room light schotel ?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
Wat Een TT zeg...
Mijn lijstje van vandaag:
O: yoghurt met cruesli
T: appel
L: boterham met gekookt ei, 2 boterhammen met paté
T: cracotte met kaas, of 2
D: witlof-roomschotel (recept van een vriendinnetje, nog nooit gemaakt, ben benieuwd)
Vrouw naar mn hartquote:Op woensdag 11 april 2012 13:02 schreef Ticootje het volgende:
Maakt niet uit wat je met witlof doet, dat is echt bocht.
Nee .quote:
Dat. Gadver!quote:
een van de weinige dingen die ik op geen enkele manier lust. Dat en grapefruitquote:Op woensdag 11 april 2012 13:02 schreef Ticootje het volgende:
Maakt niet uit wat je met witlof doet, dat is echt bocht.
Alleen bier... das het enige dat lekker is en bitter is.quote:
Is dat veel voor avondeten?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hihi, mijn broccolischotel voor vanavond is 666 kcals.
Nummer van het Beestquote:Op woensdag 11 april 2012 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hihi, mijn broccolischotel voor vanavond is 666 kcals.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Stom ziekenhuis.. er mag niemand bij me blijven, erg goed voor mijn zenuwen dit.
Ik ben erop getrouwd...quote:
Met mandarijntjesquote:
Het werkte niet zo...quote:
ik probeerde het nog light te houdenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Witlof uit de wok met spekjes en crème fraîche
Ik voel me vandaag een beetje 'fuck light'quote:Op woensdag 11 april 2012 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik probeerde het nog light te houden
nee, want dan zit ik weer op kantoor in m'n standaard ritme weg te muffenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vinden jullie het ook zo lastig om na feestdagen weer een normaal patroon op te pakken?
http://www.bbcgoodfood.co(...)curry-with-chickpeasquote:Op woensdag 11 april 2012 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pompoencurry met kikkererwten, vertel!
Normaal niet, vandaag wel. Maar dat komt meer door andere factoren denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vinden jullie het ook zo lastig om na feestdagen weer een normaal patroon op te pakken?
Yum! Is er in Nederland ook low fat coconutmilk te krijgen?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:49 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
http://www.bbcgoodfood.co(...)curry-with-chickpeas
Het begin van het afhaken Jquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef Jarno het volgende:
Nou sporten gaat 'm niet worden vanavond ben ik bang, net even wezen fiets-oefenen met de kleine en ik sta te tollen op m'n benen. Daarnaast doet elke ademhaling zeer wegens schuurpapier in de keel dus hijgen in de sportschool lijkt me een slecht plan. Demmit.
Jep...quote:
ik herken het gewoon dat is het probleem.quote:
J. Het is een feit , geef nou maar gewoon toe , het sloopt aan je motivatie ? althans zo was het bij mij wel na mn griep, zwaar klote om weer te beginnen ?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef Jarno het volgende:
Zeg duo rot en vervelend, gaan jullie lekker...?
Nou 10 rondjes rond een schoolplein rennen achter een fietsenlerende kleuter aan was ff genoeg beweging dusquote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef summer2bird het volgende:
Jarno, kan je anders niet een flink stuk wandelen of fietsen buiten?
Wmb ben ik er morgen gewoon weer te vinden hoor, ik baal er hard genoeg van momenteel?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef Joene het volgende:
[..]
J. Het is een feit , geef nou maar gewoon toe , het sloopt aan je motivatie ? althans zo was het bij mij wel na mn griep, zwaar klote om weer te beginnen ?
in de grotere toko's welquote:Op woensdag 11 april 2012 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yum! Is er in Nederland ook low fat coconutmilk te krijgen?
Gaat prima, sjaak afhaak.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef Jarno het volgende:
Ze zijn wel lekker negatief aanwezigquote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef Jarno het volgende:
Wil de echte J nu opstaan ?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wmb ben ik er morgen gewoon weer te vinden hoor, ik baal er hard genoeg van momenteel?
Ja als we positief en kusje kroel doen is het ook niet goed?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker negatief aanwezig
Train je met djmo???quote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou 10 rondjes rond een schoolplein rennen achter een fietsenlerende kleuter aan was ff genoeg beweging dus.
Een beetje constructief ondersteunen/aanmoedigen: primaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef Ticootje het volgende:
Ja als we positief en kusje kroel doen is het ook niet goed?
Gelukkig kent J mij ook pas een jaar of 10/11quote:Op woensdag 11 april 2012 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een beetje constructief ondersteunen/aanmoedigen: prima
Iemand een beetje afkraken: niet prima
Solly...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een beetje constructief ondersteunen/aanmoedigen: prima
Iemand een beetje afkraken: niet prima
Mag ik?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kan wel even een schop onder de kont gebruiken...
Ik heb het sinds afgelopen donderdag nog niet echt voor elkaar gekregen om gewoon netjes te eten, hopelijk gaat het vandaag nu eindelijk wel weer eens lukken.
Ik ga me er bagger door voelen, en dat moet ook weer niet.
Kiwi moet ik ook nog naar binnen trappen idd.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Anywhooz, ik heb net heerlijk een schaaltje kwark met een passievrucht en een kiwi op. Ligt best zwaar op de maag, hopelijk hou ik t hier even op vol.
Kudoos!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef Joene het volgende:
Over motivatie gesproken : ik heb trek in koud bier en een patatje pinda.
ik heb beide niet in huis ,maar dat kan ik veranderen ?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kudoos!
Maar geen bier in huis, wel patat, maar meer zin in mn zuurkool!
Je kan ook ff bank hangen bij J. Die is toch thuis vanavond.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:56 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb beide niet in huis ,maar dat kan ik veranderen ?
WTF? Das niet goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
bier, nah, voorlopig ff genoeg gehad
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:32 schreef summer2bird het volgende:
Auw auw, mijn hoofd, mijn hoofd.
En mijn neusverstopping gaat al maar niet weg, heb verdomme al 2 flesjes neusspray gebruikt in de afgelopen 4 weken.
Vandaag een half uurtje gefietst.
Wauw
Maar mijn hoofd en ogen doen zeer, ik heb geen zin om dat te verergeren
En ik ben (weer eens) moe
Wat moet ik met lauw zout water doen?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je weet dat je dat spul eigenlijk niet langer dan 2 weken moet gebruiken? Dat daardoor namelijk je neusslijmvlies geirriteerd kan raken en je daardoor met hetzelfde probleem (een verstopte neus) blijft zitten?
Overstappen op lauw zout water 3 keer per dag!
Serieus?quote:
Waarom mag je alleen vloeibaar eten?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben weer wakker.. Word zo gehaald, mag alleen maar vloeibaar eten en ik heb zon honger!
Ik kom er niet heel vaak maar mochten we er krijgen dan stuur ik ze graag op hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 17:38 schreef Sjeen het volgende:
Zeg lieverds, doen jullie toevallig boodschappen bij Albert Heijn en weten jullie niet waar je met die miniatuurtjes heen moeten? Isa runt sinds vandaag een winkel vanuit de huiskamer en zou er erg blij mee zijn. Uiteraard tegen vergoeding van verzendkosten enzoot
Rietje doorknippenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef Brighteyes het volgende:
Je neus in snuiven!
Beetje in de kom vanje hand gieten en *snort*
(je kan ook kant en klare zoutoplossingpipetjes halen bij de drogist en er is zelfs neusspray met alleen maar zoutoplossing.)
er staat me bij dat ze een tonsillectomie had? Of was dat iemand anders?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom mag je alleen vloeibaar eten?
ahquote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees net een artikel waarin wordt aangegeven dat het belangrijk is om te kijken naar hoeveel kilo's je nog wilt afvallen en vooral niet steeds tevreden kijkt naar hoeveel je al bent afgevallen. Als je jezelf namelijk teveel schouderklopjes geeft over wat je al hebt bereikt dan heb je sneller kans dat je van het dieetpad afraakt. Je focussen op wat je nog wilt bereiken houdt je scherper en geeft minder kans om te falen.
Ik word juist een beetje moedeloos van hoeveel ik nog wil afvallenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef Sjeen het volgende:
ahok dan... ik wil graag nu nog 5,6 kilo afvallen. Liefst voor 13 juli
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees net een artikel waarin wordt aangegeven dat het belangrijk is om te kijken naar hoeveel kilo's je nog wilt afvallen en vooral niet steeds tevreden kijkt naar hoeveel je al bent afgevallen. Als je jezelf namelijk teveel schouderklopjes geeft over wat je al hebt bereikt dan heb je sneller kans dat je van het dieetpad afraakt. Je focussen op wat je nog wilt bereiken houdt je scherper en geeft minder kans om te falen.
Het zijn de endorfinen denk ik dan maar.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
je raakt er aan verslaafd sil
net toch maar een klein rondje gelopen van 7,5 km, mijn brakke rug had er aavankelijk weinig zin in maar nu voel ik me toch wel beter
haha ja ik hou het echt niet meer bij nuquote:Op woensdag 11 april 2012 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond je al zo stil audreymaar het bevalt dus wel?
Het is wel moeilijk om niet steeds tevreden te zijn met wat je al kwijt bent als je elke keer als je in de spiegel kijkt denkt van, joh wat een strak buikie hahahaquote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Wooh dat is niet veel meerquote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Joene het volgende:
Nou op mn thuis weegschaal weeg ik inmiddels 77,7 kg (zo schoon aan de haak ofzo)
Dus voor die schaal wil ik nog 3 kg afvallen
Gok dat ik bij de dietiste , ergens in de 78 weeg dus. en ik wil bij de dietiste net onder de 75 wegen en dan vind ik het mooi geweest, dan de balans zien te gaan vinden.
Mooi he, weten hoe het werkt en het eigenlijk volledig kunnen rationaliseren, maar tóch emotioneel en irrationeel gedrag vertonen.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:24 schreef Stormqueen het volgende:
en weekendkilo nummer twee is ook foetsie. Nog 1,3 te gaan, dat red ik niet meer in 1 dag, dus dit wordt de eerste keer sinds 13 weken dat ik niet ben afgevallen in een week. Hopelijk ga ik me dat niet te erg aantrekken
Vertel mij is hoe je Broccoli lekker kan maken dan ? want ik vind het serieus niet echt lekkerquote:Op donderdag 12 april 2012 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik voorzie deze week veel broccoli hier, want de broccoli is aan 1 euro de kilo bij de Jumbo
broccoli
Ja echt fijn ook wel dan hopen dat ik volhoudt om op gewicht te blijven , ben momenteel zelf ook een beetje sjaak afhaak wat sporten betreft dus mezelf ff een flinke schop onder mn hol geven!quote:Op donderdag 12 april 2012 08:41 schreef Brighteyes het volgende:
Joene, goed zeg!Het einddoel is dus in zicht!
Nou niet eens een beetje...quote:Op donderdag 12 april 2012 08:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja echt fijn ook wel dan hopen dat ik volhoudt om op gewicht te blijven , ben momenteel zelf ook een beetje sjaak afhaak wat sporten betreft dus mezelf ff een flinke schop onder mn hol geven!
Txs, ik heb er de laatste paar weken zo hard op zitten wachten dat ik er gewoon helemaal emo van ben nu. Wat een aanstel zegquote:Op donderdag 12 april 2012 08:51 schreef Ticootje het volgende:
Tink!!! WooooooooooooooooooW!!!
Ik heb gewoon geen weegschaal meer thuis..
Tsjah !quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 08:56 schreef Tink89 het volgende:
Txs, ik heb er de laatste paar weken zo hard op zitten wachten dat ik er gewoon helemaal emo van ben nu. Wat een aanstel zeg
Das echt een reden voor gebak iddquote:Op donderdag 12 april 2012 08:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou ja, een 8 staat al heel anders dan een 9 heur
En hier gebak vanavond. Vandaag 12,5 jaar FOKster
quote:Op donderdag 12 april 2012 08:44 schreef Tink89 het volgende:
Kijken naar wat ik nog moet, is hier ook de manier om gemotiveerd te blijven...
Ik ben al 29,7 kilo kwijt is te goed voor m'n ego zegmaar.
Vanochtend niet op de weegschaal geweest, maar twijfel of ik er toch nog even op zou gaan staan. Wil zo graag die -30 halenWaaaaaaah! Ik zit eindelijk onder de 90
89,8
Xx
Het afvallen opzich is denk ik het probleem niet Be, maar dat volhouden hequote:Op donderdag 12 april 2012 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
Isa!
Dat betekent dat ik vandaag ehm... *reken* 6,5 jaar getrouwd ben.![]()
[..]Wat goed zeg!
En blijf maar flink vaak die getallen spammen, want 30 is ook ongeveer wat ik af zou willen vallen en als ik maar vaak genoeg zie dat anderen het gedaan hebben weet ik dat het voor mij ook haalbare kaart is!20 is me 2 jaar geleden al wel gelukt, dus 30 moet ook kunnen. Alleen nu op een andere manier.
Terecht, je hebt er echt iets voor gedaan, en dan is het heel fijn om te zien dat je zo op de goede weg zit. Dikke respect.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Txs, ik heb er de laatste paar weken zo hard op zitten wachten dat ik er gewoon helemaal emo van ben nu. Wat een aanstel zeg
Met het afvallen heb ik momenteel ook weinig moeite. Het doel was 2 kilo per maand, maar dat is eerder het dubbele. Terwijl ik niet eens op een streng regime zit oidquote:Op donderdag 12 april 2012 09:06 schreef Joene het volgende:
Het afvallen opzich is denk ik het probleem niet Be, maar dat volhouden he![]()
ik weet ook nog niet hoe ik dta ga doen , al is mn levensstijl momenteel wezenlijk anders.
Dat komt wel goed, gewoon in je pauze niet de kantine leegeten, maar gewoon je boterham meenemen, en door de weeks gewoon gezond blijven avondeten... Dan kunnen we de weekenden best eens zeggen, we gaan patat halen en bier drinken.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Het afvallen opzich is denk ik het probleem niet Be, maar dat volhouden he![]()
ik weet ook nog niet hoe ik dta ga doen , al is mn levensstijl momenteel wezenlijk anders.
vooral dat laatste idd! Gewoon, even weer twee weekjes streng zijn en dan blijf je in balans!quote:Op donderdag 12 april 2012 09:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, gewoon in je pauze niet de kantine leegeten, maar gewoon je boterham meenemen, en door de weeks gewoon gezond blijven avondeten... Dan kunnen we de weekenden best eens zeggen, we gaan patat halen en bier drinken.
Bovendien, eenmaal op gewicht, kun je dat ook sturen... Zit er opeens weer 3 kilo aan, dan kun je daar al ingrijpen, en niet wachten tot je weer op 15 kilo meer zit.
Maar als je nu af valt, en je zit niet op een streng regime... is dat dan niet een regime dat je gewoon vol blijft houden? Dan hoef je je over dat aankomen ook niet druk te maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met het afvallen heb ik momenteel ook weinig moeite. Het doel was 2 kilo per maand, maar dat is eerder het dubbele. Terwijl ik niet eens op een streng regime zit oid
Dat er af houden hè, dat vind ik eng.
Ik heb jarenlang amper gepost en toen ineens ben ik totaal verslaafd geraakt (mezelf bij elkaar houden na een relatiebreukquote:Op donderdag 12 april 2012 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik fok nog geen zes jaar en ik sta in de top 50
Klopt maar het is gewoon de discipline hequote:Op donderdag 12 april 2012 09:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, gewoon in je pauze niet de kantine leegeten, maar gewoon je boterham meenemen, en door de weeks gewoon gezond blijven avondeten... Dan kunnen we de weekenden best eens zeggen, we gaan patat halen en bier drinken.
Bovendien, eenmaal op gewicht, kun je dat ook sturen... Zit er opeens weer 3 kilo aan, dan kun je daar al ingrijpen, en niet wachten tot je weer op 15 kilo meer zit.
Ik doe er "maar" 15 per dag.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang amper gepost en toen ineens ben ik totaal verslaafd geraakt (mezelf bij elkaar houden na een relatiebreuk) en daarna is het nooit meer goed gekomen.
Maar jij bent veel erger idd!
Ik zit op gemiddeld 22 berichten per dag, jij op 50!
![]()
Mag ik vragen wat voor operatie je hebt gehad?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat een nacht.. Lijkt wel of ik een 5dubbele keelontsteking heb. Goed voor het lijnen, dat wel.
Alles doet me pijn. Ik vraag me steeds meer af wat ze in die operatiekamer hebben gedaan :p
ik heb al jaren 15 posts per dag als avg.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:26 schreef Ticootje het volgende:
Dat weten jullie gewoon? Of snel ff naar je profiel geklikt?
Even geklikt, zo erg is het nou ook weer niet met me gesteld dat ik dat weet.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:26 schreef Ticootje het volgende:
Dat weten jullie gewoon? Of snel ff naar je profiel geklikt?
in je profielquote:
Mijn neusamandel is verwijderd. Ingreep van niets.. Mijn neus voel ik ook niets aan, maar mijn keel en de rest van mijn lief daarentegen.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:32 schreef Silmarwen het volgende:
[....]
Mag ik vragen wat voor operatie je hebt gehad?
Gewoon ook precies zoals mij , 15 , uiteraardquote:Op donderdag 12 april 2012 09:37 schreef Ticootje het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 35249 (gemiddeld 15 per dag)
Gewoon gemiddeld, zoals alles...
Oh joh, da's met een paar dagen over. Maar pijnlijk is het wel!!quote:Op donderdag 12 april 2012 09:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn neusamandel is verwijderd. Ingreep van niets.. Mijn neus voel ik ook niets aan, maar mijn keel en de rest van mijn lief daarentegen.
? Dus jij voelt je bezwaard om op te staan omdat hij nog naast je ligt?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vriend is trouwens echt een slaapkop.. Die ligt al 12,5 uur te slapen :p en ik voel me dan altijd bezwaard om uit bed te gaan haha!
Dan maak ik hem wakker :pquote:Op donderdag 12 april 2012 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
? Dus jij voelt je bezwaard om op te staan omdat hij nog naast je ligt?
Die snap ik echt niet
Nou dat kan mijn vriendin in elk geval niet van me zeggen , dat ik een slaapkop benquote:Op donderdag 12 april 2012 09:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vriend is trouwens echt een slaapkop.. Die ligt al 12,5 uur te slapen :p en ik voel me dan altijd bezwaard om uit bed te gaan haha!
Ha, dan mag je blij zijn als je na 2 weken weer kan praten....quote:Op donderdag 12 april 2012 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh joh, da's met een paar dagen over. Maar pijnlijk is het wel!!
Mijn collega gaat om 1 uur voor beide keelamandelen + huig
En hij dacht toch wel echt dat ie maandag weer kwam werken
(ze hebben 'm niet goed voorgelicht, hij wist ook niks van gepureerd zoutloos eten enzo)
Keelamandelen heb ik vorig jaar gehad. Wat een drama was dat. Al voelt mijn keel nu hetzelfde als toen na de eerste dag.. Reken maar op 2 weken thuis.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh joh, da's met een paar dagen over. Maar pijnlijk is het wel!!
Mijn collega gaat om 1 uur voor beide keelamandelen + huig
En hij dacht toch wel echt dat ie maandag weer kwam werken
(ze hebben 'm niet goed voorgelicht, hij wist ook niks van gepureerd zoutloos eten enzo)
weet ik.. Maar moet wel over hem heen klimmen omdat ik een muur naast me heb..quote:Op donderdag 12 april 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoeft er niet bij te gillen he
Oh, fail. Dan snap ik hetquote:Op donderdag 12 april 2012 09:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
weet ik.. Maar moet wel over hem heen klimmen omdat ik een muur naast me heb..
Alles is goed gegaan.. Het was heel erg nodig zeiden ze. Heb geen dokter meer gezien na de ingreep, dat vind ik altijd wat minder.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ha, dan mag je blij zijn als je na 2 weken weer kan praten....
Neusamandel klinkt ook wel rete irritant.... Maar alles was dus goedgegaan?
Slaapkoppen zijn we hier ook niet. Zijn de kids is een weekend er niet, gaan we nog om 8 uur eruit omdat we wakker zijn,
quote:
Totaal woonoppervlak van 30m2quote:
Dan zit ik op een rond getal.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:18 schreef Stormqueen het volgende:
wat een aparte mijlpaal laiveneer! Of heb je dan een rond getal bereikt?
Nou, ik ken mezelf denk ik wel redelijk en in het verleden heb ik wel maanden achter elkaar gehad dat ik mezelf niet kon stoppen om van alles in mijn mond te schuiven. Als ik daar nu naar kijk denk ik: Nou, dan doe je dat toch niet? Maar ik weet dat het zo gewoon domweg niet werkt. De drang om te eten voelt dan als een verslaving. Ik Moet. Nu. Veel.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
Maar als je nu af valt, en je zit niet op een streng regime... is dat dan niet een regime dat je gewoon vol blijft houden? Dan hoef je je over dat aankomen ook niet druk te maken.
Wat je tegen die tijd moet doen is heel bewust nadenken over wanneer je jezelf ietsje meer dan normaal toe staat. Dus idd een lemon taartje als je 12,5 jaar fokt ofzo, maar verder is het dan toch een kwestie van blijven doen wat je nu ook doet?
I know, ik weet het hoor. Been there zeer recent nog.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ken mezelf denk ik wel redelijk en in het verleden heb ik wel maanden achter elkaar gehad dat ik mezelf niet kon stoppen om van alles in mijn mond te schuiven. Als ik daar nu naar kijk denk ik: Nou, dan doe je dat toch niet? Maar ik weet dat het zo gewoon domweg niet werkt. De drang om te eten voelt dan als een verslaving. Ik Moet. Nu. Veel.
Zo, en dan nu een boterham met appelstroop en geitenkaas opEr lagen kaasplankjes in de supermarkt voor 1,99 en die waren gisteren nog 10 euro
Stoppen op 100.000 isa !quote:Op donderdag 12 april 2012 09:53 schreef Isabeau het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 98960 (gemiddeld 22 per dag)
Niet zo slecht
Ik heb alles om me heen wat ik nodig heb het is heerlijk! Alleen als ik bij mijn vriend ben vind ik die aparte slaapkamer toch wel fijnquote:
Maar als ik in dat stadium zit kan het me ook werkelijk helemaal niets schelenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
I know, ik weet het hoor. Been there zeer recent nog.In 2010 20 kg afgevallen en daarvan er ruim 10 in anderhalf jaar tijd weer van aangevroten.
Dat was ik zei was ook meer in de roes van Beck.In die zin kan ik het boek echt aanraden hoor, er staan hele zinnige dingen in en ik hoop echt heel erg dat dit me nou eens gaat helpen het ook echt heel lang eraf te houden.
99.999 is veel toffer!quote:
mijn imagoquote:Op donderdag 12 april 2012 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als ik in dat stadium zit kan het me ook werkelijk helemaal niets schelen
Althans, dat maken mijn hersenen me wijs
En als mijn vriend er dan iets van zou zeggen zou ik hem afsnauwen en zeggen dat hij zich met zijn eigen zaken moet bemoeien. En die druipt dan maar af. Ik kan zo'n bitch zijn
Ik heb eigenlijk iemand nodig die zich daardoor niet laat afschrikken en me dan door elkaar durft te rammelen en iets als Beck onder m'n neus duwt en verplicht te lezen oid
SQ is zo iemand die zich vast niet laat afschrikken als ik ga snauwenZo één heb ik nodig
Het idee is dan dat je sws niet meer in die fase komt doordat je motiverende gedachten sterker zijn dan je ondermijnende gedachten.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als ik in dat stadium zit kan het me ook werkelijk helemaal niets schelen
Althans, dat maken mijn hersenen me wijs
En als mijn vriend er dan iets van zou zeggen zou ik hem afsnauwen en zeggen dat hij zich met zijn eigen zaken moet bemoeien. En die druipt dan maar af. Ik kan zo'n bitch zijn
Ik heb eigenlijk iemand nodig die zich daardoor niet laat afschrikken en me dan door elkaar durft te rammelen en iets als Beck onder m'n neus duwt en verplicht te lezen oid
SQ is zo iemand die zich vast niet laat afschrikken als ik ga snauwenZo één heb ik nodig
quote:
Ook goed !quote:
IRL ben ik best een zacht ei hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar je bent gewoon een pittige dame! Geen kusje kroel type.
Maar ik heb de eerste drie jaar alleen maar gelurktquote:geregistreerd op: zaterdag 28 oktober 2000 @ 12:35
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 34750 (gemiddeld 9 per dag)
En van die gedachte moet je af... Aldus Beck 'Reken af met het 'het-is-niet-eerlijk-syndroom''quote:Op donderdag 12 april 2012 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dussss. Ik ben sinds gisteren weer 6 ons kwijt terwijl ik het gevoel had dat ik me echt heel slecht heb gedragen:
O yoghurt, muesli, lijnzaad
L witte pistolet met kwarkremoulade, 20+ kaas, een ei, ruccola, tomaat, komkommer
T opkikker, handje nootjes, 50 (!!!) gram zoute sticks, klein stukje Australian chocolade, kwark met passievrucht en kiwi, blokje kaas. Seriously, what is wrong with me???
A Een halve portie (vol door de zoute sticks) broccoli stamppot met kaas en noten
T 1 dropbal
Ik word alleen maar heel, heel moedeloos als ik kijk naar wat ik nog moet afvallen. 15,5 kilo voor een redelijk acceptabel gewicht, liefst nog 5 kilo extra. Het is zo verschrikkelijk oneerlijk.
Nee, ziek geworden en in 4 maanden 20 kilo aangekomen terwijl mijn eetpatroon niet veranderde. Dus ja, ik vind het oneerlijk.quote:
quote:
Ik moet Beck inderdaad weer eens uit de kast trekken.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En van die gedachte moet je af... Aldus Beck 'Reken af met het 'het-is-niet-eerlijk-syndroom''
Dit heb ik dus ook steedsquote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef Sjeen het volgende:
er is toch wel een heel groot nadeel aan afvallen... mijn isolatielaagje is weg, ik heb het echt vreselijk koud
Ik heb voor op de bank een heerlijk dik wollig vest gekocht... maar ja ik zit niet op de bank nuquote:Op donderdag 12 april 2012 10:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook steedsafgelopen weekend ticootje had het lekker warm en ik had het koud , dus de kachel maar graadje warmer...
Ja, dat is wel kloten.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, ziek geworden en in 4 maanden 20 kilo aangekomen terwijl mijn eetpatroon niet veranderde. Dus ja, ik vind het oneerlijk.
Ja, maar jij speelt vals!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanmorgen 93,8! Ok gisteren alleen. Vlaflip op en aardappelpuree met een pot appelmoes en knakworst, maar goed vind het toch wel leuk!
Betekend een kilo eraf sinds maandag.
True that. Maar of het nou wel of niet oneerlijk is, die kilo's moeten er wel gewoon af. En daar heb ik momenteel dus even niet zoveel zin in. Maar ik doe het wel, basta. Moet alleen nog even bedenken wat de minst slechte keuze is voor een lunch bij V&D.quote:
Da's best k.u.t.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, ziek geworden en in 4 maanden 20 kilo aangekomen terwijl mijn eetpatroon niet veranderde. Dus ja, ik vind het oneerlijk.
Een zelfschepsaladequote:Op donderdag 12 april 2012 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
True that. Maar of het nou wel of niet oneerlijk is, die kilo's moeten er wel gewoon af. En daar heb ik momenteel dus even niet zoveel zin in. Maar ik doe het wel, basta. Moet alleen nog even bedenken wat de minst slechte keuze is voor een lunch bij V&D.
Ja, denk ook dat dat het wordt. Alleen hebben ze nooit zoveel in Dordrecht want het restaurant is daar klein. Maar dat is wel het uitgangspunt ja, prima te eten ook.quote:
Ik kwam er een beetje laat achter dat ik ziek was. Ik dacht dat ik aankwam omdat ik gestopt was met roken. Ik was voor een heel andere klacht bij de huisarts en zei terloops nog even dat ik zo'n gek gevoel in mijn keel had. Dat bleek dus mijn huge ass schildklier te zijn. Wist niet eens dat ie daar zatquote:
quote:
En dat doe jij? Vega en allergie zou ik ook rekening mee houden, maar verder is het hier zo dat als mensen hier komen eten, ze een boterham kunnen smeren als het avondeten ze niet bevalt. Ben geen chefkok in een restaurantquote:Op donderdag 12 april 2012 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het plan van vandaag:
O. 2 boterhammen met een eitje
L. 2 boterhammen met roomkaas light en komkommer en tomaat
D. Mie, groente, linzen, zo'n woksausdingetje
T. 2 appeltjes
(heb vanavond twaalf mensen over de vloer en dan is dat wel zo gemakkelijk. Gezien we drie vega's hebben, een lactose allergie, een soja-allergie die een apart gemaakte portie krijgt, iemand die geen rauwe groentes mag, iemand die geen fruit mag, iemand die geen kolen lust en iemand die geen bonen wilt eten. O... ja en mijn vriend is erbij en die weigert paprika en champignons, maar die belanden toch altijd op mijn bord. OMG wat een moeilijke vrienden heb ik en daar moet ik tien weken lang voedsel voor verzinnen).
http://www.c-and-a.com/nl(...)es//Collectie/Jurkenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ben even op wehkamp aan het struinen voor een leuke jurk voor een bruiloft, maar mygawd, wat een suggesties dat je krijgt als je maat 44 selecteert![]()
Miss Etam tuniekzakken, jeuj!
Pepperberry.co.ukquote:Op donderdag 12 april 2012 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
http://www.c-and-a.com/nl(...)es//Collectie/Jurken
(daar heb ik de jurk gekocht die ik naar de bruiloft van mijn broer ga aantrekken)
Hm... mijn probleem is vooral dat ze dachten mij alleen te kunnen laten afwassen. Maar dat gaat dus mooi niet doorquote:Op donderdag 12 april 2012 10:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En dat doe jij? Vega en allergie zou ik ook rekening mee houden, maar verder is het hier zo dat als mensen hier komen eten, ze een boterham kunnen smeren als het avondeten ze niet bevalt. Ben geen chefkok in een restaurant![]()
Balen is dat... En 80 euro is best veel geld hoor, kun je toch twee weken van eten *als je zuinig doet dan*quote:Op donderdag 12 april 2012 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tink, is eigen risico. Wist het wel maar niet hoeveel en wanneer de rekening zou komen. Is geen groot drama maar toch wel weer 80 euro. Heb het even niet zo breed, krijg nog overal en nergens geld van maar dat is er nog even niet.
Hmmz, ik geloof dat wij een andere definitie hebben van 'iets waar je niet mee aan kunt komen zetten'quote:Op donderdag 12 april 2012 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tja... tegenwoordig kun je helaas niet meer met een pan aardappelen aan komen zetten, dus ze eten maar mie of pasta of mie of pasta of misschien een keertje rijst of mie of pasta
Kunnen ze wel hebben een keer in de week
Snap ik wel hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 10:59 schreef Silmarwen het volgende:
Die rauwe groentes en geen rauw fruit kunnen allergieen zijn he. Ik kan bijna geen fruit/groente rauw eten zonder blaren te krijgen.
Anders probeer je 2 gerechten te maken? Of frietjes
http://www.c-and-a.com/nl(...)ectie/Jurken/77902/1quote:Op donderdag 12 april 2012 10:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Pepperberry.co.uk
Edit: Ik wil deze! http://www.bravissimo.com(...)ow=16&sort=4&level=2 voor m'n afstuderen. Maar da's in september, dus wil 'm nu nog niet bestellen, ben bang dattie dan niet meer past...
Xx
10 weken lang? Ik zou zeggen 'jongens, daar staat de magnetron, help jezelf!' en ze dan hun eigen bakje voer mee te laten nemen. Hier valt toch geen rekening mee te houden?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het plan van vandaag:
O. 2 boterhammen met een eitje
L. 2 boterhammen met roomkaas light en komkommer en tomaat
D. Mie, groente, linzen, zo'n woksausdingetje
T. 2 appeltjes
(heb vanavond twaalf mensen over de vloer en dan is dat wel zo gemakkelijk. Gezien we drie vega's hebben, een lactose allergie, een soja-allergie die een apart gemaakte portie krijgt, iemand die geen rauwe groentes mag, iemand die geen fruit mag, iemand die geen kolen lust en iemand die geen bonen wilt eten. O... ja en mijn vriend is erbij en die weigert paprika en champignons, maar die belanden toch altijd op mijn bord. OMG wat een moeilijke vrienden heb ik en daar moet ik tien weken lang voedsel voor verzinnen).
Daarom selecteer ik over het algemeen maar vast de merken die ik wil zien. Geisha, Expresso, Not the same en Esprit hebben best leuk spul in maat 44 bij Wehkamp. Maar goed, ik ben tegenwoordig verslaafd aan Desigualquote:Op donderdag 12 april 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ben even op wehkamp aan het struinen voor een leuke jurk voor een bruiloft, maar mygawd, wat een suggesties dat je krijgt als je maat 44 selecteert![]()
Miss Etam tuniekzakken, jeuj!
Die is gaaf!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Pepperberry.co.uk
Edit: Ik wil deze! http://www.bravissimo.com(...)ow=16&sort=4&level=2 voor m'n afstuderen. Maar da's in september, dus wil 'm nu nog niet bestellen, ben bang dattie dan niet meer past...
Xx
Dat dusquote:Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
10 weken lang? Ik zou zeggen 'jongens, daar staat de magnetron, help jezelf!' en ze dan hun eigen bakje voer mee te laten nemen. Hier valt toch geen rekening mee te houden?
ik ookquote:
ik vind desigual een beetje een "kiek mij een hippe mama zijn" merkquote:Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daarom selecteer ik over het algemeen maar vast de merken die ik wil zien. Geisha, Expresso, Not the same en Esprit hebben best leuk spul in maat 44 bij Wehkamp. Maar goed, ik ben tegenwoordig verslaafd aan Desigual
Wat een tof concept!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Pepperberry.co.uk
Xx
Dat vind ik een beetje een gordijnquote:Op donderdag 12 april 2012 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
http://www.c-and-a.com/nl(...)ectie/Jurken/77902/1
Ik deze en ik weet dat het geen gala is, maar daar heb ik echt geen geld voor en deze is mooiEn bijna al mijn jurken hebben bloemetjes want bloemetjes maken mij blij
Het is wel mijn enige lange jurk, anders lijk ik nog kleiner
Ik verliefd op de jurk van je link!
Als de hele club compleet is, is het nog lastiger. Elk jaar gaan we samen op vakantie en elk jaar lukt het weer om voedsel te maken dat iedereen eetquote:Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
10 weken lang? Ik zou zeggen 'jongens, daar staat de magnetron, help jezelf!' en ze dan hun eigen bakje voer mee te laten nemen. Hier valt toch geen rekening mee te houden?
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat past dan ook precies bij mijquote:Op donderdag 12 april 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind desigual een beetje een "kiek mij een hippe mama zijn" merk
Maar idd, filtertje er overheen werkt prima
[..]
Wat een tof concept!
[..]
Dat vind ik een beetje een gordijn
Ik heb ook de kachel aangezet... Bibberquote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef Sjeen het volgende:
er is toch wel een heel groot nadeel aan afvallen... mijn isolatielaagje is weg, ik heb het echt vreselijk koud
Ik heb 1 desigual-jurk die ik nooit draag, omdat ik hem te veel vind schreeuwen dattie van een merk is... Maak het nog het liefste zelf.quote:
Pffffftquote:Op donderdag 12 april 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind desigual een beetje een "kiek mij een hippe mama zijn" merk
Maar idd, filtertje er overheen werkt prima
[..]
Wat een tof concept!
[..]
Dat vind ik een beetje een gordijn
alleen omdat ik het niks vind?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pffffftbloemetjes en kant is leuk. Snap dat dan
![]()
Maar met die reactie laat ik hier dus nooohoooit zien wat voor stoffen ik gebruik als ik kleding maak
En zie daar het verschil... mijn kast hangt vol desigual, jullie vinden het niks. Mooi, blijft er deste meer over voor mijquote:
Daar zou ik toch eens wat aan gaan doen danquote:Op donderdag 12 april 2012 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vrees een beetje voor de algemene mening hier
Gewoon bij ego-posts houden danquote:Op donderdag 12 april 2012 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook de kachel aangezet... Bibber
Ik hou het niet meer bij zoveel er hier getypt worden dus ik kom af en toe binnen vallen hoor
Hoi
Och hemel...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:15 schreef summer2bird het volgende:
Dit is de kleding waar jullie het over hebben?:
[ afbeelding ]
Niks mis mee toch?
Al hoef ik er zelf niet in gezien te worden
Durf geen jurkjes en rokjes te dragen
Ja, voor in de tuin of zoquote:Op donderdag 12 april 2012 11:17 schreef summer2bird het volgende:
Alhoewel deze wel leuk is:
[ afbeelding ]
Voor een dag werken in de tuin.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zou ik toch eens wat aan gaan doen danDaar moet je echt lak aan hebben hoor!
Die knoop ook van die broekquote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, voor in de tuin of zo
Wat 'gemaakt hip'...
Tot nu toe nog nietquote:Op donderdag 12 april 2012 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
En CotS, gewoon laten zien joh! Stofje kan mss niet ieders smaak zijn, maar het model dan mss wel toch?
Post je ook mee in het naaitopic in CRE?
Ik heb geen idee wat er af is.. ik durfde na de paas niet op de weegschaal te staanquote:Op donderdag 12 april 2012 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon bij ego-posts houden danZeggen hoe het met jou gaat qua dieet, wat er af is en of je vragen hebt
Ìs niet erg hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik een kleurrijke dikke vrouw zie, denk ik gelijk wat een vrolijk leuk mens![]()
(en ook al pas ik inmiddels normale maten weer, ik wil ook dat mensen dat van mij denken)
Sorry, wilde mezelf even uitleggen
Heerlijk! Niet alles van Desigual is zo hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ìs niet erg hoor
Maar als ik een enorm kleurrijk iemand zie denk ik: erm, bipolair?
Gezien mijn stemmingen elke drie minuten wisselen, waarschijnlijk welquote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ìs niet erg hoor
Wat is je mijlpaal?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen idee wat er af is.. ik durfde na de paas niet op de weegschaal te staan
Dus een beetje struisvogelgedoe
Zijn er nog vragen?
Ik hoop wel dat als ik maandag op de weegschaal sta dat ik dan mijn mijlpaal heb gehaald
Oh en ik heb ook een jurkje gekocht(ik en jurkjes
) hihi
Rokjes vind ik nog wel leuk maar een jurkje is voor een bruiloft waar ik in mei heen moet
dat is deze http://www.c-and-a.com/nl(...)ectie/Jurken/80314/1
Desigual vind ik .. uhm... leuk.. voor een ander
fusionfreak?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ìs niet erg hoor
*ril*quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik leef in spijkerbroek en donkere shirtjes... Ik denk dat ik niet heel erg van kleur hou als ik mn kledingkast zo bekijk...
Die is wel leuk, die is niet zo extreem blijquote:Op donderdag 12 april 2012 11:28 schreef Sjeen het volgende:
Nu ga je te ver SQ...
Ik heb bijvoorbeeld deze
[ afbeelding ]
Die is leukquote:Op donderdag 12 april 2012 11:28 schreef Sjeen het volgende:
Nu ga je te ver SQ...
Ik heb bijvoorbeeld deze
[ afbeelding ]
Meid, je hebt een BMI van 25,7. Je bent iets te zwaar, maar je bent niet moddervetquote:Op donderdag 12 april 2012 11:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik krijg al rillingen als ik een rokje moet passen.
Ik ga weer rokjes en jurkjes en zwemkleding dragen als ik mooi slank ben
Maar spijkerbroeken zijn ook sexy hoor!
Prachtig!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:28 schreef Sjeen het volgende:
Nu ga je te ver SQ...
Ik heb bijvoorbeeld deze
[ afbeelding ]
Oh wat een leukerdje ook!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er af is.. ik durfde na de paas niet op de weegschaal te staan
Dus een beetje struisvogelgedoe
Zijn er nog vragen?
Ik hoop wel dat als ik maandag op de weegschaal sta dat ik dan mijn mijlpaal heb gehaald
Oh en ik heb ook een jurkje gekocht(ik en jurkjes
) hihi
Rokjes vind ik nog wel leuk maar een jurkje is voor een bruiloft waar ik in mei heen moet
dat is deze http://www.c-and-a.com/nl(...)ectie/Jurken/80314/1
Desigual vind ik .. uhm... leuk.. voor een ander
Nou dit idd! Ik dank god op mijn blote knietjes voor mijn doorzettingsvermogen als ik ooit 25,7 weer zie!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meid, je hebt een BMI van 25,7. Je bent iets te zwaar, maar je bent niet moddervet
Ik zal wel met vuur spelen nu, maar goed.
Rokjes en jurkjes kleden juist vaak beter af dan spijkerbroeken en t-shirts als je wat zwaarder bent
Zo jammer want als je wat met kleur aan doet staat je echt heel goed dus.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik leef in spijkerbroek en donkere shirtjes... Ik denk dat ik niet heel erg van kleur hou als ik mn kledingkast zo bekijk...
Ja toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh wat een leukerdje ook!![]()
Kijk... dáárom staan jurkjes nou op mijn motivatie-kaartje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |