Stoerquote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik doe (nog) niks verkeerds en ik mag gewoon blijven posten, denken dat ik hierdoor minder ga posten? Hell no
GEDUMPT WORDEN MAAKT JE GEEN PSYCHOLOOG. GA LEKKER IN BAD JE BOEKEN LEZEN, MAAR HOUD JE FALENDE ANALYSES VOOR JEZELF.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij moet me echt hebben hea....
Schreeuw eens niet zo joh...quote:Op donderdag 12 april 2012 12:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GEDUMPT WORDEN MAAKT JE GEEN PSYCHOLOOG. GA LEKKER IN BAD JE BOEKEN LEZEN, MAAR HOUD JE FALENDE ANALYSES VOOR JEZELF.
DEAR GOD, I BEG OF YOU.
grgr Caps.
Je spoort niet. Je gaat tegen mij lopen kankeren, degene die zegt dat de anderen op moeten houden jou zo neer te sabelen. Whatever.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik doe (nog) niks verkeerds en ik mag gewoon blijven posten, denken dat ik hierdoor minder ga posten? Hell no
Pauze
en vanwaar zijn ze falend?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GEDUMPT WORDEN MAAKT JE GEEN PSYCHOLOOG. GA LEKKER IN BAD JE BOEKEN LEZEN, MAAR HOUD JE FALENDE ANALYSES VOOR JEZELF.
DEAR GOD, I BEG OF YOU.
grgr Caps.
Ik weet niet hoor, ik vroeg alleen wat je hier nog deed als niemand je mag en jij er zelf naar mijn idee niks uit kan halenquote:Op donderdag 12 april 2012 12:01 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee mij vanachter een pc uitschelden is pas stoer
Erwtjes met zwarte ogen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:01 schreef ovoxo het volgende:
People killing, people dying
Children hurtin', hear them crying
Can you practice what you preach
Or would you turn the other cheek
Father father father father
Send some guidance from above
'Cause people got me, got me questioning
Where is the love?
Ik kanker helemaal niet tegen jou? Ik zei alleen te denken hoe jij over mij denktquote:Op donderdag 12 april 2012 12:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je spoort niet. Je gaat tegen mij lopen kankeren, degene die zegt dat de anderen op moeten houden jou zo neer te sabelen. Whatever..
Oke! Dankje wel voor de positieve laatste zinquote:Op donderdag 12 april 2012 12:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik vroeg alleen wat je hier nog deed als niemand je mag en jij er zelf naar mijn idee niks uit kan halenMaar negeer die vraag maar tot 3x toe, je komt er wel!
Mur, staan we weer in 1 zin!quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef Skv het volgende:
Wat is het hier ook een mongolenkermis.
MTA die denkt het ei van co te hebben en de hosselkoning te zijn en ondertussen borderline heeft.
Geester die totaal niks toevoegt en alleen maar ergenis bij de rest opwekt
Hara die met dr gevoelens in de knoop zit jegens Geester en een soort van afzeik/beschermmodus opzoekt
Ovo die geilt op buitenlanders en te jong is
Che- die het hier een zooitje kleuters vindt maar toch terug blijft komen
En dan heb je nog shifto, myst en mur die de stabiele factor vormen.
Wat een ellende.
En ik ook nog.
Lost a friend to cocainequote:Op donderdag 12 april 2012 12:01 schreef ovoxo het volgende:
People killing, people dying
Children hurtin', hear them crying
Can you practice what you preach
Or would you turn the other cheek
Father father father father
Send some guidance from above
'Cause people got me, got me questioning
Where is the love?
Dat ik nou 17 ben is niet mijn schuldquote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef Skv het volgende:
MTA die denkt het ei van co te hebben en de hosselkoning te zijn en ondertussen borderline heeft.
Hara die met dr gevoelens in de knoop zit jegens Geester en een soort van afzeik/beschermmodus opzoekt
Wat een ellende.
En ik ook nog.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef Skv het volgende:
Wat een ellende.
En ik ook nog.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
Wel de vier heren met de beste kapsels
QFTquote:Op donderdag 12 april 2012 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
Wel de vier heren met de beste kapsels
Ik ook wel naar jouquote:Op donderdag 12 april 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar hoe shifto eruit ziet.
Laat ze maar lullen liefje, wij weten beter.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat ik nou 17 ben is niet mijn schuld. Verder ben ik wel normaal.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef Skv het volgende:
Oogstrelend!quote:Op donderdag 12 april 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar hoe shifto eruit ziet.
Toptopicreeks ditquote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef Skv het volgende:
Wat een ellende.
En ik ook nog.
Ik werd niet bedoeld?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:10 schreef Murdera het volgende:
Was dat het maar, dan was het niet zo erg geweest![]()
Ken je Cher_ ?
Ow kan ookquote:Op donderdag 12 april 2012 12:11 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht dat het een combi van jou en cher was.
Das ook alleen maar omdat mijn capslock kapot isquote:Op donderdag 12 april 2012 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
En barbusse natuurlijk! De gentlemen.
Daarom vond ik die spelfout ook erg! Als je het zegt, maak het dan helemaal kloppendquote:Op donderdag 12 april 2012 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was wel treffend bij jou anders :=
Fixed.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:13 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
ik kom het zooitje wel even redden anders, ik ben de nul
Whut?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Doe Doe de groetjes, want lief zijn is
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen liefje, wij weten beter.
Was het bassie en adriaan?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nederland wordt niet echt slimmer he?
Graag.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Moet ik het uitleggen?
Puhhleaseeeee.
Ja iets met een C en een streepjequote:
Jij telt mee met MTA en Geester als je wiltquote:Op donderdag 12 april 2012 12:18 schreef muhahaha het volgende:
Trots dat ik niet in Skv's lijstje stahihihi deugniet is het ook
Mensen die roepen niet meer te willen posten komen ALTIJD terug. Markeer mijn woorden met je permanente marker op het scherm ik zweer erbijquote:
Dit is onder de gordel broederquote:Op donderdag 12 april 2012 12:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij telt mee met MTA en Geester als je wilt
Het was een lijstje uit mn hoofd, niet haten
Potato.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
us
i
o
um
o
i
orum
is
os
is
Nee, ik doe het goed.
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nederland wordt niet echt slimmer he?
Smakelijkquote:Op donderdag 12 april 2012 12:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hou het toch bij een knettervers bammeke met kaas
,....quote:Op donderdag 12 april 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
Eindelijk het hoofdstuk over zelfverwonding en zelfmoord uit...
Wordt je niet vrolijk van.... iemand nog een leuke mop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom hebben vrouwen benen?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zit ik thuis, komt er opeens mijn buurman aanlopen en schreeuwt:quote:Op donderdag 12 april 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nu heb ik wel trek. Ik ga wat te eten regelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gebakken en kapoet in de pan en later bieslook erover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |