Braaf.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het spijt me Trigger. Misschien is het beter als je me weer vastgeketent aan de keuken. Toen zou ik niet zo een grote mond tegen je hebben. Vergeef mij
Daarom is het toch prachtig als de moslims lekker bij elkaar gaan zitten? Dan zijn er van beide kanten een stuk minder irritaties en kunnen we elkaar toch op vakanties nog even bezoeken.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar goed, dit is wel wat je gaat krijgen. Als we continue worden vernederd en ons steeds maar weer wordt kenbaar gemaakt dat we niet welkom zijn in onze gewenste hoedanigheid.²
Het is geen excuusquote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar goed, dit is wel wat je gaat krijgen. Als we continue worden vernederd en ons steeds maar weer wordt kenbaar gemaakt dat we niet welkom zijn in onze gewenste hoedanigheid.²
Over welke inspanningen heb je het?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Het is geen excuus
Maar het is wel een normale psychologische van elk mens dat wanneer je inspanningen niet gewaardeerd worden...of nog erger, totaal ontkent.... dat je dan een houding krijgt van: waar doe ik het voor?
Dat is volkomen logisch....naar mijn idee...
Prima plan. Zij lekker weer, wij ons geld terug.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarom is het toch prachtig als de moslims lekker bij elkaar gaan zitten? Dan zijn er van beide kanten een stuk minder irritaties en kunnen we elkaar toch op vakanties nog even bezoeken.
Wat men altijd zo heerlijk vaag omschrijft als: integrerenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over welke inspanningen heb je het?
Jij woont in een varkensstal?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima plan. Zij lekker weer, wij ons geld terug.
Geen last van moslims thuis trouwens.
En nooit meer gezeur over je boerkas, moskeeën en andere fantasie-gerelateerde productenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima plan. Zij lekker weer, wij ons geld terug.
Ik ook niet. Ik ken zelfs een paar hele lievequote:Geen last van moslims thuis trouwens.
Ik deed hetzelfde als jij hoor, ineens over iets anders beginnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef macca728 het volgende:
reageer eens normaal man. Het is toch zo ?
Ik behandel mijn vrienden anders dan een willekeurige neger op straat. Sue me.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Citeer me helemaal, of citeer me niet. De nuance ontbreekt en daarvoor is de citatie fout.
Ik heb het over behandelen met respect, dat jij je vrienden beter behandelt is niet hetgene waar ik op doelde mijn waarde, ik doelde op het feit dat je elk persoon op een menswaardige manier met respect moet behandelen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik behandel mijn vrienden anders dan een willekeurige neger op straat. Sue me.
Integreren, belasting betalen, een bijdrage leveren aan de samenleving etc.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over welke inspanningen heb je het?
Ik gaf zelf al antwoord hierboven...en die was completer...ghehequote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Integreren, belasting betalen, een bijdrage leveren aan de samenleving etc.²
Ik reageer op jou anders hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik deed hetzelfde als jij hoor, ineens over iets anders beginnen.²
Ik ook niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef El_Matador het volgende:
Geen last van moslims thuis trouwens.
Rotterdam.quote:
Dat zijn ook niet de medelanders waar men moeite mee heeft, het gaat om die kwajongens die het voor de anderen verpesten, maar dat weet je wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Integreren, belasting betalen, een bijdrage leveren aan de samenleving etc.²
Mag ik jou iets vragen? Wat vind jij beter/wat zou jij van moslims hier willen....assimileren of integreren?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet de medelanders waar men moeite mee heeft, het gaat om die kwajongens die het voor de anderen verpesten, maar dat weet je wel.
Je reageert op mijn post alsof ik het feit dat we niet welkom zijn als excuus zie om ons te misdragen. Dat heb ik nog nooit gezegd.quote:
Het gaat toch over moslims in europa? Niet rel Marokkanen die geen klote met islam te maken hebben?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet de medelanders waar men moeite mee heeft, het gaat om die kwajongens die het voor de anderen verpesten, maar dat weet je wel.
Nee ???quote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je reageert op mijn post alsof ik het feit dat we niet welkom zijn als excuus zie om ons te misdragen. Dat heb ik nog nooit gezegd.²
Dit verwijst naar dat we dan remigreren.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef macca728 het volgende:
Maar goed, dit is wel wat je gaat krijgen. Als we continue worden vernederd en ons steeds maar weer wordt kenbaar gemaakt dat we niet welkom zijn in onze gewenste hoedanigheid
Ook voor jou nog een keer:quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee ???
Maar goed, dit is wel wat je gaat krijgen. Als we continue worden vernederd en ons steeds maar weer wordt kenbaar gemaakt dat we niet welkom zijn in onze gewenste hoedanigheid
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Het is geen excuus
Maar het is wel een normale psychologische reactie van elk mens dat wanneer je inspanningen niet gewaardeerd worden...of nog erger, totaal ontkent.... dat je dan een houding krijgt van: waar doe ik het voor?
Dat is volkomen logisch....naar mijn idee...
Ik voel me denk ik heel erg thuis in Mecca.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:55 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap de hele discussie niet zo goed. Iedereen moet toch gewoon gaan waar hij/zij zich het beste thuis voelt?
Nou pak je koffers.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik voel me denk ik heel erg thuis in Mecca.
Oh wacht
Dit maakt discussiëren technisch gezien een stuk makkelijker, hoef je voor de rest niet veel uit af te leiden.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:58 schreef Xa1pt het volgende:
Het wij-zij denken. Goed zo, je begint het te leren knul.
Ja toch, moslims vs. niet-moslims.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit maakt discussiëren technisch gezien een stuk makkelijker, hoef je voor de rest niet veel uit af te leiden.²
Moet ik iets van ze willen dan? Dat hoeft helemaal niet. Net zomin als ik van Boeddhisten, HaraKhrisna of welk ander geloof ook iets wil. Leven en laten leven en allemaal een beetje leuk en fatsoenlijk met elkaar omgaan in dit kleine landje. Moet kunnen toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:55 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Mag ik jou iets vragen? Wat vind jij beter/wat zou jij van moslims hier willen....assimileren of integreren?
Ik citeer jou hoor, dus zo denk je over jezelf ? Goh.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit maakt discussiëren technisch gezien een stuk makkelijker, hoef je voor de rest niet veel uit af te leiden.²
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet ik iets van ze willen dan? Dat hoeft helemaal niet. Net zomin als ik van Boeddhisten, HaraKhrisna of welk ander geloof ook iets wil. Leven en laten leven en allemaal een beetje leuk en fatsoenlijk met elkaar omgaan in dit kleine landje. Moet kunnen toch?
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik voel me denk ik heel erg thuis in Mecca.
Oh wacht
Zoiezo.quote:Leven en laten leven
Lijkt me wenselijk.quote:en allemaal een beetje leuk en fatsoenlijk met elkaar omgaan in dit kleine landje.
Dat betwijfel ik.quote:Moet kunnen toch?
Hier in Groningen lukt het aardigquote:Op woensdag 11 april 2012 20:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Zoiezo.
[..]
Lijkt me wenselijk.
[..]
Dat betwijfel ik.
Soms twijfel ik er ook aan, maar een mens mag hopen he?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Zoiezo.
[..]
Lijkt me wenselijk.
[..]
Dat betwijfel ik.
Anders wordt het leven wel erg doelloosquote:Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms twijfel ik er ook aan, maar een mens mag hopen he?
Achja, hoop. Aandoenlijk begrip.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms twijfel ik er ook aan, maar een mens mag hopen he?
Ik betwijfel soms wel of de Telegraaf(journalisten) überhaupt weten waar ze het over hebben....eigenlijk moet dat wel, anders konden ze niet zo bewust de boel bedonderenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
Over welke jihadistische organisatie heeft de telegraaf het. Immers, als het daadwerkelijk een jihadistische organisatie is, dan betekent het dat hij of ondergronds is, of niet vanuit Marokko spreekt. Anders zat ie allang in de gevangenis in de Sahara.
Dus jij kan in de toekomst kijken?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Achja, hoop. Aandoenlijk begrip.Maar ja, dat mag. Des te interessanter natuurlijk als de hoop uiteindelijk ongegrond blijkt te zijn.
Ik denk dat je niet alleen de Telegraaf daarvan kunt betichten. De meeste kranten hebben er een handje van om berichtjes naar hun hand te zetten of te interpreteren. Net van welke 'kant' ze zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ik betwijfel soms wel of de Telegraaf(journalisten) überhaupt weten waar ze het over hebben....eigenlijk moet dat wel, anders konden ze niet zo bewust de boel bedonderen
Waar zeg ik datquote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Dus jij kan in de toekomst kijken?
Knap hoor
True, alleen kan ik weinig kranten beschuldigen van hetzes tegen de groep waar het nu over gaat....en daarin gaat de Televaag wel errug ver....en niet eens onbewust, dat heeft het verhaal met die ontslagen journalist wel bewezenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet alleen de Telegraaf daarvan kunt betichten. De meeste kranten hebben er een handje van om berichtjes naar hun hand te zetten of te interpreteren. Net van welke 'kant' ze zijn.
je insinueert dat het onvermijdelijk is dat die hoop onterecht zal blijken, dat weet jij niet, en ik weet het tegenovergestelde ook niet zeker.....maar denken staat vrijquote:
Dat insinueer ik nergens. Lees nog eens goedquote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
je insinueert dat het onvermijdelijk is dat die hoop onterecht zal blijken, dat weet jij niet, en ik weet het tegenovergestelde ook niet zeker.....maar denken staat vrij
Ik moet zeggen dat ik hem ook niet ken. Je hebt een punt.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
Nog erger vind ik dat de Telegraaf dan aandacht schenkt aan zo'n meneer, terwijl geen enkele moslim ooit van hem, zijn video of zijn uitspraken heeft gehoord. Alsof ze een soort van quotum aan moslimnieuws moeten bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |