Hij had nog gelijk ookquote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef Catch22- het volgende:
echt heerlijk dat bij 0-5 FdB nog compleet losgaat over een onterechte hoekshop... Terwijl hij +20 op doelsaldo voorstaat op de nr2
Heatwave is meer negatief/pessimistisch dan arrogant vind ik maar ik deel zijn mening wel dat we nog geen kampioen zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
Zoals ik zei: Guidetti reageerde met "HMF" en nu Heatwave zonder arrogantie.
WHAT IS UP WITH THE UNIVERSE
Ik weet echt niet waar jij je waanbeelden vandaan haalt, maar als er iemand in het Ajaxtopic niet "arrogant" is ben ik het wel, ik word altijd als raspessimist neergezetquote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
Of jij bent het die nu de juiste gedachtegang heeft inplaats van uren schallen dat Feyenoord kampioen zou worden?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
wellusquote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef NumberSeven het volgende:
Ongelofelijk, nota bene in de seizoenen met de meeste onrust en chaos bij Ajax worden ze 2 x achter elkaar kampioen. F. de Boer heeft nu wel heel erg veel credits opgebouwd, dan zijn ze ook nog door een naaistreek uit de CL geknikkerd anders was het financieel ook een groot succes dit seizoen. Er hoeven niet eens aankopen gedaan te worden komend seizoen.
Want? er vertrekken 8 selectie/jong ajax spelers.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef NumberSeven het volgende:
Ongelofelijk, nota bene in de seizoenen met de meeste onrust en chaos bij Ajax worden ze 2 x achter elkaar kampioen. F. de Boer heeft nu wel heel erg veel credits opgebouwd, dan zijn ze ook nog door een naaistreek uit de CL geknikkerd anders was het financieel ook een groot succes dit seizoen. Er hoeven niet eens aankopen gedaan te worden komend seizoen.
ja, half heerenveen geloof ikquote:Op donderdag 12 april 2012 15:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Want? er vertrekken 8 selectie/jong ajax spelers.
Zeker weten dat er nog wat aankopen aankomen.
Wie nog meer?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:34 schreef The_Groove het volgende:
Tijd om de discussie voor de selectie van volgend jaar weer te beginnen?
Vertrekken in de zomer:
Vertonghen
Crack van der Wiel
Lodeiro (?)
Bulykin (?)
Bruno Silva
Cvitanich
Aissati
Jozefzoon
Sneijder
Verhoeven
Persoonlijk zie ik Ebecilio en/of Ozbiliz ook nog wel vertrekken...
Wie komt er (wellicht) bij?:
Narsingh
Meleg (A1)
Doorstroom vanuit de jeugd
Denswil en Fischer sowieso
Wellicht Dijks.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of jij bent het die nu de juiste gedachtegang heeft inplaats van uren schallen dat Feyenoord kampioen zou worden?
1 punt; ik denk dat de uitschakeling in de CL en loting tegen ManUtd de reden is dat we terug zijn gekomen. Alle concurrenten hebben veel punten verspeeld in na-europese wedstrijden. en dat hadden wij ook gedaan als we europees hadden gespeeldquote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef NumberSeven het volgende:
Mwah, ik wil ons eerst nog zien winnen van de Graafschap en Groningen thuis. Dan geloof ik het pas echt.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Welnee, ik deed gewoon wat jullie deden.
En grappig genoeg is iedereen nu, nu het eigenlijk 99% beslist is, ineens heel relaxt. What the fuck is dat met jullie
We willen geen Driesje Mertens doen en de shit jinxen manquote:Op donderdag 12 april 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
En grappig genoeg is iedereen nu, nu het eigenlijk 99% beslist is, ineens heel relaxt. What the fuck is dat met jullie
Mwa, de jeugd vult het aardig op allemaal. v. Rhijn, koppers, boilesen, allemaal dit seizoen doorgebroken.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Want? er vertrekken 8 selectie/jong ajax spelers.
Zeker weten dat er nog wat aankopen aankomen.
Nog steeds over een naaistreekquote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef NumberSeven het volgende:
We kennen het wel.. Ajax zet een hele goede reeks neer. En vaak willen ze dan weer in de dip komen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, ik wil ons eerst nog zien winnen van de Graafschap en Groningen thuis. Dan geloof ik het pas echt.
Die gast riep het echt op ZO'N dom moment hé.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We willen geen Driesje Mertens doen en de shit jinxen man
Daaromquote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gast riep het echt op ZO'N dom moment hé.
lukt best welquote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, puur om te kijken of onze spelers daar ook de motivatie voor kunnen opwekken.
Laat dit een lesje zijn voor alle jong Ajacieden van dit moment.quote:De Mul: "Ik was beter bij Ajax gebleven"
Tom De Mul tekende in 2007 een contract voor vijf seizoenen bij de Spaanse eersteklasser FC Sevilla. "Ik heb veel geleerd en weinig gespeeld", kan de flankspeler zijn periode in Spanje samenvatten.
Tom De Mul kreeg in Sevilla te maken met heel wat blessurelast, maar kreeg met Jesus Navas ook een clubicoon als rechtstreekse concurrent. "Een topspeler en publiekslieveling als Navas uit de ploeg spelen, is onmogelijk. Hij zal Sevilla nooit verlaten, waardoor ik niet op veel speelminuten kon rekenen."
"Ik kan de laatste tijd nochtans niet klagen", gaat de Belgische flankaanvaller verder. "Ik maak weer deel uit van de selectie, maar kom jammer genoeg niet aan spelen toe. Mijn contract loopt hier ten einde en ik hoef niet te rekenen op een nieuw voorstel van de club. Eigenlijk had ik meer van deze samenwerking verwacht."
De Mul zkt. club
"Ik sta voor alles open, maar de Nederlandse competitie geniet momenteel mijn voorkeur. Een terugkeer naar België zie ik ook best zitten. Ik wil alleszins een keuze maken waar ik me goed bij voel. Mijn blessure behoort tot de verleden tijd, omdat ik me preventief goed verzorg."
De Mul kan nog niet rekenen op concrete interesse. "Er beweegt wel wat, maar het is allemaal nog vaag. Ik beschouw mijn transfer naar Sevilla niet als negatief, al was ik achteraf bekeken misschien beter bij Ajax gebleven. Met bedenkingen achteraf schiet je niets op natuurlijk."
Jep. Geldt ook voor die Rekik, Bruma, Castaignos e.d. Allemaal lekker laten falen die teringlijertjesquote:Op donderdag 12 april 2012 15:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Laat dit een lesje zijn voor alle jong Ajacieden van dit moment.
Erg mooi om te lezen dat veel voetballers spijt hebben van hun vroege vertrek.
Rekik komt er wel ben ik bangquote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. Geldt ook voor die Rekik, Bruma, Castaignos e.d. Allemaal lekker laten falen die teringlijertjes
Probleem is inderdaad dat Rekik echt f-u-c-k-i-n-g goed is, maar ik heb goede hoopquote:Op donderdag 12 april 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rekik komt er wel ben ik bang
Lucie moet idd goed oppassen
Beest van een gast manquote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Probleem is inderdaad dat Rekik echt f-u-c-k-i-n-g goed is, maar ik heb goede hoop.
Weet je wel niet wat die Kiki bij elkaar geharkt heeft aan prijzen volgens Wiki?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef Catch22- het volgende:
nou Wooter en Musampa zijn ook vroeg weggegaan en moet je zien wat die hebben bereikt!
O.
Nouuuuuquote:Op donderdag 12 april 2012 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou tegen de Graafschap Vertonghen sparen, van Rhijn daar opstellen en vd Wiel op rechtsback zetten. Tegen Grunn kan je hem maar wat goed gebruiken.
En wat ik vreemd vind, is dat geen van deze drie spelers die jij opnoemt spijt heeft van de transfer. Trololol. Sta je dan elke maandagavond ergens op een weiland te voetballen tegen de beloftes van Wolverhampton, terwijl je in NL elke twee weken in een volle kuip kon spelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. Geldt ook voor die Rekik, Bruma, Castaignos e.d. Allemaal lekker laten falen die teringlijertjes
ach die gasten verdienen nu meer dan dat ze bij feyenoord zouden krijgenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:01 schreef J2T het volgende:
[..]
En wat ik vreemd vind, is dat geen van deze drie spelers die jij opnoemt spijt heeft van de transfer. Trololol. Sta je dan elke maandagavond ergens op een weiland te voetballen tegen de beloftes van Wolverhampton, terwijl je in NL elke twee weken in een volle kuip kon spelen.
Salaris zal ook wel een heel klein rolletje spelen gok ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:01 schreef J2T het volgende:
[..]
En wat ik vreemd vind, is dat geen van deze drie spelers die jij opnoemt spijt heeft van de transfer. Trololol. Sta je dan elke maandagavond ergens op een weiland te voetballen tegen de beloftes van Wolverhampton, terwijl je in NL elke twee weken in een volle kuip kon spelen.
Mag dat wel van je moeder?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we kampioen worden op 29 april, dan ga ik zekersteweten naar amsterdam.
Ik bel wel eventjes van te voren om mij voor te stellen en dat ik zijn begeleider zal zijnquote:
doe maar GHB is goedkoperquote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik bel wel eventjes van te voren om mij voor te stellen en dat ik zijn begeleider zal zijn
Stop ik hem daarna vol met coke en hasj
Heb nog wel wat liggenquote:
Pfff.... Vuile realist dat hij isquote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef J2T het volgende:
Van der Laan zegt tegen AT5 dat hij eerst nog maar moet zien of Ajax op de 29 april al kampioen wordt. "Zo slecht is de concurrentie niet volgens mij", zegt de burgervader, die bekende al bezig te zijn met een mogelijke huldiging. "Want een van de lessen uit het verleden is dat als je te laat begint, je in de problemen komt."
Haha wat een burgemeester. En deze man noemt zich Amsterdammer. Droeftoeter.
Hij kan zo'n uitspraak ook achterwege laten.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Pfff.... Vuile realist dat hij is
Zo erg is hij ook weer niet, zijn "Cooling down" plan was lachwekkend daarentegenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef J2T het volgende:
De burgemeester hoopt natuurlijk gewoon dat FCT of AZ kampioen wordt. Bespaart hem weer wat kopzorgen.
FdB en JC hebben Van der Laan gebeld en hem dat laten zeggen, zodat de spelers zichzelf niet té goed gaan vinden en zichzelf niet gaan overschatten. Let maar op.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:39 schreef J2T het volgende:
[..]
Hij kan zo'n uitspraak ook achterwege laten.
FEY-AZ is dezelfde tijd als TWE-AJA.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:53 schreef honkeytonk het volgende:
Als AZ trouwens zaterdag gewoon wint gaat het nog heel spannend worden
Hoe kom je daar nou bij? AZ is echt wel een aardige ploeg hoor, minst gepasseerde verdediging en Feyenoord loopt nu ook niet over van scorende mensenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FEY-AZ is dezelfde tijd als TWE-AJA.
Feyenoord wint dat zeker wel.
Ik wil ook wel zo'n begeleider, is dat gratis?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik bel wel eventjes van te voren om mij voor te stellen en dat ik zijn begeleider zal zijn
Stop ik hem daarna vol met coke en hasj
Is me niet opgevallen, wel Anita die met de bal in z'n handen wegliep maar ook geen geel kreegquote:Op donderdag 12 april 2012 16:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Viel het iemand trouwens gister nog op dat vertonghen op het laatst heerlijk door ging op een speler, geen geel kreeg en lachend terug liep? Ik had heel even het idee dat hij een kaart wilde pakken zodat hij weer op nul stond...
Als Blom echt scherp was .Dan had hij rood gegeven en bij de KNVB gepleit voor langere schorsing.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:04 schreef truedestiny het volgende:
Blom had dat ook wel haarscherp door dacht ik. Anders had die wel geel gegeven.
Dat kan toch niet? Hij moet de regels handhavenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Blom echt scherp was .Dan had hij rood gegeven en bij de KNVB gepleit voor langere schorsing.
AZ uit is een ander verhaal dan thuis en de Kuip kan een hel zijn voor topploegenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? AZ is echt wel een aardige ploeg hoor, minst gepasseerde verdediging en Feyenoord loopt nu ook niet over van scorende mensen
Dat is wel zo maar om er maar even vanuit te gaan dat Feyenoord dat makkelijk wint vind ik wat ver gaanquote:Op donderdag 12 april 2012 17:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
AZ uit is een ander verhaal dan thuis en de Kuip kan een hel zijn voor topploegen
AZ is in Alkmaar de meest pittige horde. NAC, Twente en Ajax hebben er punten meegenomen. Dat zie ik VVV en FC Groningen niet meer doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
AZ uit is een ander verhaal dan thuis en de Kuip kan een hel zijn voor topploegen
Maar het meeste puntverlies kwam na een Europese wedstrijdquote:Op donderdag 12 april 2012 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ is in Alkmaar de meest pittige horde. NAC, Twente en Ajax hebben er punten meegenomen. Dat zie ik VVV en FC Groningen niet meer doen.
Uit is het heel anders met AZ.
NAC, FC Utrecht, Excelsior, Ajax, Roda JC, Twente, Vitesse hebben er punten afgesnoept/.
Interesseert me niet. Ajax heeft ook genoeg punten verloren na een Europese wedstrijd in helft 1, PSV ook, Twente ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het meeste puntverlies kwam na een Europese wedstrijd
Mij ook niet maar ik bedoel dus omdat ze dat niet meer spelen is de kans op puntverlies ook kleiner gewordenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interesseert me niet. Ajax heeft ook genoeg punten verloren na een Europese wedstrijd in helft 1, PSV ook, Twente ook.
Niet in de stadquote:Op donderdag 12 april 2012 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Is er al bekend waar Ajax gehuldigd mag gaan worden?
Bij de ArenA toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Hangt er van af, tussen 29 april en 6 mei heb je Koninginnenacht, en Cirque du Soleil. 2 Mei is CDSquote:Op donderdag 12 april 2012 17:13 schreef rubbereend het volgende:
dus dan kunnen ze niet gehuldigd worden?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hangt er van af, tussen 29 april en 6 mei heb je Koninginnenacht, en Cirque du Soleil. 2 Mei is CDS
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op donderdag 12-04-2012 om 17:06:52Nieuwe voorpagina Voetbal International wegens verkeerde uitspraak van Phillip Cocu! #AJAX #afca #vak410 @VI_nl RETWEET http://t.co/6XArBenL reageer retweet
Politieinzet hangt er ook vanaf. En op P2 is CdS. Dan moeten we naar de ArenA. En een biertje kost al 5euro volgens mij daar.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus dan kunnen ze niet gehuldigd worden?
Dat wel maar zal de Arena wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus dan kunnen ze niet gehuldigd worden?
en daar ben je tevreden mee, gezien je PI?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De prijzen zijn daar belachelijk hoog voor bier wat de meesten wel naar binnenslurpen
Ja jammer maar je kan toch niet zeggen dat het bij de laatste huldiging goed is gegaanquote:Op donderdag 12 april 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De prijzen zijn daar belachelijk hoog voor bier wat de meesten wel naar binnenslurpen
Ik ben 14 gast. Maar als er nou veel mensen naar die huldiging komen, leggen er graag wel wat mensen voor de 3 bier. Dan ben je al snel veel geld kwijtquote:Op donderdag 12 april 2012 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daar ben je tevreden mee, gezien je PI?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja jammer maar je kan toch niet zeggen dat het bij de laatste huldiging goed is gegaan
ow je hebt zo'n standaard PI ingesteld. Heel irritantquote:Op donderdag 12 april 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben 14 gast. Maar als er nou veel mensen naar die huldiging komen, leggen er graag wel wat mensen voor de 3 bier. Dan ben je al snel veel geld kwijt
[..]
over 2 jaar wel hoor. Hopelijk dan nummertje 33quote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow je hebt zo'n standaard PI ingesteld. Heel irritantEn op je 14e kan bier prima
liever nietquote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
over 2 jaar wel hoor. Hopelijk dan nummertje 33
Haten op standaar PI'squote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow je hebt zo'n standaard PI ingesteld. Heel irritantEn op je 14e kan bier prima
Mietjequote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
over 2 jaar wel hoor. Hopelijk dan nummertje 33
Wil jij dat ik nu al lekker wat Hertog Jan naar binnentroggel?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haten op standaar PI's
[..]
Mietje
Maak jij je maar lekker genoeg zorgen om PSV. Hoe draait het met de zaken rondom een nieuwe coach?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liever niet31 is voorlopig wel weer genoeg
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak jij je maar lekker genoeg zorgen om PSV. Hoe draait het met de zaken rondom een nieuwe coach?
Ik ook. TWE-AJA of AJA-VVVquote:Op donderdag 12 april 2012 17:37 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk trouwens dat Ajax voor de laatste speeldag al kampioen is
[..]
Omdat de zanger ervan niet in Amsterdam geboren is.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:55 schreef TakAFCA het volgende:
Oke nog een keer.
Waarom is Three Little Birds niet in de OP.
Zoals het hoort toch!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij dat ik nu al lekker wat Hertog Jan naar binnentroggel?
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat de zanger ervan niet in Amsterdam geboren is.
ipv de CL winnen we dan de UEFA cup.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef honkeytonk het volgende:
Wat zouden er volgend seizoen met Feyenoord gebeuren als Guidetti weggaat en Kuijt tot ieders verassing níet naar de Kuip komt?
Oké.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ipv de CL winnen we dan de UEFA cup.
Er loopt nog een hele grote rond in Indonesië.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef honkeytonk het volgende:
Wat zouden er volgend seizoen met Feyenoord gebeuren als Guidetti weggaat en Kuijt tot ieders verassing níet naar de Kuip komt?
YEAHquote:Op donderdag 12 april 2012 18:53 schreef Gnieperd het volgende:
stevenmacnogwatnogwat of een moderatortje van hier.
Doe deze eens heel snel in de OP
Dit jaarquote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef soulflower het volgende:
Wanneer denken jullie dat we kampioen worden?
Ik ben niet nieuwquote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Burrito het volgende:
Leuk al die nieuwe mensen het topic. Doet me denken aan vorig jaar
Het is 2 mei.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:50 schreef Gnieperd het volgende:
jezus wat een drukte vandaag in dit topic![]()
Ik wil kampioen worden op 3 mei. Niet op de laatste speeldag
Succes maakt vrienden.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is 2 mei.
Waarom komen er opeens zoveel mensen hier.
Werd het gister nou expres aangestoken? Zag er op de tv nog wel gevaarlijk uitquote:Op donderdag 12 april 2012 19:02 schreef Smoofie het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)ters-sancties-op.htm
Geen sfeerdoeken meer?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:02 schreef Smoofie het volgende:
Begint Ajax zelf nou ook al met dat kinderachtige gedrag.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:02 schreef Smoofie het volgende:
deze ookquote:Op donderdag 12 april 2012 18:53 schreef Gnieperd het volgende:
stevenmacnogwatnogwat of een moderatortje van hier.
Doe deze eens heel snel in de OP
Terecht.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:02 schreef Smoofie het volgende:
Idd, meer van die doeken en meer vuurwerk.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:04 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Begint Ajax zelf nou ook al met dat kinderachtige gedrag.
We lijken godverdomme FC Zwolle wel.
Foutje van de zaak.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:13 schreef Gnieperd het volgende:
Hoe achterlijk kan je ook zijn, zo'n doek in de fik zetten.
Slim is het inderdaad niet maar 18 maanden stadionverbod.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, meer van die doeken en meer vuurwerk.
Is een heel goede combinatie
Terecht. Je weet dat je het niet mag meenemen. Dus niet janken dan als je gepakt wordt.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:16 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Slim is het inderdaad niet maar 18 maanden stadionverbod.
nvmquote:Op donderdag 12 april 2012 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht. Je weet dat je het niet mag meenemen. Dus niet janken dan als je gepakt wordt.
Iddquote:Op donderdag 12 april 2012 19:16 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Slim is het inderdaad niet maar 18 maanden stadionverbod.
nee vuurwerk steken ze per ongeluk af in de hoop een soort van hell van enschede te creëren destijdsquote:Op donderdag 12 april 2012 19:02 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Werd het gister nou expres aangestoken? Zag er op de tv nog wel gevaarlijk uit
Heb jij ook zo'n vriend die voor FCT is dan a la jojoortjequote:Op donderdag 12 april 2012 19:26 schreef Gnieperd het volgende:
Mijn vriendje neemt mij dus uiteindelijk mee naar Twente - Ajax (in het Twentevak)
Jippiejaijee.
dit is jojoortjequote:Op donderdag 12 april 2012 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n vriend die voor FCT is dan a la jojoortje
Zeg je ooit slimme dingen dan.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zeg alleen maar domme dingen vandaag![]()
ja helaas welquote:Op donderdag 12 april 2012 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n vriend die voor FCT is dan a la jojoortje
quote:
Dat kan, komt door die kut drugs die steven mij steeds geeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vast wel, maar je hebt het gewoon nog nooit bewust meegemaakt
Moet je nagaan wat hij mij, als meisje zijnde geeftquote:Op donderdag 12 april 2012 19:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan, komt door die kut drugs die steven mij steeds geeft.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan, komt door die kut drugs die steven mij steeds geeft.
gewoon ghb aan beide hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat hij mij, als meisje zijnde geeft
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Voor iedereen die het heeft gemist/ er niks vanaf wist.
Het nieuwe Ajax iMagazine staat weer online.
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)-Danish-Dynamite.htm
Erg leuk gemaakt toch!
Denenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Voor iedereen die het heeft gemist/ er niks vanaf wist.
Het nieuwe Ajax iMagazine staat weer online.
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)-Danish-Dynamite.htm
Erg leuk gemaakt toch!
Lukokiquote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef TakAFCA het volgende:
Maar hoe gaat Frankie het nou zondag doen met al die fitte jongens in de selectie?
Heerlijk De Graafschap stuk spelenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef TakAFCA het volgende:
Maar hoe gaat Frankie het nou zondag doen met al die fitte jongens in de selectie?
Fixedquote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Denen![]()
Rommedahl![]()
Laudrup![]()
Eriksen
Boilesen
Lerby
Fischer
Arnesen, Olsen, Laudrups mogen ook wel genoemd worden, zelfs Henning Jensenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Denen![]()
Rommedahl![]()
Eriksen
Boilesen
Lerby
Fischer
Jajaja zit op telefoon is zoveel typwerk :pquote:Op donderdag 12 april 2012 20:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arnesen, Olsen, Laudrups mogen ook wel genoemd worden, zelfs Henning Jensen
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jajaja zit op telefoon is zoveel typwerk :p
Of in de spits of als rechtsbuiten in vrije rol als Siggy als spits begintquote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef Gnieperd het volgende:
Wat hij met Siem de Jong doet, dat vraag ik mij het meest af. Of jet moet met een ander systeem spelen, of hém of Theo of Anita of Eriksen eraf. Ik kan mij niet voorstellen dat één van de laatste 3 op de bank terecht komt.
Of Eriksen als rechsbuiten en die vrije rol.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of in de spits of als rechtsbuiten in vrije rol als Siggy als spits begint
Kan ook inderdaad, is misschien zelfs beterquote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Of Eriksen als rechsbuiten en die vrije rol.
Dat zou de opstelling voor de 2e helft heel goed kunnen zijn, ik denk dat FdB gewoon begint met Siem in de spits en Aisatti op linksvoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef The_Groove het volgende:
Elk topic deze discussie
Boerrigter Siggy Eriksen
Janssen Anita De Jong
Opgelost!
dat denk ik ook ja...quote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zou de opstelling voor de 2e helft heel goed kunnen zijn, ik denk dat FdB gewoon begint met Siem in de spits en Aisatti op linksvoor.
Tja, lastig. Je kan Siem er moeilijk uithalen ter faveure van Janssen, Eriksen of Sigthorssenquote:
Dat zou een goede zijn denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
-------Siggy------
Boer -------- Erik
Jans - ---- Jong
----- Aniet----
Kijk is 3 posts boven je :pquote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
-------Siggy------
Boer -------- Erik
Jans - ---- Jong
----- Aniet----
Waarom moet Ajax zo nodig Narsingh halen?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend seizoen
-------- Siggy ---- Narsingh
Boerrigter
Janssen - Anita -Eriksen
Dat zit ik me ook af te vragen, werd gisteren al na 3 minuten gewisseldquote:Op donderdag 12 april 2012 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom moet Ajax zo nodig Narsingh halen?
is toch logische??quote:Op donderdag 12 april 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorsson heb ik wat dieper ingezet
Omdat Sulejmani er niks van kan.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom moet Ajax zo nodig Narsingh halen?
Siem de Jong is voor Frank de Boer wat Dirk Kuyt is voor BvM, die speelt altijd mits fit dus dat wordt em nooitquote:Op donderdag 12 april 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend seizoen
-------- Siggy ---- Narsingh
Boerrigter
Janssen - Anita -Eriksen
Voorzetjes op Siggys voorhoofd ipv de mickey soloshowquote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Omdat Sulejmani er niks van kan.
Maar waarom Narsing precies is mij ook onduidelijk.
Kon me wel nog bij UTR-AJA een prachtige voorzet met buitekant links herinneren die Bulykin feilloos inkoptequote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Voorzetjes op Siggys voorhoofd ipv de mickey soloshow
Narsing 10X > Sulejmaniquote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Gnieperd het volgende:
Met Boerrigter, Siggy en Sulejmani heb je Narsing niet nodig.
Wie vindt dat?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Sulejmani beter vinden dan Narsingh
Wat moet Fischer op rechtsbuiten?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef wieisboos het volgende:
volgend jaar speelt fischer rechtsbuiten, niks narshingh.
Heeft zijn vorm terug van de Pantelic periode.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Smoofie het volgende:
Maar de Jong speelt de laatste tijd ook goed.
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat moet Fischer op rechtsbuiten?
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat moet Fischer op rechtsbuiten?
Tuurlijk gebeurt het wel is maar Sulejmani kijkt eerst of hij zelf kan scoren en zn actie maken, Narsingh kijkt voor assist en is veel snellerquote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kon me wel nog bij UTR-AJA een prachtige voorzet met buitekant links herinneren die Bulykin feilloos inkopte
Toen had hij een hele andere rol, een die hij al heel wat tijden niet meer heeft kunnen hebben. Nu het weer lekker loopt bij Ajax is De Jong ook weer goed. Hij hoeft zich weer minder aan posities te houden.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Heeft zijn vorm terug van de Pantelic periode.
Ik zeg alleen dat hij zijn vorm weer terug heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Toen had hij een hele andere rol, een die hij al heel wat tijden niet meer heeft kunnen hebben. Nu het weer lekker loopt bij Ajax is De Jong ook weer goed. Hij hoeft zich weer minder aan posities te houden.
Hij kan volgens mij op een aantal plekken uit de voeten maar als je hem ergens niet neer moet zetten is het wel op rechtsbuiten. Het is meer een man voor een centrale positie. Daarnaast heeft hij in Ajax 1 nog niets laten zien dus om nu al te concluderen dat hij meteen in de basis moet is wel heel erg opportunistisch.quote:
Over welke Fischer heb jij het? Ik over Viktor.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef wieisboos het volgende:
fischer is een vleugelspeler hoor, kan zowel aanvallende mid als vleugels.
Op dit moment één van de beste spelers ter wereld van zijn leeftijd, niets opportunistisch aan. En wat weet jij nou van de jeugd van Ajax?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hij kan volgens mij op een aantal plekken uit de voeten maar als je hem ergens niet neer moet zetten is het wel op rechtsbuiten. Het is meer een man voor een centrale positie. Daarnaast heeft hij in Ajax 1 nog niets laten zien dus om nu al te concluderen dat hij meteen in de basis moet is wel heel erg opportunistisch.
Sommigen hebben er het handje vanquote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Over welke Fischer heb jij het? Ik over Viktor.
Dat hij een groot talent is wil niet zeggen dat hij meteen geschikt is voor de basis. Hij is echt nog niet beter dan Sulejmani. En ik weet niet alles van de jeugd elftallen van Ajax, maar blijkbaar wel iets meer dan jou.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef davihaa het volgende:
[..]
Op dit moment één van de beste spelers ter wereld van zijn leeftijd, niets opportunistisch aan. En wat weet jij nou van de jeugd van Ajax?
Je zegt dit op basis van FM 12quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer kan alleen spelen op AMC en SC hoor.
Maak dan niet dezelfde foute vergelijking als je zoveel over hem weet. Fischer wordt rustig gebracht, heeft de Boer ook gezegd. Mocht hij op de vleugel worden opgesteld dan kan dat alleen op links waar Boerrigter al speelt dus moet zich gewoon op AM concentreren. Echt een geweldig creatieve speler, hopelijk nog nét een keer samen met Christian als die niet te vroeg vertrekt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:31 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat hij een groot talent is wil niet zeggen dat hij meteen geschikt is voor de basis. Hij is echt nog niet beter dan Sulejmani. En ik weet niet alles van de jeugd elftallen van Ajax, maar blijkbaar wel iets meer dan jou.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je zegt dit op basis van FM 12
Een aanstormend talent wil no mather what in het eerste spelen. Zelfs als Frank hem vraagt te keepen, zal hij het in overweging nemen
LOL? Waar heb je het over? Je reactie sluit helemaal niet aan met wat ik hier heb gepost. Ik denk dat je een beetje in de war bent of dat je de helft maar leest.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef davihaa het volgende:
[..]
Maak dan niet dezelfde foute vergelijking als je zoveel over hem weet. Fischer wordt rustig gebracht, heeft de Boer ook gezegd. Mocht hij op de vleugel worden opgesteld dan kan dat alleen op links waar Boerrigter al speelt dus moet zich gewoon op AM concentreren. Echt een geweldig creatieve speler, hopelijk nog nét een keer samen met Christian als die niet te vroeg vertrekt.
Daar lopen op dit moment gevestigde namen rondquote:Op donderdag 12 april 2012 20:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Neemt niet weg dat zn natuurlijke en beste posities zijn...
Nou, nou, in de war vond je te agressief klinken? Je bent een belediging voor een Feyenoordsupporter met je getrol en steeds de confrontatie opzoeken.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef Guidetti het volgende:
[..]
LOL? Waar heb je het over? Je reactie sluit helemaal niet aan met wat ik hier heb gepost. Ik denk dat je een beetje in de war bent of dat je de helft maar leest.
Guidetti trollt niet hoor. Ben je lekker? Jij sprinkt juist op de hak van de tak.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef davihaa het volgende:
[..]
Nou, nou, in de war vond je te agressief klinken? Je bent een belediging voor een Feyenoordsupporter met je getrol en steeds de confrontatie opzoeken.
Waar gaat dit over..?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef davihaa het volgende:
[..]
Nou, nou, in de war vond je te agressief klinken? Je bent een belediging voor een Feyenoordsupporter met je getrol en steeds de confrontatie opzoeken.
Je hebt wel gelijk maar Guidetti lijkt me oud genoeg om zichzelf te verdedigenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guidetti trollt niet hoor. Ben je lekker? Jij sprinkt juist op de hak van de tak.
Laat hem gaan joh. Ik ken ergere trollen *kuch* InZanity *kuch*quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef davihaa het volgende:
[..]
Hij maakt een vergelijking tussen Sulejmani en Fischer, wat helemaal niet relevant is aangezien die twee nooit op dezelfde positie komen. Vervolgens doet hij wel voorkomen alsof hij het allemaal zo goed weet wat betreft Victor Fischer en zijn positie.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guidetti trollt niet hoor. Ben je lekker? Jij sprinkt juist op de hak van de tak.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef davihaa het volgende:
[..]
Hij maakt een vergelijking tussen Sulejmani en Fischer, wat helemaal niet relevant is aangezien die twee nooit op dezelfde positie komen. Vervolgens doet hij wel voorkomen alsof hij het allemaal zo goed weet wat betreft Victor Fischer en zijn positie.
Dom gedrag wat niets toevoegt aan dit topic.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hij kan volgens mij op een aantal plekken uit de voeten maar als je hem ergens niet neer moet zetten is het wel op rechtsbuiten. Het is meer een man voor een centrale positie. Daarnaast heeft hij in Ajax 1 nog niets laten zien dus om nu al te concluderen dat hij meteen in de basis moet is wel heel erg opportunistisch.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef davihaa het volgende:
[..]
Hij maakt een vergelijking tussen Sulejmani en Fischer, wat helemaal niet relevant is aangezien die twee nooit op dezelfde positie komen. Vervolgens doet hij wel voorkomen alsof hij het allemaal zo goed weet wat betreft Victor Fischer en zijn positie.
ben je dronken?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef davihaa het volgende:
[..]
quote:
Deze reactie, dat je hem niet met Sulejmani kon vergelijken.quote:Dat hij een groot talent is wil niet zeggen dat hij meteen geschikt is voor de basis. Hij is echt nog niet beter dan Sulejmani. En ik weet niet alles van de jeugd elftallen van Ajax, maar blijkbaar wel iets meer dan jou.
Gast, dat zei ik in een andere discussie. Ik haalde dat aan omdat een paar users hem in de basis wilde zien voor Sulejmani.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:47 schreef davihaa het volgende:
[..]
[..]
Deze reactie, dat je hem niet met Sulejmani kon vergelijken.
Waar denk jij dat Feyenoord eindigt dit seizoen? (serieuze vraag)quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Gast, dat zei ik in een andere discussie. Ik haalde dat aan omdat een paar users hem in de basis wilde zien voor Sulejmani.
Ik zie Fischer helemaal niet als rechtsbuiten. Dat kun je lezen toch? Volgens mij heb jij ze niet helemaal op een rijtje staan.
4quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar denk jij dat Feyenoord eindigt dit seizoen? (serieuze vraag)
Daarom heb ik PSV op 2 gezet. Feyenoord heeft in de CL minder te zoeken dan PSV.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:58 schreef Skol het volgende:
PSV 2e plaats lijkt me het beste. Zou tof zijn weer eens met 2 clubs in de CL te spelen, die inkomsten boeien me niet.
De kern jaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef Tarado het volgende:
Als het over gunnen gaat dan liever Feyenoord op 2, AZ op 3 op basis van wat ze hebben laten zien, dan Twente dan PSV, maar het interesseert me eerlijk gezegd weinig als wij maar kampioen worden
Mee eens.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef Tarado het volgende:
Als het over gunnen gaat dan liever Feyenoord op 2, AZ op 3 op basis van wat ze hebben laten zien, dan Twente dan PSV, maar het interesseert me eerlijk gezegd weinig als wij maar kampioen worden
Elke Nederlandse ploeg verliest met minimaal 5-0 van Barcelona. Ja, ook Ajax.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef Guidetti het volgende:
BMI in de CL tegenover Messi. BMI de eerste LB waar Messi bang van wordt.
Feyenoord kan perfect spelen tegen ploegen die het spel maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Skol het volgende:
Ook goed ja. Als je echt voor lul wilt staan natuurlijk Feye de CL in sturen.
Onzin, 1 goeie spits erbij en misschien nog een verdediger voor de breedte en Feyenoord doet echt niet onder voor PSV volgend seizoen (dus met Janmaat en Vormer erbij)quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Skol het volgende:
Ook goed ja. Als je echt voor lul wilt staan natuurlijk Feye de CL in sturen.
Dat hebben we de afgelopen jaren gezien ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Feyenoord kan perfect spelen tegen ploegen die het spel maken.
quote:Met zeven goals en zes assists behoort Theo statistisch gezien tot de beste middenvelders van Nederland.
Ook in de 29ste speelronde lieten Ajax en Janssen zien waartoe zij in staat zijn en de 31ste landstitel is weer een stapje dichterbij. Als je ziet hoe Janssen in het veld staat ten opzichte van een aantal maanden geleden, valt op dat hij zijn leidersrol stukje bij beetje aan het veroveren is. Druk coachend en vol in de strijd nam hij tegen Heerenveen het voortouw door na zes minuten koelbloedig een penalty te verzilveren. Dit was een voorbode voor een geweldige avond voor Ajax, dat uiteindelijk met 0-5 won en uitloopt op letterlijk alle concurrenten.
Naast de penalty die Janssen verzilverde, was hij bijna bij ieder doelpunt betrokken. Misschien was hij niet degene met de assist, maar vrijwel alle goals werden via hem opgezet. Janssen was erg aanwezig met zijn passing en de spelverdeler gaf maar liefst 77 passes
Zeker, daarbij vind ik het geweldig als blijkt dat het hele noodhulpplan in een jaar verdampt is. Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef Gnieperd het volgende:
Ik hoop PSV geen 2e, dat betekent waarschijnlijk meer inkomsten voor Ajax, moet PSV gaan bezuinigen
Kijk naar de competitie. Feyenoord pakt alle topclubs.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat hebben we de afgelopen jaren gezien ja.
Wees niet overmoedig, wees blij dat je ploegie het eindelijk weer een beetje op de rails heeft
3-2 PSVquote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Kijk naar de competitie. Feyenoord pakt alle topclubs.
Ze hebben het gewoon goed gedaan tegen de grote clubs, niks op af te dingen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3-2 PSV
Enne, kampioen word je door de kleintjes te verslaan, niet de grote
Kampioen word je door iedereen te verslaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3-2 PSV
Enne, kampioen word je door de kleintjes te verslaan, niet de grote
Medelijden van je rivaal lijkt me alleen maar pijnlijker als Feyenoorderquote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef Marsenal het volgende:
Samen met Feyenoord de Champions League ingaan lijkt me eigenlijk wel tof. Psv hoeven we echt niet op te rekenen volgend jaar, denk ik.
Twente heb ik gewoon niks mee, word altijd moe als ik ze zie spelen.
Plus de Kuip mag best weer eens wat Europese strijd zien, vind ik.
Weet je, sinds Feyenoord die 10-0 tegen PSV meemaakte, heb ik eigenlijk niet meer zo'n fanatieke aversie tegen die club.
True, true, vroeger was Feyenoord een angstgegner, nu is het een schattig klein broertje dat constant z'n hoofd stoot.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Medelijden van je rivaal lijkt me alleen maar pijnlijker als Feyenoorder
Real Madrid en Barcelona spelen in een andere competitie lieve schatquote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Kampioen word je door iedereen te verslaan.
Mee eens, het gaat mij ook meer om die traditie, medelijden heb ik nooit met Feyenoord gehadquote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef The_Groove het volgende:
Er zijn maar twee echte clubs in Nederland en dat zijn Ajax en Feyenoord.
De rest is boer.
Godver. Kijk ik steeds naar de verkeerdequote:Op donderdag 12 april 2012 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Real Madrid en Barcelona spelen in een andere competitie lieve schat
Ik welquote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mee eens, het gaat mij ook meer om die traditie, medelijden heb ik nooit met Feyenoord gehad
Je bent een dame dus ik verwijt je niksquote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Godver. Kijk ik steeds naar de verkeerde
meisje, geen dame.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent een dame dus ik verwijt je niks
Nee, hoeven de Feijenoord fans ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mee eens, het gaat mij ook meer om die traditie, medelijden heb ik nooit met Feyenoord gehad
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
1. Ajax
2 t/m 17. Boeren, kakkerlakken en nog meer boeren.
18. Reservekakkerlakken.
Ok chickiequote:
Zolang er geen uitpubliek wordt toegelaten is de klassieker niet de echte klassiekerquote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, hoeven de Feijenoord fans ook niet.
Neemt niet weg dat ik blij ben dat ze niet zijn afgegleden naar de definitieve middenmoot.
De klassieker moet weer een echte klassieker worden en dat zou zomaar volgend jaar helemaal terug kunnen zijn.
True that.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang er geen uitpubliek wordt toegelaten is de klassieker niet de echte klassieker
Het was de bedoeling dat het dit jaar weer mocht.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Marsenal het volgende:
Wanneer zou dat eigenlijk weer zijn, het uitpubliek terug? Er was toch zo'n tussentijds onderzoek ofzo dat opschorting van de regel positief benaderde?
Zolang teerhardje van der Laan burgermeester is niet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Marsenal het volgende:
Wanneer zou dat eigenlijk weer zijn, het uitpubliek terug? Er was toch zo'n tussentijds onderzoek ofzo dat opschorting van de regel positief benaderde?
Van der Laan heeft zelfs Koninginnedag verkracht.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zolanger teerhardje van der Laan burgermeester is niet waarschijnlijk.
Ik wil Cohen terug als burgermeester van Amsterdam. Daar stotterde hij nooit.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van der Laan heeft zelfs Koninginnedag verkracht.
Kopje thee met Cohenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik wil Cohen terug als burgermeester van Amsterdam. Daar stotterde hij nooit.
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:32 schreef Santello het volgende:
http://2012editie5.ajax-imag.nl/#/6/06-Viktor-Fischer
Leuk filmpje
Ok, Feyenoord 2e danquote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV MAG GEEN 2E WORDEN. DAN KRIJG JE FUCKING HERACLES IN DE EL
Groupiequote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Inderdaad.
Lijkt me een toffe en intelligente gozer.
Zou ik best een keer een biertje mee willen drinken in de kroeg.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:49 schreef Smoofie het volgende:
Kan mij t schelen wie er 2e wordt nu, zolang het maar geen PSV is, anders gaat heracles de EL in. Liefst AZ of feyenoord, die komen de vCL toch niet door.
quote:Met de wedstrijdbal in zijn voetbaltas verliet Siem de Jong in de nacht van woensdag op donderdag het Abe Lenstra-stadion van sc Heerenveen. 'Want het is voor de eerste keer dat ik drie keer heb gescoord', lachte hij. 'Helemaal top natuurlijk, maar ik ben vooral heel erg blij met deze overwinning en de uitslagen van de concurrenten.'
Ajax boekte als enige van de zes titelkandidaten een zege (5-0) en vergrootte het verschil met AZ tot 3 punten. FC Twente (5 punten), Feyenoord (6 punten), PSV en sc Heerenveen (beide 7 punten) volgen vijf speelronden voor het einde van de competitie op grotere achterstand. 'Ze maken het ons wel heel makkelijk', knipoogde De Jong.
Superwoensdag
Ajax beleefde een superwoensdag bij de club die nooit kon waarmaken dat het de wedstrijd van het seizoen speelde. Ron Jans en zijn spelers keken de afgelopen anderhalve week reikhalzend uit naar de topper tegen de koploper, maar gaven de zege na 3 minuten cadeau.
Salto
De Jong profiteerde van een misser van Jeffrey Gouweleeuw en dribbelde richting doelman Brian Vandenbussche. 'Ik probeerde nog over hem heen te springen', zei de broer van aanvaller Luuk van FC Twente. 'Maar hij vloerde me, waardoor ik geloof ik bijna een salto maakte.'
Droomscript
Theo Janssen maakte vanaf 11 meter geen fout, waarna Ismaïl Aissati en De Jong met drie treffers het heerlijke avondje voor Ajax compleet maakten. 'Dit was het ideale scenario', besefte de man van de wedstrijd na alweer de negende competitiezege op rij van zijn club. 'Als we zo blijven voetballen, dan kan het echt niet meer misgaan.'
Hoezo geen spits?
Siem was weer eens subliem, vonden ook de enthousiaste meegereisde supporters van Ajax. De 23-jarige voetballer speelt zelf het liefst op het middenveld, maar treft als spits in belangrijke wedstrijden ook vaak doel. Zo had hij vorig seizoen tijdens de allesbeslissende wedstrijd tegen FC Twente met twee treffers een levensgroot aandeel in de zege en de landstitel (3-1).
Niet meer weggeven
'Ook nu zijn we van heel ver gekomen', aldus De Jong, die nog niet zo lang geleden met Ajax 13 punten op AZ moest goedmaken. 'Maar we hebben het nooit opgegeven. We hebben slechte duels gespeeld, maar ook heel veel last van blessures gehad. Gelukkig komen er nu steeds meer jongens terug. Dit mogen we nooit meer weggeven.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |