fotoboek oid?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, een van die tripkippen uit UVT
Want je bent rij-instrukteur?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik ga een andere Fok!ker vanaf volgende week rijles geven
300 ton op 130 meter hoogte afleveren is wel netjesquote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
CX 8800, lief speeltje![]()
[ afbeelding ]
Dik masjien hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 19:39 schreef densmee het volgende:
[..]
300 ton op 130 meter hoogte afleveren is wel netjes
je mag gewoon anderen les geven hoorquote:
Lees even densmee zijn post.. dit is nederland hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 19:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je mag gewoon anderen les geven hoorzolang het verantwoord is (afgelegen weg) en je tijdig kan ingrijpen en er geen vergoeding voor krijgt
die rijscholen zijn wel zo'n oplichting
500 euro dat was bijna de helft van wat ik kwijt was aan mijn rijbewijs. lekker handig om dat te verspelen, en dan nog niks geleerd te hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als ze echt moeilijk gaan doen over een paar lesjes op een verlaten landweggetje so be it
dan heb ik nog wel genoeg vrienden op het platteland met genoeg eigen grond om te rijden
En als die pillendoos hem in de sloot of een boom hangt ga je daar ook heel laconiek over doen?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als ze echt moeilijk gaan doen over een paar lesjes op een verlaten landweggetje so be it
dan heb ik nog wel genoeg vrienden op het platteland met genoeg eigen grond om te rijden
zo'n vaart zal het niet lopen hoor, heb wel vaker mensen leren rijdenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En als die pillendoos hem in de sloot of een boom hangt ga je daar ook heel laconiek over doen?
Veel succes
De prijs daalt harder als de temperatuur half Februari; een roodje eraf binnen 3 dagenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef densmee het volgende:
Wow, met een spuitbus van de action je zwarte bumpers gespoten![]()
[ afbeelding ]
[TK] Volkswagen GOLF CABRIO. 55 KW E2
wel grappig is dat het rechtse uitlaat stuk, platgeperst gasbuis isquote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De prijs daalt harder als de temperatuur half Februari; een roodje eraf binnen 3 dagen![]()
Wel leuk om matzwart te baggeren; vernaggeld is hij toch al
Gelukkig leer je ook perfect rijden op het platte land.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Jawel, al jaren, maar soms is de werkdruk niet geheel afgestemd op de beschikbare tijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Te snel weekend? Dat kan helemaal nietZeker nog geen vast contract?
Is werk in een fabriek waar ze spekkies en winegums maken niks voor jou?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef 2cv het volgende:
Gasbuis heeft een grotere wanddikte.
Zo, ik leef nog. Ik werd vandaag aangevallen door een stuk vliegend staal. Dapper heb ik de aanval afgeslagen en ben verder gegaan met m'n werk.
Het hele ding is fake.. ik durf te wedden dat je gillend wegrent als je dat ding in het echie zietquote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef densmee het volgende:
[..]
wel grappig is dat het rechtse uitlaat stuk, platgeperst gasbuis is
Wat zal de Arbo daar blij mee zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef 2cv het volgende:
Gasbuis heeft een grotere wanddikte.
Zo, ik leef nog. Ik werd vandaag aangevallen door een stuk vliegend staal. Dapper heb ik de aanval afgeslagen en ben verder gegaan met m'n werk.
Sowieso een Golf 3quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het hele ding is fake.. ik durf te wedden dat je gillend wegrent als je dat ding in het echie ziet
Hij ziet er echt uit als het net iets te dikke, zieligste jongetje van de klas...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het hele ding is fake.. ik durf te wedden dat je gillend wegrent als je dat ding in het echie ziet
Nee, daar heb je n.l. niet zo veel hamers en lasapparaten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is werk in een fabriek waar ze spekkies en winegums maken niks voor jou?
Ik had gehoorbescherming op, een veiligheidsbril op, een overall aan en ik werkte met een goedgekeurde hamer. De arbo-boer zal heel blij met mij zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |