje likt.quote:
Volgens mij ook. En kweenie... Wat denk jijquote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij wil ze dat je haar vestje likt.![]()
Is dat oneerbaar?
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Do not worrie about me!
Ik eet wel ergens wat. Of bij Henk of in de stad.
Niet kunnen toch? Morgen concert in Paradiso, vrijdag kroeg, zaterdag Eurovision in concert, zondag half dood en heel erg moe.quote:
Zolang je oplet dat Muis er geen gaatjes in knaagt ben je wel veilig denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij ook. En kweenie... Wat denk jij
Wat leuk! Wat veel! Wat dodelijk vermoeiend!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet kunnen toch? Morgen concert in Paradiso, vrijdag kroeg, zaterdag Eurovision in concert, zondag half dood en heel erg moe.
Daarom ga ik nu ook slapen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je oplet dat Muis er geen gaatjes in knaagt ben je wel veilig denk ik.
[..]
Wat leuk! Wat veel! Wat dodelijk vermoeiend!![]()
Ik jaag je wel een paar rondjes om de bar, dan kan je het spinnen overslaanquote:
Je bent nog jong en dynamisch, dus je kan het hebbenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Niet kunnen toch? Morgen concert in Paradiso, vrijdag kroeg, zaterdag Eurovision in concert, zondag half dood en heel erg moe.
Goeien tipquote:Op woensdag 18 april 2012 23:04 schreef Cat22 het volgende:
Zolang je oplet dat Muis er geen gaatjes in knaagt ben je wel veilig denk ik.
Prrrrrr?quote:
Ok jammer, dus je komt zeker niet?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:14 schreef Dirkh het volgende:
wmb kunnen we nu wel van de lijst af hoor... had me al nooit aangemeld maar ga het ook niet als verplichting zien om alsnog te komen, en zeker niet als achteraf afhaker.
Echt jammer. Moeten we alsnog een keer apart afsprekenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:14 schreef Dirkh het volgende:
wmb kunnen we nu wel van de lijst af hoor... had me al nooit aangemeld maar ga het ook niet als verplichting zien om alsnog te komen, en zeker niet als achteraf afhaker.
dus nu krijgen we die nieuwe multipla nooit te zienquote:Op donderdag 19 april 2012 00:14 schreef Dirkh het volgende:
Fijn dat jij het voor ons in de gaten houdt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vooronderzoek :
de bitterballen waren wederom uitstekend!
En de muziek nog steeds bij vlagen té foutquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vooronderzoek :
de bitterballen waren wederom uitstekend!
Ik vond het onwijs leuk, maar was helemaal kapot tegen de tijd dat ik thuis was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En de muziek nog steeds bij vlagen té fout
Lieve PietWim, mooi dat je er was
Vind het knap van jequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vond het onwijs leuk, maar was helemaal kapot tegen de tijd dat ik thuis was.
Wanneer gaan we weer?
Zwitserland, Sinplus, Unbreakablequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik denk hongarije idd. Was suf iig.
Nu leuke jongens op het podium die over unbreakable en wildest dream zingen.
Dat kan nog wel eens wat worden.
Jedwardquote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef Ml-etje het volgende:
Live and cooking nu
De 2 heren met geblondeerd rechtop staand haar.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een oude homo
SAWRY!!
Ik dacht dat eerst ook hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Trust me, als je haar ziet vergis je je niet meerquote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een oude homo
SAWRY!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders gewoon ff voelen; doe ik ook altijd. Zekerheid voor allesquote:Op zondag 22 april 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
Trust me, als je haar ziet vergis je je niet meer
Doe een zwarte bril op, witte stok mee en alles voelenquote:Op zondag 22 april 2012 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En anders gewoon ff voelen; doe ik ook altijd. Zekerheid voor alles
Of héél per ongeluk. Werkt prima; vraag maar aan Greysquote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef Peter het volgende:
Doe een zwarte bril op, witte stok mee en alles voelen
quote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of héél per ongeluk. Werkt prima; vraag maar aan Greys
Ik kan het wel voordoen heurquote:Op zondag 22 april 2012 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zal eens kijken hoe ik dat ga doen de 24ste
quote:Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
GRRRRR... heb een roosterwijziging waardoor ik nu wel opeens naar school moet op 24 meiIk schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whiehoeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef Peter het volgende:
Ik heb een uitje die dag, middag EN avondprogramma.. Dacht het nietESF lijkt me veel leuker
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of héél per ongeluk. Werkt prima; vraag maar aan Greys
Echtquote:Op zondag 22 april 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
![]()
Het begint inmiddels wel een beetje op te vallen hoor Elies.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
Oh, scherp!
Want als jij komt, zou hij ook komen idd!
Ik dm hem wel even met het heuglijke nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live on the edge broquote:Op woensdag 25 april 2012 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Welke boys zijn heteroo... dan streep ik die alvast van mijn to-do lijstje
Je krijgt ook wel een biertje van mij hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 23:51 schreef sp3c het volgende:
overigens zie ik BrandX ook op de lijst staan dus daar kan Voorschrift zijn biertje ook direct heen dan is die rekening ook gelijk klaar
tenzij ik een biertje van haar kreeg, dan heb ik er alvast 2
Maar wel eentje die met een echt pistool stond te zwaaien.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog even het filmpje bekeken van de overal... hij komt idd ook echt over als een lulletje rozenwater!
Ja.. Welkom in krom Nederlandquote:Op donderdag 26 april 2012 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wel eentje die met een echt pistool stond te zwaaien.
En nu kennelijk 'zielig' is
Dan verstop ik mij achter Erik.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. Welkom in krom Nederland
Als er zoiets gebeurd de 24ste beuken we dr op los!
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik leer hem de 24e wel hoe je flikkert op gebaart
Ik ga eraan werkenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je er ook "flikker op, kutkneus" van maken?
wtfquote:
Een gewapende overval idd.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:53 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
wtfTypisch Nederland. Een fucking half jaar voor een overval? Omdattie zielug is? Krijg het lazerus.
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik schoot net hardop in de lach toen ik mezelf zat in te beelden hoe je 'kutkneus' moest gebaren![]()
Ach johquote:Op donderdag 26 april 2012 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Een gewapende overval idd.
Want boohoo hij is verslaafd en doof en zielig en hij had zelfmoordpogingen gedaan kennelijk in de gevangenis. Kutkneus
Mag ik meedoen voor 2,50? Ik pik tohc maar de helft op.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef Muis006 het volgende:
5 euro de man
Henk free of charge want die is bedreigd.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik meedoen voor 2,50? Ik pik tohc maar de helft op.
2,50 en een extra punt vlaai.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deal!quote:
Duh.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
We gaan toch wel meer leren dan kut-kneus he?
Anders ist lastig kiezen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiiihihi, ik probeer me een beeld te vormen van jou als 'a vision in orange'quote:Op donderdag 26 april 2012 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]![]()
Ik wil het ook wel leren![]()
Ik heb trouwens een oranje t-shirt, een oranje tasje , een oranje sjaaltje en een paar oranje schoentjes met witte stippen gescoord bij het kruitvat dus dat vind ik wel genoeg oranje accenten om mee te mogen lijkt me
En dan op de video 40 krijsende wijven en homo's achter hem aan zien rennen, al handtasjes gooiend!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als er zoiets gebeurd de 24ste beuken we dr op los!
En dan hoor je Greesquote:Op donderdag 26 april 2012 20:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
En dan op de video 40 krijsende wijven en homo's achter hem aan zien rennen, al handtasjes gooiend!
Ik zou er bijna op gaan hopen....
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
En dan op de video 40 krijsende wijven en homo's achter hem aan zien rennen, al handtasjes gooiend!
Ah ja, mijn enorme scheldvocabulaire...quote:
Ik neem zaterdag kruimel mee voor Henkie, dan zorg ik de 24e voor een andere vlaai.quote:
Geeneensnie-eenspuddingvoormijquote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik neem zaterdag kruimel mee voor Henkie, dan zorg ik de 24e voor een andere vlaai.
Weet je wat nou het gekke is?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent zó lekker in plaTT RoTTerdamsj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja kan het ook wel. Maar ik vind je natte T en je rollende R lekker hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
Weet je wat nou het gekke is?
Dat ze me in Zoetermeer bij die ene baan helemaal geen accent vinden hebben.![]()
![]()
Superquote:[spoiler]Ze had vrijdagmiddag stiekem meegeluisterd, dat doen ze bij iedereen na 3 of 4 weken, zonder dat je het weet, en was erg tevreden en vond mijn stem prettig (![]()
) en dat ik alles onder controle had tijdens een gesprek en dat ik beschaafd praat enzo. Hihihiiiiiiiiiihihi.[/spoiler]
KrrrruimelTpuddinggT!quote:
Maar waar gaan we die dan wel etenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef Greys het volgende:
We gaan ook geen meegebrachte vlaaien eten in een kroeg
Dat is not done.
De carrot cake blijft op mijn kamer staan tot ik m aan jou geefquote:Op donderdag 26 april 2012 20:58 schreef Greys het volgende:
Nee, want dan had ik er net zo goed kunnen slapen![]()
Ik doe het wel met de chocoladetaart van Henk
dat lijkt me lollig!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar waar gaan we die dan wel eten, komen jullie dan naar ons hotel
Zijn er niet sowieso gebaren die we kunnen leren?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik leer hem de 24e wel hoe je flikkert op gebaart
Makkelijke bedoel je?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn er niet sowieso gebaren die we kunnen leren?
Het gebaar met de middelvinger sowiesoquote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn er niet sowieso gebaren die we kunnen leren?
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Doe ff een snelle cursusquote:Op donderdag 26 april 2012 21:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Makkelijke bedoel je?
Eigenlijk is het gros makkelijk (en logisch) maar onthouden is lastig
Hjaaaaaquote:Op donderdag 26 april 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Nog maar minder dan een maand nu, whohooooooooooo
Meer dan een maand voelt altijd nog zo lang, nu gaat het hard
Ja maar ik zie je de 24e pasquote:Op donderdag 26 april 2012 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat, nu?
Dat gaat fees toe fees beter.
Die dingesen met die dinges, bedoel je?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hjaaaaa
ik ga morgen toch kijken voor nog wat dingesen.
Heb jij al gedingest?
Volgens mij echt, maar dat is ASL dus ik herken het nietquote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die dingesen met die dinges, bedoel je?
Die hadden we al ergens gezien, maar ik weet ook niet meer waar, ik kijk even
Oh trouwens... Zijn dit échte gebaren? Of versimpeld/verzonnen?
ASL verschilt dan hoe van wat jij aan het leren bent?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij echt, maar dat is ASL dus ik herken het niet
Ik kan "mijn naam is"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nou, american sign language kent heel veel andere gebaren, is eigenlijk gewoon een andere taal. Gebarentaal heeft net zoals gesproken talen per land (en zelfs per streek) culturele invloeden. Bovendien kan de grammatica verschillen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
ASL verschilt dan hoe van wat jij aan het leren bent?
Of is het heel simpel en is het 'de taal'?
Fras vind ik ook lastig iddquote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, american sign language kent heel veel andere gebaren, is eigenlijk gewoon een andere taal. Gebarentaal heeft net zoals gesproken talen per land (en zelfs per streek) culturele invloeden. Bovendien kan de grammatica verschillen.
Het is niet makkelijk om te leren, gewoon vergelijkbaar met bv spaans of fras. Compleet andere grammatica etc.
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet in gebarentaal
Awwquote:Op donderdag 26 april 2012 21:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit nu de hele tijd mn naam te oefenen en ik krijg al kramp in mn knokkels
Zwabberrrrrrt, jij komt ook wel even mee wapperen he?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet in gebarentaal
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Muis006 het volgende:
Het gebaar voor Willem-Alexander is trouwens bijna hetzelfde als het gebaar voor poepen
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dove mensen zijn gewoon superstealthy satiristen
Oh... beetje domquote:Op donderdag 26 april 2012 21:55 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mij heeft ie dat naamgebaar trouwens zelf verzonnen
Ik twijfel nog of jullie stiekem niet gewoon hele enge mensen zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwabberrrrrrt, jij komt ook wel even mee wapperen he?
Je woont haast om de hoek!
Of stond je al op de lijst?
Ik ben het ff kwijt
Ja nu mag je niet meer komen hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of jullie stiekem niet gewoon hele enge mensen zijn![]()
Also, ik ben tegen die tijd op dieet, dus ik vrees dat ik de hele avond dan alleen water drink
Dat wist ik alquote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
Ennnnnnn, Loveless85 op een leeg plekje in de lijst toegevoegd
Hij blijft niet slapen en kan niet tot diep in de nacht blijven want volgende ochtend vroeg op, maar hij komt zeker even een biertje drinkenNet toegezegd.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
Ennnnnnn, Loveless85 op een leeg plekje in de lijst toegevoegd
Hij blijft niet slapen en kan niet tot diep in de nacht blijven want volgende ochtend vroeg op, maar hij komt zeker even een biertje drinkenNet toegezegd.
Met je neus tegen het raamquote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij deze ga ik buiten in de regen voor het raam staan met een sip gezicht
Ja okee, straks dan kan ik op de 24e niets meer van de krampquote:Op donderdag 26 april 2012 21:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Awwje moet ook niet je vingers overdreven aanspannen. Gewoon soepel
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat wist ik almaar ik had beloofd niets te zeggen.
Mop, je weet dat je bij een dieet best af en toe 1 avondje mag zondigen?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij deze ga ik buiten in de regen voor het raam staan met een sip gezicht
Oh vetquote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een ballon in m'n hand en een propellorpetje
Niet dit dieet, ik ga een maand of 2 / 3 bijna volledig van vast voedsel afquote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, je weet dat je bij een dieet best af en toe 1 avondje mag zondigen?
Ik neem mijn blendert wel mee.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet dit dieet, ik ga een maand of 2 / 3 bijna volledig van vast voedsel af
Ja? En?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Minder dan een maand!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Cee en Roozjee!
Nog maar minder dan een maandje!![]()
Bier is geen vast voedselquote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
GMTA.quote:
Ik heb er zin in en vrees ervoor tegelijkertijd!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Cee en Roozjee!
Nog maar minder dan een maandje!![]()
Effe quoten.quote:
Ik ben Hagridquote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Effe quoten.![]()
En hoe gaan we jouw goddelijke lijf herkennen?
Kom je met de motor?quote:
Het is net als met de sauna, ik beloof je dat je vrees binnen 5 minuten weg isquote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er zin in en vrees ervoor tegelijkertijd!
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net als met de sauna, ik beloof je dat je vrees binnen 5 minuten weg is![]()
Jij wel. Bij die tussendeur.quote:
Ja zeg, ga het daarmee vergelijken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net als met de sauna, ik beloof je dat je vrees binnen 5 minuten weg is![]()
Ik stel me nu voor dat ik 't café binnen kom en er 40 blote bezwete lijven elkaar met grote takken met gebladerte te lijf gaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je niet lekker wordt dan leggen we je met de beentjes omhoog.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel me nu voor dat ik 't café binnen kom en er 40 blote bezwete lijven elkaar met grote takken met gebladerte te lijf gaan.
Waarom denk je dat ik elk risico heb uitgesloten en een ander hotel heb geboekt?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ik met mijn lichaam showt vallen jullie spontaan dood
Dus dat doen we maar niet.
Ik ging laatst met een stel FOK!sters naar de sauna waarvan er 1 of 2 nog nooit gedurfd hadden.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja zeg, ga het daarmee vergelijken.![]()
de sauna heb ik ook nooit aangedurfd![]()
Ohja, you've seen the goods toen ze veilig bedekt waren.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik elk risico heb uitgesloten en een ander hotel heb geboekt?
[Paris H.] That's hot! [/Paris H.]quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel me nu voor dat ik 't café binnen kom en er 40 blote bezwete lijven elkaar met grote takken met gebladerte te lijf gaan.
Waitwhutwanneerwasda?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging laatst met een stel FOK!sters naar de sauna waarvan er 1 of 2 nog nooit gedurfd hadden.
En haast misselijk van de zenuwen werden op de parkeerplaats.
Na een paar minuten werden er naakte pirouetjes gehupst in het zwembad en riepen ze 'Je had gelijkkkkk, het is helemaal weg'.
![]()
nice ... denk ikquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het is een grote nakende kliek zeg ik je!
Ik heb dat Ing toch écht zien doen hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waitwhutwanneerwasda?![]()
Maar het idee klopt wel.![]()
Ja, poep. Nou moeten we nog een keer.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat Ing toch écht zien doen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ookquote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waitwhutwanneerwasda?![]()
Maar het idee klopt wel.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ookToen we zeiden "maar de koprol in het water doen we nu maar even niet
"
Ow ja! Dat weet ik nog wel!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ookToen we zeiden "maar de koprol in het water doen we nu maar even niet
"
Japsquote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
Ah... nu kan ze het zelf even bevestigen!
Daar hadden we het nog over toen ja....of je euhm.....dattes dan boven water zou komen.quote:
Toch had Gb het best kunnen proberen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar hadden we het nog over toen ja....of je euhm.....dattes dan boven water zou komen.
En volgens onze wiskundige berekeningen zou dat wel het geval zijn, dus we hebben het maar niet geprobeerd
Oeps!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:35 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmmm, ik ben een micro-sd kaart kwijt (hoewel ik nog een telefoon heb waar ie in kan zitten maar ik weet ff niet waar die is)
en nu ben ik ergens bang dat ie in een telefoon zat die mn neef nu heeft
ja ik ookquote:Op donderdag 26 april 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik zou die ene foon toch even zoeken voor je gemoedsrust
Ik krijg steeds spook-dm's dat ik een PM heb en dan heb ik geen PM
IIIIIIIIIIIIIiiiiii wonder if I say that you lalalalalahoeginghetookalweerzondertegooglen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Oh en nu ineens 3 PM's
Oops. Offtopic.
Puppet on a striiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing
Backup makenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:39 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja er staan voornamelijk foto's van achterneefjes enzo op maar ik wil die niet kwijt zijn zeg maar
Ook.quote:
IIIIIIIIIII wonder if you say that you say that you careeeeeeeequote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
IIIIIIIIIIIIIiiiiii wonder if I say that you lalalalalahoeginghetookalweerzondertegooglen.
Blijkbaar was het niet zo vanzelfsprekendquote:
Ik sluit niet uit dat ik ergens op mn laptop-backup een backup hebquote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Blijkbaar was het niet zo vanzelfsprekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |