room light schotel ?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
Wat Een TT zeg...
Mijn lijstje van vandaag:
O: yoghurt met cruesli
T: appel
L: boterham met gekookt ei, 2 boterhammen met paté
T: cracotte met kaas, of 2
D: witlof-roomschotel (recept van een vriendinnetje, nog nooit gemaakt, ben benieuwd)
Vrouw naar mn hartquote:Op woensdag 11 april 2012 13:02 schreef Ticootje het volgende:
Maakt niet uit wat je met witlof doet, dat is echt bocht.
Nee .quote:
Dat. Gadver!quote:
een van de weinige dingen die ik op geen enkele manier lust. Dat en grapefruitquote:Op woensdag 11 april 2012 13:02 schreef Ticootje het volgende:
Maakt niet uit wat je met witlof doet, dat is echt bocht.
Alleen bier... das het enige dat lekker is en bitter is.quote:
Is dat veel voor avondeten?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hihi, mijn broccolischotel voor vanavond is 666 kcals.
Nummer van het Beestquote:Op woensdag 11 april 2012 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hihi, mijn broccolischotel voor vanavond is 666 kcals.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Stom ziekenhuis.. er mag niemand bij me blijven, erg goed voor mijn zenuwen dit.
Ik ben erop getrouwd...quote:
Met mandarijntjesquote:
Het werkte niet zo...quote:
ik probeerde het nog light te houdenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Witlof uit de wok met spekjes en crème fraîche
Ik voel me vandaag een beetje 'fuck light'quote:Op woensdag 11 april 2012 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik probeerde het nog light te houden
nee, want dan zit ik weer op kantoor in m'n standaard ritme weg te muffenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vinden jullie het ook zo lastig om na feestdagen weer een normaal patroon op te pakken?
http://www.bbcgoodfood.co(...)curry-with-chickpeasquote:Op woensdag 11 april 2012 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pompoencurry met kikkererwten, vertel!
Normaal niet, vandaag wel. Maar dat komt meer door andere factoren denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vinden jullie het ook zo lastig om na feestdagen weer een normaal patroon op te pakken?
Yum! Is er in Nederland ook low fat coconutmilk te krijgen?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:49 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
http://www.bbcgoodfood.co(...)curry-with-chickpeas
Het begin van het afhaken Jquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef Jarno het volgende:
Nou sporten gaat 'm niet worden vanavond ben ik bang, net even wezen fiets-oefenen met de kleine en ik sta te tollen op m'n benen. Daarnaast doet elke ademhaling zeer wegens schuurpapier in de keel dus hijgen in de sportschool lijkt me een slecht plan. Demmit.
Jep...quote:
ik herken het gewoon dat is het probleem.quote:
J. Het is een feit , geef nou maar gewoon toe , het sloopt aan je motivatie ? althans zo was het bij mij wel na mn griep, zwaar klote om weer te beginnen ?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef Jarno het volgende:
Zeg duo rot en vervelend, gaan jullie lekker...?
Nou 10 rondjes rond een schoolplein rennen achter een fietsenlerende kleuter aan was ff genoeg beweging dusquote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef summer2bird het volgende:
Jarno, kan je anders niet een flink stuk wandelen of fietsen buiten?
Wmb ben ik er morgen gewoon weer te vinden hoor, ik baal er hard genoeg van momenteel?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef Joene het volgende:
[..]
J. Het is een feit , geef nou maar gewoon toe , het sloopt aan je motivatie ? althans zo was het bij mij wel na mn griep, zwaar klote om weer te beginnen ?
in de grotere toko's welquote:Op woensdag 11 april 2012 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yum! Is er in Nederland ook low fat coconutmilk te krijgen?
Gaat prima, sjaak afhaak.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef Jarno het volgende:
Ze zijn wel lekker negatief aanwezigquote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef Jarno het volgende:
Wil de echte J nu opstaan ?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wmb ben ik er morgen gewoon weer te vinden hoor, ik baal er hard genoeg van momenteel?
Ja als we positief en kusje kroel doen is het ook niet goed?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker negatief aanwezig
Train je met djmo???quote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou 10 rondjes rond een schoolplein rennen achter een fietsenlerende kleuter aan was ff genoeg beweging dus.
Een beetje constructief ondersteunen/aanmoedigen: primaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef Ticootje het volgende:
Ja als we positief en kusje kroel doen is het ook niet goed?
Gelukkig kent J mij ook pas een jaar of 10/11quote:Op woensdag 11 april 2012 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een beetje constructief ondersteunen/aanmoedigen: prima
Iemand een beetje afkraken: niet prima
Solly...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een beetje constructief ondersteunen/aanmoedigen: prima
Iemand een beetje afkraken: niet prima
Mag ik?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kan wel even een schop onder de kont gebruiken...
Ik heb het sinds afgelopen donderdag nog niet echt voor elkaar gekregen om gewoon netjes te eten, hopelijk gaat het vandaag nu eindelijk wel weer eens lukken.
Ik ga me er bagger door voelen, en dat moet ook weer niet.
Kiwi moet ik ook nog naar binnen trappen idd.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Anywhooz, ik heb net heerlijk een schaaltje kwark met een passievrucht en een kiwi op. Ligt best zwaar op de maag, hopelijk hou ik t hier even op vol.
Kudoos!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef Joene het volgende:
Over motivatie gesproken : ik heb trek in koud bier en een patatje pinda.
ik heb beide niet in huis ,maar dat kan ik veranderen ?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kudoos!
Maar geen bier in huis, wel patat, maar meer zin in mn zuurkool!
Je kan ook ff bank hangen bij J. Die is toch thuis vanavond.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:56 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb beide niet in huis ,maar dat kan ik veranderen ?
WTF? Das niet goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
bier, nah, voorlopig ff genoeg gehad
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:32 schreef summer2bird het volgende:
Auw auw, mijn hoofd, mijn hoofd.
En mijn neusverstopping gaat al maar niet weg, heb verdomme al 2 flesjes neusspray gebruikt in de afgelopen 4 weken.
Vandaag een half uurtje gefietst.
Wauw
Maar mijn hoofd en ogen doen zeer, ik heb geen zin om dat te verergeren
En ik ben (weer eens) moe
Wat moet ik met lauw zout water doen?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je weet dat je dat spul eigenlijk niet langer dan 2 weken moet gebruiken? Dat daardoor namelijk je neusslijmvlies geirriteerd kan raken en je daardoor met hetzelfde probleem (een verstopte neus) blijft zitten?
Overstappen op lauw zout water 3 keer per dag!
Serieus?quote:
Waarom mag je alleen vloeibaar eten?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben weer wakker.. Word zo gehaald, mag alleen maar vloeibaar eten en ik heb zon honger!
Ik kom er niet heel vaak maar mochten we er krijgen dan stuur ik ze graag op hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 17:38 schreef Sjeen het volgende:
Zeg lieverds, doen jullie toevallig boodschappen bij Albert Heijn en weten jullie niet waar je met die miniatuurtjes heen moeten? Isa runt sinds vandaag een winkel vanuit de huiskamer en zou er erg blij mee zijn. Uiteraard tegen vergoeding van verzendkosten enzoot
Rietje doorknippenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef Brighteyes het volgende:
Je neus in snuiven!
Beetje in de kom vanje hand gieten en *snort*
(je kan ook kant en klare zoutoplossingpipetjes halen bij de drogist en er is zelfs neusspray met alleen maar zoutoplossing.)
er staat me bij dat ze een tonsillectomie had? Of was dat iemand anders?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom mag je alleen vloeibaar eten?
ahquote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees net een artikel waarin wordt aangegeven dat het belangrijk is om te kijken naar hoeveel kilo's je nog wilt afvallen en vooral niet steeds tevreden kijkt naar hoeveel je al bent afgevallen. Als je jezelf namelijk teveel schouderklopjes geeft over wat je al hebt bereikt dan heb je sneller kans dat je van het dieetpad afraakt. Je focussen op wat je nog wilt bereiken houdt je scherper en geeft minder kans om te falen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |