Garnalen, insecten van de zoute zeequote:Op woensdag 11 april 2012 11:52 schreef Drugshond het volgende:
Nasi met garnalen, er zijn beroerdere dingen om de dag mee te beginnen.
Gadverdamme man. Ga je schamen.quote:
Ik zie meer heil in een langdurige bendeoorlog.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een oorvijg, corrigerende tik en huisarrest doen wonderen.
Reclamekrant he.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:32 schreef Friek_ het volgende:
De Volkskrant (of althans de app en online versie) is wel een doorzichtig PvdA-nieuwsblad geworden de laatste tijd.
Wie stopt er nou garnalen in zijn voorgevel.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:10 schreef Drugshond het volgende:
Schamen voor wat ?! Voor mijn iets of wat bourgondische levensstijl. Zinloos.
Mensen die niet culinair gehandicapt zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wie stopt er nou garnalen in zijn voorgevel.
Schultenbrau.quote:
Kijk nu maar eens op Volkskrant.nl dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:32 schreef Friek_ het volgende:
De Volkskrant (of althans de app en online versie) is wel een doorzichtig PvdA-nieuwsblad geworden de laatste tijd.
Prachtige hond.quote:
Awh waht lief. Hou ook van jou.quote:
Neuken?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awh waht lief. Hou ook van jou.
Als het uit de oceaan komt vreet ik het zo ongeveer.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zolang ze op de bodem van de zee blijven rondscharrelen wel.
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als het uit de oceaan komt vreet ik het zo ongeveer.
Zoogdieren en vissen wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Seafood, what a blessing.
Ik hou wel van exotisch en vreemd eten, je moet alles een keer proberen denk ik dan maar.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zoogdieren en vissen wel.
Zee-insecten niet.
Een lekkerbekje, gerookte paling of makreel. Dat is het qua vis wmb.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Seafood, what a blessing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |