Miste gewoon de afslag naar 't parcour, heerlijk idd, totaal in z'n eigen wereld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die opa van vorig jaar was een ecte baas
O ja!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Miste gewoon de afslag naar 't parcour, heerlijk idd, totaal in z'n eigen wereld.Gelukkig reed ie nooit hard.
![]()
Is goed Tuxquote:
Niet dat ik weet, heb je op de BNN site gekeken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
maar kunnen we hem ook live via internet kijken?
pure aids over de wegquote:
Ingehaald door vrachtwagensquote:
en sleurhutten!quote:
Ik dacht het, jij zei hetquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef donald_dick het volgende:
mediasmarties, de hangout voor pedo's
Ja doe dan.quote:
gr gr!quote:
En die meid achterin geen gordel omquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef donald_dick het volgende:
echt met zijn handen voor het gezicht
ze hadden een mooie opener nodigquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Dat met die mooie oude auto is wel ergOf ERG toevallig.
Lijkt me niet hoor. Ze knalt er wel echt hard tegenaan (zie ook de onboardbeelden). En het is ook zonde om zo'n oldtimer ervoor op te offeren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Dat met die mooie oude auto is wel ergOf ERG toevallig.
neequote:
Ja.quote:
Dit niet volgens mij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef donald_dick het volgende:
maar ik neem aan dat dit hun eigen auto is
ik zie teveel verschillende merken voor huurauto'squote:
Maar dan weet die chick niet hoe haar eigen handrem eraf moet... Maar ik denk dat je gelijk hebt ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zie teveel verschillende merken voor huurauto's
Oh da's bij de TUquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Stadion FC Twente zag ik in de achtergrond. Ken Enschede niet voor de rest
die rijdt nooit....quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar dan weet die chick niet hoe haar eigen handrem eraf moet... Maar ik denk dat je gelijk hebt ja.
Die zouden ze direct haar rijbewijs moeten afnemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Sowieso vrouwen die denken te kunnen rijden.
Tijdens de paasraces stond een vrouw 3de, crashte vervolgens haar auto wat een rode (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) vlag opleverde en won daardoor de race
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
toen die ene chick uitstaptequote:
70?quote:
naise!quote:
haar broer...quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef fratsman het volgende:
Oh god, weer zo'n mokkel met een gay best friend.
Antwankwakje zou haar in de boeien slaan en keihard zwaffelenquote:
schultenbrau halve liters !quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef fratsman het volgende:
Opa lijkt me ook wel goed voor anderhalf kratje per dag.
Je zou hopen dat het in scene is gezet, maar ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef Freak188 het volgende:
Dat soort mensen rijden dus serieus op de weg.... je moet er niet aan denken....
ik ook niet, maar in de mist in een blinde bocht inhalen is ook niet jofel, zoals ik iemand die mij tegemoet kwam heb zien doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zie gelukkig erg weinig mensen die zo slecht rijden.
Kleinzoon is trouwens wel een jonge kopie van opa (qua uiterlijk danquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef fratsman het volgende:
Opa lijkt me ook wel goed voor anderhalf kratje per dag.
Volvo hequote:
Permanent rijverbod geven is een beter idee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen ze niet meteen een aantal rijbewijzen innemen? Gewoon door de shredder en opnieuw beginnen?
Volgens mij gaat het al sinds het begin niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
Lijkt me ook lastig, als je ouder wordt en niet doorhebt dat het niet meer gaat.
rechts ja, voor de kijkers thuis linksquote:
kleine autoquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
heeft opa nou een extra groot stuur? Of zie ik het verkeerd.
dat kan alquote:
Weet ik niet. Bij mijn tante bijvoorbeeld, van 70, gaat het ook steeds slechter. Inmiddels rijdt ze dus ook bijna niet meer. Maar traag reactievermogen e.d.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het al sinds het begin niet.
Het zijn wel paupersquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Volgens mij begint het probleem bij de jonge bestuurders vaak al bij de opvoeding.
Hij is wel blij dat hij deze keer niet het slachtoffer was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |