En dat is mijn probleem dus.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lol, ik val ook niet echt op negers
Officieel wel, al lijk ik meer op een hele.quote:
Loooooooooooool, er zijn ook mensen die niet op blond vallen, wee mijquote:
Okquote:Op donderdag 12 april 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Om je vraag te beantwoorden; ik ben MohMi, hallo!
Getinte mannenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Officieel wel, al lijk ik meer op een hele.
Wispelturig kind, eerst was ik gefriendzoned, nu val je op me. Waz met jou?quote:
Ze wil je schwong.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Wispelturig kind, eerst was ik gefriendzoned, nu val je op me. Waz met jou?
Friends with benefits jwzquote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef heloef het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je wil me niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb geen specifieke voorkeur voor kleur. Ik wel wel sneller voor blank dan getint echter zijn er getinte dames die ik zeker wel leuk vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
XO till we overdose
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb geen specifieke voorkeur voor kleur. Ik val wel wel sneller voor blank dan getint echter zijn er getinte dames die ik zeker wel leuk vindHoudt je groep wat groter heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond toen ik 15 was negers echt aantrekkelijk. Maar toen ik dat eenmaal gehad had was ik er eig ook wel weer vanaf.![]()
Klinkt heel fout.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond toen ik 15 was negers echt aantrekkelijk. Maar toen ik dat eenmaal gehad had was ik er eig ook wel weer vanaf.
Verdomme je bent je negerfase al voorbij.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Houdt je groep wat groter he
Ik vond toen ik 15 was negers echt aantrekkelijk. Maar toen ik dat eenmaal gehad had was ik er eig ook wel weer vanaf.
Oe ja die vind ik vaak heel erg leuk, de dames dan hequote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
Vrouwelijke halfbloedjes zijn vaak wel leuk, mannen zijn dan meestal 165 en dus nevermind
Is dan ook het enige positieve aan mijn uiterlijk dat ik wel langer benquote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
Vrouwelijke halfbloedjes zijn vaak wel leuk, mannen zijn dan meestal 165 en dus nevermind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaasquote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Verdomme je bent je negerfase al voorbij.
Mijn ex was ook halfbloed maar hij was 195 ofzo, echt héél langquote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ze loopt wel nog steeds een beetje moeilijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Verdomme je bent je negerfase al voorbij.
Ben jij zo lang?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
Zo'n grote had ie nietquote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef STING het volgende:
[..]
Maar ze loopt wel nog steeds een beetje moeilijk.
Oh, 195 vind ik alweer te langquote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mijn ex was ook halfbloed maar hij was 195 ofzo, echt héél lang. Maar ik hou van hele lange mannen
![]()
.
Als de klokkenluider van de Notre Dame.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef STING het volgende:
[..]
Maar ze loopt wel nog steeds een beetje moeilijk.
Neequote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben jij zo lang?
Niet dat ik 1.65 groot vind
Niet z'n schoensmeer, wel z'n kokusmelklotionquote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nepneger dus, zat je na de vrijpartij onder zijn schoensmeer?
Daaaaayumhalloquote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet z'n schoensmeer, wel z'n kokusmelklotion
Ze moeten van mij zo'n 10 cm langer zijn. Want dan kan ik tenminste nog m'n pumps aan zonder groter te zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NeeIk ben maar 168-172, ik ben er nog niet over uit
, maar ze moeten wel ietsjes langer zijn natuurlijk
Hm nee ik ga liever voor heel langquote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, 195 vind ik alweer te langIk heb het liefst ronde de 185
Hoelang ben jequote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze moeten van mij zo'n 10 cm langer zijn. Want dan kan ik tenminste nog m'n pumps aan zonder groter te zijn
wehehehehehehehequote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet z'n schoensmeer, wel z'n kokusmelklotion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |