quote:
Ik zag laatst online een vacature voor supermarktmedewerker, waarbij 'je verantwoording aflegt aan de schapexpert'.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Bij ons (Amerikaans bedrijf) is ook bijna iedereen Vice President of Senior Executive Dinges.
Ymke is mijn huisgenoot.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
Ymke is een slechtere actrice dan Britt.
Ja first in first out enzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag laatst online een vacature voor supermarktmedewerker, waarbij 'je verantwoording aflegt aan de schapexpert'.
Serieus.
Dat is nog slechter dan dat van Cancellara.quote:
vrij slecht datquote:Op donderdag 12 april 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
Sjesus kan het nog flauwer, een bak lava.
Ik heb hem wel eens grappiger gezien idd.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef k_man het volgende:
Belgen zonder humor, dat kan dus ook nog.
Wat een gebakken luchtquote:Op donderdag 12 april 2012 20:04 schreef Specularium het volgende:
'Ambassadeurs van de vrijheid.'
Ik moest lachen.
Via Giel dusquote:Op donderdag 12 april 2012 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe gaat-ie een bruggetje maken van Nick & Simon naar muziek?
Je had Wim Helsen nog nooit gezien?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef k_man het volgende:
Belgen zonder humor, dat kan dus ook nog.
Als je de vooroordelen over Volendam even naast je neerlegt dan zit er best veel goeds tussen, van wat die twee doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe gaat-ie een bruggetje maken van Nick & Simon naar muziek?
Waarom kraken Nederlanders altijd hun eigen dingen af? Da's zo'n slechte kant van heel veel Nederlanders.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef AryaMehr het volgende:
Nick en Simon. Nederlandstalige muziek.
Ik vind het allemaal zo op elkaar lijken wat ze doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je de vooroordelen over Volendam even naast je neerlegt dan zit er best veel goeds tussen, van wat die twee doen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef Specularium het volgende:
Moet je brandwonden hebben om zo je ziel in muziek te kunnen leggen?
Had Martin Buitenhuis dit gezongen (en wat hij deed zat hier niet ver van af) was iedereen vast lyrisch geweestquote:
Wie?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Had Martin Buitenhuis dit gezongen (en wat hij deed zat hier niet ver van af) was iedereen vast lyrisch geweest
Wie is datquote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Had Martin Buitenhuis dit gezongen (en wat hij deed zat hier niet ver van af) was iedereen vast lyrisch geweest
Ik ben een fan van Beatles, Queen etc. en vind dat Nick en Simon ook best leuke muziek hebben. Bovendien hebben ze alletwee hele goeie stemmen, check op Youtube eens 'Hallelujah' van Nick.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo op elkaar lijken wat ze doen.
Voor mij gaat dit niet op. Ik ben weliswaar Nederlander, maar wel één waarvan de ouders in het buitenland geboren zijn. Ik vind Nederlandstalige muziek gewoon drie keer niets.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef Strani het volgende:
Waarom kraken Nederlanders altijd hun eigen dingen af? Da's zo'n slechte kant van heel veel Nederlanders.
Wat dacht je wat er was gebeurd als ik het had gezongenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit item bewijst zijn gelijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom kraken Nederlanders altijd hun eigen dingen af? Da's zo'n slechte kant van heel veel Nederlanders.
Omdat ze misschien ook echt slecht zijn. De jaren 80 en 90 waren een stuk vruchtbaarder wat Nederlandse muziek betreft.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat? De taal is maar 1 aspect van muziek en verder heeft Nederlandse muziek net zoveel sub-genres als Engelse.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voor mij gaat dit niet op. Ik ben weliswaar Nederlander, maar wel één waarvan de ouders in het buitenland geboren zijn. Ik vind Nederlandstalige muziek gewoon drie keer niets.
Als jij hier in Nederland profiteert van het sociale systeem heb je ook de morele plicht om Nick en Simon te waarderen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voor mij gaat dit niet op. Ik ben weliswaar Nederlander, maar wel één waarvan de ouders in het buitenland geboren zijn. Ik vind Nederlandstalige muziek gewoon drie keer niets.
Vind jij. Ik ben het niet met je eens hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat ze misschien ook echt slecht zijn. De jaren 80 en 90 waren een stuk vruchtbaarder wat Nederlandse muziek betreft.
quote:
quote:
Mathijs is nog wel okquote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Alles wat ik haat zit nu ook echt aan tafel daar
eens, ex Marien van Moss en Blaudzun hoor ik toch nooit.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Alles wat ik haat zit nu ook echt aan tafel daar
Wel dikke tetten.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
Waarom ziet Caro er ineens uit als 40+?
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:10 schreef waxmask het volgende:
Ik hou het wel bij Skrillex voor nu....
quote:
Oh, dit doet wel een beetje pijn voor onze relatie hoor..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
eens, ex Marien van Moss en Blaudzun hoor ik toch nooit.
K3 toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:10 schreef k_man het volgende:
Krystl? Moeten we die ergens van kennen?
RTL 4 grootste familie reclame nummer en 3fm natuurlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 20:10 schreef k_man het volgende:
Jullie leven onder een steenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:10 schreef k_man het volgende:
Jij hebt kasten vol Spike, Caro en Gers?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, dit doet wel een beetje pijn voor onze relatie hoor..
Het zijn de 3FM-awards. Ik luister nog wel eens 3FM en ik ken veel van deze artiesten dan ookquote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
De meeste van deze "artiesten" ken ik alleen van DWDD
Nederlandstalige muziek mist gewoon diepgang. Ik vind het gewoon totaal niet klinken en dan heb ik het voornamelijk over Nederlandstalige volksmuziek. Niet om pretentieus over te komen, maar waar hier talentloze zangers als Frans Duijts op handen worden gedragen, kom ik oorspronkelijk uit een land waar de volksmuziek een stuk beter ontwikkeld is.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:08 schreef Strani het volgende:
Maar hoe kan dat? De taal is maar 1 aspect van muziek en verder heeft Nederlandse muziek net zoveel sub-genres als Engelse.
Ja, dat heb ik ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
De meeste van deze "artiesten" ken ik alleen van DWDD
de jostiband?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit Dinand er niet, ik wil dat Dinand ook een prijs krijgt
Dat niet maar ik vind het persoonlijk leuke muziek hoor. Spike alleen ken ik trouwens niet, alleen met Di-Rect.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hebt kasten vol Spike, Caro en Gers?
Ik luister altijd naar Decibelquote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zijn de 3FM-awards. Ik luister nog wel eens 3FM en ik ken veel van deze artiesten dan ook
Volksmuziek!! Dat is toch ook maar één genre? Als het diepgang mist moet je toch eens wat Acda en de Munnik checken.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nederlandstalige muziek mist gewoon diepgang. Ik vind het gewoon totaal niet klinken en dan heb ik het voornamelijk over Nederlandstalige volksmuziek.
hahah ik zei het tochquote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Vast niet, want hij zit in Indonesie.
Was hij de oorzaak van die aardbeving, toen hij uit het vliegtuig stapte?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben bekend met Acda en de Munnik. Ook niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Volksmuziek!! Dat is toch ook maar één genre? Als het diepgang mist moet je toch eens wat Acda en de Munnik checken.
Je zou bijna om een aardbeving bidden... oh wacht....quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Jan Kooyemans?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Altijd gedacht dat Waylon en die andere dezelfde zijn. Shit, ik ben zijn naam al weer kwijt.
Die grap had ik al eerder gehoordquote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Was hij de oorzaak van die aardbeving, toen hij uit het vliegtuig stapte?
Alainquote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Altijd gedacht dat Waylon en die andere dezelfde zijn. Shit, ik ben zijn naam al weer kwijt.
Stef Bos?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben bekend met Acda en de Munnik. Ook niet echt mijn ding.
Niet alle NL muziek is ala Frans Duits / Bauer. Er is ook nog zoiets als Boudewijn de Groot of Herman van Veen. Daar kan je van alles van zeggen, maar niet dat ze diepgang missen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nederlandstalige muziek mist gewoon diepgang. Ik vind het gewoon totaal niet klinken en dan heb ik het voornamelijk over Nederlandstalige volksmuziek. Niet om pretentieus over te komen, maar waar hier talentloze zangers als Frans Duijts op handen worden gedragen, kom ik oorspronkelijk uit een land waar de volksmuziek een stuk beter ontwikkeld is.
Dat kan. Maar toch krijg ik sterk de indruk dat jij Nederlandse muziek vooral associeert met André Hazes en Wolter Kroes.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben bekend met Acda en de Munnik. Ook niet echt mijn ding.
Precies.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Niet alle NL muziek is ala Frans Duits / Bauer. Er is ook nog zoiets als Boudewijn de Groot of Herman van Veen. Daar kan je van alles van zeggen, maar niet dat ze diepgang missen.
Wel meer dan één.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef k_man het volgende:
Oh, er heeft eentje speciaal verlof gekregen uit de inrichting om de uitrijking bij te kunnen wonen.
En zo is het maar net!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Niet alle NL muziek is ala Frans Duits / Bauer. Er is ook nog zoiets als Boudewijn de Groot of Herman van Veen. Daar kan je van alles van zeggen, maar niet dat ze diepgang missen.
Die flinke jongen die nu in Indonesië zit schijnt ook een FOK!er te zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef Adelante het volgende:
Alternatief zijn bandjes met FOK!kers?
Daar heb je gelijk in. Ik ben gewoon meer van de traditionele volksmuziek. Bij ons is het allemaal gewoon een stuk verfijnder.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Je moet het gebrek aan muzikale capaciteiten ergens mee compenseren natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af bij welke kappers die gasten allemaal komen. Dat is gewoon kunst!
truequote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Buitendam het volgende:
Laat die debiel achter Emerald nog ff aan 't woordDie is beter dan die stand-up comedian die eens per maand komt
Die dude daarachter zou geen plaat meer moeten verkopen... wat een minachtende sukkel richting zijn publiekquote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Adelante het volgende:
Ik vind Caro de enige normale aan tafel op het moment.
Daar kun je best weleens gelijk in hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Adelante het volgende:
Ik vind Caro de enige normale aan tafel op het moment.
ik denk drugs ofzo wtf was da.quote:
Lekker alto toch? lekker rebels!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die dude daarachter zou geen plaat meer moeten verkopen... wat een minachtende sukkel richting zijn publiek
Eensquote:Op donderdag 12 april 2012 20:19 schreef claus_johann het volgende:
Miss montreal vind ik helemaal niks
Ik vind haar wel liefquote:
Ik erger me de botkanker aan die reclame.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
Eindelijk maken ze deze kutreclame eens kapot.
Ik heb het televisietoestel al afgezet.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef Modus het volgende:
Zullen we nu dan maar met zijn allen naar het 3FM topic verhuizen?.
Ze moet gewoon iets meer drinken, schijnt ze ook minder te stotteren.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef NoCigar het volgende:
En dan zo'n Montréal verontwaardigd doen dat het allemaal niet gezellig is.
Inderdaad!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Wootism het volgende:
Ik heb zo'n grafhekel aan die attitude zoals die zanger van Rats on Crafts, of hoe die kutband ook mag heten.
Geforceert nonchalant omdat het allemaal zo hoort.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:26 schreef BlueMage het volgende:
Even op YT wat van dat Rats on Rafts opgezocht, niks aan.Hoewel ik moet toegeven dat die Blaudzun of hoe ie ook heten mag best wel aardig is.
Inderdaad, populariteit en kwaliteit gaan niet altijd samen. En zo'n prijs zegt meer over je populariteit dan de kwaliteit van je muziek.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef NoCigar het volgende:
Inderdaad, laten we allemaal gewoon gezellig doen net als Nick en Simon. Geforceerd enthousiast omdat het beter verkoopt.
Kortom, wees jezelf.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef NoCigar het volgende:
Inderdaad, laten we allemaal gewoon gezellig doen net als Nick en Simon. Geforceerd enthousiast omdat het beter verkoopt.
Als die gasten een hekel hebben aan dit soort awardshows en liever niet op tv komen dan kunnen ze ook gewoon zeggen: Steek die prijs op een plek waar de zon niet schijnt en bekijk het maar...quote:Op donderdag 12 april 2012 20:35 schreef DrDentz het volgende:
Die Drafts by Rats ofzo zullen toch geen cd's verkopen, daar is niet echt markt voor, worden alleen geplugd door Giel & co op radio. Je moet muziek maken als Nick en Simon want alleen huisvrouwen en mensen die te oud zijn om te downloaden kopen nog muziek.
Eens, blijf dan helemaal weg. Nu krijg je, als je fan bent, gewoon een deksel op je neus.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als die gasten een hekel hebben aan dit soort awardshows en liever niet op tv komen dan kunnen ze ook gewoon zeggen: Steek die prijs op een plek waar de zon niet schijnt en bekijk het maar...
Nu zitten ze wél met hun kop op tv maar een beetje quasi tegen zaken aan te schoppen terwijl ze zich vanavond stiekem in slaap fappen omdat ze bij Giel en Mathijs waren
Dat verdien je als je daar fan van bentquote:Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef Slickk het volgende:
[..]
Eens, blijf dan helemaal weg. Nu krijg je, als je fan bent, gewoon een deksel op je neus.
Ze zou mij helaas mogen geven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een ongelooflijk kutwijf blijft Caro Emerald toch en dan mijn oren nog kwellen met haar muziek ook.
Ik oordeelde inderdaad te snel die super stoere alternatieve boys 'Kijk mij nou alternatief zijn' waren nog triesterquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat een ontzettend kansloze "mensen" daar aan tafel...
Zo te zien hebben ze allemaal een defect scheerapparaat. En die mafkees met z'n wit-met-stipjes-hemd heeft ofwel met z'n klauwen in het stopcontact liggen wroeten ofwel is hij net wakker uit een roes van zware narcotica.
Hahahaha jezus ja, wat had die vent ooit gehad. Hij zei niks, maar ging enkel als een gorilla rondlopen, op z'n kruk staan en op z'n borst kloppenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ze zou mij helaas mogen geven.
Maar wtf was die zanger van Di-rect aan rare drugs man.
Nu snap ik ook waarom die zanger die ze eerst hadden toch liever huisvader werd, die Spike drogeert je gewoon.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:13 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hahahaha jezus ja, wat had die vent ooit gehad. Hij zei niks, maar ging enkel als een gorilla rondlopen, op z'n kruk staan en op z'n borst kloppenBeste deel van de aflevering.
Ik heb mijn vertrouwen in PowNews opgegeven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hopen dat PowNews wat luchtigers brengt dan maar...
Nee; ik heb vaste avonddienst, dus als ik thuiskom is het eigenlijk alleen maar leuk om DWDD en PowNews te kijken. Dat Jeugdjournaal tussendoor zie ik dan helaas ook even.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vertrouwen in PowNews opgegeven.
PowNed is de vijand van VARA. VARA is de vijand van mij. En de vijand van mijn vijand blijft een vijand.
BTW: Kijk je elke dag naar Reyers Laat?
Hij ziet er al uit als een verstandelijk gehandicapte aap, en nu gedroeg hij zich ook zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat was er mis met die zanger van Di-rect?
Stond zelfs op pagina 101 van teletekst!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:54 schreef fespo het volgende:
ligt het nou aan mij of is die publicatie van Kwantumcomputer een flop?
ik kan het nergens vinden.
toen ik het net in de uitzending zag werd het verteld alsof er een half uur later een nieuwe revolutie zou beginnen.
Gelukkig heb ik het niet gezien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:01 schreef vanhal het volgende:
Vage gast, die zanger van Di-rect. Sloeg ook nergens op wat ie daar aan het eind deed....
Je hebt niet goed opgelet in ieder geval. Het gaat niet om de 'publicatie van een quantum computer, maar om de ontdekking van het majorana deeltje. En dat is goed terug te vinden in de media:quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:54 schreef fespo het volgende:
ligt het nou aan mij of is die publicatie van Kwantumcomputer een flop?
ik kan het nergens vinden.
toen ik het net in de uitzending zag werd het verteld alsof er een half uur later een nieuwe revolutie zou beginnen.
Volgens Sijbrand de Jong, hoogleraar in Nijmegen en ook werkzaam voor CERN, gaat het om een Majorana toestand en niet om een nieuw om een nieuw deeltje. Dat postte hij gisteren via zijn facebook account in de DWDD chat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:18 schreef vanhal het volgende:
[..]
Je hebt niet goed opgelet in ieder geval. Het gaat niet om de 'publicatie van een quantum computer, maar om de ontdekking van het majorana deeltje. En dat is goed terug te vinden in de media:
http://www.volkskrant.nl/(...)-zo-belangrijk.dhtml
http://nos.nl/artikel/361(...)ntdekt-in-delft.html
http://www.rtl.nl/compone(...)ementair-deeltje.xml
http://tweakers.net/nieuw(...)ajorana-deeltje.html
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-nieuw-deeltje.html
oa...
Ik schakelde pas later in, maar Sijbrand de Jong was er niet blij mee iig met de uitleg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:44 schreef Norrage het volgende:
Dat werd gister ook wel duidelijk uitgelegd toch? Mooie alternatieve manier van een majorana deeltje vinden
Vanavond weer.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:10 schreef TheGOAT het volgende:
Is er geen Sport anders clip, is al 2 weken niet geweestDacht dat het elke 2 weken was
Ik loop nog niet echt warm.quote:- Muziek is er van rapper Ali B. Hij treedt op met zijn nieuwe single Nooit meer alleen.
- Pieter Derks sluit de week af met stand-up comedy.
- Tafeldame deze avond is Claudia de Breij.
Brace, de crimineel, kan natuurlijk nu wel de hoge noten goed raken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:30 schreef Specularium het volgende:
Vergeet ik Brace gewoon te noemen, die gaat met Ali meezingen.
quote:- Designer of the Year 2009 Maarten Baas zal zijn langverwachte nieuwste werk tonen op de toonaangevende Salone del Mobile in Milaan.
- In 'Sport Anders' presenteren we zeventien sporters of coaches die de ontwikkeling van hun sport hebben bepaald. Te gast: Maarten van der Weijden en Joost Prinsen.
- In De Week Draait Door: Rogier Samuels werkte als special effects make-up artist aan de speelfilm 'The Hobbit 3D', Dominee Gremdaat bespreekt de 'Grote Jezus Quiz' en Pieter Derks sluit de week af met stand-up comedy.
Muziek is er van Ali B. met Brace en tafeldame is Claudia de Breij.
De blonde zangeres en Studio 100-baas Gert Verhulst zijn verliefd. Het stel heeft besloten hun "zeer prille" liefde te bevestigen.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:36 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Les voor Gertje : Je moet nooit het geilste meisje uit een meisjesgroep versieren, want dan krijg je ruzie met alle valse lesbienne's... En toevallig heeft Claudia DWDD als uitlaatklep. Les geleerd Gertje ?
Dit wist ik allemaal niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
De blonde zangeres en Studio 100-baas Gert Verhulst zijn verliefd. Het stel heeft besloten hun "zeer prille" liefde te bevestigen.
Er is een aanzienlijk leeftijdsverschil: Josje is 26, Gert is 44 jaar. Hij had eerder een relatie met de roodharige Karen Damen. Die duurde van 2005 tot 2007. Daarna viel Gert voor een tien jaar jongere caféhoudster.
Josje viel eerder voor Levi van Kempen. Dat ging in 2011 over.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit wist ik allemaal niet.
Maar ik had het over dat klokje.
Sheepcidusquote:
Gewoon even uit-'zonen'... straks komt Joost Prinsenquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat is dit voor shit?
Ik hoop dat hij geen subsidie krijgt
Dit kan ik nog wel waarderen. Hij heeft een helder verhaal en hij komt niet pretentieus over.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat is dit voor shit?
ik denk niet dat ze het belangrijk vindt...quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:39 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Sheepcidus![]()
Jij vermoedt dat er een andere reden is waarom Claudia dit belangrijk vindt ?...
SInds hij geen kanker meer heeftquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hij haar?!
Sowieso wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat is dit voor shit?
Sinds een maand na de OS.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hij haar?!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
En dan symbolisch dat ding in de fik steken.
Mooi, dan zien ze mijn naam tenminste niet meerquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
EN daar zal wel een wijnvlek overheen gaan
Is een illusie dat iedereen erop staat. Amsterdam zal toch niet voor de tweede keer de volledige lijsten hebben overgedragen?quote:
Denk dat er op mijn naam een peuk is gevallenquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi, dan zien ze mijn naam tenminste niet meer
godver, waarom heb jij altijd zo'n droevige smiley erbij. dat verpest het.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze het belangrijk vindt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |