Helaas.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Baghdady bedankt voor je antwoord over het beveiligen van de fotos.
Voor wat ik nu begrijp is het alleen mogelijk met een jailbreak? Jammer, want ben niet van plan te jailbreaken
Geen andere mogelijkheid?
Nee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:50 schreef Renesite het volgende:
Loopt bij iedereen de facebookapp te klooien?
Dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Maargoed, al zou de onderkant kletsnat zijn, het betreft een knop aan de bovenkant..
Ja. Laatste update is kutquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:50 schreef Renesite het volgende:
Loopt bij iedereen de facebookapp te klooien?
1 belmiuut.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef KNAK het volgende:
Voor de T mobile users een update van de applicatie, nu ook inzicht in dataverbruik,..
Hoe wordt dat trouwens gedaan, 150 belminuten, wat gaat er af bij het versturen van 1 sms?
Is die app ooit wel goed geweest dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja. Laatste update is kut
In appstore hoop geklaag erover
Ik heb zo het idee dat het zo simpel veel sneller kanquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is die app ooit wel goed geweest dan?
Neen. BBM is een proprietary protocol van RIM.quote:Op zaterdag 14 april 2012 06:14 schreef KNAK het volgende:
Kan je pingen naar bb's met bepaalde apps?
Maakt niet uit, waterschade is waterschade (ondanks dat het niks met elkaar te maken heeft idd). Die witte sticker in de hoofdtelefoonjack kan je het makkelijkst zien door het scherm aan te doen, dan wordt de poort verlicht door het scherm. Als je niks ziet moet je wat stof verwijderen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Maargoed, al zou de onderkant kletsnat zijn, het betreft een knop aan de bovenkant..
Ik ga wel even langs de tmobile shop. Bij de webwinkel heb ik maar 1 jaar garantie zeggen ze..
Gebruik tegenwoordig gewoon die mobile webpagina van facebook. Stuk sneller en stabieler.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja. Laatste update is kut
In appstore hoop geklaag erover
yeah ik ben nog veiligquote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef Merkie het volgende:
Kijk in de hoofdtelefoonconnector en in de dock of er een verkleurde sticker is (rood = fout). Goede kans dat je eerst een berg stof uit de connectoren moet peuteren om de indicator te zien te krijgen. Als deze wit zijn komt het waarschijnlijk gewoon goed, ze gaan echt je telefoon niet openmaken.
[ afbeelding ]
Maakt toch niet uit of doos open is geweest...quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha maat van mij vandaag zn nieuwe telefoon ontvangen, Iphone 4s dachtie...
Gelukkig was ik er Nog optijd bij... Dus voordattie em openmaakte keek ik is zo naar t doosje ...
Ik zeg : waar is de S ?
Hij ? Wut ? :|
Ik ja de S ? Iphone 4S ??
Hadtie een iphone 4 8 gb binnengekregen
5.0.1quote:Op zondag 15 april 2012 10:43 schreef Qwea het volgende:
Ik hoop dat er een beetje snel een untethered JB komt.
Ja, slimmerd ik bedoelde de 5.1quote:
Dat bedoel ik slimmerd, had je maar op 5.0.1 moeten blijven slimmerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |