Nog niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:17 schreef remlof het volgende:
Goeie TT.
Maar het is dus niet je 42e verjaardag?
Vind 't allemaal wel best, als mijn resort op Bali maar tip top in orde blijft.quote:
Jij bent de laatste die ik vertrouw met persoonlijke info... sorry.quote:
Fixed.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die ik uberhaupt vertrouw met persoonlijke info... sorry.
Mijn geboortedatum staat gewoon in m'n profiel.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die ik vertrouw met persoonlijke info... sorry.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn geboortedatum staat gewoon in m'n profiel.
Altijd weer die blanke scholen.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:18 schreef Friek_ het volgende:
Mijn SP-propaganda moet ook in dit topic.
Over de grootte van uw huis en perceel doet u anders niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die ik vertrouw met persoonlijke info... sorry.
Heb ik nooit een woord over gesproken.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Over de grootte van uw huis en perceel doet u anders niet zo moeilijk.
Over rampen gesproken.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:27 schreef De_Guidance het volgende:
8,7 op de schaal van Richter bij Sumatra.
quote:Het Nederlands elftal is twee plaatsen gezakt op de wereldranglijst van de FIFA. Oranje staat voor het eerst sinds juni 2010 buiten de top 3.
Elke keer als ik 8.7 lees denk ik aan Bavaria.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:27 schreef De_Guidance het volgende:
8,7 op de schaal van Richter bij Sumatra.
quote:Bossche basisscholieren vertonen bendegedrag
DEN BOSCH - Ouders van basisschoolleerlingen in de Bossche wijk Kruiskamp zijn vorige week geïnformeerd over signalen dat kinderen gewelddadige rituelen van de gewelddadige Amerikaanse jeugdbende MS-13 kopiëren.
quote:
Typisch Den Bosch.quote:
Ik vind die twee geheven wijsvingers altijd zo schoolmeesterachtig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |