Nice, goed gedaan!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nou, ik kan kiezen. Ik heb zojuist te horen gekregen dat bedrijf #2 me ook graag wil hebben. Toch wel knap van me dat ik gelijk bij de eerste twee bedrijven waar ik een gesprek heb gehad ben aangenomen.
Volgend week. Als ik het eerder wist had ik mijn broer gevraagd dat hij geld kon overmaken. Helaas accepteert de NS geen contant geld, want had wel 30 euro op zakquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:41 schreef Meteoric het volgende:
Aw balen, kon je het niet van iemand lenen? Ga je nog een andere keer?
wat zuur ditquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:34 schreef SwaPore het volgende:
Vandaag zou ik sollicitatiegesprek hebben, maar had niet genoeg geld op mijn rekening om een treinkaart te kunnen betalen, sta 100 euro negatief
was wel lachen bij het afmelden: sorry ik kan niet komen, heb geen geld voor een treinkaart
Kon je niet bij de kiosk een kaartje kopen?? Voor zover ik weet kan dat nog, tenminste hier welquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Volgend week. Als ik het eerder wist had ik mijn broer gevraagd dat hij geld kon overmaken. Helaas accepteert de NS geen contant geld, want had wel 30 euro op zak
Lastig, zo overleven op enkel zorgtoeslag...
Mijn treinstation heeft geen kioskquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Kon je niet bij de kiosk een kaartje kopen?? Voor zover ik weet kan dat nog, tenminste hier wel
Moest toevallig vandaag ook naar de Sociale Dienst en dus ook voor de WIJ-regeling. Er wordt volgens mij niet echt iets passends voor je gevonden, maar meer gewoon iets. Werk=werk volgens hun en dus moet je alles aanpakken, ook wat hun voor jouw hebben op dat moment.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:16 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Mijn treinstation heeft geen kioskEn naar mijn weten kan je geen kaartjes daar kopen, alles is met pin tegenwoordig, zelfs de parkeerautomaten hier.
Heb inmiddels wat geld ontvangen van mijn broer, dus ik kan wel even vooruit. Alleen zou ik nu wel graag mijn eigen centen willen verdienen...
Heb geen recht meer op ww, en ben ook te jong voor de bijstand. Hoe zit het met de WIJ-regeling? Wordt er dan actief naar iets passends voor mij gezocht? Meestal is het een werk-leertraject. Ben wel erg benieuwd of er dan inderdaad mensen met diploma's die geen leeraanbod krijgen kunnen gaan "papierprikken oid".
Ik dacht 27quote:Op woensdag 18 april 2012 00:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
De wet WIJ bestaat sinds 1 januari 2012 niet meer, dus er is geen regeling te treffen. Je kan een beroep doen op bijstand, mits je 18 jaar of ouder bent.
Nee joh.quote:
En, was het wat? Voor herhaling vatbaar of nooit meer?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:33 schreef kalinhos het volgende:
Www.wereldwerk.eu staat vaak wel het een en ander, of wereldwijzer.nl. via die laatste heb ik 2 jaar terug een winterseizoen in de franse alpen gewerkt
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef Zocalo het volgende:
Had maandag een tweede gesprek. Volgens mij waren ze niet heel positief, maar ik wacht nog op de uitslag. Hoop toch deze week wel al iets te horen.
En er is absoluut NIEMAND op het station die even voor jou een kaartje had willen trekken uit de automaat met z'n pinpas en dan van jou contant geld ontving, wat je blijkbaar gewoon had.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:16 schreef SwaPore het volgende:
Mijn treinstation heeft geen kioskEn naar mijn weten kan je geen kaartjes daar kopen, alles is met pin tegenwoordig, zelfs de parkeerautomaten hier.
Ik werd er gisteren ook weer eens mee geconfronteerd...quote:Op woensdag 18 april 2012 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
het kloterige aan al die UWV dingen vind ik altijd al die bureaucratische rompslomp gaan ze ineens vragen wat voor vakantiebaantje je tig jaar geleden gedaan hebt, etc...Ik kan daar echt niet mee omgaan, net als met dat geneuzel over 'je talenten' duiden enzo, ik word daar altijd depressief van.....
het lijkt wel alsof tegenwoordig 'gewoon willen werken' niet meer voldoende is...
Mensen die echt geen werk kunnen krijgen die mogen bij het UWV aan de slag... zo lijkt het soms. Ik geef toe ze doen vast ook wel goed werkquote:Op woensdag 18 april 2012 16:38 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik werd er gisteren ook weer eens mee geconfronteerd...
Absoluut voor herhaling vatbaar. Pluspunten waren leuke sfeer, leuke collega's (waar ik zeg maar 4 maanden mee samenwoonde), prachtige pistes iedere dag, etc. Nadelen waren wel dat het hard werken was, 6daagse werkweken, salaris van 120 eu per week, etc.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
En, was het wat? Voor herhaling vatbaar of nooit meer?
Als je het graag wil dan ervoor gaan. Echter wacht even het gesprek af, misschien klikt wel helemaal niet met de eigenaar. Dat is wel belangrijk!!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef jannekecompeer het volgende:
Vrijdag heb ik een kennismakingsgesprek voor de functie landschapsarchitect. Ik wil het heel graag maar iedereen zegt dat het niets voor mij is. Het is een klein bedrijf waar de mensen komen en gaan.Er worden dus geen vaste contracten uitgedeeld. De eigenaar loopt tegen de 60 en als hij met zijn bedrijf stopt ben ik te oud om ooit nog ergens een baan te vinden.
Succes morgen!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:45 schreef taxibabe het volgende:
Gefeliciteerd!!![]()
Ik mag donderdag weer op gesprek, begin nu al zenuwachtig te worden..
Weet nooit zo goed hoe ik me moet voorbereiden, heb een speciale map die ik mee neem waar alles inzit. Brief en cv, vacaturetekst, schriftelijke referenties en diploma's. Ik heb me verdiept in het bedrijf etc. Verder weet ik het niet.
Toen ik gisteren was uitgenodigd was ik helemaal positief. Toen sprak ik iemand die er vroeger gewerkt heeft en er ontslagen was. Ze had weinig positiefs te melden over het bedrijf. Ik ben bang dat er misbruik van mij gemaakt gaat worden (zoals extreme overuren)quote:Als je het graag wil dan ervoor gaan. Echter wacht even het gesprek af, misschien klikt wel helemaal niet met de eigenaar. Dat is wel belangrijk!!
Is fietsen een mogelijkheid?quote:Had in maart ergens op gesolliciteerd, maar die vent was op vakantie en ik ga toch verder zoeken met de hoop om snel wat anders te vinden. Ineens vandaag een mailtje van hem dat hij mij wilt uitnodigen omdat hij mijn cv wel interessant eruit zag vinden. Gaat om een keuken functie en nog wat andere simpele werkzaamheden. Het is een kleine zaak en maar weinig personeel, en liever neemt die iemand aan die meer kan dan koken alleen. Maar ja dat is voor mij geen probleem en ik werd helemaal enthousiast.
Maar ineens bedacht ik me dat ik ook niks meer om mijn rekening heb staan en dus niet met de trein kan komen. Wel balen want heb ook even niemand die mij daarna toe kan brengen en even heen en weer kan rijden.
Bij mij op station kan je ook alleen nog maar met pinpas betalen, en laat ik nu alleen nog maar gewoon contant geld hebben pfffff. Wat ook niet veel is trouwens hoor. Toch vind ik het wel raar dat je nu alleen nog maar met pinpas kan betalen, Zijn zat mensen die maar 1x in de zoveel tijd met de trein even heen en weer moeten.
Maarja probeer wel wat te regelen want wil wel gaan natuurlijk
Nee. Woon nogal afgelegen naast een station...quote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
En er is absoluut NIEMAND op het station die even voor jou een kaartje had willen trekken uit de automaat met z'n pinpas en dan van jou contant geld ontving, wat je blijkbaar gewoon had.
Serieus...
stort dan contant geld op je rekening bij de bank.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:38 schreef FerryNL het volgende:
Had in maart ergens op gesolliciteerd, maar die vent was op vakantie en ik ga toch verder zoeken met de hoop om snel wat anders te vinden. Ineens vandaag een mailtje van hem dat hij mij wilt uitnodigen omdat hij mijn cv wel interessant eruit zag vinden. Gaat om een keuken functie en nog wat andere simpele werkzaamheden. Het is een kleine zaak en maar weinig personeel, en liever neemt die iemand aan die meer kan dan koken alleen. Maar ja dat is voor mij geen probleem en ik werd helemaal enthousiast.
Maar ineens bedacht ik me dat ik ook niks meer om mijn rekening heb staan en dus niet met de trein kan komen. Wel balen want heb ook even niemand die mij daarna toe kan brengen en even heen en weer kan rijden.
Bij mij op station kan je ook alleen nog maar met pinpas betalen, en laat ik nu alleen nog maar gewoon contant geld hebben pfffff. Wat ook niet veel is trouwens hoor. Toch vind ik het wel raar dat je nu alleen nog maar met pinpas kan betalen, Zijn zat mensen die maar 1x in de zoveel tijd met de trein even heen en weer moeten.
Maarja probeer wel wat te regelen want wil wel gaan natuurlijk.
Helaas lukt dat niet want sta 200 euro rood, en heb maar iets van 50 euro hier nog liggen. Ook al zou dat storten dan nog kan ik niks pinnen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:00 schreef jobbb het volgende:
[..]
stort dan contant geld op je rekening bij de bank.
Toch gaan fietsen dan maar? Ook al is het ver, het is voor een goed doel.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Nee. Woon nogal afgelegen naast een station...
Vandaag toch nog gesprek gehad elders. Heeft me 20¤ gekostJammer dat niet elk bedrijf reiskosten vergoed, maar dit trekt erg aan. 10 gesprekken in een maand is al 200-300¤ reiskosten, en dat zonder inkomen...
Sinds welke dag is het loket dan weg in de stationshal waar je een kaartje kan kopen? Laatste keer dat ik keek, zo'n goede 4 uur geleden, was het er namelijk nogquote:Op woensdag 18 april 2012 21:38 schreef FerryNL het volgende:
Had in maart ergens op gesolliciteerd, maar die vent was op vakantie en ik ga toch verder zoeken met de hoop om snel wat anders te vinden. Ineens vandaag een mailtje van hem dat hij mij wilt uitnodigen omdat hij mijn cv wel interessant eruit zag vinden. Gaat om een keuken functie en nog wat andere simpele werkzaamheden. Het is een kleine zaak en maar weinig personeel, en liever neemt die iemand aan die meer kan dan koken alleen. Maar ja dat is voor mij geen probleem en ik werd helemaal enthousiast.
Maarja probeer wel wat te regelen want wil wel gaan natuurlijk.
Welk station?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Sinds welke dag is het loket dan weg in de stationshal waar je een kaartje kan kopen? Laatste keer dat ik keek, zo'n goede 4 uur geleden, was het er namelijk nog
Ok.quote:
Ik begin te denken dat het aan mij ligtquote:Op woensdag 18 april 2012 22:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Toch gaan fietsen dan maar? Ook al is het ver, het is voor een goed doel.
Bovendien, 10 gesprekken???? Zoveel heb je er nooit, en anders word je ook wel eens ergens aangenomen.
Hier hetzelfde probleem.. ook al een aantal gesprekken gehad. Ook 2e en 3e gesprekken zaten erbij, maar uiteindelijk werd ik het toch niet. Erg frustrerend. Heb zelf het HBO afgerond, maar geen ervaring. Werkgevers hebben in deze tijd zoveel keuze dat er volgens mij altijd wel iemand met meer ervaring is..quote:Op donderdag 19 april 2012 00:39 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat het aan mij ligtKan ook komen dat er meerdere kandidaten zijn en dat ze toch de beste kiezen... of ik bereid mijn gesprkeken gewoon niet goed voor. Ik krijg niet echt een teken/terugkoppeling van wat beter kon
ze zeiden zelf dat ik nogal ervaring te kort kwam, verder was t wel goed.. nu maar afwachten, indruk was iig niet positief. Duurt wel lang, hoopte t in paar dagen te horenquote:
"Dat is niet ons probleem"quote:Op donderdag 19 april 2012 14:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
Volgende keer, als ze zo'n antwoord geven, gewoon zeggen: "Hoe kan ik ervaring opdoen als niemand me aanneemt omdat ik geen ervaring heb?". Dan zijn ze gelijk stil.
Zolder opruimen, tuin onderhouden, schilderwerk, boswandelingen, etc.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef SwaPore het volgende:
[..]
"Dat is niet ons probleem"
Trouwens wat doen jullie jongens hele dag? Ik ben vaak op zoek naar vacatures en reageer erop, maar het wordt zoooo vermoeienden word afgeleid
's avonds heb ik na zonsondergang ook nergens meer zin in... en ben ik plat.
Heeeeulllllll herkenbaar!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef SwaPore het volgende:
[..]
"Dat is niet ons probleem"
Trouwens wat doen jullie jongens hele dag? Ik ben vaak op zoek naar vacatures en reageer erop, maar het wordt zoooo vermoeienden word afgeleid
's avonds heb ik na zonsondergang ook nergens meer zin in... en ben ik plat.
idd dan ga je uit verveling maar weer naar bed, ik ken het. ik zit er aan te denken om maar voor mezelf te gaan beginnen, dan kan ik tenminste geld verdienen zonder dat daar eerst een hele ritsrats aan vooraf gegaan hoeft te zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:34 schreef FerryNL het volgende:
Ik heb dat nu ook heel erg.
Elke dag op wat vacatures reageren, wat boodschappen doen en voor de rest eigenlijk niks bijzonders.
Laat uit bed komen en dan even wat eten, dan een beetje gamen, dan weer avondeten, dan weer een beetje gamen en weer slapen.
Ik hoop ook echt dat ik snel ergens kan beginnen want dit is ook niet goed qua ritme.
Na een tijd wordt je ook wel heel makkelijk en dan heb je idd nergens meer zin in. Dan slaap je haast 12 uur per dag terwijl ik je altijd maar iets van 8 uur nodig heb.
Op het HBO moet je toch in de laatste jaren flink wat stage lopen? Dat telt ook mee als ervaring! Zeker als je solliciteert op een baan in dezelfde richting als je stage.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:03 schreef bikkie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem.. ook al een aantal gesprekken gehad. Ook 2e en 3e gesprekken zaten erbij, maar uiteindelijk werd ik het toch niet. Erg frustrerend. Heb zelf het HBO afgerond, maar geen ervaring. Werkgevers hebben in deze tijd zoveel keuze dat er volgens mij altijd wel iemand met meer ervaring is..
2 x 5 maanden meestal ongeveer. Maar daar kun je inderdaad veel voordeel uit halen, als je het bedrijf en opdracht mee hebtquote:Op donderdag 19 april 2012 17:15 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Op het HBO moet je toch in de laatste jaren flink wat stage lopen? Dat telt ook mee als ervaring! Zeker als je solliciteert op een baan in dezelfde richting als je stage.
De stage is best voordelig als je het doet in een bedrijf waar je ook na je stage kan werken. Dat is wel een makkelijke manier om binnen te komen. echter zijn er vele plaatsen die stagiairs aannemen en ze na die 5 maanden weer dumpen...quote:Op donderdag 19 april 2012 17:15 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Op het HBO moet je toch in de laatste jaren flink wat stage lopen? Dat telt ook mee als ervaring! Zeker als je solliciteert op een baan in dezelfde richting als je stage.
Ik heb inderdaad een keer 5 maanden stage gelopen. Na die stage ben ik op die plek nog bijna 2 jaar werkzaam geweest, maar dan op een andere afdeling en dus een heel ander vakgebied dat niks met mijn ICT-opleiding te maken had. Nu wil ik weer terug de ICT in, maar dat blijkt nu toch moeilijker te zijn dan ik dacht helaas.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:15 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een HBO diploma en zou eerst een MBO3 + MBO4 diploma moeten halen. Maar mocht ik dat gehaald hebben dan ben ik 30 a 31 jaar, en volgens mij word ik dan nergens aangenomen binnen de ICT.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:21 schreef bikkie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een keer 5 maanden stage gelopen. Na die stage ben ik op die plek nog bijna 2 jaar werkzaam geweest, maar dan op een andere afdeling en dus een heel ander vakgebied dat niks met mijn ICT-opleiding te maken had. Nu wil ik weer terug de ICT in, maar dat blijkt nu toch moeilijker te zijn dan ik dacht helaas.
Ja kijk jij hebt al je diploma's al dus jij hebt echt veel meer kans. Om heel eerlijk te zijn denk ik ook dat het voor mij geen zin meer heeft wat betreft de ICT. Zeker in de tijd waarin we nu leven.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:40 schreef bikkie het volgende:
Ik heb nog wel hoop om iets vinden. Ben zelf 26 en heb eerst MBO ict 3 en 4 gedaan en daarna HBO. Alleen die 2 jaar dat ik niet met ICT ben bezig geweest is momenteel een struikelblok. Er zal toch wel één bedrijf zijn die mij de kans gaat bieden. Morgen weer op gesprek.
jij ook morgenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:50 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja kijk jij hebt al je diploma's al dus jij hebt echt veel meer kans. Om heel eerlijk te zijn denk ik ook dat het voor mij geen zin meer heeft wat betreft de ICT. Zeker in de tijd waarin we nu leven.![]()
Succes morgen!
Hoeft niet. Soms geven ze meer informatie over de ervaring die je nodig hebt. Er zit doorgaans gewoon een enorm verschil tussen de hoeveelheid en het type ervaring dat je nodig hebt. Als je bijv bankdirecteur wil worden heb je leidinggevende ervaring nodig, maar wellicht werkt productie-ervaring ook in je voordeel, omdat je dan weet hoe het er op de werkvloer aan toe gaat. Soms zitten er serieus wel 5 lagen management tussen de directie en productie en je kan moeilijk verwachten van een starter dat die gelijk op het hoogste managementniveau zal functioneren.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
Volgende keer, als ze zo'n antwoord geven, gewoon zeggen: "Hoe kan ik ervaring opdoen als niemand me aanneemt omdat ik geen ervaring heb?". Dan zijn ze gelijk stil.
Kom op tijd!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:56 schreef SwaPore het volgende:
Heeft iemand hier tips en tricks voor een gesprek? Zulke dingen zijn overal te vinden maar een checklist is toch altijd handig
Ja niet op je checklist letten. Gewoon spontaan antwoorden. Als je alles uit je hoofd zit te stampen met perfecte antwoorden valt het op. Zorg dat je gewoon een goed idee hebt van de functie en wat je eigen kwaliteiten zijn. De rest komt zelf.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:56 schreef SwaPore het volgende:
Heeft iemand hier tips en tricks voor een gesprek? Zulke dingen zijn overal te vinden maar een checklist is toch altijd handig
Oefenen met vragenlijsten. Die zijn overal te vinden. En dan echt dom het lijstje afwerken. Bij mij werkt het opschrijven van de antwoorden als voorbereiding erg goed. Zorgt ook dat je je makkelijker voelt bij zulke vragen. Zodat je gewend bent na te denken over bepaalde vragen en dan je antwoord kunt geven. Zoals het bekende sterke en zwakke kanten-vraagje. Waar je over 5 jaar wil zitten. Die antwoorden wel onthouden voor jezelf. Maar zo dat het een eigenstukje wordt.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:56 schreef SwaPore het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
het kloterige aan al die UWV dingen vind ik altijd al die bureaucratische rompslomp gaan ze ineens vragen wat voor vakantiebaantje je tig jaar geleden gedaan hebt, etc...Ik kan daar echt niet mee omgaan, net als met dat geneuzel over 'je talenten' duiden enzo, ik word daar altijd depressief van.....
het lijkt wel alsof tegenwoordig 'gewoon willen werken' niet meer voldoende is...
Congrats!!! Voor welke baan trouwens?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:19 schreef FerryNL het volgende:
YES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb werk!
Wel pas vanaf 15 mei en de 10e een contract tekenen, maar ben echt blij man. Eindelijk weer werk en het gesprek ging super goed. Ze waren super positief over mij en het gesprek.
Ze zeiden na afloop we bellen je het vroegst op dinsdag, maar ze hebben net 5 minuten geleden al gebeld. ''Ja we waren zo enthousiast over je en je kwam vrolijk over''
Dus nu een contract van 4 maanden en als alles goed loopt van beiden kanten, dan vanaf september parttime zodat ik ook gewoon weer naar school kan.
Het zijn echt super leuke werkgevers volgens mij. Vrolijk en grapjes maken tijdens het gesprek.
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:19 schreef FerryNL het volgende:
YES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb werk!
Wel pas vanaf 15 mei en de 10e een contract tekenen, maar ben echt blij man. Eindelijk weer werk en het gesprek ging super goed. Ze waren super positief over mij en het gesprek.
Ze zeiden na afloop we bellen je het vroegst op dinsdag, maar ze hebben net 5 minuten geleden al gebeld. ''Ja we waren zo enthousiast over je en je kwam vrolijk over''
Dus nu een contract van 4 maanden en als alles goed loopt van beiden kanten, dan vanaf september parttime zodat ik ook gewoon weer naar school kan.
Het zijn echt super leuke werkgevers volgens mij. Vrolijk en grapjes maken tijdens het gesprek.
Als hulpkok bij een groot en mooi bedrijf en alles wordt vers gemaakt uit hun tuintjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:21 schreef bikkie het volgende:
[..]
Congrats!!! Voor welke baan trouwens?
Dat zal wel even opluchten lijkt mij!
Dankje man!quote:
Dankjequote:
Leuk gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef FerryNL het volgende:
[..]
. Groot en mooi bedrijf en alles wordt vers gemaakt uit hun tuintjes.
En ga gewoon al meer verdienen dan dat ik bij mij vorige werkgever had verdient. Heb ook het gevoel dat het hier veel beter geregeld is qua contract en salaris etc. Want dat was bij mijn vorige werkgever echt een drama jammer genoeg.
Echt man ben echt blij want moest eigenlijk dadelijk naar de sociale dienst.
[..]
Dankje man!
[..]
Dankje
Ik dacht dat ik al te oud was, maar 37 is toch wat ouder dan mij. Maarja dat zegt niks want je bent idd nooit te oud om te leren. Het zal in sommige branches wat moeilijker zijn om aan de slag te gaan, maar studeren kan je altijd nog ja. Desnoods een avondstudie ofzo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:02 schreef Disavowed het volgende:
Nou, dat gesprek ging voor geen meter.
Ik zou graag het roer compleet omgooien en weer gaan studeren. Maar ja, dan ben ik alweer 37 en 'te oud'. Momenteel zit ik te denken om iets in brandveiligheid of zo te gaan doen.
Wat te doen.
Neem aan dat het bericht voor mij bedoeld is haha. Dank je wel.quote:
Thanx man!quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gefeliciteerd!
Ik begin maandag ook bij mijn nieuwe werkgever. Ik heb ook al loonsverhoging gehad omdat ze vonden dat ik te weinig vroeg voor het werk dat ik ga doen. Haha, welke werkgever doet nog zoiets? De meesten zitten juist graag voor een dubbeltje op de eerste rang!
Het is trouwens wel lastig om andere werkgevers mede te delen dat je voor een ander hebt gekozen.
Ik zou wel de werkplek weghalen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:31 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al te oud was, maar 37 is toch wat ouder dan mij. Maarja dat zegt niks want je bent idd nooit te oud om te leren. Het zal in sommige branches wat moeilijker zijn om aan de slag te gaan, maar studeren kan je altijd nog ja. Desnoods een avondstudie ofzo.
[..]
Neem aan dat het bericht voor mij bedoeld is haha. Dank je wel.![]()
PS: Eindelijk doet FOK! het weer een beetje.
Ik werk niet voor werkgevers maar dat zou ik juist met veel plezier mededelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het is trouwens wel lastig om andere werkgevers mede te delen dat je voor een ander hebt gekozen.
Gefeliciteerdquote:
Thanx.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
is het een full of parttime?
Wil 't niet lukken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Renesite het volgende:
Momenteel zit ik in mijn diepe diepe dal/diep/dinges. GAT VER DAM ME![]()
Herkenbaar, dat had ik een paar jaar geleden ook. Zwaar depressief van gewordenquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Renesite het volgende:
Momenteel zit ik in mijn diepe diepe dal/diep/dinges. GAT VER DAM ME![]()
Vandaar bedrijven wat gebeld waar ik naartoe heb gesolliciteerd. Overwegend negatief of een 'portefeuille verhaal'quote:
Die 37 duurt nog even hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:31 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al te oud was, maar 37 is toch wat ouder dan mij. Maarja dat zegt niks want je bent idd nooit te oud om te leren. Het zal in sommige branches wat moeilijker zijn om aan de slag te gaan, maar studeren kan je altijd nog ja. Desnoods een avondstudie ofzo.
[..]
Neem aan dat het bericht voor mij bedoeld is haha. Dank je wel.![]()
PS: Eindelijk doet FOK! het weer een beetje.
Of ze sturen een afwijzingsmail met daaronder een andere mail, bedoeld voor totaal iemand anders. Ook een aantal keer gehad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef Renesite het volgende:
Klassieker: naam en mailadres verwisselen. Ik ga zo enorm hiermee stoppen vandaag![]()
Villa Augustus?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Als hulpkok bij een groot en mooi bedrijf en alles wordt vers gemaakt uit hun tuintjes.
En ga gewoon al meer verdienen dan dat ik bij mij vorige werkgever had verdient. Heb ook het gevoel dat het hier veel beter geregeld is qua contract en salaris etc. Want dat was bij mijn vorige werkgever echt een drama jammer genoeg.
Echt man ben echt blij want moest eigenlijk dadelijk naar de sociale dienst.
[..]
Dankje man!
[..]
Dankje
Heb ik zelf gedaan. Bedrijf a in mail en bedrijf b gestuurd. Heb maar een 'rectificatie' mail gestuurd per abuis...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Of ze sturen een afwijzingsmail met daaronder een andere mail, bedoeld voor totaal iemand anders. Ook een aantal keer gehad.
Ik zou het lekker voor gezien houden vandaag. Weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |