room light schotel ?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
Wat Een TT zeg...
Mijn lijstje van vandaag:
O: yoghurt met cruesli
T: appel
L: boterham met gekookt ei, 2 boterhammen met paté
T: cracotte met kaas, of 2
D: witlof-roomschotel (recept van een vriendinnetje, nog nooit gemaakt, ben benieuwd)
Vrouw naar mn hartquote:Op woensdag 11 april 2012 13:02 schreef Ticootje het volgende:
Maakt niet uit wat je met witlof doet, dat is echt bocht.
Nee .quote:
Dat. Gadver!quote:
een van de weinige dingen die ik op geen enkele manier lust. Dat en grapefruitquote:Op woensdag 11 april 2012 13:02 schreef Ticootje het volgende:
Maakt niet uit wat je met witlof doet, dat is echt bocht.
Alleen bier... das het enige dat lekker is en bitter is.quote:
Is dat veel voor avondeten?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hihi, mijn broccolischotel voor vanavond is 666 kcals.
Nummer van het Beestquote:Op woensdag 11 april 2012 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hihi, mijn broccolischotel voor vanavond is 666 kcals.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Stom ziekenhuis.. er mag niemand bij me blijven, erg goed voor mijn zenuwen dit.
Ik ben erop getrouwd...quote:
Met mandarijntjesquote:
Het werkte niet zo...quote:
ik probeerde het nog light te houdenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Witlof uit de wok met spekjes en crème fraîche
Ik voel me vandaag een beetje 'fuck light'quote:Op woensdag 11 april 2012 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik probeerde het nog light te houden
nee, want dan zit ik weer op kantoor in m'n standaard ritme weg te muffenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vinden jullie het ook zo lastig om na feestdagen weer een normaal patroon op te pakken?
http://www.bbcgoodfood.co(...)curry-with-chickpeasquote:Op woensdag 11 april 2012 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pompoencurry met kikkererwten, vertel!
Normaal niet, vandaag wel. Maar dat komt meer door andere factoren denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vinden jullie het ook zo lastig om na feestdagen weer een normaal patroon op te pakken?
Yum! Is er in Nederland ook low fat coconutmilk te krijgen?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:49 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
http://www.bbcgoodfood.co(...)curry-with-chickpeas
Het begin van het afhaken Jquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef Jarno het volgende:
Nou sporten gaat 'm niet worden vanavond ben ik bang, net even wezen fiets-oefenen met de kleine en ik sta te tollen op m'n benen. Daarnaast doet elke ademhaling zeer wegens schuurpapier in de keel dus hijgen in de sportschool lijkt me een slecht plan. Demmit.
Jep...quote:
ik herken het gewoon dat is het probleem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |