quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Misschien. Nu is het gewoon een te dik meisje dat werd gepest omdat ze te dik was.
Dat is toch helemaal niet raar? Juist dat pesten zonder reden/om maar een pispaaltje te hebben lijkt me vervelender, hierbij was het gewoon duidelijk dat die vetzak te dik was.
Als ze nu wel mooi was geweest zou het eerder mooi zijn voor die vetzak, dan had zij tenminste bewezen dat ze niet afhankelijk was van anderen en zichzelf had verbeterd; in plaats daarvan is ze nog steeds dik, maar dan nu met lelijke piercings en een enorme pens.
Volgens mij zei ze letterlijk in het programma dat ze nog erg in de knoop zit met zichzelf, en dat ze eten als troost gebruikt en daarom nog altijd dik is. Ik vind het sneu voor d'r. Maar mensen hier mogen ook wel wat verder kijken dan haar uiterlijk zeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zoiets als eigenwaarde en discipline, mijn goede vriend. Afvallen doe je niet voor anderen, maar omdat je het zelf zat bent om in de spiegel te kijken en een ongelukkige vette depressieve hoop te zien.
Ja, iedereen werd gepest ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het geheugenverlies komt weer opzetten.
Alsof dat helpt.quote:
Dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 19 april 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Zit te twitteren! Zit te FOK!ken bedoel je Peter.
Want als de gepeste zegt dat iets gebeurd is, wat de pester ontkent, moet het natuurlijk wel onwaar zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:35 schreef fespo het volgende:
1 dingen hebben die slachtoffers wel gemeen, ze hebben allemaal een rijke fantasie en zeer kleine teentjes.
maar wel fijn dat ze er wel iets aan hebben
Je kan ook ergens anders gaan trollen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:35 schreef fespo het volgende:
1 dingen hebben die slachtoffers wel gemeen, ze hebben allemaal een rijke fantasie en zeer kleine teentjes.
maar wel fijn dat ze er wel iets aan hebben
Die was volgens mij gewoon boos en beledigd omdat Elviera beweerde dat ze de luizen van haar had gekregenquote:Op donderdag 19 april 2012 22:29 schreef kwiwi het volgende:
Er is geen zak aan zonder FOK!Maar dat meisje meende er geen zak van, die blonde, snap niet waarom ze uberhaupt wilde meewerken.
Laatst las ik dat cola ook wonderen doet tegen kauwgom in t haarquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:46 schreef matthijst het volgende:
Beetje een attention whore leek me deze... Vond het gewoon leuk om op tv te zijn.
Hele tijd een beetje lacherig te doen.
En je haar knippen als er kauwgom in zit is wel heel onnozel: pindakaas erop en kloar...
En die hypnoseshizzle
Wat een bullshit.
Heb je weer het doldwaze speelkwartier jongen.....quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:46 schreef matthijst het volgende:
Beetje een attention whore leek me deze... Vond het gewoon leuk om op tv te zijn.
Hele tijd een beetje lacherig te doen.
En je haar knippen als er kauwgom in zit is wel heel onnozel: pindakaas erop en kloar...
En die hypnoseshizzle
Wat een bullshit.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, hahhaah, dat was zo grappig
"Ja, ik werd wel eens flappie genoemd-"
"Omdat je flaporen hebt?"
Je bent pas onnozel als je denkt dat je dat er zomaar uitkrijgt, maarja lul maar een eind raak met die andere kutkindjes hier sletje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh had ze daarom haar haar geknipt? Ik dacht dat die klasgenoten dat hadden gedaan (maar heb maar half geluisterd)
Da's best onnozel ja....
zit je nou te pesten?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je bent pas onnozel als je denkt dat je dat er zomaar uitkrijgt, maarja lul maar een eind raak met die andere kutkindjes hier sletje.
op die foto zag het er ook raar geknipt uit.....quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh had ze daarom haar haar geknipt? Ik dacht dat die klasgenoten dat hadden gedaan (maar heb maar half geluisterd)
Da's best onnozel ja....
Dacht dat ze down had ofzo (op de foto bedoel ik dan hè). Ik viel in toen ze de foto in beeld was.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
op die foto zag het er ook raar geknipt uit.....Kan aan foto liggen. Of aan de wind :p
Ja daarom dacht ik dat haar klasgenoten het hadden gedaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
op die foto zag het er ook raar geknipt uit.....Kan aan foto liggen. Of aan de wind :p
http://www.wikihow.com/Get-Gum-out-of-Your-Hairquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je bent pas onnozel als je denkt dat je dat er zomaar uitkrijgt, maarja lul maar een eind raak met die andere kutkindjes hier sletje.
Wat een frustratie. Ben je ook vroeger gepest of zo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |