vandaag nog over gehad op het werk toevallig, hoe geschikt die voor ons wel niet zouden zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag foto's vrijgegeven van de 'nieuwe'G-klasse, word echt met elke update lelijkerMaar hij blijft tof
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
Volgens mij is dit topic meer bedoeld als opsomtopic ipv discussietopicDe bedoeling is om eind van de maand de boetes bij elkaar op te tellen om een totaalstand te maken, dat wordt niks als er 10 boetes tussen 293 posts staan..
post hier :
[..]
Voor de rest zijn jullie van harte welkom in de [PTA SC] GM 4106 Passenger Coach SN 1707
zanik niet, de SC is er voor iedereen, net als het motorclub topicquote:
en dat oud zeer ook nog even oprakellen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zanik niet, de SC is er voor iedereen, net als het motorclub topic
'Snappen' tot in zoverre dat ze er helemaal zelf voor hebben gekozen om voor een jodenfooi een beetje de action-hero uit te gaan lopen hangen. Vanaf dag 1 gaan die gasten op droog brood qua salaris, en dat weten ze bij voorbaat.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Paladijn het volgende:
Op zich snap ik dat ze beter betaald willen worden, maar dit slaat allesAlsof je hiermee begrip gaat kweken bij burgertjes die toch niet over je salaris gaan en bij horden fanmail met rekening krijgen vanuit die twee fraaie gebouwen op de laatste foto
Raketten? Tetten?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:40 schreef densmee het volgende:
[..]
en dat oud zeer ook nog even oprakellen.
du shet aftellen is begonnen..quote:Op donderdag 12 april 2012 07:09 schreef Anne het volgende:
Nou, dan heb je geluk; het is bijna weekend.
Fijn hè!quote:Op donderdag 12 april 2012 09:53 schreef Anne het volgende:
Hier idem. Pfff... Druk... Extra een uur eerder begonnen ook.
Ik ken er wel twee die daar heen gaan. Ik zelf heb een Italiaan, dus helaasquote:Op donderdag 12 april 2012 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ff de meme-maker getest
[ afbeelding ]
Nog mensen van hier die zondag naar de VAG meeting in drachten gaan?
Hehe, 12km hier vandaan voor mijquote:Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
Drachten is nét iets te ver rijden
Ik ga in de ZXquote:Op donderdag 12 april 2012 17:10 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik ken er wel twee die daar heen gaan. Ik zelf heb een Italiaan, dus helaas
Te snel weekend? Dat kan helemaal nietquote:Op donderdag 12 april 2012 09:53 schreef Anne het volgende:
Hier idem. Pfff... Druk... Extra een uur eerder begonnen ook.
Dat je dan nog alles doet voor de baasquote:Op donderdag 12 april 2012 18:51 schreef Anne het volgende:
Wat heeft dat met een vast contract te maken.
Ik heb gewoon graag mijn werk afquote:Op donderdag 12 april 2012 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat je dan nog alles doet voor de baas
ga je 2CV leren hoe ie moet rijden?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik ga een andere Fok!ker vanaf volgende week rijles geven
Nog veul ergerquote:Op donderdag 12 april 2012 19:30 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je 2CV leren hoe ie moet rijden?
Gecondoleerd
CX 8800, lief speeltjequote:Op donderdag 12 april 2012 18:40 schreef densmee het volgende:
Leuk werphengeltje wordt daar in elkaar gezet.
http://www.bouwmachinefor(...)174&t=28503&start=90
Rupsen die in 2 delen geleverd moeten worden
[ afbeelding ]
nee, een van die tripkippen uit UVTquote:
fotoboek oid?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, een van die tripkippen uit UVT
Want je bent rij-instrukteur?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik ga een andere Fok!ker vanaf volgende week rijles geven
300 ton op 130 meter hoogte afleveren is wel netjesquote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
CX 8800, lief speeltje![]()
[ afbeelding ]
Dik masjien hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 19:39 schreef densmee het volgende:
[..]
300 ton op 130 meter hoogte afleveren is wel netjes
je mag gewoon anderen les geven hoorquote:
Lees even densmee zijn post.. dit is nederland hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 19:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je mag gewoon anderen les geven hoorzolang het verantwoord is (afgelegen weg) en je tijdig kan ingrijpen en er geen vergoeding voor krijgt
die rijscholen zijn wel zo'n oplichting
500 euro dat was bijna de helft van wat ik kwijt was aan mijn rijbewijs. lekker handig om dat te verspelen, en dan nog niks geleerd te hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als ze echt moeilijk gaan doen over een paar lesjes op een verlaten landweggetje so be it
dan heb ik nog wel genoeg vrienden op het platteland met genoeg eigen grond om te rijden
En als die pillendoos hem in de sloot of een boom hangt ga je daar ook heel laconiek over doen?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als ze echt moeilijk gaan doen over een paar lesjes op een verlaten landweggetje so be it
dan heb ik nog wel genoeg vrienden op het platteland met genoeg eigen grond om te rijden
zo'n vaart zal het niet lopen hoor, heb wel vaker mensen leren rijdenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En als die pillendoos hem in de sloot of een boom hangt ga je daar ook heel laconiek over doen?
Veel succes
De prijs daalt harder als de temperatuur half Februari; een roodje eraf binnen 3 dagenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef densmee het volgende:
Wow, met een spuitbus van de action je zwarte bumpers gespoten![]()
[ afbeelding ]
[TK] Volkswagen GOLF CABRIO. 55 KW E2
wel grappig is dat het rechtse uitlaat stuk, platgeperst gasbuis isquote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De prijs daalt harder als de temperatuur half Februari; een roodje eraf binnen 3 dagen![]()
Wel leuk om matzwart te baggeren; vernaggeld is hij toch al
Gelukkig leer je ook perfect rijden op het platte land.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Jawel, al jaren, maar soms is de werkdruk niet geheel afgestemd op de beschikbare tijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Te snel weekend? Dat kan helemaal nietZeker nog geen vast contract?
Is werk in een fabriek waar ze spekkies en winegums maken niks voor jou?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef 2cv het volgende:
Gasbuis heeft een grotere wanddikte.
Zo, ik leef nog. Ik werd vandaag aangevallen door een stuk vliegend staal. Dapper heb ik de aanval afgeslagen en ben verder gegaan met m'n werk.
Het hele ding is fake.. ik durf te wedden dat je gillend wegrent als je dat ding in het echie zietquote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef densmee het volgende:
[..]
wel grappig is dat het rechtse uitlaat stuk, platgeperst gasbuis is
Wat zal de Arbo daar blij mee zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef 2cv het volgende:
Gasbuis heeft een grotere wanddikte.
Zo, ik leef nog. Ik werd vandaag aangevallen door een stuk vliegend staal. Dapper heb ik de aanval afgeslagen en ben verder gegaan met m'n werk.
Sowieso een Golf 3quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het hele ding is fake.. ik durf te wedden dat je gillend wegrent als je dat ding in het echie ziet
Hij ziet er echt uit als het net iets te dikke, zieligste jongetje van de klas...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het hele ding is fake.. ik durf te wedden dat je gillend wegrent als je dat ding in het echie ziet
Nee, daar heb je n.l. niet zo veel hamers en lasapparaten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is werk in een fabriek waar ze spekkies en winegums maken niks voor jou?
Ik had gehoorbescherming op, een veiligheidsbril op, een overall aan en ik werkte met een goedgekeurde hamer. De arbo-boer zal heel blij met mij zijn.quote:
misschien moet je iets anders gaan doen, iets wat geen dodelijk gevolgen kan hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, daar heb je n.l. niet zo veel hamers en lasapparaten.
[..]
Ik had gehoorbescherming op, een veiligheidsbril op, een overall aan en ik werkte met een goedgekeurde hamer. De arbo-boer zal heel blij met mij zijn.
nee, maar het is voor hem al elke keer een wonder dat ik die auto+eventuele aanhangers van A naar B krijg en als ie eerst bij mij leert hoe je een auto bestuurt en daarna bij een rijschool leert hoe je je in het verkeer dient te gedragen dan spaart ie een best bedrag uit hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gelukkig leer je ook perfect rijden op het platte land.
Auto rijden zelf is geen klap aan. Het toepassen in het verkeer is les 2 tot en met de rest
Iemand die dat een wonder vindt, heeft geen zelfvertrouwen en dient never nooit een rijbewijs te krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, maar het is voor hem al elke keer een wonder dat ik die auto+eventuele aanhangers van A naar B krijg en als ie eerst bij mij leert hoe je een auto bestuurt en daarna bij een rijschool leert hoe je je in het verkeer dient te gedragen dan spaart ie een best bedrag uit hoor
Ik vond het ook altijd een wonder. Toen ik 6 was.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iemand die dat een wonder vindt, heeft geen zelfvertrouwen en dient never nooit een rijbewijs te krijgen.
En hij kan gelijk wat extra lessen krijgen om alles wat hij zelf fout heeft aangeleerd weer af te leren.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, maar het is voor hem al elke keer een wonder dat ik die auto+eventuele aanhangers van A naar B krijg en als ie eerst bij mij leert hoe je een auto bestuurt en daarna bij een rijschool leert hoe je je in het verkeer dient te gedragen dan spaart ie een best bedrag uit hoor
tuurlijk niet, alles kun je lerenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iemand die dat een wonder vindt, heeft geen zelfvertrouwen en dient never nooit een rijbewijs te krijgen.
Ja het resultaat hebben we van de week in een niet nader te noemen TV programma mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:07 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tuurlijk niet, alles kun je leren
ik dacht ook altijd dat het onmogelijk was om 25 meter aan aanhangers door het dorp te slepen maar dat doe ik nu ook met m'n ogen dicht
en je moet niet vergeten dat tegenwoordig 16jarige meisjes al rijles nemen he
blijkbaar mag dat van het cbr de weg op dus echt heel veel slechter dan dat kan ik hem echt niet leren rijden hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja het resultaat hebben we van de week in een niet nader te noemen TV programma mogen aanschouwen
Daar zit wat in, maar tóch mag het gewoon niet, en als er iets mis gaat dan hang jequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
blijkbaar mag dat van het cbr de weg op dus echt heel veel slechter dan dat kan ik hem echt niet leren rijden hoor
de laatste van deze weekquote:
Môguh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, na een week zonder kraakjes te hebben gehoord is het vanochtend weer begonnen. Ik hoor dus op een slecht wegdek en drempels een gepiep/gekraak bij de achtervering wegkomen. Weet iemand wat dat kan zijn? Auto is een Fiat Punto uit 2003.
Het begint nu wel vervelend te worden
[ Bericht 23% gewijzigd door .Neovo. op 13-04-2012 11:00:01 ]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:46 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen. PatatdagDat hoort zo, wil je er van af: koop een duitser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, na een week zonder kraakjes te hebben gehoord is het vanochtend weer begonnen. Ik hoor dus op een slecht wegdek en drempels een gepiep/gekraak bij de achtervering wegkomen. Weet iemand wat dat kan zijn? Auto is een Fiat Punto uit 2003.
Het begint nu wel vervelend te wordenDe wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Tik bij google krakende vering in, dan krijg je bij alle duitse wagens hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat hoort zo, wil je er van af: koop een duitser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |