Antwankwakje zou haar in de boeien slaan en keihard zwaffelenquote:
schultenbrau halve liters !quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef fratsman het volgende:
Opa lijkt me ook wel goed voor anderhalf kratje per dag.
Je zou hopen dat het in scene is gezet, maar ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef Freak188 het volgende:
Dat soort mensen rijden dus serieus op de weg.... je moet er niet aan denken....
ik ook niet, maar in de mist in een blinde bocht inhalen is ook niet jofel, zoals ik iemand die mij tegemoet kwam heb zien doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zie gelukkig erg weinig mensen die zo slecht rijden.
Kleinzoon is trouwens wel een jonge kopie van opa (qua uiterlijk danquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef fratsman het volgende:
Opa lijkt me ook wel goed voor anderhalf kratje per dag.
Volvo hequote:
Permanent rijverbod geven is een beter idee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen ze niet meteen een aantal rijbewijzen innemen? Gewoon door de shredder en opnieuw beginnen?
Volgens mij gaat het al sinds het begin niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
Lijkt me ook lastig, als je ouder wordt en niet doorhebt dat het niet meer gaat.
rechts ja, voor de kijkers thuis linksquote:
kleine autoquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
heeft opa nou een extra groot stuur? Of zie ik het verkeerd.
dat kan alquote:
Weet ik niet. Bij mijn tante bijvoorbeeld, van 70, gaat het ook steeds slechter. Inmiddels rijdt ze dus ook bijna niet meer. Maar traag reactievermogen e.d.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het al sinds het begin niet.
Het zijn wel paupersquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Volgens mij begint het probleem bij de jonge bestuurders vaak al bij de opvoeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |