Hij had nog gelijk ookquote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef Catch22- het volgende:
echt heerlijk dat bij 0-5 FdB nog compleet losgaat over een onterechte hoekshop... Terwijl hij +20 op doelsaldo voorstaat op de nr2
Heatwave is meer negatief/pessimistisch dan arrogant vind ik maar ik deel zijn mening wel dat we nog geen kampioen zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
Zoals ik zei: Guidetti reageerde met "HMF" en nu Heatwave zonder arrogantie.
WHAT IS UP WITH THE UNIVERSE
Ik weet echt niet waar jij je waanbeelden vandaan haalt, maar als er iemand in het Ajaxtopic niet "arrogant" is ben ik het wel, ik word altijd als raspessimist neergezetquote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
Of jij bent het die nu de juiste gedachtegang heeft inplaats van uren schallen dat Feyenoord kampioen zou worden?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
wellusquote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef NumberSeven het volgende:
Ongelofelijk, nota bene in de seizoenen met de meeste onrust en chaos bij Ajax worden ze 2 x achter elkaar kampioen. F. de Boer heeft nu wel heel erg veel credits opgebouwd, dan zijn ze ook nog door een naaistreek uit de CL geknikkerd anders was het financieel ook een groot succes dit seizoen. Er hoeven niet eens aankopen gedaan te worden komend seizoen.
Want? er vertrekken 8 selectie/jong ajax spelers.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef NumberSeven het volgende:
Ongelofelijk, nota bene in de seizoenen met de meeste onrust en chaos bij Ajax worden ze 2 x achter elkaar kampioen. F. de Boer heeft nu wel heel erg veel credits opgebouwd, dan zijn ze ook nog door een naaistreek uit de CL geknikkerd anders was het financieel ook een groot succes dit seizoen. Er hoeven niet eens aankopen gedaan te worden komend seizoen.
ja, half heerenveen geloof ikquote:Op donderdag 12 april 2012 15:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Want? er vertrekken 8 selectie/jong ajax spelers.
Zeker weten dat er nog wat aankopen aankomen.
Wie nog meer?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:34 schreef The_Groove het volgende:
Tijd om de discussie voor de selectie van volgend jaar weer te beginnen?
Vertrekken in de zomer:
Vertonghen
Crack van der Wiel
Lodeiro (?)
Bulykin (?)
Bruno Silva
Cvitanich
Aissati
Jozefzoon
Sneijder
Verhoeven
Persoonlijk zie ik Ebecilio en/of Ozbiliz ook nog wel vertrekken...
Wie komt er (wellicht) bij?:
Narsingh
Meleg (A1)
Doorstroom vanuit de jeugd
Denswil en Fischer sowieso
Wellicht Dijks.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of jij bent het die nu de juiste gedachtegang heeft inplaats van uren schallen dat Feyenoord kampioen zou worden?
1 punt; ik denk dat de uitschakeling in de CL en loting tegen ManUtd de reden is dat we terug zijn gekomen. Alle concurrenten hebben veel punten verspeeld in na-europese wedstrijden. en dat hadden wij ook gedaan als we europees hadden gespeeldquote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef NumberSeven het volgende:
Mwah, ik wil ons eerst nog zien winnen van de Graafschap en Groningen thuis. Dan geloof ik het pas echt.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Welnee, ik deed gewoon wat jullie deden.
En grappig genoeg is iedereen nu, nu het eigenlijk 99% beslist is, ineens heel relaxt. What the fuck is dat met jullie
We willen geen Driesje Mertens doen en de shit jinxen manquote:Op donderdag 12 april 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
En grappig genoeg is iedereen nu, nu het eigenlijk 99% beslist is, ineens heel relaxt. What the fuck is dat met jullie
Mwa, de jeugd vult het aardig op allemaal. v. Rhijn, koppers, boilesen, allemaal dit seizoen doorgebroken.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Want? er vertrekken 8 selectie/jong ajax spelers.
Zeker weten dat er nog wat aankopen aankomen.
Nog steeds over een naaistreekquote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef NumberSeven het volgende:
We kennen het wel.. Ajax zet een hele goede reeks neer. En vaak willen ze dan weer in de dip komen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, ik wil ons eerst nog zien winnen van de Graafschap en Groningen thuis. Dan geloof ik het pas echt.
Die gast riep het echt op ZO'N dom moment hé.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We willen geen Driesje Mertens doen en de shit jinxen man
Daaromquote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gast riep het echt op ZO'N dom moment hé.
lukt best welquote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, puur om te kijken of onze spelers daar ook de motivatie voor kunnen opwekken.
Laat dit een lesje zijn voor alle jong Ajacieden van dit moment.quote:De Mul: "Ik was beter bij Ajax gebleven"
Tom De Mul tekende in 2007 een contract voor vijf seizoenen bij de Spaanse eersteklasser FC Sevilla. "Ik heb veel geleerd en weinig gespeeld", kan de flankspeler zijn periode in Spanje samenvatten.
Tom De Mul kreeg in Sevilla te maken met heel wat blessurelast, maar kreeg met Jesus Navas ook een clubicoon als rechtstreekse concurrent. "Een topspeler en publiekslieveling als Navas uit de ploeg spelen, is onmogelijk. Hij zal Sevilla nooit verlaten, waardoor ik niet op veel speelminuten kon rekenen."
"Ik kan de laatste tijd nochtans niet klagen", gaat de Belgische flankaanvaller verder. "Ik maak weer deel uit van de selectie, maar kom jammer genoeg niet aan spelen toe. Mijn contract loopt hier ten einde en ik hoef niet te rekenen op een nieuw voorstel van de club. Eigenlijk had ik meer van deze samenwerking verwacht."
De Mul zkt. club
"Ik sta voor alles open, maar de Nederlandse competitie geniet momenteel mijn voorkeur. Een terugkeer naar België zie ik ook best zitten. Ik wil alleszins een keuze maken waar ik me goed bij voel. Mijn blessure behoort tot de verleden tijd, omdat ik me preventief goed verzorg."
De Mul kan nog niet rekenen op concrete interesse. "Er beweegt wel wat, maar het is allemaal nog vaag. Ik beschouw mijn transfer naar Sevilla niet als negatief, al was ik achteraf bekeken misschien beter bij Ajax gebleven. Met bedenkingen achteraf schiet je niets op natuurlijk."
Jep. Geldt ook voor die Rekik, Bruma, Castaignos e.d. Allemaal lekker laten falen die teringlijertjesquote:Op donderdag 12 april 2012 15:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Laat dit een lesje zijn voor alle jong Ajacieden van dit moment.
Erg mooi om te lezen dat veel voetballers spijt hebben van hun vroege vertrek.
Rekik komt er wel ben ik bangquote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. Geldt ook voor die Rekik, Bruma, Castaignos e.d. Allemaal lekker laten falen die teringlijertjes
Probleem is inderdaad dat Rekik echt f-u-c-k-i-n-g goed is, maar ik heb goede hoopquote:Op donderdag 12 april 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rekik komt er wel ben ik bang
Lucie moet idd goed oppassen
Beest van een gast manquote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Probleem is inderdaad dat Rekik echt f-u-c-k-i-n-g goed is, maar ik heb goede hoop.
Weet je wel niet wat die Kiki bij elkaar geharkt heeft aan prijzen volgens Wiki?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef Catch22- het volgende:
nou Wooter en Musampa zijn ook vroeg weggegaan en moet je zien wat die hebben bereikt!
O.
Nouuuuuquote:Op donderdag 12 april 2012 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou tegen de Graafschap Vertonghen sparen, van Rhijn daar opstellen en vd Wiel op rechtsback zetten. Tegen Grunn kan je hem maar wat goed gebruiken.
En wat ik vreemd vind, is dat geen van deze drie spelers die jij opnoemt spijt heeft van de transfer. Trololol. Sta je dan elke maandagavond ergens op een weiland te voetballen tegen de beloftes van Wolverhampton, terwijl je in NL elke twee weken in een volle kuip kon spelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. Geldt ook voor die Rekik, Bruma, Castaignos e.d. Allemaal lekker laten falen die teringlijertjes
ach die gasten verdienen nu meer dan dat ze bij feyenoord zouden krijgenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:01 schreef J2T het volgende:
[..]
En wat ik vreemd vind, is dat geen van deze drie spelers die jij opnoemt spijt heeft van de transfer. Trololol. Sta je dan elke maandagavond ergens op een weiland te voetballen tegen de beloftes van Wolverhampton, terwijl je in NL elke twee weken in een volle kuip kon spelen.
Salaris zal ook wel een heel klein rolletje spelen gok ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:01 schreef J2T het volgende:
[..]
En wat ik vreemd vind, is dat geen van deze drie spelers die jij opnoemt spijt heeft van de transfer. Trololol. Sta je dan elke maandagavond ergens op een weiland te voetballen tegen de beloftes van Wolverhampton, terwijl je in NL elke twee weken in een volle kuip kon spelen.
Mag dat wel van je moeder?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we kampioen worden op 29 april, dan ga ik zekersteweten naar amsterdam.
Ik bel wel eventjes van te voren om mij voor te stellen en dat ik zijn begeleider zal zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |