Hij zal niet langer worden dan dit. Dus dat is bijna even lang als degene die er al was. Daarnaast heb ik ook de plaatjes van de apps weggehaald want die moeten weer geladen worden en we blijven natuurlijk mobiele gebruikers.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:17 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ik waardeer de moeitemaar ik ben niet zo'n fan van superlange OP's, ik zie het nut er niet van in en het zorgt alleen maar voor extra scrollen. Waarom niet gewoon een linkje naar apple? Iedereen weet toch wel wat een iPhone is.
Keep it simple
Je hebt diverse apps in de App Store (en Cydia store) waarmee je muziek kan downloaden naar je iPhone en zo dus, ook offline, muziek luisteren via de gedownloade app (die een built-in mediaspeler heeft).quote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef kree het volgende:
Ik heb ook nog een vraagje die over het hoofd is gezien denk
Ik zoek dus een app waarmee ik mp3 kan downloaden naar de telefoon.
Of eventueel video etc?
Aanraders?
Ga naar de apple store en laat 'm omruilen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef Snoepje5 het volgende:
iPhone lock button is kapot.
Nu zit ik met een dilemma. Ik kan 'm laten repareren bij tmobile, heb ik recht op.
Maar mijn iPhone is zo vaak buiten in de regen meegeweest of in de badkamer gelegen (zoals iedereen, want iedereen neemt zijn iPhone weleens naar buiten ook al regent het) dat ze het vast op een 'waterschade' gaan schuiven.
Het probleem heeft niets met waterschade te maken, de telefoon is de afgelope dagen niet in de regen geweest en plots van dag op dag is de knop kapot.
Tips?
iPhone is 1.2 jaar oud, dan kan dat nog?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ga naar de apple store en laat 'm omruilen.
een beetje regen is toch niet meteen waterschade?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef Snoepje5 het volgende:
iPhone lock button is kapot.
Nu zit ik met een dilemma. Ik kan 'm laten repareren bij tmobile, heb ik recht op.
Maar mijn iPhone is zo vaak buiten in de regen meegeweest of in de badkamer gelegen (zoals iedereen, want iedereen neemt zijn iPhone weleens naar buiten ook al regent het) dat ze het vast op een 'waterschade' gaan schuiven.
Het probleem heeft niets met waterschade te maken, de telefoon is de afgelope dagen niet in de regen geweest en plots van dag op dag is de knop kapot.
Tips?
Je kent die reparatiebedrijven toch ook wel? Als het kan op waterschade schuiven zodat ze nog eens 50¤ kunnen vangen zonder te repareren.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
een beetje regen is toch niet meteen waterschade?
Paid slot zeker?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef SteelDogg het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat Siri op de iPhone 4 erg soepel werkt. Erg leuk om mee te spelen, werkt gewoon prima!
In de meeste apple producten zitten vocht sensoren die verkleuren als ze vochtig geworden zijn.. en dit kan erg snel gebeuren dus..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
een beetje regen is toch niet meteen waterschade?
Kun je dit zelf onderzoeken / laten onderzoeken zonder de geldigheid vd reparatie te verkoeien?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
In de meeste apple producten zitten vocht sensoren die verkleuren als ze vochtig geworden zijn.. en dit kan erg snel gebeuren dus..
Zou je hem alsjeblieft kunnen DM'en?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:21 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Nop, gewoon een goede gratis server.
Die vage reactie behoeft wel de enige uitleg.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef xminator het volgende:
, als jij hem daadwerkelijk hebt gebruikt zoals je zegt dan kun je lekker dokken
.
Zelf had ik mijn iphone 4 vrij intensief 1,5 jaar gebruikt, had hem opgestuurd en kreeg een refurbished iphone terug. Had wel een keer een beetje water erop gemorst, maar dat is er niet ingekomen (gelukkig).
Zo een bedrijf gooit het alleen op waterschade als dat ook daadwerkelijk is geconstateerd. Tokkies die hem in een vochtige omgeving gebruiken om vervolgens te huilen dat ze hem niet in het water hebben gegooid.
Ik heb het over de meeste mensen die huilie doen als er vochtschade is geconstateerd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:42 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Die vage reactie behoeft wel de enige uitleg.
Ten eerste heeft het feit dat ik de iPhone maximaal 4 keer in een badkamer heb liggen terwijl een douche aanstaat niets te maken met deze kapotte knop. De termijn tussen kapotgaan en liggen in deze vochtige omgeving is té groot. Denk aan een maand of 2 minimaal.
Ten derde is de telefoon nooit in het water gegooid. Waar jij je baseringen op maakt mag joost weten, in ieder geval klets je maar wat raak, wat overigens de meeste pubers doen.
Geloof dat die onder de homebutton in ieder geval wit is, kan niks roods ontdekken en voor die headphone jack heb ik een vergrootglas nodig.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef Merkie het volgende:
Kijk in de hoofdtelefoonconnector en in de dock of er een verkleurde sticker is (rood = fout). Goede kans dat je eerst een berg stof uit de connectoren moet peuteren om de indicator te zien te krijgen. Als deze wit zijn komt het waarschijnlijk gewoon goed, ze gaan echt je telefoon niet openmaken.
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt die dan in de prullenbak gegooid als je niet betaald?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb het over de meeste mensen die huilie doen als er vochtschade is geconstateerd.
Stuur gewoon op als er vochtschade is betaal je toch niks. Krijg je hem weer terug.
Ze kijken ook naar oxidatie daar bij de elektriciteitsingang.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Geloof dat die onder de homebutton in ieder geval wit is, kan niks roods ontdekken en voor die headphone jack heb ik een vergrootglas nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |