abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110448558
Nou, ik kan kiezen. Ik heb zojuist te horen gekregen dat bedrijf #2 me ook graag wil hebben. Toch wel knap van me dat ik gelijk bij de eerste twee bedrijven waar ik een gesprek heb gehad ben aangenomen.
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:13:28 #202
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110449191
gefeliciteerd mint_clansell!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 18:45:31 #203
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_110450496
Vet :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  FOK!fotograaf dinsdag 17 april 2012 @ 18:45:41 #204
148247 taxibabe
pi_110450510
Gefeliciteerd!! *O*

Ik mag donderdag weer op gesprek, begin nu al zenuwachtig te worden..
Weet nooit zo goed hoe ik me moet voorbereiden, heb een speciale map die ik mee neem waar alles inzit. Brief en cv, vacaturetekst, schriftelijke referenties en diploma's. Ik heb me verdiept in het bedrijf etc. Verder weet ik het niet.
pi_110450620
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nou, ik kan kiezen. Ik heb zojuist te horen gekregen dat bedrijf #2 me ook graag wil hebben. Toch wel knap van me dat ik gelijk bij de eerste twee bedrijven waar ik een gesprek heb gehad ben aangenomen.
Nice, goed gedaan! :Y
Heb je er met kiezen tussen die 2 meteen een (luxe)probleem bij! ;) Of heb je wel een voorkeur voor één van beiden?
Smile, tomorrow will be worse...
pi_110452944
Vandaag zou ik sollicitatiegesprek hebben, maar had niet genoeg geld op mijn rekening om een treinkaart te kunnen betalen, sta 100 euro negatief :r

was wel lachen bij het afmelden: sorry ik kan niet komen, heb geen geld voor een treinkaart ;(
pi_110453389
Aw balen, kon je het niet van iemand lenen? Ga je nog een andere keer?
pi_110455199
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:41 schreef Meteoric het volgende:
Aw balen, kon je het niet van iemand lenen? Ga je nog een andere keer?
Volgend week. Als ik het eerder wist had ik mijn broer gevraagd dat hij geld kon overmaken. Helaas accepteert de NS geen contant geld, want had wel 30 euro op zak :{

Lastig, zo overleven op enkel zorgtoeslag...
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:14:48 #209
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_110455294
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:34 schreef SwaPore het volgende:
Vandaag zou ik sollicitatiegesprek hebben, maar had niet genoeg geld op mijn rekening om een treinkaart te kunnen betalen, sta 100 euro negatief :r

was wel lachen bij het afmelden: sorry ik kan niet komen, heb geen geld voor een treinkaart ;(
wat zuur dit :{ -O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:38:47 #210
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_110460489
Ja, dat is nou echt balen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_110460892
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Volgend week. Als ik het eerder wist had ik mijn broer gevraagd dat hij geld kon overmaken. Helaas accepteert de NS geen contant geld, want had wel 30 euro op zak :{

Lastig, zo overleven op enkel zorgtoeslag...
Kon je niet bij de kiosk een kaartje kopen?? Voor zover ik weet kan dat nog, tenminste hier wel
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_110466536
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:46 schreef DjinN het volgende:

[..]

Kon je niet bij de kiosk een kaartje kopen?? Voor zover ik weet kan dat nog, tenminste hier wel
Mijn treinstation heeft geen kiosk :{ En naar mijn weten kan je geen kaartjes daar kopen, alles is met pin tegenwoordig, zelfs de parkeerautomaten hier.

Heb inmiddels wat geld ontvangen van mijn broer, dus ik kan wel even vooruit. Alleen zou ik nu wel graag mijn eigen centen willen verdienen...

Heb geen recht meer op ww, en ben ook te jong voor de bijstand. Hoe zit het met de WIJ-regeling? Wordt er dan actief naar iets passends voor mij gezocht? Meestal is het een werk-leertraject. Ben wel erg benieuwd of er dan inderdaad mensen met diploma's die geen leeraanbod krijgen kunnen gaan "papierprikken oid".

[ Bericht 12% gewijzigd door SwaPore op 17-04-2012 23:23:53 ]
pi_110467529
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:16 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Mijn treinstation heeft geen kiosk :{ En naar mijn weten kan je geen kaartjes daar kopen, alles is met pin tegenwoordig, zelfs de parkeerautomaten hier.

Heb inmiddels wat geld ontvangen van mijn broer, dus ik kan wel even vooruit. Alleen zou ik nu wel graag mijn eigen centen willen verdienen...

Heb geen recht meer op ww, en ben ook te jong voor de bijstand. Hoe zit het met de WIJ-regeling? Wordt er dan actief naar iets passends voor mij gezocht? Meestal is het een werk-leertraject. Ben wel erg benieuwd of er dan inderdaad mensen met diploma's die geen leeraanbod krijgen kunnen gaan "papierprikken oid".
Moest toevallig vandaag ook naar de Sociale Dienst en dus ook voor de WIJ-regeling. Er wordt volgens mij niet echt iets passends voor je gevonden, maar meer gewoon iets. Werk=werk volgens hun en dus moet je alles aanpakken, ook wat hun voor jouw hebben op dat moment.

Daarom hoop ik dat ik vrijdag goed nieuwe hoor van waar ik heen moet. Dan hoef ik tenminste niet met een uitkering en die regel te zitten.
pi_110468964
De wet WIJ bestaat sinds 1 januari 2012 niet meer, dus er is geen regeling te treffen. Je kan een beroep doen op bijstand, mits je 18 jaar of ouder bent.
pi_110469168
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
De wet WIJ bestaat sinds 1 januari 2012 niet meer, dus er is geen regeling te treffen. Je kan een beroep doen op bijstand, mits je 18 jaar of ouder bent.
Ik dacht 27 :{
pi_110469375
quote:
15s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:23 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Ik dacht 27 :{
Nee joh.

Tot 27 jaar kan je aanspraak maken tot die regel, maar sinds 1 januari 2012 is die weer afgeschaft.

Moet wel zeggen dat die man die ik vanmiddag sprak wel zei dat het nog wel zo is. Dat je als je het aanvraagt eerst 1 maand een opleiding of werk moet vinden. Lukt dat niet dan krijg je kut werk van hun want werk=werk.
pi_110470445
Dat komt omdat het twee maanden duurt voordat je bijstandsaanvraag rond is. ;)
  woensdag 18 april 2012 @ 11:17:58 #218
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_110476704
Iemand bekend met vakantiewerk in het buitenland?
Net m'n diploma binnengeharkt en ben druk aan het solliciteren en toen kwam ik dit tegen. Ik ben nu nog nergens aan gebonden dus waarom niet een paar maanden in het buitenland vakantiewerk doen?
M'n enige tegen is dat ik nu al flink wat brieven de deur uit heb én ik heb al een 0-uren contract waar ik over anderhalve maand kan beginnen. Is toch raar als je eerst solliciteert en vervolgens toch nog 2-3 maanden niet beschikbaar bent.
Wat zouden jullie doen?
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_110477203
Www.wereldwerk.eu staat vaak wel het een en ander, of wereldwijzer.nl. via die laatste heb ik 2 jaar terug een winterseizoen in de franse alpen gewerkt
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_110482251
Had maandag een tweede gesprek. Volgens mij waren ze niet heel positief, maar ik wacht nog op de uitslag. Hoop toch deze week wel al iets te horen.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:58:47 #221
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_110485892
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 11:33 schreef kalinhos het volgende:
Www.wereldwerk.eu staat vaak wel het een en ander, of wereldwijzer.nl. via die laatste heb ik 2 jaar terug een winterseizoen in de franse alpen gewerkt
En, was het wat? Voor herhaling vatbaar of nooit meer?
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_110485980
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef Zocalo het volgende:
Had maandag een tweede gesprek. Volgens mij waren ze niet heel positief, maar ik wacht nog op de uitslag. Hoop toch deze week wel al iets te horen.
Waarom denk je dat?
pi_110486329
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:16 schreef SwaPore het volgende:
En er is absoluut NIEMAND op het station die even voor jou een kaartje had willen trekken uit de automaat met z'n pinpas en dan van jou contant geld ontving, wat je blijkbaar gewoon had.

Serieus...
pi_110489620
Vanochtend nog een sollicitatiegesprek gehad via een uzb, maar dat heb ik (laat het uwv het maar niet horen!) afgebroken omdat het niet echt aansloot op mijn wensen. De bedrijfscultuur was ook niet echt mijn ding.

Krijg ik een half uurtje terug een sms van de beste man waar ik mee heb gesproken dat ie het jammer vindt dat ik afzie van de sollicitatie en of ik nog eens over mijn beslissing na wil denken, want hij vond mij de beste kandidaat die hij tot nu toe had gehad. Heb 'm daarom maar een vriendelijk mailtje gestuurd met de redenen die voor mij beslissend waren om af te zien van de sollicitatie.

Toch wel een dikke ego boost dit, drie gesprekken gehad en alledrie als beste uit de bus komen! Dat heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. Vorig jaar moest ik bijna smeken om ergens op gesprek te mogen.
  woensdag 18 april 2012 @ 16:11:33 #225
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110489684
Ik heb gisteren weer mijn overzichtje gestuurd naar mijn werkcoach :)
Ben benieuwd..
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 16:13:26 #226
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_110489781
het kloterige aan al die UWV dingen vind ik altijd al die bureaucratische rompslomp gaan ze ineens vragen wat voor vakantiebaantje je tig jaar geleden gedaan hebt, etc...

:r Ik kan daar echt niet mee omgaan, net als met dat geneuzel over 'je talenten' duiden enzo, ik word daar altijd depressief van.....

het lijkt wel alsof tegenwoordig 'gewoon willen werken' niet meer voldoende is...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_110491068
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
het kloterige aan al die UWV dingen vind ik altijd al die bureaucratische rompslomp gaan ze ineens vragen wat voor vakantiebaantje je tig jaar geleden gedaan hebt, etc...

:r Ik kan daar echt niet mee omgaan, net als met dat geneuzel over 'je talenten' duiden enzo, ik word daar altijd depressief van.....

het lijkt wel alsof tegenwoordig 'gewoon willen werken' niet meer voldoende is...
Ik werd er gisteren ook weer eens mee geconfronteerd...
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 16:42:18 #228
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_110491302
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 16:38 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik werd er gisteren ook weer eens mee geconfronteerd...
Mensen die echt geen werk kunnen krijgen die mogen bij het UWV aan de slag... zo lijkt het soms. Ik geef toe ze doen vast ook wel goed werk :) en helpen hoogstwaarschijnlijk mensen aan het werk. Maar in mijn geval hebben ze alleen maar gezegd dat ze het ook niet wisten en dat ik zelf waarschijnlijk beter wist waar ik moest gaan zoeken...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_110494390
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef Paarse_Kiwi het volgende:

[..]

En, was het wat? Voor herhaling vatbaar of nooit meer?
Absoluut voor herhaling vatbaar. Pluspunten waren leuke sfeer, leuke collega's (waar ik zeg maar 4 maanden mee samenwoonde), prachtige pistes iedere dag, etc. Nadelen waren wel dat het hard werken was, 6daagse werkweken, salaris van 120 eu per week, etc.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_110494644
Ik hoop echt zo dat ik vrijdag als ik een gesprek heb met de chefkok te horen krijg dat ik daar kan werken. Het hoeft ook niet per direct, maar als ik maar zekerheid heb dat ik voor de komende maanden weer wat heb.

Dan hoef ik ook niet meer naar die kut sociale dienst. :r
pi_110498085
Vrijdag heb ik een kennismakingsgesprek voor de functie landschapsarchitect. Ik wil het heel graag maar iedereen zegt dat het niets voor mij is. Het is een klein bedrijf waar de mensen komen en gaan.Er worden dus geen vaste contracten uitgedeeld. De eigenaar loopt tegen de 60 en als hij met zijn bedrijf stopt ben ik te oud om ooit nog ergens een baan te vinden.
  woensdag 18 april 2012 @ 21:26:02 #232
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_110505790
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef jannekecompeer het volgende:
Vrijdag heb ik een kennismakingsgesprek voor de functie landschapsarchitect. Ik wil het heel graag maar iedereen zegt dat het niets voor mij is. Het is een klein bedrijf waar de mensen komen en gaan.Er worden dus geen vaste contracten uitgedeeld. De eigenaar loopt tegen de 60 en als hij met zijn bedrijf stopt ben ik te oud om ooit nog ergens een baan te vinden.
Als je het graag wil dan ervoor gaan. Echter wacht even het gesprek af, misschien klikt wel helemaal niet met de eigenaar. Dat is wel belangrijk!!
  woensdag 18 april 2012 @ 21:27:26 #233
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110505896
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:45 schreef taxibabe het volgende:
Gefeliciteerd!! *O*

Ik mag donderdag weer op gesprek, begin nu al zenuwachtig te worden..
Weet nooit zo goed hoe ik me moet voorbereiden, heb een speciale map die ik mee neem waar alles inzit. Brief en cv, vacaturetekst, schriftelijke referenties en diploma's. Ik heb me verdiept in het bedrijf etc. Verder weet ik het niet.
Succes morgen!! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110506910
Had in maart ergens op gesolliciteerd, maar die vent was op vakantie en ik ga toch verder zoeken met de hoop om snel wat anders te vinden. Ineens vandaag een mailtje van hem dat hij mij wilt uitnodigen omdat hij mijn cv wel interessant eruit zag vinden. Gaat om een keuken functie en nog wat andere simpele werkzaamheden. Het is een kleine zaak en maar weinig personeel, en liever neemt die iemand aan die meer kan dan koken alleen. Maar ja dat is voor mij geen probleem en ik werd helemaal enthousiast.

Maar ineens bedacht ik me dat ik ook niks meer om mijn rekening heb staan en dus niet met de trein kan komen. Wel balen want heb ook even niemand die mij daarna toe kan brengen en even heen en weer kan rijden.
Bij mij op station kan je ook alleen nog maar met pinpas betalen, en laat ik nu alleen nog maar gewoon contant geld hebben pfffff. Wat ook niet veel is trouwens hoor. Toch vind ik het wel raar dat je nu alleen nog maar met pinpas kan betalen, Zijn zat mensen die maar 1x in de zoveel tijd met de trein even heen en weer moeten.

Maarja probeer wel wat te regelen want wil wel gaan natuurlijk.
pi_110507019
quote:
Als je het graag wil dan ervoor gaan. Echter wacht even het gesprek af, misschien klikt wel helemaal niet met de eigenaar. Dat is wel belangrijk!!
Toen ik gisteren was uitgenodigd was ik helemaal positief. Toen sprak ik iemand die er vroeger gewerkt heeft en er ontslagen was. Ze had weinig positiefs te melden over het bedrijf. Ik ben bang dat er misbruik van mij gemaakt gaat worden (zoals extreme overuren)
pi_110507223
quote:
Had in maart ergens op gesolliciteerd, maar die vent was op vakantie en ik ga toch verder zoeken met de hoop om snel wat anders te vinden. Ineens vandaag een mailtje van hem dat hij mij wilt uitnodigen omdat hij mijn cv wel interessant eruit zag vinden. Gaat om een keuken functie en nog wat andere simpele werkzaamheden. Het is een kleine zaak en maar weinig personeel, en liever neemt die iemand aan die meer kan dan koken alleen. Maar ja dat is voor mij geen probleem en ik werd helemaal enthousiast.

Maar ineens bedacht ik me dat ik ook niks meer om mijn rekening heb staan en dus niet met de trein kan komen. Wel balen want heb ook even niemand die mij daarna toe kan brengen en even heen en weer kan rijden.
Bij mij op station kan je ook alleen nog maar met pinpas betalen, en laat ik nu alleen nog maar gewoon contant geld hebben pfffff. Wat ook niet veel is trouwens hoor. Toch vind ik het wel raar dat je nu alleen nog maar met pinpas kan betalen, Zijn zat mensen die maar 1x in de zoveel tijd met de trein even heen en weer moeten.

Maarja probeer wel wat te regelen want wil wel gaan natuurlijk
Is fietsen een mogelijkheid?
pi_110508008
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

En er is absoluut NIEMAND op het station die even voor jou een kaartje had willen trekken uit de automaat met z'n pinpas en dan van jou contant geld ontving, wat je blijkbaar gewoon had.

Serieus...
Nee. Woon nogal afgelegen naast een station...
Vandaag toch nog gesprek gehad elders. Heeft me 20¤ gekost :{ Jammer dat niet elk bedrijf reiskosten vergoed, maar dit trekt erg aan. 10 gesprekken in een maand is al 200-300¤ reiskosten, en dat zonder inkomen...
pi_110508517
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:38 schreef FerryNL het volgende:

stort dan contant geld op je rekening bij de bank.
pi_110509436
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:00 schreef jobbb het volgende:

[..]

stort dan contant geld op je rekening bij de bank.
Helaas lukt dat niet want sta 200 euro rood, en heb maar iets van 50 euro hier nog liggen. Ook al zou dat storten dan nog kan ik niks pinnen.

Maarja eerst maar even vrijdag afwachten wat het gaat worden. Want dat gesprek is gewoon bij mij in de stad.
  woensdag 18 april 2012 @ 22:31:29 #240
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_110510817
Contract bij mijn huidige werkgever lijkt tot minimaal halverwege juni verlengd te worden. Ik ga wel door met zoeken naar geschikte vacatures en mik op startdata rondom begin juli.
pi_110511010
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Nee. Woon nogal afgelegen naast een station...
Vandaag toch nog gesprek gehad elders. Heeft me 20¤ gekost :{ Jammer dat niet elk bedrijf reiskosten vergoed, maar dit trekt erg aan. 10 gesprekken in een maand is al 200-300¤ reiskosten, en dat zonder inkomen...
Toch gaan fietsen dan maar? Ook al is het ver, het is voor een goed doel.

Bovendien, 10 gesprekken???? Zoveel heb je er nooit, en anders word je ook wel eens ergens aangenomen.
pi_110511949
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:38 schreef FerryNL het volgende:

Sinds welke dag is het loket dan weg in de stationshal waar je een kaartje kan kopen? Laatste keer dat ik keek, zo'n goede 4 uur geleden, was het er namelijk nog
pi_110512245
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Sinds welke dag is het loket dan weg in de stationshal waar je een kaartje kan kopen? Laatste keer dat ik keek, zo'n goede 4 uur geleden, was het er namelijk nog
Welk station?
pi_110513634
Dordt centraal
pi_110513747
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:20 schreef kalinhos het volgende:
Dordt centraal
Ok.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat los van de vorige keer al 7 jaar niet meer met de trein ben geweest.

Dus ik had de vorige keer een pinpas en snel een kaartje gehaald, en niet meer verder gekeken omdat ik de trein al bijna gemist had.

Sorry. ;(
pi_110516727
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Toch gaan fietsen dan maar? Ook al is het ver, het is voor een goed doel.

Bovendien, 10 gesprekken???? Zoveel heb je er nooit, en anders word je ook wel eens ergens aangenomen.
Ik begin te denken dat het aan mij ligt :{ Kan ook komen dat er meerdere kandidaten zijn en dat ze toch de beste kiezen... of ik bereid mijn gesprkeken gewoon niet goed voor. Ik krijg niet echt een teken/terugkoppeling van wat beter kon :?
pi_110523963
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 00:39 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Ik begin te denken dat het aan mij ligt :{ Kan ook komen dat er meerdere kandidaten zijn en dat ze toch de beste kiezen... of ik bereid mijn gesprkeken gewoon niet goed voor. Ik krijg niet echt een teken/terugkoppeling van wat beter kon :?
Hier hetzelfde probleem.. ook al een aantal gesprekken gehad. Ook 2e en 3e gesprekken zaten erbij, maar uiteindelijk werd ik het toch niet. Erg frustrerend. Heb zelf het HBO afgerond, maar geen ervaring. Werkgevers hebben in deze tijd zoveel keuze dat er volgens mij altijd wel iemand met meer ervaring is.. ;(
pi_110527588
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
ze zeiden zelf dat ik nogal ervaring te kort kwam, verder was t wel goed.. nu maar afwachten, indruk was iig niet positief. Duurt wel lang, hoopte t in paar dagen te horen
pi_110530752
Volgende keer, als ze zo'n antwoord geven, gewoon zeggen: "Hoe kan ik ervaring opdoen als niemand me aanneemt omdat ik geen ervaring heb?". Dan zijn ze gelijk stil.
  FOK!fotograaf donderdag 19 april 2012 @ 14:14:54 #250
148247 taxibabe
pi_110530976
Hier ook weer terug van sollicitatiegesprek. Het ging wel lekker, gesprek verliep ontspannen en vlot. Heb er wel een goed gevoel bij, maar dat zegt niks natuurlijk.. Ik heb wel het geluk dat mijn interesses redelijk overeenkomen met het werkgebied van het bedrijf.

Er zijn in totaal 5 kandidaten die op gesprek mogen komen, pas volgende week donderdag/vrijdag hoor ik meer. Dat wordt dus een lange week :{
pi_110532292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
Volgende keer, als ze zo'n antwoord geven, gewoon zeggen: "Hoe kan ik ervaring opdoen als niemand me aanneemt omdat ik geen ervaring heb?". Dan zijn ze gelijk stil.
"Dat is niet ons probleem" :W

Trouwens wat doen jullie jongens hele dag? Ik ben vaak op zoek naar vacatures en reageer erop, maar het wordt zoooo vermoeiend ;( en word afgeleid

's avonds heb ik na zonsondergang ook nergens meer zin in... en ben ik plat.
pi_110533337
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Trouwens wat doen jullie jongens hele dag? Ik ben vaak op zoek naar vacatures en reageer erop, maar het wordt zoooo vermoeiend ;( en word afgeleid

Zolder opruimen, tuin onderhouden, schilderwerk, boswandelingen, etc.

Verder begint het behoorlijk te vervelen. Hopelijk wordt het na het gesprek van morgen beter :).
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  FOK!fotograaf donderdag 19 april 2012 @ 15:11:09 #253
148247 taxibabe
pi_110533452
Het begint hier ook al wel aardig te vervelen. Soms zit ik ook gewoon dom te niksen. Dan verveel ik me kapot en moet er eigenlijk wat in huis worden gedaan, maar dan heb ik daar echt geen zin in..
pi_110534262
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Heeeeulllllll herkenbaar!

Ik ga naar fitness en wil altijd ontzettend hard aan mijn eigen websites werken (moet ook een bedrijfje voorstellen), maar heb er ook steeds te weinig energie voor omdat dagen leeg voorbei schieten.
pi_110534566
Ik heb dat nu ook heel erg.

Elke dag op wat vacatures reageren, wat boodschappen doen en voor de rest eigenlijk niks bijzonders.

Laat uit bed komen en dan even wat eten, dan een beetje gamen, dan weer avondeten, dan weer een beetje gamen en weer slapen.

Ik hoop ook echt dat ik snel ergens kan beginnen want dit is ook niet goed qua ritme.

Na een tijd wordt je ook wel heel makkelijk en dan heb je idd nergens meer zin in. Dan slaap je haast 12 uur per dag terwijl ik je altijd maar iets van 8 uur nodig heb.
  donderdag 19 april 2012 @ 16:14:01 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110536460
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:34 schreef FerryNL het volgende:
Ik heb dat nu ook heel erg.

Elke dag op wat vacatures reageren, wat boodschappen doen en voor de rest eigenlijk niks bijzonders.

Laat uit bed komen en dan even wat eten, dan een beetje gamen, dan weer avondeten, dan weer een beetje gamen en weer slapen.

Ik hoop ook echt dat ik snel ergens kan beginnen want dit is ook niet goed qua ritme.

Na een tijd wordt je ook wel heel makkelijk en dan heb je idd nergens meer zin in. Dan slaap je haast 12 uur per dag terwijl ik je altijd maar iets van 8 uur nodig heb.
idd dan ga je uit verveling maar weer naar bed, ik ken het. ik zit er aan te denken om maar voor mezelf te gaan beginnen, dan kan ik tenminste geld verdienen zonder dat daar eerst een hele ritsrats aan vooraf gegaan hoeft te zijn.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110539196
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:03 schreef bikkie het volgende:

[..]

Hier hetzelfde probleem.. ook al een aantal gesprekken gehad. Ook 2e en 3e gesprekken zaten erbij, maar uiteindelijk werd ik het toch niet. Erg frustrerend. Heb zelf het HBO afgerond, maar geen ervaring. Werkgevers hebben in deze tijd zoveel keuze dat er volgens mij altijd wel iemand met meer ervaring is.. ;(
Op het HBO moet je toch in de laatste jaren flink wat stage lopen? Dat telt ook mee als ervaring! Zeker als je solliciteert op een baan in dezelfde richting als je stage.
pi_110539305
quote:
3s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:15 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Op het HBO moet je toch in de laatste jaren flink wat stage lopen? Dat telt ook mee als ervaring! Zeker als je solliciteert op een baan in dezelfde richting als je stage.
2 x 5 maanden meestal ongeveer. Maar daar kun je inderdaad veel voordeel uit halen, als je het bedrijf en opdracht mee hebt :)
pi_110541370
quote:

[..]

De stage is best voordelig als je het doet in een bedrijf waar je ook na je stage kan werken. Dat is wel een makkelijke manier om binnen te komen. echter zijn er vele plaatsen die stagiairs aannemen en ze na die 5 maanden weer dumpen...
pi_110541876
quote:

[..]

Ik heb inderdaad een keer 5 maanden stage gelopen. Na die stage ben ik op die plek nog bijna 2 jaar werkzaam geweest, maar dan op een andere afdeling en dus een heel ander vakgebied dat niks met mijn ICT-opleiding te maken had. Nu wil ik weer terug de ICT in, maar dat blijkt nu toch moeilijker te zijn dan ik dacht helaas.
pi_110542460
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:21 schreef bikkie het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad een keer 5 maanden stage gelopen. Na die stage ben ik op die plek nog bijna 2 jaar werkzaam geweest, maar dan op een andere afdeling en dus een heel ander vakgebied dat niks met mijn ICT-opleiding te maken had. Nu wil ik weer terug de ICT in, maar dat blijkt nu toch moeilijker te zijn dan ik dacht helaas.
Ik heb geen eens een HBO diploma en zou eerst een MBO3 + MBO4 diploma moeten halen. Maar mocht ik dat gehaald hebben dan ben ik 30 a 31 jaar, en volgens mij word ik dan nergens aangenomen binnen de ICT.

Daarom denk ik nu om maar de zorg in te gaan omdat ze daar altijd wel mensen zoeken. Maar mijn eerste keuze blijft gewoon de ICT, en ik wil toch wel wat daarin gaan doen. Want ik heb nooit iets in de zorg gehad en eigenlijk wil ik dat ook weer niet gaan doen, omdat dat ook werken is op onregelmatige tijden en dagen.

Maarja het zal wel echt heel moeilijk worden om een bedrijf te vinden. Want ze nemen natuurlijk veel liever iemand aan die bijvoorbeeld 26 is, en die wel al een HBO diploma binnen heeft geharkt en met wat werkervaring.

Zou zeggen succes ermee als je nog een ICT bedrijf probeert te vinden die jouw wilt hebben.
pi_110542673
Ik heb nog wel hoop om iets vinden. Ben zelf 26 en heb eerst MBO ict 3 en 4 gedaan en daarna HBO. Alleen die 2 jaar dat ik niet met ICT ben bezig geweest is momenteel een struikelblok. Er zal toch wel één bedrijf zijn die mij de kans gaat bieden. Morgen weer op gesprek. :)
pi_110543185
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:40 schreef bikkie het volgende:
Ik heb nog wel hoop om iets vinden. Ben zelf 26 en heb eerst MBO ict 3 en 4 gedaan en daarna HBO. Alleen die 2 jaar dat ik niet met ICT ben bezig geweest is momenteel een struikelblok. Er zal toch wel één bedrijf zijn die mij de kans gaat bieden. Morgen weer op gesprek. :)
Ja kijk jij hebt al je diploma's al dus jij hebt echt veel meer kans. Om heel eerlijk te zijn denk ik ook dat het voor mij geen zin meer heeft wat betreft de ICT. Zeker in de tijd waarin we nu leven. :r

Succes morgen!
  donderdag 19 april 2012 @ 19:11:53 #264
189430 Anonymousz
pi_110544231
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:50 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ja kijk jij hebt al je diploma's al dus jij hebt echt veel meer kans. Om heel eerlijk te zijn denk ik ook dat het voor mij geen zin meer heeft wat betreft de ICT. Zeker in de tijd waarin we nu leven. :r

Succes morgen!
jij ook morgen :)
pi_110545348
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

jij ook morgen :)
Haha dank je. :@
pi_110547282
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoeft niet. Soms geven ze meer informatie over de ervaring die je nodig hebt. Er zit doorgaans gewoon een enorm verschil tussen de hoeveelheid en het type ervaring dat je nodig hebt. Als je bijv bankdirecteur wil worden heb je leidinggevende ervaring nodig, maar wellicht werkt productie-ervaring ook in je voordeel, omdat je dan weet hoe het er op de werkvloer aan toe gaat. Soms zitten er serieus wel 5 lagen management tussen de directie en productie en je kan moeilijk verwachten van een starter dat die gelijk op het hoogste managementniveau zal functioneren.

Mijn tip is dus om hier altijd op door te vragen. Ik zou richting een QA-afdeling willen op een farmaceutisch bedrijf, maar zij stuurden me weer richting productie om ervaring op te gaan doen. Had ik ook een mooi antwoord op de vraag waar ik over 5 jaar wil staan.
pi_110547466
Heeft iemand hier tips en tricks voor een gesprek? Zulke dingen zijn overal te vinden maar een checklist is toch altijd handig :P
  vrijdag 20 april 2012 @ 02:29:43 #268
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110549915
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 23:56 schreef SwaPore het volgende:
Heeft iemand hier tips en tricks voor een gesprek? Zulke dingen zijn overal te vinden maar een checklist is toch altijd handig :P
Kom op tijd!
Kleed je gepast!
Bedenk vantevoren wat je salarisindicatie is!
Bereid je voor op vragen over je CV.
Zorg ervoor dat je weet wat voor bedrijf het is.
Etc.
Een gedicht over Maanvis
pi_110549923
quote:
Ja niet op je checklist letten. Gewoon spontaan antwoorden. Als je alles uit je hoofd zit te stampen met perfecte antwoorden valt het op. Zorg dat je gewoon een goed idee hebt van de functie en wat je eigen kwaliteiten zijn. De rest komt zelf.
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:48:50 #270
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_110552276
quote:
Oefenen met vragenlijsten. Die zijn overal te vinden. En dan echt dom het lijstje afwerken. Bij mij werkt het opschrijven van de antwoorden als voorbereiding erg goed. Zorgt ook dat je je makkelijker voelt bij zulke vragen. Zodat je gewend bent na te denken over bepaalde vragen en dan je antwoord kunt geven. Zoals het bekende sterke en zwakke kanten-vraagje. Waar je over 5 jaar wil zitten. Die antwoorden wel onthouden voor jezelf. Maar zo dat het een eigenstukje wordt.
Zelf vragen bedenken richting bedrijf
Zelf vragen bedenken die bedrijf jou zou kunnen stellen: dus functie gericht en daarop oefenen.

Nog effe wbt je bericht gisteren: je wordt wel uitgenodigd. De werkgever ziet dat je geen ervaring hebt, nodigt je toch uit. Dat kan zijn omdat ze veel kandidaten willen hebben, meer waarschijnlijk is het dat ze toch potentie in jou zien. En helaas zijn er veel kandidaten met ervaring. Kun je echter net dat stuk bieden wat ze zoeken, dan is het hebben van geen ervaring vaak niet zo'n probleem.
Dus niet jezelf de grond in denken. Nog effe suf doorgaan.
pi_110556136
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:

pi_110556517
YES! *O* *O* *O* *O* *O*

Ik heb werk!

Wel pas vanaf 15 mei en de 10e een contract tekenen, maar ben echt blij man. Eindelijk weer werk en het gesprek ging super goed. Ze waren super positief over mij en het gesprek.

Ze zeiden na afloop we bellen je het vroegst op dinsdag, maar ze hebben net 5 minuten geleden al gebeld. ''Ja we waren zo enthousiast over je en je kwam vrolijk over''
Dus nu een contract van 4 maanden en als alles goed loopt van beiden kanten, dan vanaf september parttime zodat ik ook gewoon weer naar school kan.

Het zijn echt super leuke werkgevers volgens mij. Vrolijk en grapjes maken tijdens het gesprek. :)
pi_110556566
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:19 schreef FerryNL het volgende:
YES! *O* *O* *O* *O* *O*

Ik heb werk!

Wel pas vanaf 15 mei en de 10e een contract tekenen, maar ben echt blij man. Eindelijk weer werk en het gesprek ging super goed. Ze waren super positief over mij en het gesprek.

Ze zeiden na afloop we bellen je het vroegst op dinsdag, maar ze hebben net 5 minuten geleden al gebeld. ''Ja we waren zo enthousiast over je en je kwam vrolijk over''
Dus nu een contract van 4 maanden en als alles goed loopt van beiden kanten, dan vanaf september parttime zodat ik ook gewoon weer naar school kan.

Het zijn echt super leuke werkgevers volgens mij. Vrolijk en grapjes maken tijdens het gesprek. :)
Congrats!!! Voor welke baan trouwens?
Dat zal wel even opluchten lijkt mij!
pi_110556573
Gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 20 april 2012 @ 12:27:37 #275
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_110556719
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:19 schreef FerryNL het volgende:
YES! *O* *O* *O* *O* *O*

Ik heb werk!

Gefeliciteerd!!
pi_110556754
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:21 schreef bikkie het volgende:

[..]

Congrats!!! Voor welke baan trouwens?
Dat zal wel even opluchten lijkt mij!
Als hulpkok bij een groot en mooi bedrijf en alles wordt vers gemaakt uit hun tuintjes.

En ga gewoon al meer verdienen dan dat ik bij mij vorige werkgever had verdient. Heb ook het gevoel dat het hier veel beter geregeld is qua contract en salaris etc. Want dat was bij mijn vorige werkgever echt een drama jammer genoeg.

Echt man ben echt blij want moest eigenlijk dadelijk naar de sociale dienst.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:21 schreef SwaPore het volgende:
Gefeliciteerd! *O*
Dankje man! *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:27 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!
Dankje *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door FerryNL op 20-04-2012 15:21:55 ]
pi_110556798
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef FerryNL het volgende:

[..]

. Groot en mooi bedrijf en alles wordt vers gemaakt uit hun tuintjes.

En ga gewoon al meer verdienen dan dat ik bij mij vorige werkgever had verdient. Heb ook het gevoel dat het hier veel beter geregeld is qua contract en salaris etc. Want dat was bij mijn vorige werkgever echt een drama jammer genoeg.

[..]

Dankje man! *O*

[..]

Dankje *O*
Leuk gefeliciteerd!

[ Bericht 1% gewijzigd door Five_Horizons op 20-04-2012 17:03:33 ]
pi_110556827
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:30 schreef StephanL het volgende:

[..]

Leuk gefeliciteerd!
Dank je wel! *O*
pi_110557553
Nou, dat gesprek ging voor geen meter :(.

Ik zou graag het roer compleet omgooien en weer gaan studeren. Maar ja, dan ben ik alweer 37 en 'te oud' :r. Momenteel zit ik te denken om iets in brandveiligheid of zo te gaan doen.

Wat te doen :'(.
  vrijdag 20 april 2012 @ 14:26:00 #280
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_110557659
Supertof, gefeliciteerd!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 20 april 2012 @ 14:27:26 #281
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_110557673
Je bent nooit te oud om te studeren. Denk aan deeltijdopleidingen, avondstudie, vrije universiteit, schriftelijke opleidingen. Mogelijkheden genoeg.
pi_110557753
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 14:02 schreef Disavowed het volgende:
Nou, dat gesprek ging voor geen meter :(.

Ik zou graag het roer compleet omgooien en weer gaan studeren. Maar ja, dan ben ik alweer 37 en 'te oud' :r. Momenteel zit ik te denken om iets in brandveiligheid of zo te gaan doen.

Wat te doen :'(.
Ik dacht dat ik al te oud was, maar 37 is toch wat ouder dan mij. Maarja dat zegt niks want je bent idd nooit te oud om te leren. Het zal in sommige branches wat moeilijker zijn om aan de slag te gaan, maar studeren kan je altijd nog ja. Desnoods een avondstudie ofzo.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 14:26 schreef Janena het volgende:
Supertof, gefeliciteerd!
Neem aan dat het bericht voor mij bedoeld is haha. Dank je wel. ;)

PS: Eindelijk doet FOK! het weer een beetje.
pi_110557870
Gefeliciteerd!

Ik begin maandag ook bij mijn nieuwe werkgever. Ik heb ook al loonsverhoging gehad omdat ze vonden dat ik te weinig vroeg voor het werk dat ik ga doen. Haha, welke werkgever doet nog zoiets? De meesten zitten juist graag voor een dubbeltje op de eerste rang! :D

Het is trouwens wel lastig om andere werkgevers mede te delen dat je voor een ander hebt gekozen.
pi_110558002
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 14:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gefeliciteerd!

Ik begin maandag ook bij mijn nieuwe werkgever. Ik heb ook al loonsverhoging gehad omdat ze vonden dat ik te weinig vroeg voor het werk dat ik ga doen. Haha, welke werkgever doet nog zoiets? De meesten zitten juist graag voor een dubbeltje op de eerste rang! :D

Het is trouwens wel lastig om andere werkgevers mede te delen dat je voor een ander hebt gekozen.
Thanx man!

Jij ook gefeliciteerd dan met je nieuwe baan. ;)

Ik zou volgende week dinsdag nog 2 gesprekken hebben, maar die moet ik ook maar afbellen. Reden 1 is simpel: Ik woon zelf in Dordrecht en ik kan gewoon in Dordrecht werken, die andere 2 gesprekken waren in Rotterdam. En dan kies ik toch liever iets wat dichter bij huis zit.
Niet dat ik nu nog hoefde te kiezen, want 5 minuten nadat ik thuis was werd ik al terug gebeld. En bij die andere 2 moest ik nog komen, maar ik vind het zelf altijd wel fijn om gewoon in je eigen stad werk te hebben

Het is idd wel lastig om een ander bedrijf te zeggen dat je niet voor hun hebt gekozen. Heb dat ook weleens meegemaakt en ze bleven maar vragen van ''waarom wij niet en waarom hun wel''.

Wat ga je nou precies doen qua werk?
pi_110558155
Gefeliciteerd, FerryNL en Mint_Clansell! *O*
  vrijdag 20 april 2012 @ 15:00:56 #286
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_110558200
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 14:31 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik al te oud was, maar 37 is toch wat ouder dan mij. Maarja dat zegt niks want je bent idd nooit te oud om te leren. Het zal in sommige branches wat moeilijker zijn om aan de slag te gaan, maar studeren kan je altijd nog ja. Desnoods een avondstudie ofzo.

[..]

Ik zou wel de werkplek weghalen.
pi_110558406
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 14:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik werk niet voor werkgevers maar dat zou ik juist met veel plezier mededelen.
pi_110558431
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:00 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Ik zou wel de werkplek weghalen.
Dan kan hij weer snel een ander baantje gaan zoeken, denk ik.
pi_110558455
Damn Fok is kut bezig zeg. :(

Heb de naam al weggehaald ik was iets te enthousiast met typen. ;(
  vrijdag 20 april 2012 @ 15:22:52 #290
189430 Anonymousz
pi_110558502
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:20 schreef FerryNL het volgende:
Damn Fok is kut bezig zeg. :(

Gefeliciteerd :)

is het een full of parttime?
pi_110558537
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:22 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Gefeliciteerd :)

is het een full of parttime?
Thanx. *O*

Eerst is het fulltime ja, maar wanneer ik naar school wil en het van beide kanten goed klikt. Dan kan ik daar gewoon parttime blijven werken.
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 15:57:05 #292
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_110559472
Momenteel zit ik in mijn diepe diepe dal/diep/dinges. GAT VER DAM ME :r :(
pi_110560643
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Renesite het volgende:
Wil 't niet lukken?
pi_110561086
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Renesite het volgende:
Herkenbaar, dat had ik een paar jaar geleden ook. Zwaar depressief van geworden :r.

Wees waakzaam.
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 16:46:32 #295
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_110561142
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:32 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Wil 't niet lukken?
Vandaar bedrijven wat gebeld waar ik naartoe heb gesolliciteerd. Overwegend negatief of een 'portefeuille verhaal'
pi_110561199
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 14:31 schreef FerryNL het volgende:

[..]

[..]

Die 37 duurt nog even hoor ;).

Gefeliciteerd overigens. Geldt ook voor Mint_Clansell *O*.
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 17:15:07 #297
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_110562217
Klassieker: naam en mailadres verwisselen. Ik ga zo enorm hiermee stoppen vandaag :r :(
pi_110562634
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef Renesite het volgende:
Klassieker: naam en mailadres verwisselen. Ik ga zo enorm hiermee stoppen vandaag :r :(
Of ze sturen een afwijzingsmail met daaronder een andere mail, bedoeld voor totaal iemand anders. Ook een aantal keer gehad.

Ik zou het lekker voor gezien houden vandaag. Weekend!
pi_110562650
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Als hulpkok bij een groot en mooi bedrijf en alles wordt vers gemaakt uit hun tuintjes.

[..]

Dankje man! *O*

[..]

Dankje *O*
Villa Augustus?
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 17:34:03 #300
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_110562938
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:25 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Of ze sturen een afwijzingsmail met daaronder een andere mail, bedoeld voor totaal iemand anders. Ook een aantal keer gehad.

Ik zou het lekker voor gezien houden vandaag. Weekend!
Heb ik zelf gedaan. Bedrijf a in mail en bedrijf b gestuurd. Heb maar een 'rectificatie' mail gestuurd per abuis...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')