misschien moet je iets anders gaan doen, iets wat geen dodelijk gevolgen kan hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, daar heb je n.l. niet zo veel hamers en lasapparaten.
[..]
Ik had gehoorbescherming op, een veiligheidsbril op, een overall aan en ik werkte met een goedgekeurde hamer. De arbo-boer zal heel blij met mij zijn.
nee, maar het is voor hem al elke keer een wonder dat ik die auto+eventuele aanhangers van A naar B krijg en als ie eerst bij mij leert hoe je een auto bestuurt en daarna bij een rijschool leert hoe je je in het verkeer dient te gedragen dan spaart ie een best bedrag uit hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gelukkig leer je ook perfect rijden op het platte land.
Auto rijden zelf is geen klap aan. Het toepassen in het verkeer is les 2 tot en met de rest
Iemand die dat een wonder vindt, heeft geen zelfvertrouwen en dient never nooit een rijbewijs te krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, maar het is voor hem al elke keer een wonder dat ik die auto+eventuele aanhangers van A naar B krijg en als ie eerst bij mij leert hoe je een auto bestuurt en daarna bij een rijschool leert hoe je je in het verkeer dient te gedragen dan spaart ie een best bedrag uit hoor
Ik vond het ook altijd een wonder. Toen ik 6 was.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iemand die dat een wonder vindt, heeft geen zelfvertrouwen en dient never nooit een rijbewijs te krijgen.
En hij kan gelijk wat extra lessen krijgen om alles wat hij zelf fout heeft aangeleerd weer af te leren.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, maar het is voor hem al elke keer een wonder dat ik die auto+eventuele aanhangers van A naar B krijg en als ie eerst bij mij leert hoe je een auto bestuurt en daarna bij een rijschool leert hoe je je in het verkeer dient te gedragen dan spaart ie een best bedrag uit hoor
tuurlijk niet, alles kun je lerenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iemand die dat een wonder vindt, heeft geen zelfvertrouwen en dient never nooit een rijbewijs te krijgen.
Ja het resultaat hebben we van de week in een niet nader te noemen TV programma mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:07 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tuurlijk niet, alles kun je leren
ik dacht ook altijd dat het onmogelijk was om 25 meter aan aanhangers door het dorp te slepen maar dat doe ik nu ook met m'n ogen dicht
en je moet niet vergeten dat tegenwoordig 16jarige meisjes al rijles nemen he
blijkbaar mag dat van het cbr de weg op dus echt heel veel slechter dan dat kan ik hem echt niet leren rijden hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja het resultaat hebben we van de week in een niet nader te noemen TV programma mogen aanschouwen
Daar zit wat in, maar tóch mag het gewoon niet, en als er iets mis gaat dan hang jequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
blijkbaar mag dat van het cbr de weg op dus echt heel veel slechter dan dat kan ik hem echt niet leren rijden hoor
de laatste van deze weekquote:
Môguh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, na een week zonder kraakjes te hebben gehoord is het vanochtend weer begonnen. Ik hoor dus op een slecht wegdek en drempels een gepiep/gekraak bij de achtervering wegkomen. Weet iemand wat dat kan zijn? Auto is een Fiat Punto uit 2003.
Het begint nu wel vervelend te worden
[ Bericht 23% gewijzigd door .Neovo. op 13-04-2012 11:00:01 ]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:46 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen. PatatdagDat hoort zo, wil je er van af: koop een duitser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, na een week zonder kraakjes te hebben gehoord is het vanochtend weer begonnen. Ik hoor dus op een slecht wegdek en drempels een gepiep/gekraak bij de achtervering wegkomen. Weet iemand wat dat kan zijn? Auto is een Fiat Punto uit 2003.
Het begint nu wel vervelend te wordenDe wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Tik bij google krakende vering in, dan krijg je bij alle duitse wagens hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat hoort zo, wil je er van af: koop een duitser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |