Wat doe je 's avonds dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:33 schreef Skv het volgende:
Kweet niet waarom. Gewoon eenzaam. Saai. Zit al voor de derde dag alleen op kantoor. Heb behoefte aan lichamelijk contact. Ben moe. Etc.
Zullen we lekker kroelen op de bank zonder homo contactquote:Op donderdag 12 april 2012 11:33 schreef Skv het volgende:
Kweet niet waarom. Gewoon eenzaam. Saai. Zit al voor de derde dag alleen op kantoor. Heb behoefte aan lichamelijk contact. Ben moe. Etc.
Ach, vanavond zuip je 't allemaal weer weg. En morgen weer, en zaterdag.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:33 schreef Skv het volgende:
Goede instelling mijn bestequote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, vanavond zuip je 't allemaal weer weg. En morgen weer, en zaterdag.
Geen grapje.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef shifto het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHA GARPIG !!!!EINSS!!212!!2
Ja maar pamela, je hersenen zitten nog in je lul, die je neit meer hebtquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar pamela, je hersenen zitten nog in je lul, die je neit meer hebt
Huehuehuehuequote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar pamela, je hersenen zitten nog in je lul, die je neit meer hebt
Je moet ook geen mannen gereedschap in je handen houden hequote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sorry, ik gooide met mijn hamer.
Lord voldemort is in de buurt.quote:
Ik schuifel weer terug naar de keuken.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet ook geen mannen gereedschap in je handen houden he
Koffie asjeblieft.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik schuifel weer terug naar de keuken.
Voetbal kijken, hangen met vrienden, filmpje kijken, sporten, fok, muziek luisteren.quote:
Nee, morgenochtend weer werken. Morgenavond een biertje ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, vanavond zuip je 't allemaal weer weg. En morgen weer, en zaterdag.
Wil je mijn pilletjes lenen?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lord voldemort is in de buurt.
Nee ik weet het niet. Er staat veel druk op.
Wellicht littekenweefzel oid.
In de ochtend wil ik nog wel eens 1 slokje scotch nemenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Voetbal kijken, hangen met vrienden, filmpje kijken, sporten, fok, muziek luisteren.
Allemaal boring.
[..]
Nee, morgenochtend weer werken. Morgenavond een biertje ja.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wil je mijn pilletjes lenen?Die werken
Dat het saai is begrijp ik, maar als je hangt met vrienden heb je toch op z'n minst contact?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Voetbal kijken, hangen met vrienden, filmpje kijken, sporten, fok, muziek luisteren.
Allemaal boring.
Wtf wil je dan 's avonds doenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Allemaal boring.
[..]
Nee, morgenochtend weer werken. Morgenavond een biertje ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |