Dat heeft ovo me ontraden.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat het saai is begrijp ik, maar als je hangt met vrienden heb je toch op z'n minst contact?
En ach, je ging toch Paiq gebruiken?
Weet ik veel iets, wat voldoening geeft ofzo. Dit is ook maar een beetje de avond doorkomen. En ik zit zo nu en dan nog wat te bellen of chatten, maar dat is ook allemaal zo oppervlakkig.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf wil je dan 's avonds doen!!!!!!!!!!! Even K2 beklimmen, brb.
Jij bent wel heeeel desperate naar sociaal contact ...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet ik veel iets, wat voldoening geeft ofzo. Dit is ook maar een beetje de avond doorkomen. En ik zit zo nu en dan nog wat te bellen of chatten, maar dat is ook allemaal zo oppervlakkig.
Op de bank zitten met een leuk meisje.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet ik veel iets, wat voldoening geeft ofzo. Dit is ook maar een beetje de avond doorkomen. En ik zit zo nu en dan nog wat te bellen of chatten, maar dat is ook allemaal zo oppervlakkig.
Alsof dat raar is. Die behoefte heb ik ook, en dan zoek ik het op. Niet iedereen hoeft zichzelf goed te kunnen vermaken.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij bent wel heeeel desperate naar sociaal contact ...
inb4 ''ik heb tenminste sociaal contact''
IEdit: ik zou gaan sporten als ik jou was
Niet haten op Skv.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij bent wel heeeel desperate naar sociaal contact ...
inb4 ''ik heb tenminste sociaal contact''
IEdit: ik zou gaan sporten als ik jou was
Meer sporten danquote:Op donderdag 12 april 2012 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof dat raar is. Die behoefte heb ik ook, en dan zoek ik het op. Niet iedereen hoeft zichzelf goed te kunnen vermaken.
En wat zegt hij nou netDat hij ook sport 's avonds
Heb je even voor mij.. maak wat tijd voor me vrij.. ieder uur van de dag denk ik steeds aan jou lach.. ja jij maakt me blij..quote:Op donderdag 12 april 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Only the lonely
Know the way I feel tonight
Only the lonely
Know this feeling ain?t right
There goes my baby, there goes my heart
They're gone forever, so far apart
But only the lonely know why I cry
Only the lonely
Dum dum dum, dummy doo wah
Ooh yay, yay, yay, yeah
Oh oh oh, oh oh ah
Only the lonely, only the lonely
Only the lonely
Know the heartaches I've been through
Only the lonely
Know I cry and cry for you
Maybe tomorrow, a new romance
No more sorrow but that's the chance
You've got to take, if your lonely heart breaks
Only the lonely
Kusjekroel, Skv![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef Geester het volgende:
[..]
Heb je even voor mij.. maak wat tijd voor me vrij.. ieder uur van de dag denk ik steeds aan jou lach.. ja jij maakt me blij..
You make me sick.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef Geester het volgende:
[..]
Heb je even voor mij.. maak wat tijd voor me vrij.. ieder uur van de dag denk ik steeds aan jou lach.. ja jij maakt me blij..
Ik heb veel afleiding door paiq gehad...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Waz met jouquote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vergeet niet mensen,
We hebben allemaal op een punt in ons leven gestaan, dat we de tmf chat inrolden en met mensen aan het praten waren.....
Het concept is hetzelfde..... gewoon even een gezellig praatje om wat tijd te doden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |