quote:Op donderdag 12 april 2012 11:30 schreef Joysa het volgende:
[..]IK HEB HEM OOK!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perrongeluk gevonden
Thinking about thinking of you. ♫
Jammer dat ik dat plaatje net al gebruikt hebquote:
Ik ben al bijna klaar met mijn eindscriptie, hulde hiervoorquote:Op donderdag 12 april 2012 11:31 schreef WasMachinator het volgende:
zo halve agenda net omgegooid omdat de tutor veel data niet kan..
Wat doe je 's avonds dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:33 schreef Skv het volgende:
Kweet niet waarom. Gewoon eenzaam. Saai. Zit al voor de derde dag alleen op kantoor. Heb behoefte aan lichamelijk contact. Ben moe. Etc.
Zullen we lekker kroelen op de bank zonder homo contactquote:Op donderdag 12 april 2012 11:33 schreef Skv het volgende:
Kweet niet waarom. Gewoon eenzaam. Saai. Zit al voor de derde dag alleen op kantoor. Heb behoefte aan lichamelijk contact. Ben moe. Etc.
Ach, vanavond zuip je 't allemaal weer weg. En morgen weer, en zaterdag.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:33 schreef Skv het volgende:
Goede instelling mijn bestequote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, vanavond zuip je 't allemaal weer weg. En morgen weer, en zaterdag.
Geen grapje.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef shifto het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHA GARPIG !!!!EINSS!!212!!2
Ja maar pamela, je hersenen zitten nog in je lul, die je neit meer hebtquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar pamela, je hersenen zitten nog in je lul, die je neit meer hebt
Huehuehuehuequote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar pamela, je hersenen zitten nog in je lul, die je neit meer hebt
Je moet ook geen mannen gereedschap in je handen houden hequote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sorry, ik gooide met mijn hamer.
Lord voldemort is in de buurt.quote:
Ik schuifel weer terug naar de keuken.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet ook geen mannen gereedschap in je handen houden he
Koffie asjeblieft.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik schuifel weer terug naar de keuken.
Voetbal kijken, hangen met vrienden, filmpje kijken, sporten, fok, muziek luisteren.quote:
Nee, morgenochtend weer werken. Morgenavond een biertje ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, vanavond zuip je 't allemaal weer weg. En morgen weer, en zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |