Ik ook, maar ook met hun snelle reparatieservice.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:17 schreef Anne het volgende:
Ik heb met HTC zowel goede als slechte ervaringen.
Een rubbertje wat de discussie roemloos gaat verliezenquote:
Hier alleen wat spetterbuien gehad vanmiddag, met hier en daar anderhalve hagelsteenquote:
vandaag nog over gehad op het werk toevallig, hoe geschikt die voor ons wel niet zouden zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag foto's vrijgegeven van de 'nieuwe'G-klasse, word echt met elke update lelijkerMaar hij blijft tof
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
Volgens mij is dit topic meer bedoeld als opsomtopic ipv discussietopicDe bedoeling is om eind van de maand de boetes bij elkaar op te tellen om een totaalstand te maken, dat wordt niks als er 10 boetes tussen 293 posts staan..
post hier :
[..]
Voor de rest zijn jullie van harte welkom in de [PTA SC] GM 4106 Passenger Coach SN 1707
zanik niet, de SC is er voor iedereen, net als het motorclub topicquote:
en dat oud zeer ook nog even oprakellen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zanik niet, de SC is er voor iedereen, net als het motorclub topic
'Snappen' tot in zoverre dat ze er helemaal zelf voor hebben gekozen om voor een jodenfooi een beetje de action-hero uit te gaan lopen hangen. Vanaf dag 1 gaan die gasten op droog brood qua salaris, en dat weten ze bij voorbaat.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Paladijn het volgende:
Op zich snap ik dat ze beter betaald willen worden, maar dit slaat allesAlsof je hiermee begrip gaat kweken bij burgertjes die toch niet over je salaris gaan en bij horden fanmail met rekening krijgen vanuit die twee fraaie gebouwen op de laatste foto
Raketten? Tetten?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:40 schreef densmee het volgende:
[..]
en dat oud zeer ook nog even oprakellen.
du shet aftellen is begonnen..quote:Op donderdag 12 april 2012 07:09 schreef Anne het volgende:
Nou, dan heb je geluk; het is bijna weekend.
Fijn hè!quote:Op donderdag 12 april 2012 09:53 schreef Anne het volgende:
Hier idem. Pfff... Druk... Extra een uur eerder begonnen ook.
Ik ken er wel twee die daar heen gaan. Ik zelf heb een Italiaan, dus helaasquote:Op donderdag 12 april 2012 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ff de meme-maker getest
[ afbeelding ]
Nog mensen van hier die zondag naar de VAG meeting in drachten gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |