quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld, dan kan hij in de volgende OP kunnen ze daar vast rekening mee
houden enzo...
Wat vindt jij nou een leuke jonge kerel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus hier gewoon verder![]()
Ow...... wat zal dat jong vroeger gepest zijn op schoolquote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Leandra het volgende:
Waarom moeten die voetballers tegenwoordig toch helemaal onder de tattoo's zitten?
Ik weet dat het een volkssport is, en dat de kans kleiner is dat Pieter-Frederik ooit voetballer wordt dan dat Donny ooit bij Ajax speelt maar toch...
OMG, ik zoek net voor de zomaar even een Ajax juniorenteam op, en de C1 is een mengelmoes van Hockeynamen als Melle, Florian, Teun en Philippe, met alst tegenhangers Donny, Vince, Noussair enz.... met als toppunt Prince... achternaam: Bernard![]()
Oh dear, en in de B1 een Queensy
Dat wordt wat als die straks allebei de selectie halen; Prince Bernard speelt de bal naar Queensy![]()
Kan me niet zoveel schelen, eigenlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 13:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik doe even vrij paranoia, maar wat als de verkopers googelen op hun huis en dit topic vinden?
Wij hebben sowieso niet het gevoel dat er heel veel vanaf te praten is. Niet om het een of ander hoor, maar er staan diverse appartementen te koop in die rij, en deze is én mooi, en zo'n beetje de goedkoopste. Expres gedaan omdat ze snel willen dealen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:25 schreef Leandra het volgende:
Ik zou het als verkoper ook graag ontdekken, vooral als blijkt dat de kijkers van die ochtend toch wel heel geïnteresseerd zijn.... dan hou ik m'n poot toch lekker stijf met de onderhandelingen en sleep er op die manier net die paar duizend euro meer uit dan ik als minimumprijs in gedachten had.
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef golfer het volgende:
En we weten waar je huis woont en wie je moeder is.
Nog even voor de helderheid, het ging mij puur om je onderhandelingspositie mocht de verkopend makelaar lezen dat dhr. V het allemaal prima kan betalen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:16 schreef Verbal het volgende:
Heb trouwens net gegoogled op het adres en op de eerste 10 pagina's nog geen FOK! gezien.
Maar ik heb het inmiddels losgelaten... ik zit 12,5 jaar op FOK!, heb hier inmiddels een paar véél persoonlijker dingen gedumpt (waar ik soms spijt van kreeg), ik heb al een stalkeractie gehad, als ik ooit nog echt belangrijk wordt, is zo op te duikelen dat ik ooit ben misbruikt, allerlei vaag-ondeugende belevenissen van een niet-bestaande lesbo heb gepost op FOK! en flamewars heb gevoerd waar de honden geen brood van lusten. Ik maak me er allemaal niet druk meer om
Dan is het posten van een huis waar je enthousiast over bent niet iets waar ik mij druk over ga maken.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |