Wieso?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef iBenny het volgende:
Dat toetsenbord is wel een beetje wennen
Ik hoop het!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef iBenny het volgende:
Ohw, dan wordt hij morgen verstuurd ofzo?
Super groot. Groter dan laptoptoetsen. Immers: 5,3 inchquote:
`quote:Op woensdag 11 april 2012 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Super groot. Groter dan laptoptoetsen. Immers: 5,3 inch
quote:Status:
Laatste update: 10-04-2012
Order wordt gereed gemaakt in het magazijn
Voor TNT pakket informatie klik hier
quote:
quote:[21:51:42] Patrick zegt:
nouuu
[21:51:43] Patrick zegt:
shhhh
[21:51:47] René zegt:
joe
[21:51:48] Patrick zegt:
ik ben met een na laatste hoofdstuk bezig
Waalwijkquote:
quote:
Doodknuppelenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:01 schreef Zeroku het volgende:
Wat te doen met vrienden die opeens op je mail inloggen en mailtjes gaan lezen.
Vragen welke mongul ze het wachtwoord hebben gegeven.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:01 schreef Zeroku het volgende:
Wat te doen met vrienden die opeens op je mail inloggen en mailtjes gaan lezen.
Ja ikzelf, een jaar geleden. Voor iets van wat hem was te regelen, aangezien ik toen niet thuis was. Heb er niet bij gezegd dat hij een jaar later opeens mails mag gaan lezen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vragen welke mongul ze het wachtwoord hebben gegeven.
Logisch... maar dit soort ongein heb ik al vaak genoeg gehoord. Ik weet téveel wachtwoorden van mensen, doe er niets mee, maar snap niet dat mij ze gegeven wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:06 schreef Zeroku het volgende:
Ja naja, van iemand die ik al 14 jaar ken had ik ook wel iets anders verwacht, tho.
Ja, is ook zo. Ik weet ook wel wat logins van hem maar niet van zijn mail, maar mail is wel een grens imo. Er staan dingen van school/stage in waaronder een groot rapport met gevoelige informatie, dat hij onbelangrijke zooi leest boeit me vrij weinig, maar ik heb geen zin om door hem gezeik te krijgen met school of een eventuele stageplek. Dusja, wachtwoord maar veranderd en kijken of hij wat zegt..quote:Op woensdag 11 april 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Logisch... maar dit soort ongein heb ik al vaak genoeg gehoord. Ik weet téveel wachtwoorden van mensen, doe er niets mee, maar snap niet dat mij ze gegeven worden
Hoe ben je er achter gekomen dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Ik weet ook wel wat logins van hem maar niet van zijn mail, maar mail is wel een grens imo. Er staan dingen van school/stage in waaronder een groot rapport met gevoelige informatie, dat hij onbelangrijke zooi leest boeit me vrij weinig, maar ik heb geen zin om door hem gezeik te krijgen met school of een eventuele stageplek. Dusja, wachtwoord maar veranderd en kijken of hij wat zegt..
Mailtjes die ik nog niet gelezen/gezien had waren al gelezen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoe ben je er achter gekomen dan?
Die gast is dan wel een echte mongool.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mailtjes die ik nog niet gelezen/gezien had waren al gelezen.
Het viel me toevallig op, het kan ook al dat hij dat hele jaar gewoon meegelezen heeftquote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die gast is dan wel een echte mongool.
Wat een lamzak, zeker als het nog zo lang blijkt te zijn!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het viel me toevallig op, het kan ook al dat hij dat hele jaar gewoon meegelezen heeft. Alhoewel ik me nu bedenk dat je met GMail locaties kan zien.
Dus dat... hier precies net zo. Veel weet ik omdat mensen wilde dat ik ze hielp en dat ze zomaar meteen hun wachtwoord doorgavenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Logisch... maar dit soort ongein heb ik al vaak genoeg gehoord. Ik weet téveel wachtwoorden van mensen, doe er niets mee, maar snap niet dat mij ze gegeven worden
Met ID kaart misschien wel... En anders vragen hem op het postkantoor te laten bezorgenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaa, moet Jasje m zelf in ontvangst nemen, ja zeker?
Er moet zo'n normale in iddquote:Op donderdag 12 april 2012 15:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet trouwens wel een nieuwe simkaart gok ik, gezien iknu zo'n kleintje heb..
Je kunt hem als het goed is via de site bestellenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. jaa.. ok ! Even bellen... direct klagen waarom het zo lang duurt !
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Deel 1 van de integrale opdracht blok 3 iig afgesloten met een 6.9(6 opdrachten) ..
Je gaat een marathonbellen houden?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:44 schreef Pheno het volgende:
Vodafone heeft mijn dag nog beter gemaakt dan dat ie al is
wiewatwaar?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:21 schreef iBenny het volgende:
Politie Drenthe, stop met zoeken... we hebben hem gevonden!
Het wil nog steeds niet echt lukkenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:33 schreef Renesite het volgende:
Hop, weer vier vacatures typen. Naarheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet een beetje huilen denk ik![]()
Neequote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het wil nog steeds niet echt lukken?
Jij kan dat!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen presentatie engels. Ik schijt
Dat mag ik hopen, voor een gezonde jongen van zijn leeftijd zouden laxeermiddelen overbodig moeten zijnquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef Lutte het volgende:
Ik heb me zo doodgelachenD'r lagen van die paaseieren die net op echte eieren lijken, met zo'n suikerlaagje. Papa aan oma laten zien: kwam uit de goot vallen.
Oma helemaal determineren wat voor ei t was![]()
Ouwe rukker!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet?
Ik loop ook een beetje van alles te doen
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
Tekst op de folder van de plaatselijke Turk...2 euro voor een Turkse pizzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet een beetje huilen denk ik
Hier betaal je 3,50!
Er zit hier heel weinig vlees op..quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 euro voor een Turkse pizza
Hier betaal je 3,50!
Oh, crisisquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:57 schreef iBenny het volgende:
Ik heb helemaal niks ontvangen. Ze stonden gewoon random voor de deur
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
Tekst op de folder van de plaatselijke Turk...Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet een beetje huilen denk ikIk mag hopen dat ze graag een grote instelling trekken ofzo, maar sowieso...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Pics met je nieuwe mobielcam? Oh wachtquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:27 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG... we hadden net een gesprek met een studentacteur, voor een van onze vakken..
Ik moet nu eerst even fappen..
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pics met je nieuwe mobielcam? Oh wacht
Je moet er iets voor over hebben!quote:
Gelukkig is mijn moeder de hele dag thuis!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben!Wel heerlijk, ik word ook altijd zo wild als ik een leuk nieuw ding verwacht
OHquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn moeder de hele dag thuis!
Als ik dat doe ben ik altijd net niet scherp als ik hem met mijn mond wil vangen en klemmen.quote:
quote:
Das balenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Brr, engels niet gehaald. Een 5. Volgende week opnieuw ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnom... En die hele zak was maar 2,50![]()
Voor 3 vakken jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:09 schreef Lutte het volgende:
DocentEN? Ook nog meerdere vakken?
Ik zou geloof ik bedanken voor de eer hoorWel heel lief van je
Wow dat is wel heel lief dat je dat doetquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Omdat we allemaal individuele projecten hebben en de docenten geen zin hebben om alles random ingeleverd te krijgen, moet ik voor mijn klas al het werk verzamelen van alle klasgenoten en in 1x inleveren bij de docenten van dit blok...
Bedankt studiecoach
Geen idee. Ik gok omdat ik heel gestructureerd en geplanned(ik weet nog steeds niet of je dat nou zo schrijft of niet) werk volgens haar (heb daar al 2x een presentatie over gegevenquote:
Ah, jammerquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Brr, engels niet gehaald. Een 5. Volgende week opnieuw ofzo
Jij haalt alleen maar 9ens en lijkt hele dagen met school bezig te zijn. Amiright?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gok omdat ik heel gestructureerd en geplanned(ik weet nog steeds niet of je dat nou zo schrijft of niet) werk volgend haar (heb daar al 2x een presentatie over gegeven)
Neequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij haalt alleen maar 9ens en lijkt hele dagen met school bezig te zijn. Amiright?
Oooowquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:14 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk doe ik een stuk minder aan school dan dat de meeste denken hoor...
Die smilies in deze context doen me denken dat je het niet gelooft / sarcastisch bedoeld... nietquote:
Och, hoor je er altijd veel overquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die smilies in deze context doen me denken dat je het niet gelooft / sarcastisch bedoeld... niet?
Gratis oren in de roomquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat er hier wel naar 'geluisterd' wordt
Whehequote:
*mompelt ietsquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef iBenny het volgende:
Waar is JJH? Almere City maakt Zwolle kampioen
Nice!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
En ja pisc, telefoon is binnen! Morgen hopelijk nieuwe sim kaart. Dan kan k m gebruiken!
Mijn oog valt ook ineens op de TT, mooie combiquote:
Hahaha, het was voorbestemd!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn oog valt ook ineens op de TT, mooie combi
Nicequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
En ja pisc, telefoon is binnen! Morgen hopelijk nieuwe sim kaart. Dan kan k m gebruiken!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Goed gesprek gehad op werk. Mooie afspraken over op zaterdag werken. Toppieee
Zou kunnen, maar had vanmiddag maar een uurtje tussen thuiskomen en werken, nu geen zin meer... dus morgenavondquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice!
Je kunt nu toch wel alvast dingen installeren enzo, of niet?
Ah okequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar had vanmiddag maar een uurtje tussen thuiskomen en werken, nu geen zin meer... dus morgenavond
Dit weekend gaat-ie de HELE zaterdag en zondag studeren. Nou vraag ik jequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gaat nu ook op zaterdag werken ofzo?
Niet.. moet morgen werken, en dat weet jequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit weekend gaat-ie de HELE zaterdag en zondag studeren. Nou vraag ik je!!!!!!
Ja met aftrek dat je werktquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet.. moet morgen werken, en dat weet je
Nee, dat deed ik alquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gaat nu ook op zaterdag werken ofzo?
Ohw, das wel beterquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik alMaar ik hoef vanaf week 19 nooit meer tot 20.15 uur te werken op zaterdag...
Had functioneringsgesprek.. En aangezien het best vervelend is als ik tot 20.15 moet werken op een zaterdag dat ik bij Rene ben.. dan ben ik daar pas om 22.00... Nou, leuk weekend!
Dus vroeg of ik om de week tot max. 17.00 mocht.. maar daar heeft ie elke week van gemaakt
SUKKELquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef Renesite het volgende:
Och... ik vind het overwegend wel iets beter ja.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef Renesite het volgende:
Och... ik vind het overwegend wel iets beter ja.
...Dit geloof ik eerderquote:
Zooo oranje alsin voetbal alsin EK alsin wat denk je?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah oke...
Jij weet vast ook wel of hij wel of niet daar naartoe gaat...?
Dat liveprogramma van de AVRO over het EK, koninginnedag, de OS en al dat andere oranjegedoe wat binnenkort allemaal komtquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zooo oranje alsin voetbal alsin EK alsin wat denk je?
Ohquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat liveprogramma van de AVRO over het EK, koninginnedag, de OS en al dat andere oranjegedoe wat binnenkort allemaal komt
Oh klinkt wel heel leuk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat liveprogramma van de AVRO over het EK, koninginnedag, de OS en al dat andere oranjegedoe wat binnenkort allemaal komt
Holland heeft toch niet zoveel talent als gedacht.quote:
Oh, dus hoef het niet terug te kijken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Holland heeft toch niet zoveel talent als gedacht.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh, dus hoef het niet terug te kijken?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah dan ga ik het van het weekend even terugkijken.
Jepquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:20 schreef iBenny het volgende:
Pat, heb jij die mail van Zóóó Oranje ook gehad?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pas op... Er zit een camera aan de voorkant
Market/play storequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, waar download in whatsapp enzulks?
Google play storequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:45 schreef PatriQue89 het volgende:
in de market, maar als je die al een keer hebt geopend heet het opeens play storequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Electrische barbecues snap ik echt nietquote:
Ik mag geen kolen op het balkon, dus als ik wil barbecueën moet het wel elektrisch..quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Electrische barbecues snap ik echt nietga dan gourmetten
Barbecuen doe je toch juist voor die smaak van die kolen
Tja, dan kan het niet andersquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik mag geen kolen op het balkon, dus als ik wil barbecueën moet het wel elektrisch..
Heerlijk, overruled worden door een fantastisch talent.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:01 schreef Lutte het volgende:
TV-show presenteren, hoe amateuristisch. Koop gelijk het hele mediapark!
Je moet een beetje kotsen binnenmonds?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver... die mensen van samsung hebben ook geen smaak! Een zwarte telefoon, witte oordopjes
Ja, kan toch niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet een beetje kotsen binnenmonds?
Oeh, mag ik me over een paar dagen aanmelden als ik weer mobiel kan internetten?quote:
Jaaaquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, mag ik me over een paar dagen aanmelden als ik weer mobiel kan internetten?
Idd...quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Verlopen die potten eigenlijk net als bij Wordfeud of blijven ze staan?
Ik had echt best toffe (random) tegenstanders. Eentje was een keer aan zet en schreef (ipv tekenen) groot: WORST DRAW EVER!! omdat mijnes zo shitty was![]()
![]()
Volgens mij zitten er ook Amerikanen bij en die snappen niet dat er ook mensen zijn die niet alle woorden kennenOf dat je niet alle startrek-starwars-harrypotter-onzin-personages kent
Ik snapte er geen kut van.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Idd...
ik moest vanmiddag Snoop doen... wist ik veel dat dat snoop dog wasIk teken gewoon snoepjes
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Idd...
ik moest vanmiddag Snoop doen... wist ik veel dat dat snoop dog wasIk teken gewoon snoepjes
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:28 schreef Renesite het volgende:
Ik teken Sweden, Patrick gokt: Zweden.
ENGELSS!
Yesquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Nu er zoveel mensen overal over nieuwe mobieltjes schrijven, had jij nou een stylus met je nieuwe toestel? Of was dat Zwabje?
Oeh, dan word je een pittige tegenstanderquote:
Ik heb dikke vingersquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, dan word je een pittige tegenstanderIk teken vaak als ik richting bed ga, zonder bril, dus dan is schele japie bezig (en lange nagels), pareltjes maak ik
Geen stylus ook?quote:
Doeiiiquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik taai weer af, op de dongel, over een paar dagen weer gewoon internet.
Tabeetjes
Stylus op mijn iphone?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen stylus ook?Ik teken zijwaarts door de nagels... dus ik veeg en dat ziet er niet uit en je kan alleen groots dingen maken
Joequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik taai weer af, op de dongel, over een paar dagen weer gewoon internet.
Tabeetjes
Meisje tochquote:Op zondag 15 april 2012 10:17 schreef Renesite het volgende:
Daarna apparatuur in huis schoppen. Tiefus router![]()
![]()
![]()
![]()
!! Alles gaat stuk
Ja als het eenmaal bezig is dan volgt de rest, ik deel je leed!quote:Op zondag 15 april 2012 10:17 schreef Renesite het volgende:
Daarna apparatuur in huis schoppen. Tiefus router![]()
![]()
![]()
![]()
!! Alles gaat stuk
Zit je al op je nonfokuurtjes?quote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Goodmorning.. Even een ontbijtje maken en dan keihard Privaatrecht leren
aaahh ik jou ookquote:Op zondag 15 april 2012 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
MAar jou vind ik ook lief natuurlijk! hehe
Training in die uurtjes?!quote:Op zondag 15 april 2012 10:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet op koninginnedag een training volgen op het werk...wel dubbel betaald.. maar LAAT MIJ GEWOON WERKEN
Primaquote:Op zondag 15 april 2012 11:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah... dus gewoon 5 uur betaald i.p.v. 2,5
Uhuquote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef PatriQue89 het volgende:
BENNY!jij hebt wel drawsomething toch?
Ik vind de reclame wel meevallen gelukkigquote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef iBenny het volgende:
Ik heb hem gekocht, werd helemaal gek van die reclame
imBennyquote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind de reclame wel meevallen gelukkig
Maar, wat is je username?
Kan je niet vinden...quote:Op zondag 15 april 2012 16:22 schreef Lutte het volgende:
Pat Pat Pat ik oookVoornaamAchternaam-zonder-klinkers
Ben alleen niet heel actief nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |