Je stelt dat het interessant wordt als die hoop onterecht blijkt te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat insinueer ik nergens. Lees nog eens goed
Kom kom, beetje realiteitszin hoor. Niet alles goedpraten en van één kant belichten.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:33 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
True, alleen kan ik weinig kranten beschuldigen van hetzes tegen de groep waar het nu over gaat....en daarin gaat de Televaag wel errug ver....en niet eens onbewust, dat heeft het verhaal met die ontslagen journalist wel bewezen
Ja. Ze gaan niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef Life2.0 het volgende:
Nog iets te zeggen over het vertrek van de islam?
Dat doe ik niet.... en het is lullig dat je dat wel zo stelt, ik heb het over de grote kranten....en dan dus over wie bewust een hetze voeren tegen bepaalde groepen(niet eens alleen moslimsquote:Op woensdag 11 april 2012 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom kom, beetje realiteitszin hoor. Niet alles goedpraten en van één kant belichten.
Precies. Dat lijkt me een interessante situatie. Ik lees niets over toekomst voorspellen of dingen insinuerenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:38 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Je stelt dat het interessant wordt als die hoop onterecht blijkt te zijn.
Wat kan ik niet hebben, dat je vraagt of ik in de toekomst kan kijken? Dat mogen mensen me best vragen hoor, ook jijquote:Je legt je claim niet uit verder, daarom stelde ik een vraag, dat kan je blijkbaar niet hebben....
Welke discussie?quote:einde discussie dan he...
Waar heb je het allemaal over?quote:Heb je ook nog wat relevants te melden of was dit je bijdrage?
Two words:quote:Op woensdag 11 april 2012 20:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Precies. Dat lijkt me een interessante situatie. Ik lees niets over toekomst voorspellen of dingen insinueren
[..]
Wat kan ik niet hebben, dat je vraagt of ik in de toekomst kan kijken? Dat mogen mensen me best vragen hoor, ook jij
[..]
Welke discussie?
[..]
Waar heb je het allemaal over?De enige die hier insinueert ben jij. Dat is je goedrecht verder, maar je leest gewoon mijn post niet goed
Ik heb geen idee waarom je zo doet omdat jij een post verkeerd las/begrepen hebt (wat kan gebeuren trouwens) maar wat jij wilquote:
...nee, ik stelde je een vraag...die je nog steeds niet hebt beantwoord...moeilijk he....quote:Op woensdag 11 april 2012 20:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom je zo doet omdat jij een post verkeerd las/begrepen hebt (wat kan gebeuren trouwens) maar wat jij wil
De Islam zal altijd overal zijn. De Moslims zullen wellicht het Westen verlaten en hun expertise in "eigen land" gebruiken. Dat zal het Westen zeker pijn doen...quote:Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef Life2.0 het volgende:
Nog iets te zeggen over het vertrek van de islam?
Ik zal ze niet missenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Islam zal altijd overal zijn. De Moslims zullen wellicht het Westen verlaten en hun expertise in "eigen land" gebruiken. Dat zal het Westen zeker pijn doen...²
Prima plan.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Moslims zullen wellicht het Westen verlaten en hun expertise in "eigen land" gebruiken.
Ik moet wel eerlijk zijn. Dat ik me hier niet welkom voel heeft meer met de media en internet(fora) te maken dan wat ik in het echte leven tref hier in Nederland.quote:
Ik had al ontkend dat ik in de toekomst kan kijken. Wat wil je van me manquote:Op woensdag 11 april 2012 20:52 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
...nee, ik stelde je een vraag...die je nog steeds niet hebt beantwoord...moeilijk he....![]()
quote:ipv daarvan ga je erom heen draaien...kinderachtig doen, en stoken, mag best, maar daar moet je een ander vriendje voor zoeken....
Jep....vals beeldquote:Op woensdag 11 april 2012 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zijn. Dat ik me hier niet welkom voel heeft meer met de media en internet(fora) te maken dan wat ik in het echte leven tref hier in Nederland.²
Nou danquote:Op woensdag 11 april 2012 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zijn. Dat ik me hier niet welkom voel heeft meer met de media en internet(fora) te maken dan wat ik in het echte leven tref hier in Nederland.²
"Ik had al ontkend dat ik in de toekomst kan kijken. Wat wil je van me manquote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik had al ontkend dat ik in de toekomst kan kijken. Wat wil je van me man
[..]
Wordt er helemaal warm vanquote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan![]()
Want daar draait het toch om, het echte leven en de mensen die het dichtste bij je staan.
Random words: warmte en genegenheid.
Ik denk dat in het echt leven de mensen te laf zijn om je de "waarheid" te vertellen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
Want daar draait het toch om, het echte leven en de mensen die het dichtste bij je staan.
Beiden. Het feit dat er hier zo vreemd wordt gedaan door bepaalde figuren kan ook weer duiden op een soort van roddel-opstelling van (bepaalde) autochtonen. Lief en schattig doen in je face, maar achter je rug om als een halve tokkie lopen te blaten op internetfora.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan![]()
Random words: warmte en genegenheid.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Life2.0 het volgende:
Niets koningin! Geen woning geen kroning, jij mag wachten tot je aan de beurt bent!
Oh ja, dat zal heus gebeuren, dat geloof ik meteen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beiden. Het feit dat er hier zo vreemd wordt gedaan door bepaalde figuren kan ook weer duiden op een soort van roddel-opstelling van (bepaalde) autochtonen. Lief en schattig doen in je face, maar achter je rug om als een halve tokkie lopen te blaten op internetfora.
Dat soort dingen zul je helaas altijd wel hebben.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beiden. Het feit dat er hier zo vreemd wordt gedaan door bepaalde figuren kan ook weer duiden op een soort van roddel-opstelling van (bepaalde) autochtonen. Lief en schattig doen in je face, maar achter je rug om als een halve tokkie lopen te blaten op internetfora.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat soort dingen zul je helaas altijd wel hebben.
Hoezo idiote baardaap, hij helpt toch mee aan de re-migratie van de mensen die jij niet leuk vindt? Trouwens, als er moslims vertrekken uit Europa, dan zullen het degenen zijn die last ondervinden van degenen die niet-praktiseren en het voor hen verpesten. Wat er dan overblijft voor jullie lijkt me niet meer recht te trekken,quote:Op woensdag 11 april 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:
@Alcadia; Respect?
Respect moet je verdienen. Iets goed kunnen, bijzonder, interressant zijn. Respect geef je niet weg en zeker niet aan Letse pedoseksuelen, Marokkaans straattuig en Nederlandse loverboys. Je hoeft het de gemiddelde Let, mocro of kaaskop niet na te dragen, maar het verziekende, bangmakende (danwel direct dan wel indirect door media-aandacht) kutgedrag van dat tuig moeten we niet in het ooit zo aantrekkelijke Europa hebben.
Dat is de scheiding tussen links en rechts geworden; links zegt "weg met ons" (alleen de snelheid verschilt bij de stromingen) en rechts zegt; nee, we willen dit tuig niet.
Een politieke nette oplossing (en als deze idiote baardaap daaraan mee wil werken, prima) en weg met de ratten.
Komt Mutant ook weer es een club in.
Van het onderwerp af te brengen? Het gáát over religie Einstein. Religie is zeer slecht voor het gezonde verstand en voor je medemensen. Kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:31 schreef Oud_student het volgende:
Altijd weer opvallend hoe een discussie over moslims altijd ontaard in een algemene discussie over religie. Blijkbaar hebben de users die dit doen er belang bij om de aandacht zo snel mogelijk van het onderwerp af te brengen.
Jammer want dan gaat het moslimgezeik over hoofddoeken, geen handen geven, moskee bouwen, jaloerse echtgenoten bij de dokter, eisen in het ziekenhuis om vrouwelijke artsen, bidden tijdens werktijd, beschuldigingen van discriminatie cq racisme, boerkaverbod, halal dieren afmaken enz. nog door.quote:
Tja.quote:Omar al-Haddouchi vergelijkt niet-moslimlanden met „een toilet waar je je grote boodschap achterlaat en daarna vertrekt”.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Hier in Groningen lukt het aardig
Het laten slagen van de samenleving vereist ook enige aanpassing van onze kant.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jammer want dan gaat het moslimgezeik over hoofddoeken, geen handen geven, moskee bouwen, jaloerse echtgenoten bij de dokter, eisen in het ziekenhuis om vrouwelijke artsen, bidden tijdens werktijd, beschuldigingen van discriminatie cq racisme, boerkaverbod, halal dieren afmaken enz. nog door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke expertise? Die van de hele dag tegen gevels aanhangen? Tsja, ik heb gebouwen gezien in Marokko die wel wat ondersteuning kunnen gebruiken, dus als je dat soort expertise bedoelt moet ik je gelijk geven.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Islam zal altijd overal zijn. De Moslims zullen wellicht het Westen verlaten en hun expertise in "eigen land" gebruiken. Dat zal het Westen zeker pijn doen...²
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het laten slagen van de samenleving vereist ook enige aanpassing van onze kant.WTF? me aanpassen in mijn eigen huis!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Welke expertise? Die van de hele dag tegen gevels aanhangen? Tsja, ik heb gebouwen gezien in Marokko die wel wat ondersteuning kunnen gebruiken, dus als je dat soort expertise bedoelt moet ik je gelijk geven.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef Jian het volgende:
[..]
WTF? me aanpassen in mijn eigen huis!?
Mijn huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., jij wilt hier een discussie over wat Nederland nu precies is? Ga alsjeblieft niet die kant op, Nederland is net zoveel van jou als van mij.
[ Bericht 3% gewijzigd door Arcadia op 12-04-2012 12:40:19 ]
Goeie, maar je bent vergeten een passend plaatje onder een spoiler te plaatsen, nu is het net of je het serieus meent .....quote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn huis, jij wilt hier een discussie over wat Nederland nu precies is? Ga alsjeblieft niet die kant op, Nederland is net zoveel van jou als van mij.
Even aangepast voor je.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Goeie, maar je bent vergeten een passend plaatje onder een spoiler te plaatsen, nu is het net of je het serieus meent .....
Jawel. Het is zijn huis.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef Arcadia het volgende:
Mijn huis, jij wilt hier een discussie over wat Nederland nu precies is? Ga alsjeblieft niet die kant op, Nederland is net zoveel van jou als van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |