Nog niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:17 schreef remlof het volgende:
Goeie TT.
Maar het is dus niet je 42e verjaardag?
Vind 't allemaal wel best, als mijn resort op Bali maar tip top in orde blijft.quote:
Jij bent de laatste die ik vertrouw met persoonlijke info... sorry.quote:
Fixed.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die ik uberhaupt vertrouw met persoonlijke info... sorry.
Mijn geboortedatum staat gewoon in m'n profiel.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die ik vertrouw met persoonlijke info... sorry.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn geboortedatum staat gewoon in m'n profiel.
Altijd weer die blanke scholen.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:18 schreef Friek_ het volgende:
Mijn SP-propaganda moet ook in dit topic.
Over de grootte van uw huis en perceel doet u anders niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die ik vertrouw met persoonlijke info... sorry.
Heb ik nooit een woord over gesproken.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Over de grootte van uw huis en perceel doet u anders niet zo moeilijk.
Over rampen gesproken.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:27 schreef De_Guidance het volgende:
8,7 op de schaal van Richter bij Sumatra.
quote:Het Nederlands elftal is twee plaatsen gezakt op de wereldranglijst van de FIFA. Oranje staat voor het eerst sinds juni 2010 buiten de top 3.
Elke keer als ik 8.7 lees denk ik aan Bavaria.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:27 schreef De_Guidance het volgende:
8,7 op de schaal van Richter bij Sumatra.
quote:Bossche basisscholieren vertonen bendegedrag
DEN BOSCH - Ouders van basisschoolleerlingen in de Bossche wijk Kruiskamp zijn vorige week geïnformeerd over signalen dat kinderen gewelddadige rituelen van de gewelddadige Amerikaanse jeugdbende MS-13 kopiëren.
quote:
Typisch Den Bosch.quote:
Ik vind die twee geheven wijsvingers altijd zo schoolmeesterachtig.quote:
Garnalen, insecten van de zoute zeequote:Op woensdag 11 april 2012 11:52 schreef Drugshond het volgende:
Nasi met garnalen, er zijn beroerdere dingen om de dag mee te beginnen.
Gadverdamme man. Ga je schamen.quote:
Ik zie meer heil in een langdurige bendeoorlog.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een oorvijg, corrigerende tik en huisarrest doen wonderen.
Reclamekrant he.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:32 schreef Friek_ het volgende:
De Volkskrant (of althans de app en online versie) is wel een doorzichtig PvdA-nieuwsblad geworden de laatste tijd.
Wie stopt er nou garnalen in zijn voorgevel.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:10 schreef Drugshond het volgende:
Schamen voor wat ?! Voor mijn iets of wat bourgondische levensstijl. Zinloos.
Mensen die niet culinair gehandicapt zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wie stopt er nou garnalen in zijn voorgevel.
Schultenbrau.quote:
Kijk nu maar eens op Volkskrant.nl dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:32 schreef Friek_ het volgende:
De Volkskrant (of althans de app en online versie) is wel een doorzichtig PvdA-nieuwsblad geworden de laatste tijd.
Prachtige hond.quote:
Awh waht lief. Hou ook van jou.quote:
Neuken?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awh waht lief. Hou ook van jou.
Als het uit de oceaan komt vreet ik het zo ongeveer.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zolang ze op de bodem van de zee blijven rondscharrelen wel.
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als het uit de oceaan komt vreet ik het zo ongeveer.
Zoogdieren en vissen wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Seafood, what a blessing.
Ik hou wel van exotisch en vreemd eten, je moet alles een keer proberen denk ik dan maar.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zoogdieren en vissen wel.
Zee-insecten niet.
Een lekkerbekje, gerookte paling of makreel. Dat is het qua vis wmb.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Seafood, what a blessing.
Ben er wel geweest, maar helaas, beestje kwam niet naar me toe.quote:
Bij het idee word ik al misselijk gadverquote:Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou wel van exotisch en vreemd eten, je moet alles een keer proberen denk ik dan maar.
Heb me echter niet gewaagd aan half uitgebroede eieren in Azië, dat ging me wat te ver, die geur alleen al.
Ik moet zo nog ff flink bouten op kamertje 100.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou wel van exotisch en vreemd eten, je moet alles een keer proberen denk ik dan maar.
Krokodil is ook wel lekker, antilope kan ik ook aanraden, kangoeroe is ook heerlijk (mits mals bereid), struisvogel ben ik dan weer wat minder fan van, vind 't nogal taai. Qua zeevoer eet ik eigenlijk alles wel, van octopus-tentakels tot oesters.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een lekkerbekje, gerookte paling of makreel. Dat is het qua vis wmb.
Heb liever een lekker stukje vlees. Biefstuk of varkenshaasje
Palingen zijn kadaver-vreters.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een lekkerbekje, gerookte paling of makreel. Dat is het qua vis wmb.
Heb liever een lekker stukje vlees. Biefstuk of varkenshaasje
Heb een keer per ongeluk kalfshersenen gegeten.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Krokodil is ook wel lekker, antilope kan ik ook aanraden, kangoeroe is ook heerlijk (mits mals bereid), struisvogel ben ik dan weer wat minder fan van, vind 't nogal taai. Qua zeevoer eet ik eigenlijk alles wel, van octopus-tentakels tot oesters.
Dat is ook een afvalproduct, dat eet niemand met een beetje beschaving.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb een keer per ongeluk kalfshersenen gegeten.
De rest van de avond boven het toilet gehangen.
Wel eens zwezerik gehad?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb een keer per ongeluk kalfshersenen gegeten.
De rest van de avond boven het toilet gehangen.
Zonde van de BMW.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:04 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Van deze auto is niet zo heel veel meer over, van de inzittenden ook niet.
Sterker: inzittenden zijn compleet wegquote:Op woensdag 11 april 2012 13:04 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Van deze auto is niet zo heel veel meer over, van de inzittenden ook niet.
Kwarteltjes.quote:
Nou, het was anders in een goed restaurant in Parijs, als ik me goed herinner stond het als cerveilles des veuxs op de kaart, hetgeen natuurlijk al een weggevertje was. Dus stom van me.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook een afvalproduct, dat eet niemand met een beetje beschaving.
Zwezerik zijn de klieren die groeihormonen aanmaken bij kalveren.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het was anders in een goed restaurant in Parijs, als ik me goed herinner stond het als cerveilles des veuxs op de kaart, hetgeen natuurlijk al een weggevertje was. Dus stom van me.
I know, heb 't nooit gegeten.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zwezerik zijn de klieren die groeihormonen aanmaken bij kalveren.
Het was toch erg lekker.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I know, heb 't nooit gegeten.
Bij een kalf/koe hou ik 't gewoon bij een homp vlees, de rest mieteren ze maar weg.
Dat is net zoiets als bij de Chinees in de keuken kijken.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het was toch erg lekker.
Das ook klote als ze je het nadien pas vertellen. Ga dus nooit naar de Vlindertuin in Zuidlaren.
Culinair vergelijken met de Chinees op de hoek...quote:Op woensdag 11 april 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als bij de Chinees in de keuken kijken.
Beter doe je het niet, voor je eigen mentale stabiliteit.
Heb geen idee hoe culinair geavanceerd Froukje en Jilt zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Culinair vergelijken met de Chinees op de hoek...
Die schop je eraf.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef Friek_ het volgende:
Even voor de goede orde: wat doe je met een dode vogel op je balkon?
Ons niet ermee lastig vallen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon een kat nemen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef Friek_ het volgende:
Die doe je in de oven.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef Friek_ het volgende:
Als je geen geld hebt dan gebruik je die als avondeten, toch weer een avondmaaltijd uitgespaard.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef Friek_ het volgende:
Net was het nog een dode vogel, nu is het al een lijk. In wat voor rovershol woont Friek_ wel niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
Filosoferen over de betekenis van een lijk op je balkon.
Waarom?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje lomp om dat beest maar naar beneden te flikkeren.
Dan doe je het niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oppakken met een stuk keukenpapier en in je groenbak doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, en even later je hele groenbak vol met maden en vliegen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oppakken met een stuk keukenpapier en in je groenbak doen.
Mag niet bij de GFT toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oppakken met een stuk keukenpapier en in je groenbak doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |