Niet voor de sociale onderklasse, die denkt niet zo ver vooruit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:26 schreef GSbrder het volgende:
Kindertoeslag en kinderopvangtoeslag afschaffen werkt beter.
Als die twee een kind krijgen, niet uit te denken......quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:28 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
eijuh eijuh eijuh eijuh eijuh
Wij mogen niet onveilig vrijuh
Zanger Rinus was tof. De Stoopjes lachwekkender.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:28 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
eijuh eijuh eijuh eijuh eijuh
Wij mogen niet onveilig vrijuh
Dat jij betaald hebt om naar die "zangers" te gaan verbaast me dan weer niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Zanger Rinus was tof. De Stoopjes lachwekkender.
In zulke gevallen zou ik ook voor zo'n maatregel zijn. Of nou ja, ik kan het nu niet zo goed uitleggen, ik vind dat iedereen recht op kinderen heeft. Maar een (ongeboren) kind heeft ook rechten.. En er zijn gewoon mensen die echt niet voor kinderen kunnen zorgen of inderdaad verslaafden die drugs gebruiken tijdens zwangerschap.. en daarna..quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als die twee een kind krijgen, niet uit te denken......
Nou niet al te pretentieus gaan doen met die Nederlandstalige muzieksmaak van je.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jij betaald hebt om naar die "zangers" te gaan verbaast me dan weer niet.
Af en toe met een lachende bek op YouTube lurken is natuurlijk wat anders dan geld neerleggen voor Rinus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou niet al te pretentieus gaan doen met die Nederlandstalige muzieksmaak van je.
Een ongeboren kind bestaat niet, zoiets heet een foetus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:34 schreef Auti het volgende:
[..]
In zulke gevallen zou ik ook voor zo'n maatregel zijn. Of nou ja, ik kan het nu niet zo goed uitleggen, ik vind dat iedereen recht op kinderen heeft. Maar een (ongeboren) kind heeft ook rechten.. En er zijn gewoon mensen die echt niet voor kinderen kunnen zorgen of inderdaad verslaafden die drugs gebruiken tijdens zwangerschap.. en daarna..
Ik vind het een heel lastig onderwerp omdat niet iedereen hetzelfde is, er zijn er ook die wel voor een kind kunnen zorgen. Eerst maar eens zien en horen hoe ze dit willen invoeren.
GMTA.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:37 schreef von_Preussen het volgende:
En omdat het nog geen echt leven is zou het ten allen tijde geaborteerd mogen worden.
Dan ga ik je maar niet vertellen hoe ze ten tijde van de Balkanoorlog kinderen van vrouwen die waren verkracht hebben geaborteerd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GMTA.
Hm, moet wel zeggen dat de beschrijving van abortus en hoe 't in z'n werk gaat wel wat raal is.
Vroegah (zo is mij verteld) deden Nederlandse slavenhandelaren het ook kosten-effectief, ze legden ze langs een aflopende helling naar een rivier, en stampten gewoon op de buik, et floepsie foetsie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan ga ik je maar niet vertellen hoe ze ten tijde van de Balkanoorlog kinderen van vrouwen die waren verkracht hebben geaborteerd.
Erg kosteneffectief, dat dan weer we'll.
En dan zo de zee in? Dan hoefden ze de rotzooi ook niet meer op te ruimen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vroegah (zo is mij verteld) deden Nederlandse slavenhandelaren het ook kosten-effectief, ze legden ze langs een aflopende helling naar een rivier, en stampten gewoon op de buik, et floepsie foetsie.
De rivier in inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan zo de zee in? Dan hoefden ze de rotzooi ook niet meer op te ruimen.
Uurtje krom gelegen, de Stoopjes waren wel zo weg:quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jij betaald hebt om naar die "zangers" te gaan verbaast me dan weer niet.
Zo heurt het ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:56 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ga enkel naar klassieke concerten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |