Helaas.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Baghdady bedankt voor je antwoord over het beveiligen van de fotos.
Voor wat ik nu begrijp is het alleen mogelijk met een jailbreak? Jammer, want ben niet van plan te jailbreaken
Geen andere mogelijkheid?
Nee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:50 schreef Renesite het volgende:
Loopt bij iedereen de facebookapp te klooien?
Dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Maargoed, al zou de onderkant kletsnat zijn, het betreft een knop aan de bovenkant..
Ja. Laatste update is kutquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:50 schreef Renesite het volgende:
Loopt bij iedereen de facebookapp te klooien?
1 belmiuut.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef KNAK het volgende:
Voor de T mobile users een update van de applicatie, nu ook inzicht in dataverbruik,..
Hoe wordt dat trouwens gedaan, 150 belminuten, wat gaat er af bij het versturen van 1 sms?
Is die app ooit wel goed geweest dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja. Laatste update is kut
In appstore hoop geklaag erover
Ik heb zo het idee dat het zo simpel veel sneller kanquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is die app ooit wel goed geweest dan?
Neen. BBM is een proprietary protocol van RIM.quote:Op zaterdag 14 april 2012 06:14 schreef KNAK het volgende:
Kan je pingen naar bb's met bepaalde apps?
Maakt niet uit, waterschade is waterschade (ondanks dat het niks met elkaar te maken heeft idd). Die witte sticker in de hoofdtelefoonjack kan je het makkelijkst zien door het scherm aan te doen, dan wordt de poort verlicht door het scherm. Als je niks ziet moet je wat stof verwijderen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Maargoed, al zou de onderkant kletsnat zijn, het betreft een knop aan de bovenkant..
Ik ga wel even langs de tmobile shop. Bij de webwinkel heb ik maar 1 jaar garantie zeggen ze..
Gebruik tegenwoordig gewoon die mobile webpagina van facebook. Stuk sneller en stabieler.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja. Laatste update is kut
In appstore hoop geklaag erover
yeah ik ben nog veiligquote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef Merkie het volgende:
Kijk in de hoofdtelefoonconnector en in de dock of er een verkleurde sticker is (rood = fout). Goede kans dat je eerst een berg stof uit de connectoren moet peuteren om de indicator te zien te krijgen. Als deze wit zijn komt het waarschijnlijk gewoon goed, ze gaan echt je telefoon niet openmaken.
[ afbeelding ]
Maakt toch niet uit of doos open is geweest...quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha maat van mij vandaag zn nieuwe telefoon ontvangen, Iphone 4s dachtie...
Gelukkig was ik er Nog optijd bij... Dus voordattie em openmaakte keek ik is zo naar t doosje ...
Ik zeg : waar is de S ?
Hij ? Wut ? :|
Ik ja de S ? Iphone 4S ??
Hadtie een iphone 4 8 gb binnengekregen
5.0.1quote:Op zondag 15 april 2012 10:43 schreef Qwea het volgende:
Ik hoop dat er een beetje snel een untethered JB komt.
Ja, slimmerd ik bedoelde de 5.1quote:
Dat bedoel ik slimmerd, had je maar op 5.0.1 moeten blijven slimmerdquote:
Ik zit op 5.0.1, faalhaas.quote:Op zondag 15 april 2012 11:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik slimmerd, had je maar op 5.0.1 moeten blijven slimmerd
Wat loop je dan te piepen? Daar is toch gewoon een untethered jailbreak voor. En 5.1 voegt echt niet genoeg toe om het wachten ondraaglijk te maken.quote:
Dan is er al een untethered jailbreak, faalhaasquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 12:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan is er al een untethered jailbreak, faalhaas
Je kan dat arrogante heen en weer gefaal ook vermijden door gewoon te vermelden waarom je zo vol verlangen op een untethered jailbreak voor 5.1 zit te wachten, terwijl je een perfect jailbreakbare 5.0.1 draait.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 12:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kan dat arrogante heen en weer gefaal ook vermijden door gewoon te vermelden waarom je zo vol verlangen op een untethered jailbreak voor 5.1 zit te wachten, terwijl je een perfect jailbreakbare 5.0.1 draait.
nee viel mee gelukkigquote:
Geen last vanquote:Op zondag 15 april 2012 17:58 schreef Stienn het volgende:
Vind m'n iPhone toch steeds langzamer worden. App's doen er vaak 2 seconden over na dat ik ze geopend heb dat ik ze kan gebruiken. Meer mensen hier ervaring mee?
serienummer checken op stopheling.nlquote:Op maandag 16 april 2012 11:09 schreef killfrenzy het volgende:
Hoe kan je controleren of een iPhone gestolen of eerlijk is?
Bedankt.quote:Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
serienummer checken op stopheling.nl
Ik zou er gewoon een nieuwe batterij in stoppen. Kost je nog geen tientje, is nog geen vijf minuten werk, en dan heb je weer een accu die als nieuw werkt, zonder te moeten wachten.quote:Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Bedankt.
Het is een eerlijke iPhone tot zover (via Apple garantie en stopheling.nl gekeken) maar hij draint heel erg snel. Hmm, toch maar terugbrengen?
Facebook is bij verre de allerslechtste app van de "grote" apps...wat een kutding zeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:50 schreef soapie het volgende:
facebook draait sowieso k*t de laatste dagen....
Waarom jailbreak je je toestel niet untethered via redsn0w? Die is verder ontwikkeld.quote:Op maandag 16 april 2012 13:46 schreef SpikedPsych het volgende:
Kunnen jullie mij helpen ? Ik heb dus een iPhone 4 met 5.0.1 en jailbreak ( redsnow, tethered ). Ik kan nu niet meer mijn iphone tethered opstarten zonder dat hij super sloom word. Als je bijv ontgrendelen doet duurt het een paar sec voordat hij op homescreen is. Ik had hier al eerder last van maar dit ging over na een paar keer opstarten. Nu heb ik het opstarten iets van 10 keer gedaan en het blijft hetzelfde.
heb ik gedaan, met corona. zelfde resultaat, alleen ging mijn batterij sneller opquote:Op maandag 16 april 2012 13:48 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Waarom jailbreak je je toestel niet untethered via redsn0w? Die is verder ontwikkeld.
kun je dat niet verwijderen en gewoon via de site facebooken ofzo? (geen idee hoor, geen iphone. nog nietquote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Facebook is bij verre de allerslechtste app van de "grote" apps...wat een kutding zeg.
Nee, zonder corona bedoel ik, geheel via redsn0w nadat je niet jailbroken geboot bent.quote:Op maandag 16 april 2012 13:49 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
heb ik gedaan, met corona. zelfde resultaat, alleen ging mijn batterij sneller op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |