En dat is mijn probleem dus.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lol, ik val ook niet echt op negers
Officieel wel, al lijk ik meer op een hele.quote:
Loooooooooooool, er zijn ook mensen die niet op blond vallen, wee mijquote:
Okquote:Op donderdag 12 april 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Om je vraag te beantwoorden; ik ben MohMi, hallo!
Getinte mannenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Officieel wel, al lijk ik meer op een hele.
Wispelturig kind, eerst was ik gefriendzoned, nu val je op me. Waz met jou?quote:
Ze wil je schwong.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Wispelturig kind, eerst was ik gefriendzoned, nu val je op me. Waz met jou?
Friends with benefits jwzquote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef heloef het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je wil me niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb geen specifieke voorkeur voor kleur. Ik wel wel sneller voor blank dan getint echter zijn er getinte dames die ik zeker wel leuk vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
XO till we overdose
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb geen specifieke voorkeur voor kleur. Ik val wel wel sneller voor blank dan getint echter zijn er getinte dames die ik zeker wel leuk vindHoudt je groep wat groter heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond toen ik 15 was negers echt aantrekkelijk. Maar toen ik dat eenmaal gehad had was ik er eig ook wel weer vanaf.![]()
Klinkt heel fout.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond toen ik 15 was negers echt aantrekkelijk. Maar toen ik dat eenmaal gehad had was ik er eig ook wel weer vanaf.
Verdomme je bent je negerfase al voorbij.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Houdt je groep wat groter he
Ik vond toen ik 15 was negers echt aantrekkelijk. Maar toen ik dat eenmaal gehad had was ik er eig ook wel weer vanaf.
Oe ja die vind ik vaak heel erg leuk, de dames dan hequote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
Vrouwelijke halfbloedjes zijn vaak wel leuk, mannen zijn dan meestal 165 en dus nevermind
Is dan ook het enige positieve aan mijn uiterlijk dat ik wel langer benquote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
Vrouwelijke halfbloedjes zijn vaak wel leuk, mannen zijn dan meestal 165 en dus nevermind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaasquote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Verdomme je bent je negerfase al voorbij.
Mijn ex was ook halfbloed maar hij was 195 ofzo, echt héél langquote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ze loopt wel nog steeds een beetje moeilijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Verdomme je bent je negerfase al voorbij.
Ben jij zo lang?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
Zo'n grote had ie nietquote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef STING het volgende:
[..]
Maar ze loopt wel nog steeds een beetje moeilijk.
Oh, 195 vind ik alweer te langquote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mijn ex was ook halfbloed maar hij was 195 ofzo, echt héél lang. Maar ik hou van hele lange mannen
![]()
.
Als de klokkenluider van de Notre Dame.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef STING het volgende:
[..]
Maar ze loopt wel nog steeds een beetje moeilijk.
Neequote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben jij zo lang?
Niet dat ik 1.65 groot vind
Niet z'n schoensmeer, wel z'n kokusmelklotionquote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nepneger dus, zat je na de vrijpartij onder zijn schoensmeer?
Daaaaayumhalloquote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet z'n schoensmeer, wel z'n kokusmelklotion
Ze moeten van mij zo'n 10 cm langer zijn. Want dan kan ik tenminste nog m'n pumps aan zonder groter te zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NeeIk ben maar 168-172, ik ben er nog niet over uit
, maar ze moeten wel ietsjes langer zijn natuurlijk
Hm nee ik ga liever voor heel langquote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, 195 vind ik alweer te langIk heb het liefst ronde de 185
Hoelang ben jequote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze moeten van mij zo'n 10 cm langer zijn. Want dan kan ik tenminste nog m'n pumps aan zonder groter te zijn
wehehehehehehehequote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je riep?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, 195 vind ik alweer te langIk heb het liefst ronde de 185
Ook 2.10?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm nee ik ga liever voor heel lang.
Een van de mooiste synoniemen voor negerzaad allertijden.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Een van de mooiste synoniemen voor negerzaad allertijden.
Ohoh.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm nee ik ga liever voor heel lang.
Moet eigenlijk kokosnootmelklotion zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 11:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Een van de mooiste synoniemen voor negerzaad allertijden.
Jawel. Maar liever onder 2 meterquote:
Dan mag je wel een laddertje bij je dragen als je hem een kus wilt gevenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:25 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Jawel. Maar liever onder 2 meteranders ziet het er zo raar uit met mijn lengte
Gister een post op dezelfde seconde.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat ga je niet winnen van Shifto
Vrouwelijke halfbloedjesquote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
Noem het een 6e zintuigquote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat ga je niet winnen van Shifto
Nee hoor, hij tilt me gewoon opquote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan mag je wel een laddertje bij je dragen als je hem een kus wilt geven
Altos kunnen eckt wel geyl zijn hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Vrouwelijke halfbloedjes!
Alto's en hippies.
Blond
Vadsig
Snorren
Niks voor mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Altos kunnen eckt wel geyl zijn hoor
Echt wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Altos kunnen eckt wel geyl zijn hoor
Wats met jou.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Vrouwelijke halfbloedjes!
Alto's en hippies.
Ik ben 1,83.quote:
Gevondenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
Waar de fuck is Ramon, klik alles af maar krijg alleen FAIL's
http://sites.bnn.nl/page/waarisramon2/99781
Bazenlengte.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Stop eens met vragen van fotos van mijn piemel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:30 schreef Joysa het volgende:
[..]IK HEB HEM OOK!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perrongeluk gevonden
Thinking about thinking of you. ♫
Jammer dat ik dat plaatje net al gebruikt hebquote:
Ik ben al bijna klaar met mijn eindscriptie, hulde hiervoorquote:Op donderdag 12 april 2012 11:31 schreef WasMachinator het volgende:
zo halve agenda net omgegooid omdat de tutor veel data niet kan..
Wat doe je 's avonds dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:33 schreef Skv het volgende:
Kweet niet waarom. Gewoon eenzaam. Saai. Zit al voor de derde dag alleen op kantoor. Heb behoefte aan lichamelijk contact. Ben moe. Etc.
Zullen we lekker kroelen op de bank zonder homo contactquote:Op donderdag 12 april 2012 11:33 schreef Skv het volgende:
Kweet niet waarom. Gewoon eenzaam. Saai. Zit al voor de derde dag alleen op kantoor. Heb behoefte aan lichamelijk contact. Ben moe. Etc.
Ach, vanavond zuip je 't allemaal weer weg. En morgen weer, en zaterdag.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:33 schreef Skv het volgende:
Goede instelling mijn bestequote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, vanavond zuip je 't allemaal weer weg. En morgen weer, en zaterdag.
Geen grapje.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef shifto het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHA GARPIG !!!!EINSS!!212!!2
Ja maar pamela, je hersenen zitten nog in je lul, die je neit meer hebtquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar pamela, je hersenen zitten nog in je lul, die je neit meer hebt
Huehuehuehuequote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar pamela, je hersenen zitten nog in je lul, die je neit meer hebt
Je moet ook geen mannen gereedschap in je handen houden hequote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sorry, ik gooide met mijn hamer.
Lord voldemort is in de buurt.quote:
Ik schuifel weer terug naar de keuken.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet ook geen mannen gereedschap in je handen houden he
Koffie asjeblieft.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik schuifel weer terug naar de keuken.
Voetbal kijken, hangen met vrienden, filmpje kijken, sporten, fok, muziek luisteren.quote:
Nee, morgenochtend weer werken. Morgenavond een biertje ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, vanavond zuip je 't allemaal weer weg. En morgen weer, en zaterdag.
Wil je mijn pilletjes lenen?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lord voldemort is in de buurt.
Nee ik weet het niet. Er staat veel druk op.
Wellicht littekenweefzel oid.
In de ochtend wil ik nog wel eens 1 slokje scotch nemenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Voetbal kijken, hangen met vrienden, filmpje kijken, sporten, fok, muziek luisteren.
Allemaal boring.
[..]
Nee, morgenochtend weer werken. Morgenavond een biertje ja.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wil je mijn pilletjes lenen?Die werken
Dat het saai is begrijp ik, maar als je hangt met vrienden heb je toch op z'n minst contact?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Voetbal kijken, hangen met vrienden, filmpje kijken, sporten, fok, muziek luisteren.
Allemaal boring.
Wtf wil je dan 's avonds doenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Allemaal boring.
[..]
Nee, morgenochtend weer werken. Morgenavond een biertje ja.
Dat heeft ovo me ontraden.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat het saai is begrijp ik, maar als je hangt met vrienden heb je toch op z'n minst contact?
En ach, je ging toch Paiq gebruiken?
Weet ik veel iets, wat voldoening geeft ofzo. Dit is ook maar een beetje de avond doorkomen. En ik zit zo nu en dan nog wat te bellen of chatten, maar dat is ook allemaal zo oppervlakkig.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf wil je dan 's avonds doen!!!!!!!!!!! Even K2 beklimmen, brb.
Jij bent wel heeeel desperate naar sociaal contact ...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet ik veel iets, wat voldoening geeft ofzo. Dit is ook maar een beetje de avond doorkomen. En ik zit zo nu en dan nog wat te bellen of chatten, maar dat is ook allemaal zo oppervlakkig.
Op de bank zitten met een leuk meisje.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet ik veel iets, wat voldoening geeft ofzo. Dit is ook maar een beetje de avond doorkomen. En ik zit zo nu en dan nog wat te bellen of chatten, maar dat is ook allemaal zo oppervlakkig.
Alsof dat raar is. Die behoefte heb ik ook, en dan zoek ik het op. Niet iedereen hoeft zichzelf goed te kunnen vermaken.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij bent wel heeeel desperate naar sociaal contact ...
inb4 ''ik heb tenminste sociaal contact''
IEdit: ik zou gaan sporten als ik jou was
Niet haten op Skv.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Meer sporten danquote:Op donderdag 12 april 2012 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof dat raar is. Die behoefte heb ik ook, en dan zoek ik het op. Niet iedereen hoeft zichzelf goed te kunnen vermaken.
En wat zegt hij nou netDat hij ook sport 's avonds
Heb je even voor mij.. maak wat tijd voor me vrij.. ieder uur van de dag denk ik steeds aan jou lach.. ja jij maakt me blij..quote:Op donderdag 12 april 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Only the lonely
Know the way I feel tonight
Only the lonely
Know this feeling ain?t right
There goes my baby, there goes my heart
They're gone forever, so far apart
But only the lonely know why I cry
Only the lonely
Dum dum dum, dummy doo wah
Ooh yay, yay, yay, yeah
Oh oh oh, oh oh ah
Only the lonely, only the lonely
Only the lonely
Know the heartaches I've been through
Only the lonely
Know I cry and cry for you
Maybe tomorrow, a new romance
No more sorrow but that's the chance
You've got to take, if your lonely heart breaks
Only the lonely
Kusjekroel, Skv![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef Geester het volgende:
[..]
Heb je even voor mij.. maak wat tijd voor me vrij.. ieder uur van de dag denk ik steeds aan jou lach.. ja jij maakt me blij..
You make me sick.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef Geester het volgende:
[..]
Heb je even voor mij.. maak wat tijd voor me vrij.. ieder uur van de dag denk ik steeds aan jou lach.. ja jij maakt me blij..
Ik heb veel afleiding door paiq gehad...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Waz met jouquote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vergeet niet mensen,
We hebben allemaal op een punt in ons leven gestaan, dat we de tmf chat inrolden en met mensen aan het praten waren.....
Het concept is hetzelfde..... gewoon even een gezellig praatje om wat tijd te doden.
Nee ik heb lekker besloten te blijven en ik moet kotsen van jou ovoxoquote:Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zou toch ophoeren omdat we je allemaal een mongool vinden?
Waarom? Wat voeg je toe? Niemand hier vind je echt leuk, jij ons niet. Volgens mij blijf je nu alleen omdat je niet zwak wil overkomen als je nu afdruipt?quote:
Sorry, excuus... dit is letterlijk voor jou tijd hahaquote:
Ja en jij bent ook vies lelijk dus wat praat je nouquote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij is ten minste normaal en knap..
Nee maar je post wel als een klapmongool met hersenkanker en een zweetlucht van hier tot fucking Yokohama.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik heb lekker besloten te blijven en ik moet kotsen van jou ovoxoen een paar anderen en ik post niks verkeerds dus ik hoef niet weg te gaan
Ik ga om 17 uur weer 12 km fietsen naar de sportschool, ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik heb lekker besloten te blijven en ik moet kotsen van jou ovoxoen een paar anderen en ik post niks verkeerds dus ik hoef niet weg te gaan
Ja, dat. Beetje friemelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op de bank zitten met een leuk meisje.
Oneens....quote:Op donderdag 12 april 2012 11:52 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja en jij bent ook vies lelijk dus wat praat je nou
Beetje aandacht schenken aan de mensen die hier jou knap noemen en elke dag huilen dat je droomt over je ex![]()
Eh, the fuck?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:52 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja en jij bent ook vies lelijk dus wat praat je nou
Beetje aandacht schenken aan de mensen die hier jou knap noemen en elke dag huilen dat je droomt over je ex![]()
Kom maar weer met die aids opmerkingen dat ik dit of dat ben
Ik deed fucking normaal dus negeer me of doe lekker wat je wilt
Ik wou gisteren met iemand praten, alleen ik wist niet waarover.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vergeet niet mensen,
We hebben allemaal op een punt in ons leven gestaan, dat we de tmf chat inrolden en met mensen aan het praten waren.....
Het concept is hetzelfde..... gewoon even een gezellig praatje om wat tijd te doden.
Ik fiets 100 km per week, loop 10 km hard en fitness 2,5 uur. Dan ben ik er wel klaar mee hoor.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Only the lonely
Know the way I feel tonight
Only the lonely
Know this feeling ain?t right
There goes my baby, there goes my heart
They're gone forever, so far apart
But only the lonely know why I cry
Only the lonely
Dum dum dum, dummy doo wah
Ooh yay, yay, yay, yeah
Oh oh oh, oh oh ah
Only the lonely, only the lonely
Only the lonely
Know the heartaches I've been through
Only the lonely
Know I cry and cry for you
Maybe tomorrow, a new romance
No more sorrow but that's the chance
You've got to take, if your lonely heart breaks
Only the lonely
Kusjekroel, Skv![]()
Dat gaat ook weer ff tever.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee maar je post wel als een klapmongool met hersenkanker en een zweetlucht van hier tot fucking Yokohama.
Thanks man ik denk dat kanker in mijn familie zitquote:Op donderdag 12 april 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee maar je post wel als een klapmongool met hersenkanker en een zweetlucht van hier tot fucking Yokohama.
Lijkt me niet verkeerd voor jou om te leren omgaan met het dagelijkse leven zonder een vrouw.quote:
Veel cardio dusquote:Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik fiets 100 km per week, loop 10 km hard en fitness 2,5 uur. Dan ben ik er wel klaar mee hoor.
[..]![]()
"wat doe je zoal gedurende de dag"quote:Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou gisteren met iemand praten, alleen ik wist niet waarover.
nee joh ben je gek dat moet kunnen tochquote:Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat gaat ook weer ff tever.
Het is pure waarheid volgens mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat gaat ook weer ff tever.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee hoor t mag allemaalquote:Op donderdag 12 april 2012 11:54 schreef Harajuku. het volgende:
Komaan, Geester is allang zo erg niet meer als dat hij was, en deze aanval met z'n allen is wel erg nasty hoor
Ooh ja jij weet dat ik hersenkanker heb ja?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is pure waarheid volgens mij.
[..]Kind.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me niet verkeerd voor jou om te leren omgaan met het dagelijkse leven zonder een vrouw.
Mja.quote:
WILDE GIJ GVD DEN VOLGENDE ZIJN DAN HE!EEE ONZE INTERNET HAAT IS GROOTTTTquote:Op donderdag 12 april 2012 11:54 schreef Harajuku. het volgende:
Komaan, Geester is allang zo erg niet meer als dat hij was, en deze aanval met z'n allen is wel erg nasty hoor
Weet wat je zegt. Maar dan nog wordt de SC er niet leuker op.quote:
Heeft hij nou al een foto gestuurd?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:54 schreef Harajuku. het volgende:
Het is enkel een ruwe inschatting.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef Geester het volgende:
[..]
Ooh ja jij weet dat ik hersenkanker heb ja?zou behoorlijk knap zijn
Ik wou vragen "jij zit toch ook op het ...college" maar dat was zo'n domme vraag.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"wat doe je zoal gedurende de dag"
en dan komt vast school of werk of sport
en dan vraag je wat voor school wat voor werk of wat voor sport
etcmakkelijk man.
Ik zeg het niet vaak, maar ik sluit me aan bij Haraquote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet wat je zegt. Maar dan nog wordt de SC er niet leuker op.
Dat draai je dus om....quote:Op donderdag 12 april 2012 11:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou vragen "jij zit toch ook op het ...college" maar dat was zo'n domme vraag.
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij die niets zegt, zegt het meest.....quote:Op donderdag 12 april 2012 11:56 schreef Geester het volgende:
Nee maar spill it out dan
Volgens de ene ben ik een mogool met hersenkanker dus verzin iets anders origineels dan
Dat zul je mij niet horen zeggenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:56 schreef Geester het volgende:
Nee maar spill it out dan
Volgens de ene ben ik een mogool met hersenkanker dus verzin iets anders origineels dan
Voor mij niet maar why the fuck should you carequote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij vindt hele topics volkankeren wel leuk? Okai.quote:
Wat heb ik jullie nou geleerd de afgelopen paar dagen over Borderline?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat zul je mij niet horen zeggenMaar ik vraag mij alleen af wat je hier uit haalt.
Ik dacht er nog even aan om te doen alsof ik een schoolonderzoekje deed. Maar toen kwamen haar vriendinnen al aanzetten.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat draai je dus om....
"Welke instelling studeer je bij dan?"
Helemaal niet, houd daar eens mee op.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef Geester het volgende:
[..]
Voor mij niet maar why the fuck should you careals jij mocht zeggen wat jij van mij vond kwam dr zeker ook minimaal 2 x kanker in voor
Gast, houd op.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat heb ik jullie nou geleerd de afgelopen paar dagen over Borderline?
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Sorry Dr. Freud, ik zal de volgende keer beter opletten bij college.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat heb ik jullie nou geleerd de afgelopen paar dagen over Borderline?
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Duurt hier hooguit een kwartier.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij vindt hele topics volkankeren wel leuk? Okai.
ik kan niet meer op paiq komen, dan gaat me date lopen bléren...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht er nog even aan om te doen alsof ik een schoolonderzoekje deed. Maar toen kwamen haar vriendinnen al aanzetten.
Jij moet me echt hebben hea....quote:
Ik doe (nog) niks verkeerds en ik mag gewoon blijven posten, denken dat ik hierdoor minder ga posten? Hell noquote:Op donderdag 12 april 2012 11:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Helemaal niet, houd daar eens mee op.
Stoerquote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik doe (nog) niks verkeerds en ik mag gewoon blijven posten, denken dat ik hierdoor minder ga posten? Hell no
GEDUMPT WORDEN MAAKT JE GEEN PSYCHOLOOG. GA LEKKER IN BAD JE BOEKEN LEZEN, MAAR HOUD JE FALENDE ANALYSES VOOR JEZELF.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij moet me echt hebben hea....
Schreeuw eens niet zo joh...quote:Op donderdag 12 april 2012 12:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GEDUMPT WORDEN MAAKT JE GEEN PSYCHOLOOG. GA LEKKER IN BAD JE BOEKEN LEZEN, MAAR HOUD JE FALENDE ANALYSES VOOR JEZELF.
DEAR GOD, I BEG OF YOU.
grgr Caps.
Je spoort niet. Je gaat tegen mij lopen kankeren, degene die zegt dat de anderen op moeten houden jou zo neer te sabelen. Whatever.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik doe (nog) niks verkeerds en ik mag gewoon blijven posten, denken dat ik hierdoor minder ga posten? Hell no
Pauze
en vanwaar zijn ze falend?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GEDUMPT WORDEN MAAKT JE GEEN PSYCHOLOOG. GA LEKKER IN BAD JE BOEKEN LEZEN, MAAR HOUD JE FALENDE ANALYSES VOOR JEZELF.
DEAR GOD, I BEG OF YOU.
grgr Caps.
Ik weet niet hoor, ik vroeg alleen wat je hier nog deed als niemand je mag en jij er zelf naar mijn idee niks uit kan halenquote:Op donderdag 12 april 2012 12:01 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee mij vanachter een pc uitschelden is pas stoer
Erwtjes met zwarte ogen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:01 schreef ovoxo het volgende:
People killing, people dying
Children hurtin', hear them crying
Can you practice what you preach
Or would you turn the other cheek
Father father father father
Send some guidance from above
'Cause people got me, got me questioning
Where is the love?
Ik kanker helemaal niet tegen jou? Ik zei alleen te denken hoe jij over mij denktquote:Op donderdag 12 april 2012 12:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je spoort niet. Je gaat tegen mij lopen kankeren, degene die zegt dat de anderen op moeten houden jou zo neer te sabelen. Whatever..
Oke! Dankje wel voor de positieve laatste zinquote:Op donderdag 12 april 2012 12:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik vroeg alleen wat je hier nog deed als niemand je mag en jij er zelf naar mijn idee niks uit kan halenMaar negeer die vraag maar tot 3x toe, je komt er wel!
Mur, staan we weer in 1 zin!quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef Skv het volgende:
Wat is het hier ook een mongolenkermis.
MTA die denkt het ei van co te hebben en de hosselkoning te zijn en ondertussen borderline heeft.
Geester die totaal niks toevoegt en alleen maar ergenis bij de rest opwekt
Hara die met dr gevoelens in de knoop zit jegens Geester en een soort van afzeik/beschermmodus opzoekt
Ovo die geilt op buitenlanders en te jong is
Che- die het hier een zooitje kleuters vindt maar toch terug blijft komen
En dan heb je nog shifto, myst en mur die de stabiele factor vormen.
Wat een ellende.
En ik ook nog.
Lost a friend to cocainequote:Op donderdag 12 april 2012 12:01 schreef ovoxo het volgende:
People killing, people dying
Children hurtin', hear them crying
Can you practice what you preach
Or would you turn the other cheek
Father father father father
Send some guidance from above
'Cause people got me, got me questioning
Where is the love?
Dat ik nou 17 ben is niet mijn schuldquote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef Skv het volgende:
MTA die denkt het ei van co te hebben en de hosselkoning te zijn en ondertussen borderline heeft.
Hara die met dr gevoelens in de knoop zit jegens Geester en een soort van afzeik/beschermmodus opzoekt
Wat een ellende.
En ik ook nog.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef Skv het volgende:
Wat een ellende.
En ik ook nog.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
Wel de vier heren met de beste kapsels
QFTquote:Op donderdag 12 april 2012 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
Wel de vier heren met de beste kapsels
Ik ook wel naar jouquote:Op donderdag 12 april 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar hoe shifto eruit ziet.
Laat ze maar lullen liefje, wij weten beter.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat ik nou 17 ben is niet mijn schuld. Verder ben ik wel normaal.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef Skv het volgende:
Oogstrelend!quote:Op donderdag 12 april 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar hoe shifto eruit ziet.
Toptopicreeks ditquote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef Skv het volgende:
Wat een ellende.
En ik ook nog.
Ik werd niet bedoeld?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:10 schreef Murdera het volgende:
Was dat het maar, dan was het niet zo erg geweest![]()
Ken je Cher_ ?
Ow kan ookquote:Op donderdag 12 april 2012 12:11 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht dat het een combi van jou en cher was.
Das ook alleen maar omdat mijn capslock kapot isquote:Op donderdag 12 april 2012 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
En barbusse natuurlijk! De gentlemen.
Daarom vond ik die spelfout ook erg! Als je het zegt, maak het dan helemaal kloppendquote:Op donderdag 12 april 2012 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was wel treffend bij jou anders :=
Fixed.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:13 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
ik kom het zooitje wel even redden anders, ik ben de nul
Whut?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Doe Doe de groetjes, want lief zijn is
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen liefje, wij weten beter.
Was het bassie en adriaan?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nederland wordt niet echt slimmer he?
Graag.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Moet ik het uitleggen?
Puhhleaseeeee.
Ja iets met een C en een streepjequote:
Jij telt mee met MTA en Geester als je wiltquote:Op donderdag 12 april 2012 12:18 schreef muhahaha het volgende:
Trots dat ik niet in Skv's lijstje stahihihi deugniet is het ook
Mensen die roepen niet meer te willen posten komen ALTIJD terug. Markeer mijn woorden met je permanente marker op het scherm ik zweer erbijquote:
Dit is onder de gordel broederquote:Op donderdag 12 april 2012 12:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij telt mee met MTA en Geester als je wilt
Het was een lijstje uit mn hoofd, niet haten
Potato.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
us
i
o
um
o
i
orum
is
os
is
Nee, ik doe het goed.
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nederland wordt niet echt slimmer he?
Smakelijkquote:Op donderdag 12 april 2012 12:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hou het toch bij een knettervers bammeke met kaas
,....quote:Op donderdag 12 april 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
Eindelijk het hoofdstuk over zelfverwonding en zelfmoord uit...
Wordt je niet vrolijk van.... iemand nog een leuke mop?
Waarom hebben vrouwen benen?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zit ik thuis, komt er opeens mijn buurman aanlopen en schreeuwt:quote:Op donderdag 12 april 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nu heb ik wel trek. Ik ga wat te eten regelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gebakken en kapoet in de pan en later bieslook erover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |