Sowieso. Bovendien is mentale inspanning schaarser, dus duurder. Win-win.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gezien de intellectuele kwaliteiten is het vaak prima verdeeld. Doe mij maar een net kantoorbaantje, een bleke snoet en wat overgewicht is minder ruk dan een kapotte rug op je 50e.
Ben je weer terug bij mijn 1e punt:quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben je weer terug bij mijn 1ste punt: intellectueel zegt niks.
Ja leuk. Alleen is het gelul. In sommige gevallen zou je gelijk hebben maar waar GSbrder het over heeft zeker niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben je weer terug bij mijn 1ste punt: intellectueel zegt niks.
GSBorder was ook way off.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:33 schreef waht het volgende:
[..]
Ja leuk. Alleen is het gelul. In sommige gevallen zou je gelijk hebben maar waar GSbrder het over heeft zeker niet.
Hij had het ergens over ingenieurs. Die zijn verdomde handig en leveren voornamelijk intellectuele kwaliteiten.quote:
Castratie van animale verlangens, om je concullega (een van mijn favoriete portmanteau's) Christiaan Weijts te quoten.quote:
Ach, ik heb helemaal geen zak met de PvdA (noch met andere partij overigens) en moet bekennen dat ik ook weinig enthousiast ben over de plannen die Samsom heeft gepresenteerd. Maar hoe spastisch hier wordt gereageerd op de PvdA is gewoon echt fucking zielig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Castratie van animale verlangens, om je concullega (een van mijn favoriete portmanteau's) Christiaan Weijts te quoten.
Omdat ik betwijfel of de gemiddelde alumnus van HBO psychologie - daar begon het immers mee - een aanwinst is voor je onderneming?quote:
Nee, of het zinvol is op een lager niveau, in deze discussie HBO, neer te kijken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ik betwijfel of de gemiddelde alumnus van HBO psychologie - daar begon het immers mee - een aanwinst is voor je onderneming?
Flexwerk is ook alle behalve een zegen. Ja, wellicht voor de werkgever.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:38 schreef Drugshond het volgende:
PVDA wil van flexwerk weer vast werk maken.... denk dat ze een station gemist hebben.
Qua ideologie klopt het wel... uitvoering minder. Het zou pas helpen als ze flexlonen gingen betalen als all-in lonen en dat iedereen zelf verantwoordelijk is voor zijn eigen hachje.
Of de lach van Rutte, of de xenofobie van Geert, of de geslepenheid van Verhagen wordt bejegend. Politieke discussies an sich zijn zielig ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik heb helemaal geen zak met de PvdA (noch met andere partij overigens) en moet bekennen dat ik ook weinig enthousiast ben over de plannen die Samsom heeft gepresenteerd. Maar hoe spastisch hier wordt gereageerd op de PvdA is gewoon echt fucking zielig.
Vandaag niets gehoord over de PvdA hier.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik heb helemaal geen zak met de PvdA (noch met andere partij overigens) en moet bekennen dat ik ook weinig enthousiast ben over de plannen die Samsom heeft gepresenteerd. Maar hoe spastisch hier wordt gereageerd op de PvdA is gewoon echt fucking zielig.
Dat is in de gevallen die ik noemde niet zonder reden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, of het zinvol is op een lager niveau, in deze discussie HBO, neer te kijken.
Daarom heb ik het ook wel een beetje gehad met POL.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of de lach van Rutte, of de xenofobie van Geert, of de geslepenheid van Verhagen wordt bejegend. Politieke discussies an sich zijn zielig ja.
Ik ook. Maar ik mag jou en wat anderen nog wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook wel een beetje gehad met POL.
Ik ben ook helemaal niet tegen rechts. Jij bent bij uitstek degene van het links/rechts denken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vandaag niets gehoord over de PvdA hier.
Is het niet ik-ben-fel-tegen-rechts-dus-lul-ik-ertegenin-no-matter-what?
Oh, absoluut.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik mag jou en wat anderen nog wel.
Je hebt humorquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet tegen rechts. Jij bent bij uitstek degene van het links/rechts denken.
Wat jij wilt, opa. Je zal ongetwijfeld ontkennen dat je in elk topic waar je de kans krijgt meegaat of opvoert over links zus of zo. Zal mij verder een worst wezen.quote:
Dat is ook het hele spel.... "in the end" heeft de werkgever gelijk of alle touwtjes. Je zit het nu ook met het poldermodel.... dat staat nu met 1 voet in het graf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Flexwerk is ook alle behalve een zegen. Ja, wellicht voor de werkgever.
En het alternatief is het angelsaksische model vol overgave omarmen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is ook het hele spel.... "in the end" heeft de werkgever gelijk of alle touwtjes. Je zit het nu ook met het poldermodel.... dat staat nu met 1 voet in het graf.
Op vrijdag 13 april 2012 00:46 schreef KoosVogels het volgende:
Wat van de beuk erin ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:49 schreef Drugshond het volgende:
Die afweging heb ik al 5 jr geleden gemaakt. Ben niet of nauwelijks op [NWS] en/of [POL] te verkennen. [ afbeelding ] Op vrijdag 13 april 2012 00:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En het alternatief is het angelsaksische model vol overgave omarmen?
Wil Samsom denivelleren, ja?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat is dus precies waar ik bang voor ben en waar ik mij tegen keer. En nee, niet met allerlei denivellerende bullshit-maatregelen zoals voorgesteld door Samsom, maar meer door je af te keren van de utopie die het heilige geloof in de vrije markt heet.
Ik ben weer eens een beetje wezen lezen de afgelopen weken en leerde bijvoorbeeld dat het heilige geloof in de vrije markt net zo goed leidt tot repressie en ellende als bijvoorbeeld het communistische ideaal. Dat wordt zelfs erkend door een figuur als Jeremy Bentham (weet niet 100 procent zeker of ik de juiste persoon heb)quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:51 schreef GSbrder het volgende:
Dat lijkt me stug.
Maar goed, dat zegt men bij elke stap die ook maar een tikkeltje minder verzorgingsstaat is dan de vorige honderd wetsvoorstellen.
Sorry, ik bedoelde uiteraard nivelleren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wil Samsom denivelleren, ja?
Die man is utopischer in zijn Father knows best-geloof dan zelfs de meest losgeslagen Bolkesteinadept in Nederland ooit propagandeerde voor absolute en universele marktwerking te zijn.
En dat is dus precies waar ik bang voor ben en waar ik mij tegen keer. En nee, niet met allerlei denivellerende bullshit-maatregelen zoals voorgesteld door Samsom, maar meer door je af te keren van de utopie die het heilige geloof in de vrije markt heet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat van de beuk erin ?
ff serieus... de middenklasse of middenmoter is aan het vervagen. Straks hebben we nog een 2 versnellingsbak.... have and have nots.
Ok. Hoorde laatst van ene Kees dat een wereld zonder geld ook vrij naar was voor ons allen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben weer eens een beetje wezen lezen de afgelopen weken en leerde bijvoorbeeld dat het heilige geloof in de vrije markt net zo goed leidt tot repressie en ellende als bijvoorbeeld het communistische ideaal. Dat wordt zelfs erkend door een figuur als Jeremy Bentham (weet niet 100 procent zeker of ik de juiste persoon heb)
Najah, ik ben ook wel tot de conclusie gekomen dat een dergelijke utopie enkel gerealiseerd kan worden wanneer mensen worden heropgevoed. Eigenlijk precies zoals Benthem de homo economicus letterlijk wilde creeeren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ok. Hoorde laatst van ene Kees dat een wereld zonder geld ook vrij naar was voor ons allen.
Niet vreemd opkijken als daar ook een blauwe brief van de belastingsdienst erbij ligt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:02 schreef KoosVogels het volgende:
Morgen valt trouwens Das Kapital op de mat
Leuk stukje prozaquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Najah, ik ben ook wel tot de conclusie gekomen dat een dergelijke utopie enkel gerealiseerd kan worden wanneer mensen worden heropgevoed. Eigenlijk precies zoals Benthem de homo economicus letterlijk wilde creeeren.
Maar goed, deze man gaat slapen. Morgen moet er weer gewerkt worden. Overigens zijn discussies over de inhoud van dit soort filosofische denkrichtingen wat ik vaker zou willen zien in POL.
Morgen valt trouwens Das Kapital op de mat
Ik zie er geen bijquote:Op vrijdag 13 april 2012 03:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nog liefhebbers voor een spijkerbroek? De actie is twee voor ¤ 129 maar ik zie er helaas maar één van mijn gading bij staan.
http://www.jeansprovider.nl/collectie/sale/
Je hebt veel Buitengewoon Lager Onderwijs gehad?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef remlof het volgende:
Ik zie de TT nu pas.
Nou ik heb er heel veel gehad de laatste dagen
Maar VS is een stoeipoes.quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
VS wil jou vast ook wel een knuffel geven.
quote:
Mooi topic voor OUD..quote:'Pleidooi verplichte anticonceptie'
AMSTERDAM - Oud-voorzitter van de Onderzoeksraad voor Veiligheid Pieter van Vollenhoven pleit voor een wettelijke regeling die gedwongen anticonceptie mogelijk maakt voor verslaafden, psychiatrische patiënten en geestelijk gehandicapten.
Deskundigen van de jeugdzorg en de GGZ zijn het met Van Vollenhoven eens. De gedwongen anticonceptie moet mishandeling van kinderen voorkomen. Nu sterven daardoor jaarlijks naar schatting 50 kinderen. Een veelvoud wordt (ernstig) mishandeld, meldt de NOS.
Van Vollenhoven: "Mensen zullen zeggen: 'Dat gaat te ver', en ik moet eerlijk zeggen, dat zeg je ook makkelijk als je de werkelijkheid niet kent. Voor mij was die problematiek ook een eye opener, dan schrik je ook. Je ziet dat je die ouders moet helpen, want die hebben zichzelf niet in de hand. Als je dat zo signaleert, dan moet je misschien toch overgaan tot anticonceptiemiddelen."
Niet voor de sociale onderklasse, die denkt niet zo ver vooruit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:26 schreef GSbrder het volgende:
Kindertoeslag en kinderopvangtoeslag afschaffen werkt beter.
Als die twee een kind krijgen, niet uit te denken......quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:28 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
eijuh eijuh eijuh eijuh eijuh
Wij mogen niet onveilig vrijuh
Zanger Rinus was tof. De Stoopjes lachwekkender.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:28 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
eijuh eijuh eijuh eijuh eijuh
Wij mogen niet onveilig vrijuh
Dat jij betaald hebt om naar die "zangers" te gaan verbaast me dan weer niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Zanger Rinus was tof. De Stoopjes lachwekkender.
In zulke gevallen zou ik ook voor zo'n maatregel zijn. Of nou ja, ik kan het nu niet zo goed uitleggen, ik vind dat iedereen recht op kinderen heeft. Maar een (ongeboren) kind heeft ook rechten.. En er zijn gewoon mensen die echt niet voor kinderen kunnen zorgen of inderdaad verslaafden die drugs gebruiken tijdens zwangerschap.. en daarna..quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als die twee een kind krijgen, niet uit te denken......
Nou niet al te pretentieus gaan doen met die Nederlandstalige muzieksmaak van je.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jij betaald hebt om naar die "zangers" te gaan verbaast me dan weer niet.
Af en toe met een lachende bek op YouTube lurken is natuurlijk wat anders dan geld neerleggen voor Rinus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou niet al te pretentieus gaan doen met die Nederlandstalige muzieksmaak van je.
Een ongeboren kind bestaat niet, zoiets heet een foetus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:34 schreef Auti het volgende:
[..]
In zulke gevallen zou ik ook voor zo'n maatregel zijn. Of nou ja, ik kan het nu niet zo goed uitleggen, ik vind dat iedereen recht op kinderen heeft. Maar een (ongeboren) kind heeft ook rechten.. En er zijn gewoon mensen die echt niet voor kinderen kunnen zorgen of inderdaad verslaafden die drugs gebruiken tijdens zwangerschap.. en daarna..
Ik vind het een heel lastig onderwerp omdat niet iedereen hetzelfde is, er zijn er ook die wel voor een kind kunnen zorgen. Eerst maar eens zien en horen hoe ze dit willen invoeren.
GMTA.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:37 schreef von_Preussen het volgende:
En omdat het nog geen echt leven is zou het ten allen tijde geaborteerd mogen worden.
Dan ga ik je maar niet vertellen hoe ze ten tijde van de Balkanoorlog kinderen van vrouwen die waren verkracht hebben geaborteerd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GMTA.
Hm, moet wel zeggen dat de beschrijving van abortus en hoe 't in z'n werk gaat wel wat raal is.
Vroegah (zo is mij verteld) deden Nederlandse slavenhandelaren het ook kosten-effectief, ze legden ze langs een aflopende helling naar een rivier, en stampten gewoon op de buik, et floepsie foetsie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan ga ik je maar niet vertellen hoe ze ten tijde van de Balkanoorlog kinderen van vrouwen die waren verkracht hebben geaborteerd.
Erg kosteneffectief, dat dan weer we'll.
En dan zo de zee in? Dan hoefden ze de rotzooi ook niet meer op te ruimen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vroegah (zo is mij verteld) deden Nederlandse slavenhandelaren het ook kosten-effectief, ze legden ze langs een aflopende helling naar een rivier, en stampten gewoon op de buik, et floepsie foetsie.
De rivier in inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan zo de zee in? Dan hoefden ze de rotzooi ook niet meer op te ruimen.
Uurtje krom gelegen, de Stoopjes waren wel zo weg:quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jij betaald hebt om naar die "zangers" te gaan verbaast me dan weer niet.
Zo heurt het ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:56 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ga enkel naar klassieke concerten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |