quote:Natasja Froger begeleidt samen met scheidingscoach Yolande de Best scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.
Het aantal echtscheidingen is de afgelopen jaren fors toegenomen. Eén op de drie kinderen krijgt nog voor hun 16e te maken met een scheiding van hun ouders. Vaak zijn de ouders dusdanig verwikkeld in een onderlinge strijd dat er geen goede communicatie meer mogelijk is.
Met alle gevolgen van dien voor de kinderen. In Echt Scheiden staat het belang van de kinderen centraal.
Dit ging ook door mijn hoofd.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Ah hier zitten we.
En weer zit ik met verbazing te kijken dat mensen dit op tv gaan zitten vertellen.
Snap ik ook niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo raar altijd, dat ze dan bozer is op de andere vrouw dan op die man.
Er is inderdaad niks meer wat men niet op tv vertelt.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Ah hier zitten we.
En weer zit ik met verbazing te kijken dat mensen dit op tv gaan zitten vertellen.
Ik hoop het, kunnen we beoordelen of ze inderdaad aantrekkelijker is.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:40 schreef StephanL het volgende:
Komt die andere vrouw ook nog in beeld?
Precies, kijken of hij een goede deal heeft gemaaktquote:Op woensdag 11 april 2012 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik hoop het, kunnen we beoordelen of ze inderdaad aantrekkelijker is.
dus dit.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Ah hier zitten we.
Dat kan bijna niet anders nu deze vrouw zo in de put zitquote:Op woensdag 11 april 2012 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik hoop het, kunnen we beoordelen of ze inderdaad aantrekkelijker is.
dus dit.quote:
Hij is al drie jaar met iemand anders, in het weekend.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:43 schreef MissJ het volgende:
maar goed, heb gelijk de helft gemist geloof ik.
Hij is dus vreemdgegaan?
Ja maar zijn vrouwtje pakt zijn koffertje wanneer hij vreemdgaatquote:Op woensdag 11 april 2012 20:43 schreef MissJ het volgende:
Hij is dus vreemdgegaan?
Hij is al 3 jaar met een anderquote:Op woensdag 11 april 2012 20:43 schreef MissJ het volgende:
Hij is dus vreemdgegaan?
echte liefdequote:Op woensdag 11 april 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar zijn vrouwtje pakt zijn koffertje wanneer hij vreemdgaat
zij pakt zijn koffer voor als hij in het weekend naar zijn andere wijf gaat?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar zijn vrouwtje pakt zijn koffertje wanneer hij vreemdgaat
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 20:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
zij pakt zijn koffer voor als hij in het weekend naar zijn andere wijf gaat?
Oquote:
dit.quote:
Ja dat is wat hij verdiend!!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef MissJ het volgende:
het zou toch prachtig zijn als zowel zijn vrouw als zijn vriendin hem per omgaande dumpen zodat hij op straat staat!!!!
Ik vraag me ook wel af hoe het zo ver heeft kunnen komen...quote:Op woensdag 11 april 2012 20:47 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag haar echt niet. "Hij laat 2 kindjes achter * Dramaface en voice*". Ik denk inderdaad dat het beter is voor die kinderen om in deze situatie te leven
Zat ik ook al te denkenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef MissJ het volgende:
het zou toch prachtig zijn als zowel zijn vrouw als zijn vriendin hem per omgaande dumpen zodat hij op straat staat!!!!
Zoals ze zei, hij is haar alles, ze durft niet alleen te zijn en zou hem nog de moord van hun eigen kindjes vergeven, is wat ze zegt.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af hoe het zo ver heeft kunnen komen...
Het is inderdaad echt te genant voor TV dit, maar wel mooi leedvermaakquote:Op woensdag 11 april 2012 20:52 schreef Jester65 het volgende:
Moet dan echt alles op TV tegenwoordig?
Zei ze dat letterlijk?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zoals ze zei, hij is haar alles, ze durft niet alleen te zijn en zou hem nog de moord van hun eigen kindjes vergeven, is wat ze zegt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:52 schreef Jester65 het volgende:
Moet dan echt alles op TV tegenwoordig?
Dit, ze doen het zelf, ga ik ook schaamteloos ernaar kijkenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt te genant voor TV dit, maar wel mooi leedvermaak
Goede vraag, ik ben heel nieuwsgierig naar die vriendin.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wát is er nou aantrekkelijk aan die man dan...
jaquote:Op woensdag 11 april 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Oh was dat haar? Die net in het restaurant?
Shitttt gemist, of was dat een stukje dat zometeen nog moet komen?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Oh was dat haar? Die net in het restaurant?
Was heel even in een flits.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Shitttt gemist, of was dat een stukje dat zometeen nog moet komen?
Komt zo nog denk als 'eind goed al goed'' stukje ofzoquote:Op woensdag 11 april 2012 20:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Shitttt gemist, of was dat een stukje dat zometeen nog moet komen?
Kost geld!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:59 schreef MissJ het volgende:
omg ik moet hier zo vreselijk van kotsen.
Van die kerel, maar ook van dat wijf!
ver onder nulquote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef StephanL het volgende:
Ze heeft geen of te weinig eigenwaarde.
ik zeg geen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef StephanL het volgende:
Ze heeft geen of te weinig eigenwaarde.
Wat zal zij zich over een tijdje voor der kop slaan denk ikquote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik zeg geen.
Deze dame is echt tot het nulpunt gezonken.
Zo drie jaar al leven doet natuurlijk ook heel wat met je. Ik hoop dat ze door dit programma gaat beseffen dat de situatie niet normaal is.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik zeg geen.
Deze dame is echt tot het nulpunt gezonken.
Welke nek? Die is weg nu.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Wat is dat nou voor raar ding om haar nek
hoop het ja!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat zal zij zich over een tijdje voor der kop slaan denk ik
lekker pittigquote:
en dit jaquote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zo drie jaar al leven doet natuurlijk ook heel wat met je. Ik hoop dat ze door dit programma gaat beseffen dat de situatie niet normaal is.
FOK! jargon hequote:
Er was wel eerder zo'n programma, maar dan waren de vrouwen net gescheiden en gingen ze leuke dingen doen en erover praten.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:07 schreef amaranta het volgende:
Dat dit kan in Nederland
Je echtscheiding op tv
Het is toch triest?
Als je er nog goed geld voor krijgt van RTL, maar dat zal wel niet het geval zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 21:07 schreef amaranta het volgende:
Dat dit kan in Nederland
Je echtscheiding op tv
Het is toch triest?
hoe oud is ze?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat Miranda er wel akelig oud uit ziet voor haar leeftijd
Dan nog niet. Je gaat dit toch niet op tv doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als je er nog goed geld voor krijgt van RTL, maar dat zal wel niet het geval zijn
Nee die snappen echt niet dat papa nooit meer terugkomtquote:Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Pappa was wel vaker een weekendje bij Astrid, dus die kinderen zijn niet echt onder de indruk.
Mwa, misschien kan het toch ook wel nuttig zijn, voor mensen die in dezelfde situatie zitten.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef Arcee het volgende:
Beetje genant dit. Niet het soort scheiding dat je op tv moet brengen. Doe dan een scheiding waar de echtelieden even klaar met elkaar zijn en elkaar de tent uit vechten.
Dit is alleen maar tragisch zo.
quote:Je buien maken vlekken
Op mijn hagelwit humeur
Ik heb m`n handen op je heupen
Maar m`n hoofd is bij de deur
Trust me, ik heb het in mn naaste omgeving mee gemaakt en bij een vechtscheiding trekken alle partijen aan het korste eind, en vooral de kinderen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef Arcee het volgende:
Beetje genant dit. Niet het soort scheiding dat je op tv moet brengen. Doe dan een scheiding waar de echtelieden even klaar met elkaar zijn en elkaar de tent uit vechten.
Dit is alleen maar tragisch zo.
Welnee! Hij is juist een held door op tijd te vertrekken en de kinderen zijn na hun 4e verjaardag toch alles vergeten.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef Day het volgende:
Ah, toch een topic!
Wat een ongelooflijke eikel!!!!!
En dat vinden kinderen nog hardstikke leuk ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
Waarom zouden die twee niet op een matras op de grond kunnen slapen? Moet lukken lijkt me. Het zijn verdorie je kinderen..
Spannend he, zou Miranda nu ook een ander hebben?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Ah leuk, een update van een paar maanden later!
Nee, híj is Brad Pitt!quote:
Dat vraag ik me altijd bij heel veel programma's af.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af hoe ze kandidaten vinden voor dit programma, dat doe je toch gewoon niet
Zou wel beter zijn voor haarquote:Op woensdag 11 april 2012 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Spannend he, zou Miranda nu ook een ander hebben?
Dat heb ik bij al die programma's ook dat wat straks komt, Exotische liefde bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af hoe ze kandidaten vinden voor dit programma, dat doe je toch gewoon niet
Friekedelle?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik bij al die programma's ook dat wat straks komt, Exotische liefde bijvoorbeeld.
Ja van prinsesje tot schoonmaaksterquote:Op woensdag 11 april 2012 21:18 schreef amaranta het volgende:
Gypsy fat wedding met hoerig dansende dikke kleuters
Dat is pas leedvermaak
Het liefst wil hij nog een keer een lekker blond exemplaar, maar dat kan over 3 jaar nog welquote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef Jula123 het volgende:
Hij zei over zijn vrouw dat het in het begin zo goed voelde, dat het leek of ze al 20 jaar samen waren.
Nu zegt hij hetzelfde over zijn vriendin.... Ben benieuwd of hij al aan het rondkijken is voor een nieuwe liefde, of nee hij moet natuurlijk eerst nog een kind verwekken.
hoi mopsieflopsie!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja van prinsesje tot schoonmaakster
Volgens mij kijk jij ook ook echt alle programma's.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik bij al die programma's ook dat wat straks komt, Exotische liefde bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij ook ook echt alle programma's.
Nog 10 minutenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh my, ik heb me helemaal ziek gelachen om haar
gerriiiiitjuuuu
Eentje die zij nu terroriseertquote:Op woensdag 11 april 2012 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Spannend he, zou Miranda nu ook een ander hebben?
Ik geef ze 3 jaar en een jong, dan gaat meneer in 't weekend weer z'n koffer pakken om naar zijn nieuwe liefde te gaan die hem zo goed begrijpt.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef Jula123 het volgende:
Hij zei over zijn vrouw dat het in het begin zo goed voelde, dat het leek of ze al 20 jaar samen waren.
Nu zegt hij hetzelfde over zijn vriendin.... Ben benieuwd of hij al aan het rondkijken is voor een nieuwe liefde, of nee hij moet natuurlijk eerst nog een kind verwekken.
Die wurgt hem met dr touwtjesquote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef amaranta het volgende:
Dat zal best, maar Astrid laat niet over zich heen lopen.
En dat verdient ze ook!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik zou bij zo een vent wel hebben van: zometeen flikt hij bij mij hetzelfde.
ditquote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef utrecht1970 het volgende:
Stiekum te hopen dat Astrid hem gedumpt heeft en hij Miranda terug wil en zij keihard nee zegt.
Zoals je eraan komt kom je er ook weer vanaf.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik vond dat hij wel een punt had: dat moet je niet voor de deur bij je werk doen, kinderen wisselen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:26 schreef Ole het volgende:
Hij wil zelf bepalen wanneer hij de kids ophaalt
Nee, dat is te duur.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:26 schreef Day het volgende:
Hij is flink afgevallen, zou die bij Astrid geen vreten krijgen?
Precies, dat bespreek je liever gewoon op nationale tv.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond dat hij wel een punt had: dat moet je niet voor de deur bij je werk doen, kinderen wisselen.
Oh jaquote:Op woensdag 11 april 2012 21:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, dat bespreek je liever gewoon op nationale tv.
dat dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
hij wisselt ze toch niet? hij komt ze halen en brengen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond dat hij wel een punt had: dat moet je niet voor de deur bij je werk doen, kinderen wisselen.
Nou ja, dat bedoelde ik, gewoon halen en brengen, niet bij je werk voor de deur de kinderen van de een naar de ander.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij wisselt ze toch niet? hij komt ze halen en brengen.
daar ben ik met mijn ex ook nooit aan begonnen.
Ja, hij heeft toch al een kind ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, hij is al een keer gescheiden.
Dus hij zou al een convenant moeten hebben.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, hij is al een keer gescheiden.
Ja klopt inderdaad. Was ik even vergeten.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft toch al een kind ook.
Ik denk het wel. Die jongen (zijn oudste dus) is nog nie zo oud.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Zou hij zijn vorige vrouw ook voor Miranda hebben verlaten vraag ik me nu af. Dan zat zij destijds in hetzelfde schuitje als Astrid nu.
zal mij niks verbazen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Zou hij zijn vorige vrouw ook voor Miranda hebben verlaten vraag ik me nu af. Dan zat zij destijds in hetzelfde schuitje als Astrid nu.
poe nou en of!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef hanny123 het volgende:
Ze mag heeeel blij zijn dat ze van hem af is!!! En over 3 jaar staat er weer een nieuwe Astrid op de stoep wedden???
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef hanny123 het volgende:
Hij mag in zijn handjes klappen met zo'n vrouw. Ik had het zo niet kunnen afronden....die had ik allang bij het grof vuil gezet.
Ze vechtte voor haar huwelijk..ik zal kwaad zijn op mijn man als hij mij bedroog met een ander.quote:
Natasja vroeg het ook wel met een licht-sarcastische ondertoon.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef nikky het volgende:
"Ja dit is de vrouw waarmee ik oud wil worden"
Dit heb je eerder ook aan twee andere vrouwen beloofd.
En die blik van haar.. geweldigquote:Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
Natasja vroeg het ook wel met een licht-sarcastische ondertoon.
En hij gebruikt die UI van jou niet, aangezien ie overal kinderen verwekt.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
Hij loopt alleen zijn lul achterna
Ik denk dat vrouw nummer 1 zich heeft rotgelachen voor de tv vanaaf.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Zijn oudste kind is 7 jaar. Miranda en Erik kennen elkaar 6 jaar...je zou zeggen dat hij zijn eerste vrouw misschien ook verlaten heeft voor Miranda!
denk het ook ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Zijn oudste kind is 7 jaar. Miranda en Erik kennen elkaar 6 jaar...je zou zeggen dat hij zijn eerste vrouw misschien ook verlaten heeft voor Miranda!
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik denk dat vrouw nummer 1 zich heeft rotgelachen voor de tv vanaaf.
Dit..quote:Op donderdag 12 april 2012 09:12 schreef utrecht1970 het volgende:
Uiteindelijk was dit wel de uber-wraak actie van miranda om aan dit programma mee te doen.
Ok zij komt wat labiel over, maar wat wil je als je vent ervandoor gaat met een ander.
Hij en zijn nieuwe liefje zijn daarentegen goed in beeld te zien, zijn gevoelloze houding richting vrouw en kinderen had ook wel impact als ik fok en twitter zie. Volgens mij krijgen Eric en Astrid de aankomende tijd aardig wat negatieve opmerkingen naar hun hoofd. Ik geloof dat dat geen leuk begin van je relatie zal zijn.
Daarnaast vind ik Astrid een Secreet eerste klas, die onderscheid gaat maken welke kinderen wel en niet welkom zijn en is Eric een slappe hap zonder enig inlevingsvermogen.
Hij is ook het type dat als hij gedumpt wordt, hij met hangende pootjes naar zijn ex teruggaat.
Mijn internet kapte er dus mee toen ik dit wou typenquote:
Klinkt mij heel goed in de oren! Voordeel van dit soort programma's dat ik heerlijk me zit te verbazen, te ergeren en te schelden op die zak tabak! Waar haalt die eikel allemaal het lef vandaan?quote:Op donderdag 12 april 2012 08:27 schreef friekin_ het volgende:
Wat een programma. Ik hoop dat de man in kwestie op zijn werk gewoon flink belachelijk wordt gemaakt. De gast heeft echt een plank voor zijn kop. Hoe kunnen vrouwen hierin trappen?
Zou nog liever zeggen: ga dan af en toe eens naar de hoeren, ik zou het niet willen weten maar dat is beter dan dit!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef Mone het volgende:
Bah wat kan lust ongelooflijk egoistisch maken.
Ik had zijn auto gemold denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Klinkt mij heel goed in de oren! Voordeel van dit soort programma's dat ik heerlijk me zit te verbazen, te ergeren en te schelden op die zak tabak! Waar haalt die eikel allemaal het lef vandaan?
Miranda pakte zelfs zijn koffer in als hij naar zijn nieuwe 'liefde' ging! En zij moet bezuinigen op de tv etc omdat de reiskosten zo duur zijn? Het moet niet gekker worden, ik had een vuilniszak gepakt, zijn kleren erin en naar buiten gegooid, gelijk maar ff nieuwe sloten kopen.
Verheug me al op volgende week.
Wat ik mij wel afvraag: hoeveel allimentatie moet de klojo betalen?quote:
En het verbaast mij ook dat zij hem nu als oppas nog steeds nodig heeft. Als zij s'avonds moet werken, past hij op (zonder Astrid). Ik zou die vent niet meer in mijn huis willen hebben, dan maar een oppas inhuren of ouders, vrienden of buren vragenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:40 schreef Kaat38 het volgende:
Hahaha, onvoorstelbaar he utrecht1970, wat een koude arrogante bal en ja je hebt gelijk, Miranda was bang die eikel kwijt te raken.
quote:We maken kennis met Astrid en Maarten die 21 jaar getrouwd zijn en twee zoons hebben van 19 en 15 jaar. Voor Maarten komt het als een grote schok wanneer Astrid vertelt dat zij na een lang en gelukkig huwelijk besluit een punt achter hun relatie te zetten. Maarten en Astrid zitten met hun handen in het haar. Ze weten niet waar ze moeten beginnen om hun scheiding op een juiste manier te regelen. Maar het belangrijkst is het dat het na de scheiding goed geregeld wordt voor de kinderen.
Staat toch niet in de text? Kan van alles wezen denk, misschien was de liefde doodgebloeid, misschien sloeg hij haar in elkaar enz enz, of had hij ondertussen een enorme buik.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Deze Astrid batste toch buiten de deur?
voorstukje op tvquote:Op donderdag 12 april 2012 14:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Staat toch niet in de text? Kan van alles wezen denk, misschien was de liefde doodgebloeid, misschien sloeg hij haar in elkaar enz enz, of had hij ondertussen een enorme buik.
Oké, op die fiets. nou dat wordt dan weer heel gezellig!quote:
Nee, die vent van de eerste aflevering ging vreemd met een Astrid...quote:Op donderdag 12 april 2012 14:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Deze Astrid batste toch buiten de deur?
quote:
Voorstukje van aflevering 2 leek ook zoiets te zijn...quote:Op donderdag 12 april 2012 15:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, die vent van de eerste aflevering ging vreemd met een Astrid...
Ja echt he....quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef rozecroc het volgende:
Die kerel kijkt nog killer uit zijn doppen dan die Breivik.
Ik weet niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:49 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Het is vast een hele gevoelige jongen die naar de buitenwereld toe een dik schild toont
Hij krijgt mijn hoedje niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:53 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar jouw UI-hoedje zou hem al een hele andere aanblik geven.
Je kan 'm een dagje huren voor een tientje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:56 schreef rozecroc het volgende:
[..]
En ik dan? matcht zo goed bij mijn edele schoeisel.
Hé het is maar een roze hoedje. Je doet nu net alsof je iets exclusiefs in handen hebt wat ooit het weledelgestrenge porum van onze koningin heeft opgesierd.:)quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan 'm een dagje huren voor een tientje.
Het viel te proberen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:03 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Hé het is maar een roze hoedje. Je doet nu net alsof je iets exclusiefs in handen hebt wat ooit het weledelgestrenge porum van onze koningin heeft opgesierd.:)
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:05 schreef Staal het volgende:
Ik heb het net gekeken. Ben serieus echt geschokt. Het is alsof je zit te kauwen op aluminiumfolie.
Heb er geen woorden voor.
Idem.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zij is wel stom geweest om 'm niet meteen op straat te zetten en zoveel toe te geven, maar ik kan me voorstellen dat je dat gewoon doet als je zoveel van iemand houdt, liefde maakt blind. Ik vond het wel zielig hoor, ik voelde haar verdriet dwars door m'n beeldscherm heen.
Zo'n vent blijft nooit alleen, er zijn altijd vrouwen die wanhopig gezelschap zoeken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:31 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoop op een terugblik serie over een jaar. Miranda een leuke vriend en Eric op een flatje 3 hoog achter alleen.
Als hij aan het begin meteen zegt dat ze geen anticonceptie hoeft te gebruiken gaat bij mij al het alarm af.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:24 schreef Felixa het volgende:
Ik kreeg trouwens wel de kriebels toen Miranda zei dat haar man haar "alles" was en hem alles zou vergeven.
En jammer dat ze in plaats van een leuke vent, die haar eigenwaarde een beetje op kon krikken zo'n lulhannes trof die daar flink misbruik van maakte.
Jammer genoeg wel, zou goed voor zo iemand zijn om alleen te zijn een poos. Laat een spoor van ongelukkige kwetsbare vrouwen achter. Loser.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zo'n vent blijft nooit alleen, er zijn altijd vrouwen die wanhopig gezelschap zoeken.
....... en de twee vrouwen samenwonen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:31 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoop op een terugblik serie over een jaar. Miranda een leuke vriend en Eric op een flatje 3 hoog achter alleen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, die vent van de eerste aflevering ging vreemd met een Astrid...
quote:'RTL verdient over rug scheidende gezinnen'
Het nieuwe RTL 4-programma Echt Scheiden is bij tv-recensent Marcel Peereboom Voller in het verkeerde keelgat geschoten. Hij noemt in de kwaliteitskrant De Telegraaf de scheidingsshow van Natasja Froger misplaatste televisie en RTL zou alleen maar uit zijn op geldwolferij.
Peereboom Voller: "RTL 4 is geen hulpinstantie, RTL 4 is een commerciële zender. De toegevoegde waarde van de camera's is er alleen voor RTL. Het belang dat centraal staat, is dat van RTL. En niet dat van de kleintjes. Zij zijn juist het kind van de rekening."
RTL stelt juist dat het belang van de kinderen centraal staat: "Maar die uitspraak staat in schril contrast met het moment dat papa aan zijn kleine kinderen vertelt dat hij weggaat. 'Papa houdt van jullie, ook al zal ik er bijna niet meer zijn.' Hij slaat de deur achter zich dicht. De kinderen kijken niet-begrijpend naar hun huilende mama, naar de deur en in de camera." Dat laatste noemt Peereboom Voller totaal onnodig om aan de Nederlandse kijker te laten zien.
"Een scène die verschrikkelijk was om te zien en waarbij ik er niet achter kon komen wat hierbij het belang van de kinderen was. Dat ze het later kunnen terugkijken? Als ze oud genoeg zijn om te beseffen dat er meer dan een miljoen mensen over hun schoudertjes mee gluurden? Wat is dan de toegevoegde waarde van de televisiecamera?", vraagt de tv-recensent zich af. Echt Scheiden trok afgelopen woensdag meer dan een miljoen kijkers.
Ik neem de fp nooit zo serieus.quote:
Telegraaf he, dat is wel kwaliteit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik neem de fp nooit zo serieus.
twitter:youpvanthek twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 09:24:27de zaterdagse column: http://t.co/x0SEZXvh reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:youpvanthek twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 09:24:27de zaterdagse column: http://t.co/x0SEZXvh reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |