Als hulpkok bij een groot en mooi bedrijf en alles wordt vers gemaakt uit hun tuintjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:21 schreef bikkie het volgende:
[..]
Congrats!!! Voor welke baan trouwens?
Dat zal wel even opluchten lijkt mij!
Dankje man!quote:
Dankjequote:
Leuk gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef FerryNL het volgende:
[..]
. Groot en mooi bedrijf en alles wordt vers gemaakt uit hun tuintjes.
En ga gewoon al meer verdienen dan dat ik bij mij vorige werkgever had verdient. Heb ook het gevoel dat het hier veel beter geregeld is qua contract en salaris etc. Want dat was bij mijn vorige werkgever echt een drama jammer genoeg.
Echt man ben echt blij want moest eigenlijk dadelijk naar de sociale dienst.
[..]
Dankje man!
[..]
Dankje
Ik dacht dat ik al te oud was, maar 37 is toch wat ouder dan mij. Maarja dat zegt niks want je bent idd nooit te oud om te leren. Het zal in sommige branches wat moeilijker zijn om aan de slag te gaan, maar studeren kan je altijd nog ja. Desnoods een avondstudie ofzo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:02 schreef Disavowed het volgende:
Nou, dat gesprek ging voor geen meter.
Ik zou graag het roer compleet omgooien en weer gaan studeren. Maar ja, dan ben ik alweer 37 en 'te oud'. Momenteel zit ik te denken om iets in brandveiligheid of zo te gaan doen.
Wat te doen.
Neem aan dat het bericht voor mij bedoeld is haha. Dank je wel.quote:
Thanx man!quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gefeliciteerd!
Ik begin maandag ook bij mijn nieuwe werkgever. Ik heb ook al loonsverhoging gehad omdat ze vonden dat ik te weinig vroeg voor het werk dat ik ga doen. Haha, welke werkgever doet nog zoiets? De meesten zitten juist graag voor een dubbeltje op de eerste rang!
Het is trouwens wel lastig om andere werkgevers mede te delen dat je voor een ander hebt gekozen.
Ik zou wel de werkplek weghalen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:31 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al te oud was, maar 37 is toch wat ouder dan mij. Maarja dat zegt niks want je bent idd nooit te oud om te leren. Het zal in sommige branches wat moeilijker zijn om aan de slag te gaan, maar studeren kan je altijd nog ja. Desnoods een avondstudie ofzo.
[..]
Neem aan dat het bericht voor mij bedoeld is haha. Dank je wel.![]()
PS: Eindelijk doet FOK! het weer een beetje.
Ik werk niet voor werkgevers maar dat zou ik juist met veel plezier mededelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het is trouwens wel lastig om andere werkgevers mede te delen dat je voor een ander hebt gekozen.
Gefeliciteerdquote:
Thanx.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
is het een full of parttime?
Wil 't niet lukken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Renesite het volgende:
Momenteel zit ik in mijn diepe diepe dal/diep/dinges. GAT VER DAM ME![]()
Herkenbaar, dat had ik een paar jaar geleden ook. Zwaar depressief van gewordenquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Renesite het volgende:
Momenteel zit ik in mijn diepe diepe dal/diep/dinges. GAT VER DAM ME![]()
Vandaar bedrijven wat gebeld waar ik naartoe heb gesolliciteerd. Overwegend negatief of een 'portefeuille verhaal'quote:
Die 37 duurt nog even hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:31 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al te oud was, maar 37 is toch wat ouder dan mij. Maarja dat zegt niks want je bent idd nooit te oud om te leren. Het zal in sommige branches wat moeilijker zijn om aan de slag te gaan, maar studeren kan je altijd nog ja. Desnoods een avondstudie ofzo.
[..]
Neem aan dat het bericht voor mij bedoeld is haha. Dank je wel.![]()
PS: Eindelijk doet FOK! het weer een beetje.
Of ze sturen een afwijzingsmail met daaronder een andere mail, bedoeld voor totaal iemand anders. Ook een aantal keer gehad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef Renesite het volgende:
Klassieker: naam en mailadres verwisselen. Ik ga zo enorm hiermee stoppen vandaag![]()
Villa Augustus?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Als hulpkok bij een groot en mooi bedrijf en alles wordt vers gemaakt uit hun tuintjes.
En ga gewoon al meer verdienen dan dat ik bij mij vorige werkgever had verdient. Heb ook het gevoel dat het hier veel beter geregeld is qua contract en salaris etc. Want dat was bij mijn vorige werkgever echt een drama jammer genoeg.
Echt man ben echt blij want moest eigenlijk dadelijk naar de sociale dienst.
[..]
Dankje man!
[..]
Dankje
Heb ik zelf gedaan. Bedrijf a in mail en bedrijf b gestuurd. Heb maar een 'rectificatie' mail gestuurd per abuis...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Of ze sturen een afwijzingsmail met daaronder een andere mail, bedoeld voor totaal iemand anders. Ook een aantal keer gehad.
Ik zou het lekker voor gezien houden vandaag. Weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |