abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110219889

De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.

Met iOS 5 zin er meer dan 200 nieuwe functies toegevoegd aan het mobiele besturingssysteem dat sowieso al jaren vooruitliep op welk systeem dan ook en daarmee is iOS naar een nóg hoger niveau getild.

Meer informatie

Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Sport:

SPOILER
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!

[ Bericht 8% gewijzigd door TheGeneral op 12-04-2012 17:16:13 ]
pi_110221912
quote:
En maar 2,39. Meteen gekocht. Ik heb nog niet de kans gehad hem te spelen, maar als de port net zo goed gedaan is als die van GTA3 is het een toppertje.

En hij is universal, dus geen dubbele kosten _O_
pi_110223174
Na 2 jaar iPhone-loos te zijn geweest ga ik vanavond een nieuw abonnement afsluiten. *O*

Toen ik 2 jaar geleden een Blackberry van het werk kreeg heb ik mijn oude iPhone 3GS aan mijn vriendin gegeven. Nu heb ik een nieuwe functie en mag ik dit klote BB gelukkig weer inleveren. Prachtig excuus om een nieuwe iPhone te halen! :)

Het wordt een iPhone 4S 32GB.
Abonnement wordt een Vodafone Smart met 100 belminuten en 1GB data.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_110223223
quote:
Fantastich binnenkomer meteen! Alleen al voor het verhaal een geweldige game om te spelen! Vanavond meteen downloaden! :) _O_
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 12 april 2012 @ 11:53:09 #6
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_110223297
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
Het wordt een iPhone 4S 32GB.
Abonnement wordt een Vodafone Smart met 100 belminuten en 1GB data.
Thanks. Ik zal het noteren!
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 12 april 2012 @ 11:59:07 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_110223553
ik wil ook graag een iPhone..mag pas 25 juni een nieuwe abonnement afsluiten.. heb nu HTC Legend :@ van android.
pi_110225520
Ik ben een beetje bezig met een nieuwe OP voor dit topic. Dit is vrij triest voor iets als een iPhone. Ik heb wat in elkaar geknutseld, wellicht vinden jullie het wat, en anders gooi ik het gewoon weg en laten we het zoals het is, ook prima. Het is natuurlijk nog open voor suggesties.

edit: Zie OP.

[ Bericht 9% gewijzigd door TheGeneral op 12-04-2012 17:09:29 ]
pi_110225676
Hierover zou Wikipedia zeggen dat de neutraliteit van het artikel wordt betwist...

quote:
Met iOS 5 zin er meer dan 200 nieuwe functies toegevoegd aan het mobiele besturingssysteem dat sowieso al jaren vooruitliep op welk systeem dan ook en daarmee is iOS naar een nóg hoger niveau getild.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_110225750
quote:
3s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:54 schreef Adolecens het volgende:
Hierover zou Wikipedia zeggen dat de neutraliteit van het artikel wordt betwist...

[..]

Ach, ik heb gewoon even wat gekopieerd van de apple site :P . De invulling van de tekst kan natuurlijk gewoon aangepast worden. Maar het gaat er om dat je ziet hoe het er uit komt te zien.
pi_110228460
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:50 schreef TheGeneral het volgende:
Ik ben een beetje bezig met een nieuwe OP voor dit topic. Dit is vrij triest voor iets als een iPhone. Ik heb wat in elkaar geknutseld, wellicht vinden jullie het wat, en anders gooi ik het gewoon weg en laten we het zoals het is, ook prima. Het is natuurlijk nog open voor suggesties.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.

[ afbeelding ]

Meer informatie

[ afbeelding ]

Games: (kan eventueel ook achter een spoiler)

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

Nieuws:

Sociaal:

Sport:

[..]

Gebruik voor de iPhone 4S dan wel een plaatje wat daadwerkelijk de iPhone 4S is.
Verder ziet het er netjes uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 13:57:26 ]
pi_110228562
Zijn er hier eigenlijk Siri gebruikers?
En hun ervaringen..
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_110228626
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef braddofiel het volgende:

[..]

Gebruik voor de iPhone 4S dan wel een plaatje wat daadwerkelijk de iPhone 4S is.
Wilde het net gaan zeggen _O-
pi_110229628
Baghdady bedankt voor je antwoord over het beveiligen van de fotos.

Voor wat ik nu begrijp is het alleen mogelijk met een jailbreak? Jammer, want ben niet van plan te jailbreaken :'(

Geen andere mogelijkheid?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 12 april 2012 @ 14:31:22 #15
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_110229867
Volgend jaar een iPhone halen _O_
pi_110230563
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef Wooninck het volgende:
:')

Spannend man. Nu al slapeloze nachten zeker?
pi_110230660
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef braddofiel het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef xminator het volgende:

[..]

Wilde het net gaan zeggen _O-
Ach ja, Google he.. :P

Aangepast.
pi_110231198
[quote]0s.gif Op donderdag 12 april 2012 07:47 schreef Lienekien het volgende:
http://support.apple.com/kb/HT4327

Als Apple zelf zegt dat het niet uitmaakt...
[/quote

Ja ja, die willen natuurlijk gewoon dat ik mijn iPhone oplade verkloot met de iPad oplader zodat ik biju hun een nieuwe erin laat monteren ;)
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  donderdag 12 april 2012 @ 15:32:07 #19
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_110232614
quote:
13s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:45 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

:')

Spannend man. Nu al slapeloze nachten zeker?
Ja man, vooral natte dromen.
pi_110232622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef Wooninck het volgende:
waarom volgend jaar?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 12 april 2012 @ 15:35:01 #21
230788 n8n
Pragmatisch
pi_110232757
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef Adolecens het volgende:
Zijn er hier eigenlijk Siri gebruikers?
En hun ervaringen..
wel handig voor erbij, mag nog wel wat meer functies krijgen binnen apps zelf
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 12 april 2012 @ 15:36:44 #22
230788 n8n
Pragmatisch
pi_110232847
nieuws: Flipboard

de afbeelding voor nieuwe OP van een 4S is en iphone 4 oO< en maak er dan meteen transparante png's van als je toch bezig bent ^O^
  donderdag 12 april 2012 @ 16:11:19 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_110234596
:@

[ Bericht 77% gewijzigd door Haaibaaike op 12-04-2012 16:12:32 (Oeps, sorry zag hem te laat.) ]
pi_110235010
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:50 schreef TheGeneral het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Meer informatie

[ afbeelding ]

Games: (kan eventueel ook achter een spoiler)

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

Nieuws:

Flipboard

Sociaal:

Sport:

[..]

Ik waardeer de moeite ^O^ maar ik ben niet zo'n fan van superlange OP's, ik zie het nut er niet van in en het zorgt alleen maar voor extra scrollen. Waarom niet gewoon een linkje naar apple? Iedereen weet toch wel wat een iPhone is.

Keep it simple
pi_110235384
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef n8n het volgende:

[..]

wel handig voor erbij, mag nog wel wat meer functies krijgen binnen apps zelf
Zet er SiriToggles en VoiceUtils op en je bent al een eind op de goede weg. :D Ik kan nu apps openen, rebooten, WiFi aan en uitzetten o.a :D
-
pi_110237028
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:17 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Ik waardeer de moeite ^O^ maar ik ben niet zo'n fan van superlange OP's, ik zie het nut er niet van in en het zorgt alleen maar voor extra scrollen. Waarom niet gewoon een linkje naar apple? Iedereen weet toch wel wat een iPhone is.

Keep it simple
Hij zal niet langer worden dan dit. Dus dat is bijna even lang als degene die er al was. Daarnaast heb ik ook de plaatjes van de apps weggehaald want die moeten weer geladen worden en we blijven natuurlijk mobiele gebruikers.

Maar zoals ik al zei, als mensen liever de oude willen, of jou idee goed vinden, vind ik het ook prima.
pi_110237179
Nog maar even een keer:

Zijn er nog mensen die de dopjes van de Apple in-ears hebben in maatje M en deze niet gebruiken? Evt. Ruilen tegen een setje S of L als ik deze heb liggen?!
pi_110237304
Ik heb ook nog een vraagje die over het hoofd is gezien denk :')

Ik zoek dus een app waarmee ik mp3 kan downloaden naar de telefoon.
Of eventueel video etc?

Aanraders?
Do what you love, love what you do!
pi_110237862
--dubbel--
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_110237911
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef kree het volgende:
Ik heb ook nog een vraagje die over het hoofd is gezien denk :')

Ik zoek dus een app waarmee ik mp3 kan downloaden naar de telefoon.
Of eventueel video etc?

Aanraders?
Je hebt diverse apps in de App Store (en Cydia store) waarmee je muziek kan downloaden naar je iPhone en zo dus, ook offline, muziek luisteren via de gedownloade app (die een built-in mediaspeler heeft).

Er is echter geen enkel app voor het downloaden van muziek rechtstreeks naar de iPod app (behalve door te kopen via iTunes).
pi_110243938
iPhone lock button is kapot.

Nu zit ik met een dilemma. Ik kan 'm laten repareren bij tmobile, heb ik recht op.

Maar mijn iPhone is zo vaak buiten in de regen meegeweest of in de badkamer gelegen (zoals iedereen, want iedereen neemt zijn iPhone weleens naar buiten ook al regent het) dat ze het vast op een 'waterschade' gaan schuiven.
Het probleem heeft niets met waterschade te maken, de telefoon is de afgelope dagen niet in de regen geweest en plots van dag op dag is de knop kapot.

Tips?
pi_110244061
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef Snoepje5 het volgende:

Nu zit ik met een dilemma. Ik kan 'm laten repareren bij tmobile, heb ik recht op.

Maar mijn iPhone is zo vaak buiten in de regen meegeweest of in de badkamer gelegen (zoals iedereen, want iedereen neemt zijn iPhone weleens naar buiten ook al regent het) dat ze het vast op een 'waterschade' gaan schuiven.
Het probleem heeft niets met waterschade te maken, de telefoon is de afgelope dagen niet in de regen geweest en plots van dag op dag is de knop kapot.

Tips?
Ga naar de apple store en laat 'm omruilen.
pi_110244112
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Ga naar de apple store en laat 'm omruilen.
iPhone is 1.2 jaar oud, dan kan dat nog?
  donderdag 12 april 2012 @ 19:56:55 #34
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_110244395
Zelf vervangen.
pi_110245891
Ik moet trouwens wel zeggen dat Siri op de iPhone 4 erg soepel werkt :) . Erg leuk om mee te spelen, werkt gewoon prima!
-
pi_110245946
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef Snoepje5 het volgende:

Tips?
een beetje regen is toch niet meteen waterschade? :?
pi_110246052
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Je kent die reparatiebedrijven toch ook wel? Als het kan op waterschade schuiven zodat ze nog eens 50¤ kunnen vangen zonder te repareren.
pi_110246340
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef SteelDogg het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat Siri op de iPhone 4 erg soepel werkt :) . Erg leuk om mee te spelen, werkt gewoon prima!
Paid slot zeker?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  donderdag 12 april 2012 @ 20:49:02 #39
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_110247763
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef Apotheose het volgende:

[..]

In de meeste apple producten zitten vocht sensoren die verkleuren als ze vochtig geworden zijn.. en dit kan erg snel gebeuren dus.. :)
pi_110255071
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

In de meeste apple producten zitten vocht sensoren die verkleuren als ze vochtig geworden zijn.. en dit kan erg snel gebeuren dus.. :)
Kun je dit zelf onderzoeken / laten onderzoeken zonder de geldigheid vd reparatie te verkoeien?

Ik ben namelijk niet bereid 50 euro te betalen voor niks wanneer ze het op een gevalletje waterschade laten uitkomen.
pi_110256261
:'), als jij hem daadwerkelijk hebt gebruikt zoals je zegt dan kun je lekker dokken :D.

Zelf had ik mijn iphone 4 vrij intensief 1,5 jaar gebruikt, had hem opgestuurd en kreeg een refurbished iphone terug. Had wel een keer een beetje water erop gemorst, maar dat is er niet ingekomen (gelukkig).

Zo een bedrijf gooit het alleen op waterschade als dat ook daadwerkelijk is geconstateerd. Tokkies die hem in een vochtige omgeving gebruiken om vervolgens te huilen dat ze hem niet in het water hebben gegooid :').
  donderdag 12 april 2012 @ 23:05:10 #42
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_110256483
Kijk in de hoofdtelefoonconnector en in de dock of er een verkleurde sticker is (rood = fout). Goede kans dat je eerst een berg stof uit de connectoren moet peuteren om de indicator te zien te krijgen :). Als deze wit zijn komt het waarschijnlijk gewoon goed, ze gaan echt je telefoon niet openmaken.

2000 light years from home
pi_110259399
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Paid slot zeker?
Nop, gewoon een goede gratis server. :D
-
pi_110263442
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:21 schreef SteelDogg het volgende:

[..]

Nop, gewoon een goede gratis server. :D
Zou je hem alsjeblieft kunnen DM'en? :)
pi_110277586
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef xminator het volgende:
:'), als jij hem daadwerkelijk hebt gebruikt zoals je zegt dan kun je lekker dokken :D.

Zelf had ik mijn iphone 4 vrij intensief 1,5 jaar gebruikt, had hem opgestuurd en kreeg een refurbished iphone terug. Had wel een keer een beetje water erop gemorst, maar dat is er niet ingekomen (gelukkig).

Zo een bedrijf gooit het alleen op waterschade als dat ook daadwerkelijk is geconstateerd. Tokkies die hem in een vochtige omgeving gebruiken om vervolgens te huilen dat ze hem niet in het water hebben gegooid :').
Die vage reactie behoeft wel de enige uitleg.

Ten eerste heeft het feit dat ik de iPhone maximaal 4 keer in een badkamer heb liggen terwijl een douche aanstaat niets te maken met deze kapotte knop. De termijn tussen kapotgaan en liggen in deze vochtige omgeving is té groot. Denk aan een maand of 2 minimaal.

Ten derde is de telefoon nooit in het water gegooid. Waar jij je baseringen op maakt mag joost weten, in ieder geval klets je maar wat raak, wat overigens de meeste pubers doen.
pi_110277659
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:42 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Die vage reactie behoeft wel de enige uitleg.

Ten eerste heeft het feit dat ik de iPhone maximaal 4 keer in een badkamer heb liggen terwijl een douche aanstaat niets te maken met deze kapotte knop. De termijn tussen kapotgaan en liggen in deze vochtige omgeving is té groot. Denk aan een maand of 2 minimaal.

Ten derde is de telefoon nooit in het water gegooid. Waar jij je baseringen op maakt mag joost weten, in ieder geval klets je maar wat raak, wat overigens de meeste pubers doen.
Ik heb het over de meeste mensen die huilie doen als er vochtschade is geconstateerd.

Stuur gewoon op als er vochtschade is betaal je toch niks. Krijg je hem weer terug.
pi_110277830
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef Merkie het volgende:
Kijk in de hoofdtelefoonconnector en in de dock of er een verkleurde sticker is (rood = fout). Goede kans dat je eerst een berg stof uit de connectoren moet peuteren om de indicator te zien te krijgen :). Als deze wit zijn komt het waarschijnlijk gewoon goed, ze gaan echt je telefoon niet openmaken.

[ afbeelding ]
Geloof dat die onder de homebutton in ieder geval wit is, kan niks roods ontdekken en voor die headphone jack heb ik een vergrootglas nodig.
pi_110277858
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:44 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik heb het over de meeste mensen die huilie doen als er vochtschade is geconstateerd.

Stuur gewoon op als er vochtschade is betaal je toch niks. Krijg je hem weer terug.
Volgens mij wordt die dan in de prullenbak gegooid als je niet betaald?
pi_110277898
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:48 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Geloof dat die onder de homebutton in ieder geval wit is, kan niks roods ontdekken en voor die headphone jack heb ik een vergrootglas nodig.
Ze kijken ook naar oxidatie daar bij de elektriciteitsingang.
pi_110277952
Maargoed, al zou de onderkant kletsnat zijn, het betreft een knop aan de bovenkant..
Ik ga wel even langs de tmobile shop. Bij de webwinkel heb ik maar 1 jaar garantie zeggen ze..
pi_110278352
Boeit niet. Valt ie niet in garantie.

Bij tmobile niet als je nog factuur hebt en jonger dan 2 jaar is.
pi_110279626
I know, vandaar dat ik even langs de tmobile shop moet gaan omdat die nog niet ouder als 2 jaar is.
pi_110286578
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Baghdady bedankt voor je antwoord over het beveiligen van de fotos.

Voor wat ik nu begrijp is het alleen mogelijk met een jailbreak? Jammer, want ben niet van plan te jailbreaken :'(

Geen andere mogelijkheid?
Helaas.
  Moderator vrijdag 13 april 2012 @ 21:50:21 #54
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_110295355
Loopt bij iedereen de facebookapp te klooien? :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_110295455
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:50 schreef Renesite het volgende:
Nee.
sig verwijderd door FA
pi_110295671
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Maargoed, al zou de onderkant kletsnat zijn, het betreft een knop aan de bovenkant..
Dat maakt niet uit.
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:09:57 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110296511

Tof. Mijn telefoon icoontje is stuk. Iemand een idee hoe ik dat fix? Reboot helpt niet.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_110297389
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:50 schreef Renesite het volgende:
Ja. Laatste update is kut

In appstore hoop geklaag erover
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:42:22 #59
24329 KNAK
ff w88,......
pi_110298145
Voor de T mobile users een update van de applicatie, nu ook inzicht in dataverbruik,..

Hoe wordt dat trouwens gedaan, 150 belminuten, wat gaat er af bij het versturen van 1 sms?
Mai pben rai~!
pi_110298346
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef KNAK het volgende:
Voor de T mobile users een update van de applicatie, nu ook inzicht in dataverbruik,..

Hoe wordt dat trouwens gedaan, 150 belminuten, wat gaat er af bij het versturen van 1 sms?
1 belmiuut.
sig verwijderd door FA
pi_110299065
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Estolan het volgende:

[..]

Is die app ooit wel goed geweest dan? :')
pi_110300132
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2012 23:01 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Is die app ooit wel goed geweest dan? :')
Ik heb zo het idee dat het zo simpel veel sneller kan
  zaterdag 14 april 2012 @ 06:14:48 #63
24329 KNAK
ff w88,......
pi_110306479
Kan je pingen naar bb's met bepaalde apps?
Mai pben rai~!
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:21:56 #64
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_110307470
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 06:14 schreef KNAK het volgende:
Kan je pingen naar bb's met bepaalde apps?
Neen. BBM is een proprietary protocol van RIM.
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:24:27 #65
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_110307496
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik ga wel even langs de tmobile shop. Bij de webwinkel heb ik maar 1 jaar garantie zeggen ze..
Maakt niet uit, waterschade is waterschade (ondanks dat het niks met elkaar te maken heeft idd). Die witte sticker in de hoofdtelefoonjack kan je het makkelijkst zien door het scherm aan te doen, dan wordt de poort verlicht door het scherm. Als je niks ziet moet je wat stof verwijderen.
pi_110309642
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Estolan het volgende:

[..]

Gebruik tegenwoordig gewoon die mobile webpagina van facebook. Stuk sneller en stabieler.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_110309893
facebook draait sowieso k*t de laatste dagen....
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:14:22 #68
230788 n8n
Pragmatisch
pi_110310367
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef Merkie het volgende:

[ afbeelding ]
yeah ik ben nog veilig _O_
  zaterdag 14 april 2012 @ 23:10:50 #69
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_110332491
Hahaha maat van mij vandaag zn nieuwe telefoon ontvangen, Iphone 4s dachtie...

Gelukkig was ik er Nog optijd bij... Dus voordattie em openmaakte keek ik is zo naar t doosje ...

Ik zeg : waar is de S ?

Hij ? Wut ? :|

Ik ja de S ? Iphone 4S ??

Hadtie een iphone 4 8 gb binnengekregen :')
pi_110335054
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha maat van mij vandaag zn nieuwe telefoon ontvangen, Iphone 4s dachtie...

Gelukkig was ik er Nog optijd bij... Dus voordattie em openmaakte keek ik is zo naar t doosje ...

Ik zeg : waar is de S ?

Hij ? Wut ? :|

Ik ja de S ? Iphone 4S ??

Hadtie een iphone 4 8 gb binnengekregen :')
Maakt toch niet uit of doos open is geweest...
  zondag 15 april 2012 @ 00:44:32 #71
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_110336528
Ja want er stond op de bon ook een iphone 4 ... Dus mischien konden ze nog gaan zeiken dat het zijn schuld was ofzo .. Niet duidelijk geweest oid ..

Maja wel grappig .. Zn oude iphone 4 hadtie al verkocht hahaha vanaf morgen heeftie een telefoon meer :D
  zondag 15 april 2012 @ 10:43:43 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110342798
Ik hoop dat er een beetje snel een untethered JB komt.
pi_110344024
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 10:43 schreef Qwea het volgende:
Ik hoop dat er een beetje snel een untethered JB komt.
5.0.1 *O*
  zondag 15 april 2012 @ 11:43:09 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110344251
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 11:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

5.0.1 *O*
Ja, slimmerd ik bedoelde de 5.1
pi_110344517
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 11:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, slimmerd ik bedoelde de 5.1
Dat bedoel ik slimmerd, had je maar op 5.0.1 moeten blijven slimmerd
  zondag 15 april 2012 @ 11:53:51 #76
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_110344542
Heerlijk :D
  zondag 15 april 2012 @ 11:58:42 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110344669
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 11:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Dat bedoel ik slimmerd, had je maar op 5.0.1 moeten blijven slimmerd
Ik zit op 5.0.1, faalhaas.
  zondag 15 april 2012 @ 12:03:06 #78
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_110344781
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 11:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat loop je dan te piepen? Daar is toch gewoon een untethered jailbreak voor. En 5.1 voegt echt niet genoeg toe om het wachten ondraaglijk te maken.
pi_110345174
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 11:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dan is er al een untethered jailbreak, faalhaas
  zondag 15 april 2012 @ 12:25:21 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110345417
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 12:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Dan is er al een untethered jailbreak, faalhaas
:') omg ook
  zondag 15 april 2012 @ 12:33:47 #81
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_110345686
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 12:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

:') omg ook
Je kan dat arrogante heen en weer gefaal ook vermijden door gewoon te vermelden waarom je zo vol verlangen op een untethered jailbreak voor 5.1 zit te wachten, terwijl je een perfect jailbreakbare 5.0.1 draait.
pi_110345772
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:33 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je kan dat arrogante heen en weer gefaal ook vermijden door gewoon te vermelden waarom je zo vol verlangen op een untethered jailbreak voor 5.1 zit te wachten, terwijl je een perfect jailbreakbare 5.0.1 draait.
Inderdaad :P
pi_110358329
Vind m'n iPhone toch steeds langzamer worden. App's doen er vaak 2 seconden over na dat ik ze geopend heb dat ik ze kan gebruiken. Meer mensen hier ervaring mee?
pi_110358473
iphone 4s. merk geen verschil sinds aanschaf. werkt heerlijk vlotjes.
pi_110358692
Leuk dat persoonlijke hotspot, had hem met usb aan de laptop toen internet het niet deed via wifi.
Ok daarna werkte wifi wel maar telefoon eraan laten zitten en nu heeft ie volgens mij de hele tijd via telefoon op internet gezeten.

Databundel = op
+ extra kosten.

Oeps foutje :')
  zondag 15 april 2012 @ 19:09:22 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_110360839
Heel duur foutje?
The love you take is equal to the love you make.
pi_110364116
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:09 schreef Lienekien het volgende:
Heel duur foutje?
nee viel mee gelukkig :)
5 euro ofzo, maar moet het de rest van de maand even zonder mobiel internet doen :)
  zondag 15 april 2012 @ 21:03:43 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_110367557
Kon erger, gelukkig. Niet een redelijk voordelige bundel die je voor een maand kunt inschakelen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_110388235
Hoe kan je controleren of een iPhone gestolen of eerlijk is?
And remember, respect is everything!
pi_110388347
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:58 schreef Stienn het volgende:
Vind m'n iPhone toch steeds langzamer worden. App's doen er vaak 2 seconden over na dat ik ze geopend heb dat ik ze kan gebruiken. Meer mensen hier ervaring mee?
Geen last van
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 16 april 2012 @ 11:22:44 #91
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_110388614
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:09 schreef killfrenzy het volgende:
Hoe kan je controleren of een iPhone gestolen of eerlijk is?
serienummer checken op stopheling.nl
pi_110392134
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

serienummer checken op stopheling.nl
Bedankt.

Het is een eerlijke iPhone tot zover (via Apple garantie en stopheling.nl gekeken) maar hij draint heel erg snel. Hmm, toch maar terugbrengen?
And remember, respect is everything!
  maandag 16 april 2012 @ 13:16:00 #93
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_110392375
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Bedankt.

Het is een eerlijke iPhone tot zover (via Apple garantie en stopheling.nl gekeken) maar hij draint heel erg snel. Hmm, toch maar terugbrengen?
Ik zou er gewoon een nieuwe batterij in stoppen. Kost je nog geen tientje, is nog geen vijf minuten werk, en dan heb je weer een accu die als nieuw werkt, zonder te moeten wachten.
pi_110392585
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:50 schreef soapie het volgende:
facebook draait sowieso k*t de laatste dagen....
Facebook is bij verre de allerslechtste app van de "grote" apps...wat een kutding zeg.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110393049
Wat zijn jullie problemen dan met Facebook?
Worry is a misuse of imagination
pi_110393797
Kunnen jullie mij helpen ? Ik heb dus een iPhone 4 met 5.0.1 en jailbreak ( redsnow, tethered ). Ik kan nu niet meer mijn iphone tethered opstarten zonder dat hij super sloom word. Als je bijv ontgrendelen doet duurt het een paar sec voordat hij op homescreen is. Ik had hier al eerder last van maar dit ging over na een paar keer opstarten. Nu heb ik het opstarten iets van 10 keer gedaan en het blijft hetzelfde.
Je moeder
pi_110393889
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 13:46 schreef SpikedPsych het volgende:
Kunnen jullie mij helpen ? Ik heb dus een iPhone 4 met 5.0.1 en jailbreak ( redsnow, tethered ). Ik kan nu niet meer mijn iphone tethered opstarten zonder dat hij super sloom word. Als je bijv ontgrendelen doet duurt het een paar sec voordat hij op homescreen is. Ik had hier al eerder last van maar dit ging over na een paar keer opstarten. Nu heb ik het opstarten iets van 10 keer gedaan en het blijft hetzelfde.
Waarom jailbreak je je toestel niet untethered via redsn0w? Die is verder ontwikkeld.
pi_110393933
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:48 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Waarom jailbreak je je toestel niet untethered via redsn0w? Die is verder ontwikkeld.
heb ik gedaan, met corona. zelfde resultaat, alleen ging mijn batterij sneller op
Je moeder
pi_110393959
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef Norrage het volgende:

[..]

Facebook is bij verre de allerslechtste app van de "grote" apps...wat een kutding zeg.
kun je dat niet verwijderen en gewoon via de site facebooken ofzo? (geen idee hoor, geen iphone. nog niet :P )
pi_110394028
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 13:49 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

heb ik gedaan, met corona. zelfde resultaat, alleen ging mijn batterij sneller op
Nee, zonder corona bedoel ik, geheel via redsn0w nadat je niet jailbroken geboot bent.

http://www.redmondpie.com(...)n0w-0.9.10b1-corona/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')