Ik huil nog even zachtjes en dan ben ik er wel overheen hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 23:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sorry ElisaB, het is de schuld van Greys, die stelde het voor.
Maar roep maar een datum, dan gaan we nog een keer.
Zaterdag kan ik ook niet iig, dan krijg ik een logé.
Ah, gelukkig maar!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik huil nog even zachtjes en dan ben ik er wel overheen hoor
*Zet strenge blik op*quote:Op donderdag 12 april 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
Elies, het hele weekend kinders? Vrijdag ook?
Anders doen we volgende week een avondje, als je wilt![]()
Sorry Muis, voor slightly offtopic
Dan kan ik nu vast je bubble burstenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:31 schreef Iwanius het volgende:
Ik kom alleen als Greys geen vriend/relatie heeft![]()
Vraag me dat zo rond 20 mei nog maar eens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:31 schreef Iwanius het volgende:
Ik kom alleen als Greys geen vriend/relatie heeft![]()
... en toen dit:quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Greys het zelf redelijk vervelend vind om vreemd te gaan
... en toen dacht ik: "Whutquote:
Ik ben nog vrijquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan ik nu vast je bubble bursten
Greys heeft haar eigenste Marlboro Man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
nee inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:36 schreef Maanvis het volgende:
Wat maakt het uit of Greys een relatie heeft? (daar voel je niets van!)
Ik vond het al zo woest. Zo niet onze brave Greesjequote:
Dat hou ik geen dag volquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:54 schreef Greys het volgende:
Zullen we gewoon een heel ander onderwerp doen dan brave Greesje?![]()
Heb je je computer weer kunnen reanimeren??
En OMG OMG OMG nog maar 40 dagen!!!
40 Days and 40 Nights zonder sekszonder ESF liedjes doen? Zodat we de 24e helemaal los kunnen gaan? Kijken of we in die 40 dagen ontwenningsverschijnselen krijgen?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet ineens aan Mr Humphries denken: "Yes I'm Free"Mr Humphries is verreweg mijn favoriete tv-homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldige rol, ik heb zo dubbel gelegen![]()
Ik ookquote:Mr Humphries is verreweg mijn favoriete tv-homo
Geweldige rol, ik heb zo dubbel gelegen
En dan te bedenken dat ik meer dan tien jaar nadat de serie was gestopt pas geboren werdquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik meer dan tien jaar nadat de serie stopte pas geboren werd
Waarin?quote:
Altijd!quote:
Is de inmiddels weggesle en op je oe senbord? De mijne wel.quote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]ja hetttt moetttt wel compleettttt he.
Valt meequote:Op maandag 16 april 2012 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is de inmiddels weggesle en op je oe senbord? De mijne wel.
Da scheel .quote:
De groetjes?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga zaterdag ter voorbereiding naar Eurovision in Concert. Moet ik nog iets vragen of geven aan Joan namens Fok?
Als ik de kans krijg natuurlijk.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga zaterdag ter voorbereiding naar Eurovision in Concert. Moet ik nog iets vragen of geven aan Joan namens Fok?
Als ik de kans krijg natuurlijk.
Hoe laat?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De groetjes?
Of moeten we eerst vergaderen over wat het gaat worden? Het vaste tafeltje doen dan maar??
Wat zij ^^ zegtquote:
We eten gewoon thuis, toch?quote:
Ow, eten we thuis?! Jor plees or mainquote:Op woensdag 18 april 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
We eten gewoon thuis, toch?
In dat geval hoeven we niet te reserveren
Piet kan vast ons tafeltje gaan blocken. Met damestassen, jassen en zulks. Vechten is toegestaan, hoewel we met een pliesie in da hous wel een beetje moeten uitkijken. Vechten mag, mits niet gezienquote:Ik bedenk me net dat het voor HenkPiet niet handig is qua tijd... want op en neer naar huis na je werk is echt lastig natuurlijk!
Ja, lach jij maar. Straks is er voor ons geen plek om te zitten en dan moeten we op de bar. Nou, nou, nou!!! Dan piep je dus wel ff anders dan, jahquote:
Als je op zo'n roerstaafje gaat zitten wel ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, lach jij maar. Straks is er voor ons geen plek om te zitten en dan moeten we op de bar. Nou, nou, nou!!! Dan piep je dus wel ff anders dan, jah
Van een roerstaafje heb ik geen last hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Als je op zo'n roerstaafje gaat zitten wel ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van een roerstaafje heb ik geen last hoorDus het is echt waar dat jullie soort mensen regelmatig een ****** op een ***** doen en dan van links naar rechts ****** bij ***.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van een roerstaafje heb ik geen last hoorLesbo van lik-me-vestje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhhhh, dat zou best eens waar kunnen wezenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:50 schreef Cat22 het volgende:
Dus het is echt waar dat jullie soort mensen regelmatig een ****** op een ***** doen en dan van links naar rechts ****** bij ***.![]()
![]()
![]()
Volgens mij wil ze dat je haar vestje likt.quote:
Volgens mij ook. En kweenie... Wat denk jijquote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij wil ze dat je haar vestje likt.![]()
Is dat oneerbaar?
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Do not worrie about me!
Ik eet wel ergens wat. Of bij Henk of in de stad.
Niet kunnen toch? Morgen concert in Paradiso, vrijdag kroeg, zaterdag Eurovision in concert, zondag half dood en heel erg moe.quote:
Zolang je oplet dat Muis er geen gaatjes in knaagt ben je wel veilig denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij ook. En kweenie... Wat denk jij
Wat leuk! Wat veel! Wat dodelijk vermoeiend!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet kunnen toch? Morgen concert in Paradiso, vrijdag kroeg, zaterdag Eurovision in concert, zondag half dood en heel erg moe.
Daarom ga ik nu ook slapen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je oplet dat Muis er geen gaatjes in knaagt ben je wel veilig denk ik.
[..]
Wat leuk! Wat veel! Wat dodelijk vermoeiend!![]()
Ik jaag je wel een paar rondjes om de bar, dan kan je het spinnen overslaanquote:
Je bent nog jong en dynamisch, dus je kan het hebbenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Niet kunnen toch? Morgen concert in Paradiso, vrijdag kroeg, zaterdag Eurovision in concert, zondag half dood en heel erg moe.
Goeien tipquote:Op woensdag 18 april 2012 23:04 schreef Cat22 het volgende:
Zolang je oplet dat Muis er geen gaatjes in knaagt ben je wel veilig denk ik.
Prrrrrr?quote:
Ok jammer, dus je komt zeker niet?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:14 schreef Dirkh het volgende:
wmb kunnen we nu wel van de lijst af hoor... had me al nooit aangemeld maar ga het ook niet als verplichting zien om alsnog te komen, en zeker niet als achteraf afhaker.
Echt jammer. Moeten we alsnog een keer apart afsprekenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:14 schreef Dirkh het volgende:
wmb kunnen we nu wel van de lijst af hoor... had me al nooit aangemeld maar ga het ook niet als verplichting zien om alsnog te komen, en zeker niet als achteraf afhaker.
dus nu krijgen we die nieuwe multipla nooit te zienquote:Op donderdag 19 april 2012 00:14 schreef Dirkh het volgende:
Fijn dat jij het voor ons in de gaten houdt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vooronderzoek :
de bitterballen waren wederom uitstekend!
En de muziek nog steeds bij vlagen té foutquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vooronderzoek :
de bitterballen waren wederom uitstekend!
Ik vond het onwijs leuk, maar was helemaal kapot tegen de tijd dat ik thuis was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En de muziek nog steeds bij vlagen té fout
Lieve PietWim, mooi dat je er was
Vind het knap van jequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vond het onwijs leuk, maar was helemaal kapot tegen de tijd dat ik thuis was.
Wanneer gaan we weer?
Zwitserland, Sinplus, Unbreakablequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik denk hongarije idd. Was suf iig.
Nu leuke jongens op het podium die over unbreakable en wildest dream zingen.
Dat kan nog wel eens wat worden.
Jedwardquote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef Ml-etje het volgende:
Live and cooking nu
De 2 heren met geblondeerd rechtop staand haar.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een oude homo
SAWRY!!
Ik dacht dat eerst ook hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Trust me, als je haar ziet vergis je je niet meerquote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een oude homo
SAWRY!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders gewoon ff voelen; doe ik ook altijd. Zekerheid voor allesquote:Op zondag 22 april 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
Trust me, als je haar ziet vergis je je niet meer
Doe een zwarte bril op, witte stok mee en alles voelenquote:Op zondag 22 april 2012 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En anders gewoon ff voelen; doe ik ook altijd. Zekerheid voor alles
Of héél per ongeluk. Werkt prima; vraag maar aan Greysquote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef Peter het volgende:
Doe een zwarte bril op, witte stok mee en alles voelen
quote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of héél per ongeluk. Werkt prima; vraag maar aan Greys
Ik kan het wel voordoen heurquote:Op zondag 22 april 2012 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zal eens kijken hoe ik dat ga doen de 24ste
quote:Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
GRRRRR... heb een roosterwijziging waardoor ik nu wel opeens naar school moet op 24 meiIk schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whiehoeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef Peter het volgende:
Ik heb een uitje die dag, middag EN avondprogramma.. Dacht het nietESF lijkt me veel leuker
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of héél per ongeluk. Werkt prima; vraag maar aan Greys
Echtquote:Op zondag 22 april 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
![]()
Het begint inmiddels wel een beetje op te vallen hoor Elies.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
Oh, scherp!
Want als jij komt, zou hij ook komen idd!
Ik dm hem wel even met het heuglijke nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live on the edge broquote:Op woensdag 25 april 2012 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Welke boys zijn heteroo... dan streep ik die alvast van mijn to-do lijstje
Je krijgt ook wel een biertje van mij hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 23:51 schreef sp3c het volgende:
overigens zie ik BrandX ook op de lijst staan dus daar kan Voorschrift zijn biertje ook direct heen dan is die rekening ook gelijk klaar
tenzij ik een biertje van haar kreeg, dan heb ik er alvast 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |