quote:Op woensdag 11 april 2012 17:56 schreef Friek_ het volgende:
Vriendin legt issues op mijn bord en denkt niet mee
Arme Arolsen.
Hij zou gewoon een vriendinnenbelasting op moeten leggen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:56 schreef Friek_ het volgende:
Arme Arolsen.
Wordt 'ie eens mede-eigenaar, is 't weer niet goed. Wispelturige marxisten.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij zou gewoon een vriendinnenbelasting op moeten leggen.
Hij zal wel teveel graaien.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wordt 'ie eens mede-eigenaar, is 't weer niet goed. Wispelturige marxisten.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:56 schreef Friek_ het volgende:
Arme Arolsen.
Niet teveel gaan lopen zuilen met die vrouwen....quote:Op woensdag 11 april 2012 18:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw advies getuigt van een groot inzicht.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Schatje toch...... Neuken?
Werkt hier prima.
Gezonde geest, gezond lichaam.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef von_Preussen het volgende:
Heerlijk weer even getrained in de sportschool, mocht ook wel weer na een tijdje te hebben verzaakt.
Sporten =
Aha, dus sinds de meet ben jij sterk aan het afvallen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus dik.
6 kg afgevallen in de afgelopen 3 weken
Ja, voor de volgende keer moet ik er goed uitzien natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef waht het volgende:
[..]
Aha, dus sinds de meet ben jij sterk aan het afvallen.
Dat is de juiste instelling.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, voor de volgende keer moet ik er goed uitzien natuurlijk.
Waar is de Dalmatiër van deze reeks eigenlijk gebleven?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tenminste één iemand moet een vlekje hebben.
Zal wel boos zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar is de Dalmatiër van deze reeks eigenlijk gebleven?
Eigenlijk had ik altijd een pleurishekel aan sporten, maar sinds ik een half jaar geleden voor het eerst naar de sportschool ben gegaan ben ik er zeer content mee. Vooral omdat ik merk dat ik ook in het gewone dagelijkse leven veel meer energie heb.quote:
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef JoaC het volgende:
Waarim lees ik in titels van berichten waarin Hillen voorkomt heel vaak Hitler?
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |