Dat filmpjequote:Een geheimzinnige knop midden op het marktplein van het Belgische Aarschot beloofde passanten 'meer drama', een toezegging die werd ingelost nadat een roekeloze voorbijganger erop drukte.
Op YouTube is te zien waartoe dat leidde. De stunt bleek afkomstig van het Belgische kabelbedrijf Telenet, dat deze week is begonnen met de doorgifte van 'kwaliteits-televisiezender' TNT
.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ein-op-stelten.dhtml
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:32 schreef Re het volgende:
TNT is toch dat kanaal met alleen maar jaren 70 low budget films of iets dergelijks?
wel erg vet gedaan, stel er zou een onwetende politieagent in de buurt zijn
You mad, bro?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:18 schreef Enchanter het volgende:
Ik had het gisteren gezien bij Pownews , idd geweldig.
Dat soort dingen kan je wel een Amerikanen overlaten , kan Ralph Inbar met z'n Bananensplit nog wat van leren
Of à la Madurodam: eerst een muntje in een automaat werpen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef kwiwi het volgende:
Het zou toch wat zijn als dit uiteindelijk het nieuwe soort reclame wordt... Dat je overal op knoppen kan drukken om wat te zien gebeuren
Het is duidelijk in België, waarom die opmerking over Amerikanen?quote:
Lijkt me wel vet om deel uit te maken van zo'n commercial.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:09 schreef opgebaarde het volgende:
En ze hebben ook een hoop meer ballen dan ons, ik zie ons Nederlanders nog niet rustig stil blijven staan om rustig te kijken naar een schietpartij
En een groot deel van het publiek zijn figuranten.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Schitterend filmpje inderdaad
Zal wel flink in geknipt zijn neem ik aan, het origineel zal een stuk trager zijn geweest.
TNT is een Amerikaanse Cable zender met internationale vertakkingen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:56 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Het is duidelijk in België, waarom die opmerking over Amerikanen?
Klopt, maar aan dit reclamefilmpje is niks Amerikaans hoor. Het is gemaakt door een Belgisch reclamebureau voor een Belgische kabelmaatschappij.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
TNT is een Amerikaanse Cable zender met internationale vertakkingen.
Vandaar de opmerking denk ik.
Bij TNT denk ik eerder aan oude zwart/wit films.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:32 schreef Re het volgende:
TNT is toch dat kanaal met alleen maar jaren 70 low budget films of iets dergelijks?
wel erg vet gedaan, stel er zou een onwetende politieagent in de buurt zijn
En dezequote:Op donderdag 12 april 2012 10:17 schreef Gitank2 het volgende:
Geniaal![]()
De Belgen hebben wel vaker dit soort reclamestunts, zoals dat kinderkoortje met die hele foute kerstliedjes in een winkelcentrum.
Hier heb ik ook echt zo vreselijk om moeten lachen.quote:
Steeds als ik jou avatar tegekom bij het scrollen denk ik dat Lucille weer terug is.quote:
Op TV zeiden ze gisteren dat het door Amerikanen gemaakt / verzonnen wasquote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Klopt, maar aan dit reclamefilmpje is niks Amerikaans hoor. Het is gemaakt door een Belgisch reclamebureau voor een Belgische kabelmaatschappij.
Tja, op de Nederlandse tv. Typisch...quote:Op donderdag 12 april 2012 16:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Op TV zeiden ze gisteren dat het door Amerikanen gemaakt / verzonnen was
Geen enkele van de voorbijgangers (inclusief knopdrukkers) zijn acteurs. Achtergrondverhaal staat in De Standaard.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik heb het gevoel dat iedereen die je ziet acteurs zijn, net zoals de knopdrukkers, op een afgezet plein..
Zo niet, inderdaad hulde!
xie het nut er ook niet van inquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:01 schreef Specularium het volgende:
Dit is nu al 3 dagen topic van de dag.
Die is ook goed, dan sta je ook wel even te kijken van WTF is hier aan de handquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg deze net doorgemailed, past hier ook wel:
Elke dag een nieuw topic van de dag lijkt mij ook logischer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:01 schreef Specularium het volgende:
Dit is nu al 3 dagen topic van de dag.
Waarschijnlijk 1x, namelijk om het filmpje te maken, gok ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:20 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Hoe vaak zouden die mensen dat toneelstukje opgevoerd moeten hebben die dag
Ow, ALS dat ook echt zo is maakt dit het nog vetterquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:10 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Geen enkele van de voorbijgangers (inclusief knopdrukkers) zijn acteurs. Achtergrondverhaal staat in De Standaard.
Dat is een flash mobquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef onlogisch het volgende:
Deze past er ook wel in. Belgen zijn soms wel tof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |