Wieso?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef iBenny het volgende:
Dat toetsenbord is wel een beetje wennen
Ik hoop het!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef iBenny het volgende:
Ohw, dan wordt hij morgen verstuurd ofzo?
Super groot. Groter dan laptoptoetsen. Immers: 5,3 inchquote:
`quote:Op woensdag 11 april 2012 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Super groot. Groter dan laptoptoetsen. Immers: 5,3 inch
quote:Status:
Laatste update: 10-04-2012
Order wordt gereed gemaakt in het magazijn
Voor TNT pakket informatie klik hier
quote:
quote:[21:51:42] Patrick zegt:
nouuu
[21:51:43] Patrick zegt:
shhhh
[21:51:47] René zegt:
joe
[21:51:48] Patrick zegt:
ik ben met een na laatste hoofdstuk bezig
Waalwijkquote:
quote:
Doodknuppelenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:01 schreef Zeroku het volgende:
Wat te doen met vrienden die opeens op je mail inloggen en mailtjes gaan lezen.
Vragen welke mongul ze het wachtwoord hebben gegeven.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:01 schreef Zeroku het volgende:
Wat te doen met vrienden die opeens op je mail inloggen en mailtjes gaan lezen.
Ja ikzelf, een jaar geleden. Voor iets van wat hem was te regelen, aangezien ik toen niet thuis was. Heb er niet bij gezegd dat hij een jaar later opeens mails mag gaan lezen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vragen welke mongul ze het wachtwoord hebben gegeven.
Logisch... maar dit soort ongein heb ik al vaak genoeg gehoord. Ik weet téveel wachtwoorden van mensen, doe er niets mee, maar snap niet dat mij ze gegeven wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:06 schreef Zeroku het volgende:
Ja naja, van iemand die ik al 14 jaar ken had ik ook wel iets anders verwacht, tho.
Ja, is ook zo. Ik weet ook wel wat logins van hem maar niet van zijn mail, maar mail is wel een grens imo. Er staan dingen van school/stage in waaronder een groot rapport met gevoelige informatie, dat hij onbelangrijke zooi leest boeit me vrij weinig, maar ik heb geen zin om door hem gezeik te krijgen met school of een eventuele stageplek. Dusja, wachtwoord maar veranderd en kijken of hij wat zegt..quote:Op woensdag 11 april 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Logisch... maar dit soort ongein heb ik al vaak genoeg gehoord. Ik weet téveel wachtwoorden van mensen, doe er niets mee, maar snap niet dat mij ze gegeven worden
Hoe ben je er achter gekomen dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Ik weet ook wel wat logins van hem maar niet van zijn mail, maar mail is wel een grens imo. Er staan dingen van school/stage in waaronder een groot rapport met gevoelige informatie, dat hij onbelangrijke zooi leest boeit me vrij weinig, maar ik heb geen zin om door hem gezeik te krijgen met school of een eventuele stageplek. Dusja, wachtwoord maar veranderd en kijken of hij wat zegt..
Mailtjes die ik nog niet gelezen/gezien had waren al gelezen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoe ben je er achter gekomen dan?
Die gast is dan wel een echte mongool.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mailtjes die ik nog niet gelezen/gezien had waren al gelezen.
Het viel me toevallig op, het kan ook al dat hij dat hele jaar gewoon meegelezen heeftquote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die gast is dan wel een echte mongool.
Wat een lamzak, zeker als het nog zo lang blijkt te zijn!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het viel me toevallig op, het kan ook al dat hij dat hele jaar gewoon meegelezen heeft. Alhoewel ik me nu bedenk dat je met GMail locaties kan zien.
Dus dat... hier precies net zo. Veel weet ik omdat mensen wilde dat ik ze hielp en dat ze zomaar meteen hun wachtwoord doorgavenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Logisch... maar dit soort ongein heb ik al vaak genoeg gehoord. Ik weet téveel wachtwoorden van mensen, doe er niets mee, maar snap niet dat mij ze gegeven worden
Met ID kaart misschien wel... En anders vragen hem op het postkantoor te laten bezorgenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaa, moet Jasje m zelf in ontvangst nemen, ja zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |