Wat voor rare mensen ken jij dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kende wel iemand die aangereden konijnen klaarmaakte en opat.
Was een bejaarde man.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat voor rare mensen ken jij dan.
Alsof hij voor de oorlog elke week konijn at . Tsssquote:Op woensdag 11 april 2012 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was een bejaarde man.
Je weet wel, zo'n type "ik heb de oorlog meegemaakt, toen konden we ook niet kiezen" figuur.
Mijn opa had in de oorlog altijd genoeg te vreten.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was een bejaarde man.
Je weet wel, zo'n type "ik heb de oorlog meegemaakt, toen konden we ook niet kiezen" figuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal 'm eens door jouw raam gooien.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom?
Dan is het een probleem van de onderburen, of de plantsoendienst. Who cares.
http://www.frommers.com/d(...)dconchal/D74400.htmlquote:Op woensdag 11 april 2012 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was een bejaarde man.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn opa had in de oorlog altijd genoeg te vreten.Had hij ook genoeg zeep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Dan niet, dan begraaf je 'm netjes in een kistje in de tuin van je complex.quote:
Ze hadden van alles genoeg.quote:
Worden ze 's nachts weer opgegraven door de buurman;quote:Op woensdag 11 april 2012 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan niet, dan begraaf je 'm netjes in een kistje in de tuin van je complex.
Ah, de iets minder barmhartige Schindler van de levensmiddelen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze hadden van alles genoeg.
Puur en alleen omdat m'n overgrootvader een groothandel had die pakweg 5 miljoen mensen van voedsel en ander huishoudelijke benodigdheden voorzag (een soort van kleinschalige, voor-oorlogse Unilever).
Inderdaad, "Bananen für Stalingrad", vertelde m'n opa vroeger altijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, de iets minder barmhartige Schindler van de levensmiddelen.
Nou, zie je nou wel?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist even met Dion Graus gemaild en hij zegt dat ik 'm opgerold in keukenrol of krantenpapier mag weggooien.
Waarop Dion Graus naar zijn vrouw liep en haar vol in het gezicht sloeg.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist even met Dion Graus gemaild en hij zegt dat ik 'm opgerold in keukenrol of krantenpapier mag weggooien.
Dat is dan weer minder.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef waht het volgende:
[..]
Waarop Dion Graus naar zijn vrouw liep en haar vol in het gezicht sloeg.
quote:In verschillende Turkse media is de afgelopen week ophef ontstaan over een eeuwenoude spotprent die momenteel in het Rijksmuseum te zien is.
Waarom post je het dan als je er blijkbaar moe van wordt? Blijkbaar vind je het zo erg dat je het op een forum meent te moeten verspreiden.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:56 schreef 3-voud het volgende:
.. en daar gaan we weer![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)over-spotprent-rijks
[..]
Vervelend he, mensen die niet doen alsof er niks aan de hand is?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom post je het dan als je er blijkbaar moe van wordt? Blijkbaar vind je het zo erg dat je het op een forum meent te moeten verspreiden.
Nee hoor, maar je post suggereert dat je er geen bal om geeft maar je vind het wel de moeite waard om het te posten, waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vervelend he, mensen die niet doen alsof er niks aan de hand is?
Zo. Lucht het op?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je post suggereert dat je er geen bal om geeft maar je vind het wel de moeite waard om het te posten, waarom eigenlijk?
Toch wel sneu dat je een rood hoofd en een snellere hartslag krijgt vanwege een geloof.
Hoeft niet dus dat is niet van belang, ik vraag je alleen wat maar je ontwijkt mijn vraag. Moeilijk om antwoord te geven ofzo?quote:
Gejank doe ik weinig op uit inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoeft niet dus dat is niet van belang, ik vraag je alleen wat maar je ontwijkt mijn vraag. Moeilijk om antwoord te geven ofzo?
Okee, duidelijk. Waarom post je dan van die jankposts over een geloof?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gejank doe ik weinig op uit inderdaad.
Omdat ik weet dat jij dan in de gordijnen vliegt.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Okee, duidelijk. Waarom post je dan van die jankposts goede over een geloof?
Meh, ophef, ophef, lijkt me ook wat overtrokken.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:56 schreef 3-voud het volgende:
.. en daar gaan we weer![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)over-spotprent-rijks
[..]
Baangarantie. Waar is het?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:17 schreef Reya het volgende:
Tip: Kies geen technisch vak
Er ontbreekt iemand in dit topic.
Mooi zo.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:20 schreef remlof het volgende:
Vs, je resort staat er nog: Tsunami-alarm rond hele Indische Oceaan ingetrokken
http://nl.wikipedia.org/w(...)es_in_de_jaren_.2730quote:Economisch waardevolle Chinezen zouden volgens hem aanspraak moeten kunnen maken op financiële hulp wanneer zij werkloos of ziek raakten, terwijl oude en "overtollige Chinezen" zouden moeten worden gedeporteerd naar China (al kwamen ze vaak via andere landen als Duitsland en met name Groot-Brittannië naar Nederland). Hij schatte het aantal "overtollige Chinezen" op meer dan 800. Hij pleitte ook voor concentratie van de Chinezen in Rotterdam en Amsterdam en voor het opleggen van immigratiebeperkingen, om hen aan de grens te kunnen weren. Begin jaren '30 werd door de Nederlandse regering serieus overwogen om alle in Nederland woonachtige Chinezen in een concentratiekamp te plaatsen. Ook in andere provincies werd opgetreden tegen Chinezen, zo verklaarde de politie Groningen in een brief uit februari 1933 dat de stad "Chinezenvrij" was.
Told you so... niks tsunami.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:20 schreef remlof het volgende:
Vs, je resort staat er nog: Tsunami-alarm rond hele Indische Oceaan ingetrokken
Zei ik ook al tegen Wilders, die blijft het ook roepenquote:
Lol.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een racisten, die Nederlanders:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)es_in_de_jaren_.2730
Not now, later.quote:
Iedereen is een advocaatje slagroom en een puntje appeltaart aan het eten op 3-voud zijn verjaardag.quote:
Ik dacht oude cake en koffie.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen is een advocaatje slagroom en een puntje appeltaart aan het eten op 3-voud zijn verjaardag.
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen is een advocaatje slagroom en een puntje appeltaart aan het eten op 3-voud zijn verjaardag.
Sinds wanneer heeft deze enig goed bij u te zoeken?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:25 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zit de Belastingdienst te vervloeken.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:56 schreef Friek_ het volgende:
Vriendin legt issues op mijn bord en denkt niet mee
Arme Arolsen.
Hij zou gewoon een vriendinnenbelasting op moeten leggen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:56 schreef Friek_ het volgende:
Vriendin legt issues op mijn bord en denkt niet mee
Arme Arolsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |