SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Wat? Kolen en gas of kernfusie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat kost toch nog teveel? Of zoiets?
Kernfusie? Ik kan me herinneren dat het financieel te onrendabel was om op grote schaal te draaien. En dat het teveel energie kostte om op te starten. Of iets dergelijks. Enlighten mequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Volgens mij is de kennis er nog niet om een rendabele reactor te bouwen, maar er zijn een aantal onderzoeksreactoren in aanbouw die rendabel zouden kunnen worden. Als dat eenmaal zo is, dan heb je in feite schone energie met praktisch onuitputtelijke brandstof.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kernfusie? Ik kan me herinneren dat het financieel te onrendabel was om op grote schaal te draaien. En dat het teveel energie kostte om op te starten. Of iets dergelijks. Enlighten me
Jij en ik vriend,zaterdag in de rookruimtequote:Op dinsdag 10 april 2012 17:21 schreef Kutstudent het volgende:
Ook vast vaseline gekocht voor zaterdag.
Ja preciesquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Volgens mij is de kennis er nog niet om een rendabele reactor te bouwen, maar er zijn een aantal onderzoeksreactoren in aanbouw die rendabel zouden kunnen worden. Als dat eenmaal zo is, dan heb je in feite schone energie met praktisch onuitputtelijke brandstof.
Dat snap ik, maar als ik het goed begrijp moeten we in jouw ogen dus eerst naar de belangen van de bedrijven kijken en dan pas naar wat voor baat de samenleving en het milieu erbij heeft? Ik zal wel weer een hippie zijn, maar volgens mij is dat nu juist het hele probleem van het kapitalisme. Verhoging van de welvaart in enge zin =/ verhoging van de welvaart in ruime zin.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De complete kunststoffen industrie? Olie wordt gekraakt in vele fracties. Die fracties worden gebruikt voor het maken van allerlei plastics etc. Alle "meuk" die overblijft wordt vermengd met wat additieven en verkocht als benzine aan de pomp. Als er geen benzine meer wordt verkocht dan is dit materiaal gewoon afval en zullen de kosten van alle andere industriële materialen gaan stijgen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]Hihihi die mister beetje roti eten beetje kousenband kauwen hihi malle jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Maar wat denk je dat er gebeurt als er niet naar de belangen van de bedrijven gekeken wordt en er te goedkoop energie geproduceerd kan worden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als ik het goed begrijp moeten we in jouw ogen dus eerst naar de belangen van de bedrijven kijken en dan pas naar wat voor baat de samenleving en het milieu erbij heeft? Ik zal wel weer een hippie zijn, maar volgens mij is dat nu juist het hele probleem van het kapitalisme. Verhoging van de welvaart in enge zin =/ verhoging van de welvaart in ruime zin.
Met teslacoils de Belgen pestenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar wat denk je dat er gebeurt als er niet naar de belangen van de bedrijven gekeken wordt en er te goedkoop energie geproduceerd kan worden?
Wat is dat nou weer voor uitspraak, "te goedkope energie".quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar wat denk je dat er gebeurt als er niet naar de belangen van de bedrijven gekeken wordt en er te goedkoop energie geproduceerd kan worden?
Jij studeert toch economie ofzo? Je weet toch dat heel de economie om voedsel en energie draait. Wat denk je dat er gebeurd met de economie als er een manier komt waarop er "oneindige" energie kan worden gemaakt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor uitspraak, "te goedkope energie".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:49 schreef Bozz187 het volgende:
ohw en mich ik heb een zonde begaan
ik heb spartacus gekeken.Laat Ap het maar niet horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb jij het toch goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:52 schreef KneusTeun het volgende:
Woei score van vandaag:
gears of war 2 limited edition
Banjo en kazooie
Prince of persia
Rayman raving rabbits
Settlers 7
sims 3
Allemaal nieuw in blister, bij elkaar voor het monster bedrag van 0,0 euro
Nou ik was er wel blij meequote:
Volgens mij ging de discussie over het gebruik van duurzame energie in plaats energie verkregen met behulp van fossiele brandstoffen en hadden we het niet over oneindige of gratis energie of hoe je het dan ook wilt noemen, want je hebt gelijk dat dat niet haalbaar is. Ik heb niets tegen het maken van winst op olie of wat dan ook, maar dat moet niet ten koste gaan van alles en dat gaat het te vaak wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij studeert toch economie ofzo? Je weet toch dat heel de economie om voedsel en energie draait. Wat denk je dat er gebeurd met de economie als er een manier komt waarop er "oneindige" energie kan worden gemaakt?
Maatschappelijke problemen waar iedereen zich mee bezig zou moeten houdenquote:
Oke, nee ik dacht dat het echt specifiek over kernfusie ging.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgens mij ging de discussie over het gebruik van duurzame energie in plaats energie verkregen met behulp van fossiele brandstoffen en hadden we het niet over oneindige of gratis energie of hoe je het dan ook wilt noemen, want je hebt gelijk dat dat niet haalbaar is. Ik heb niets tegen het maken van winst op olie of wat dan ook, maar dat moet niet ten koste gaan van alles en dat gaat het te vaak wel.
Wat kan jij er tegen doen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maatschappelijke problemen waar iedereen zich mee bezig zou moeten houden
Niks,ik ben consument purquote:
Ik vond het toch best een leuke game,leuk verhaal ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef KneusTeun het volgende:
ok 3 maand live erbij en alan wake (maar die game lijkt me echt kut)
Die oma.quote:
Die omaquote:
glbflblbllblfquote:
sowieso raar dat de batterijduur als goed wordt gezien bij veel reviews omdat ie het een dag volhoud :S dat vind ik wel een zwaar min punt!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Degene die One X hebben of hebben besteld moeten het tweakers topic in de gaten houden. Klachten, bugs en shit.
Ben al bij S2E2quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef Michhas het volgende:
Game of Thrones seizoen 1 afgekeken net.
Iemand al aan seizoen twee begonnen? Gaat hij verder waar seizoen 1 is geëindigd?
Oke gelukkigquote:
Ben ook pas net klaar met S1 hoor, maar moest en zou verder kijkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke gelukkig
Nog behoorlijk wat open eindes in seizoen 1, ben wel benieuwd hoe dat zich allemaal gaat ontwikkelen
Ligt ook aan het gebruik lijkt mequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
sowieso raar dat de batterijduur als goed wordt gezien bij veel reviews omdat ie het een dag volhoud :S dat vind ik wel een zwaar min punt!
Tja, mensen zonder klachten posten niet zo gauw. En dat is wel bij meer toestellen vlak na de release totdat er een update komt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Degene die One X hebben of hebben besteld moeten het tweakers topic in de gaten houden. Klachten, bugs en shit.
Ook al raak ik mijn htc desire bijna niet aan is hij nog binnen een dag leeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt ook aan het gebruik lijkt meMijn Lumia gaat bij normaal gebruik zo'n anderhalve dag mee,bij licht gebruik 3 dagen,bij intensief gebruik een aantal uren maar.
Toch zijn er veel mensen die klachten posten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, mensen zonder klachten posten niet zo gauw. En dat is wel bij meer toestellen vlak na de release totdat er een update komt.
Had ik met mijn Desire precies hetzelfde,zelfs al zette ik 3G uit,Wifi uit en alleen standby. Bij deze Nokia gaat het dan zeer goed,maar Windows Phone heeft weer een batterijprobleem met Whatsapp en internetgebruik op 3G...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook al raak ik mijn htc desire bijna niet aan is hij nog binnen een dag leeg.Ik zou bijna mijn nokia 3310 weer tevoorschijn halen.
Er zijn al custom romsquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Toch zijn er veel mensen die klachten posten.
Yep, Ga je rooten? Benieuwd hoe het zonder Sense is.quote:
Weet ik nog niet, ligt aan de prestaties. Kom van een jaar Symbian, dus zo veeleisend zal ik niet zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yep, Ga je rooten? Benieuwd hoe het zonder Sense is.
Vond het nadat ik had uitgespeeld echt één van de beste games die ik ooit gespeeld had!quote:
Oh yeah.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tell me more, daar krijg ik een stijve kloaka van
HIj is gierig opgestaan voor zn telefoon die vandaag komt toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
watje, zelfs onze luie rotiboy post eerder
Dit dus, ik maak me er niet zo'n zorgen overquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, mensen zonder klachten posten niet zo gauw. En dat is wel bij meer toestellen vlak na de release totdat er een update komt.
Rooten moet je altijd doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yep, Ga je rooten? Benieuwd hoe het zonder Sense is.
ja moest ik ook want kon al om half 9 bezorgt worden. Op zaterdag!!!!!!!!1111!!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 09:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
HIj is gierig opgestaan voor zn telefoon die vandaag komt toch?
Ja en seizoen 3 is al aangekondigd...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef Michhas het volgende:
Game of Thrones seizoen 1 afgekeken net.
Iemand al aan seizoen twee begonnen? Gaat hij verder waar seizoen 1 is geëindigd?
Oeh nicequote:Op woensdag 11 april 2012 10:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja en seizoen 3 is al aangekondigd...
En daarna opnieuw met Goudkust.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oeh nice
Vanmiddag maar eens aan seizoen 2 beginnen, en daarna beginnen aan The Borgias
Hoezo eet je havermout?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:27 schreef tliciouz het volgende:
Ieh, wie heeft havermout in hemelsnaam verzonnen. Wat een vieze troep.
Omdat dat ''gezond'' is.quote:
Er zijn toch ook dingen die gezond zijn die lekker zijn? Waarom dan precies havermoutquote:Op woensdag 11 april 2012 10:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat dat ''gezond'' is.Gadver wat een zooi.
En dankzij vodafone heb ik wat uren van werk gemist.
Dit is de 2e keer. Ga nu een 1 tot 3 playthrough doen (ik had ME2 op pc gespeeld, maar die dus ook ff kopen). Het verhaal is ontzettend goed, maar als je de gameplay van 2 en 3 gewend bent, speelt het echt heel kut. Gelukkig ben ik nu adept, dat speelt iets makkelijker weg in 1 dan soldier. Omdat je echt 8 powers hebt ofzo die je allemaal kunt gebruiken achter elkaar..quote:Op woensdag 11 april 2012 00:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vond het nadat ik had uitgespeeld echt één van de beste games die ik ooit gespeeld had!
Toen ik halverwege was was ik alleen maar aan het bitchen op die game..
Carice van Houten schijnt voor 5 seizoenen getekend te hebben, dus voorlopig zijn we nog wel even zoet.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja en seizoen 3 is al aangekondigd...
Hmm nee dit is gewoon een onderdeel van mijn voedingsschema, het is of brinta of havermout. Maar had toch beter de brinta kunnen pakken.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er zijn toch ook dingen die gezond zijn die lekker zijn? Waarom dan precies havermout
Wat ik vaak doe is een kletsje honing er doorheen veel mensen doen het ook eten met hagelslag.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm nee dit is gewoon een onderdeel van mijn voedingsschema, het is of brinta of havermout. Maar had toch beter de brinta kunnen pakken.
Ik deed dat eerst ook met magere kwark. Gewoon wat jam erdoorheen.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ik vaak doe is een kletsje honing er doorheen veel mensen doen het ook eten met hagelslag.
Special K,is dat hetzelfde als die All-Bran? Want ik had het over All-Bran,lol. Verder niet haten op Kelloggs,bitch plzquote:Op woensdag 11 april 2012 11:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens is Special K de grootste troep die er is. Beter koop je gewoon wat gedroogd ongezoet fruit en gooi je dat door je cornflakes als je dat Wil.
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Carice van Houten schijnt voor 5 seizoenen getekend te hebben, dus voorlopig zijn we nog wel even zoet.
Special K is met die chocola erin hehe. Gedroogde mango door de brinta is ook genietenquote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Special K,is dat hetzelfde als die All-Bran? Want ik had het over All-Bran,lol. Verder niet haten op Kelloggs,bitch plz
Ze is expliciet gevraagd om met een accent te spreken. Het moet duidelijk zijn dat haar karakter uit een heel ander deel van de wereld komt.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]Wat een faalactrice is dat ook vergeleken met al die amerikanen, kan geen eens fatsoenlijk engels.
Je hebt verschillende.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Special K is met die chocola erin hehe. Gedroogde mango door de brinta is ook genietenkun je kopen bij de toko en kost geen drol
Accent is 1 van de dingen waar ik me aan irriteer, ze kan ook niet bijzonder goed acteren imo.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze is expliciet gevraagd om met een accent te spreken. Het moet duidelijk zijn dat haar karakter uit een heel ander deel van de wereld komt.
Voor ons nederlanders klinkt het voor geen meter, maar voor mensen die het nederlandse accent niet herkennen is het prima.
Het is wel typisch dat ze meteen weer naakt gaat in aflevering 2.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]Wat een faalactrice is dat ook vergeleken met al die amerikanen, kan geen eens fatsoenlijk engels.
Goeie relatie had je dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb Carice dr tetten vaker gezien dan die van mijn ex
Dat lijkt me bullshit.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Carice van Houten schijnt voor 5 seizoenen getekend te hebben, dus voorlopig zijn we nog wel even zoet.
ja moet eig ook eens met deeltje 3 beginnen, en soldier in deel 1 is een eitje, adept is veel kutter omdat je echt een minuut moet wachten op de cooldown van je skillsquote:Op woensdag 11 april 2012 10:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit is de 2e keer. Ga nu een 1 tot 3 playthrough doen (ik had ME2 op pc gespeeld, maar die dus ook ff kopen). Het verhaal is ontzettend goed, maar als je de gameplay van 2 en 3 gewend bent, speelt het echt heel kut. Gelukkig ben ik nu adept, dat speelt iets makkelijker weg in 1 dan soldier. Omdat je echt 8 powers hebt ofzo die je allemaal kunt gebruiken achter elkaar..![]()
Goeiemorgen trouwens.
BOOYA!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alsof jij zoveel tetten hebt gezien.
Zeker niet meer dan jou, gekke stoeipoes.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Snapperdiesnap.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt, ik aanschouw die van mij elke dag uitgebreid voor de spiegel.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zeker niet meer dan jou, gekke stoeipoes.
Min de jouwe dan he.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt, ik aanschouw die van mij elke dag uitgebreid voor de spiegel.
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga eens werken manquote:Op woensdag 11 april 2012 11:28 schreef dreamzk het volgende:
Shit is getting personal and I like it.
Jaja ik moet zo wegquote:
Alleen seizoen 3 is tot nu toe bekend, en daar zit ze ook in. is ook meteen een ander boek wat ze gaan doenquote:Op woensdag 11 april 2012 10:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Whehe, nicequote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zijn pas OG'squote:Op woensdag 11 april 2012 12:02 schreef PierreTT het volgende:
Nice,ik zit naast een ontzettende hipster in de treinMacbook op schoot,interessant bellend met zijn Iphone,zonnebril in het haar,overpriced vruchtensapje drinken,alles!
Hij smakt ook verschrikkelijk terwijl hij zijn broodje eet,zwaar irritant. Iemand heeft net een foto van hem gemaakt,lolquote:
Student zeker? Wat hebben die het toch zwaar en dan met al bezuinigingen in het vooruitzicht. Straks kunnen ze geen overpriced crap meer aanschaffen van de belastingcentjes.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:02 schreef PierreTT het volgende:
Nice,ik zit naast een ontzettende hipster in de treinMacbook op schoot,interessant bellend met zijn Iphone,zonnebril in het haar,overpriced vruchtensapje drinken,alles!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Student zeker? Wat hebben die het toch zwaar en dan met al bezuinigingen in het vooruitzicht. Straks kunnen ze geen overpriced crap meer aanschaffen van de belastingcentjes.
Nounou, ik zou de aandelen Apple maar alvast verkopen, want als de overheidssubsidie via de studentjes stopgezet wordt dan zal het wel allemaal inkakkenNee,ultrahomo die alleen maat zit te zeiken dat zijn salaris te laag isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onduidelijke foto volgt!Half bezopen is weggegooid geld.
Lolwut... die gekkert noemt MW3 en skills nodig hebben in één zinquote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef datisstom het volgende:
Zit namelijk zwaar te denken of ik BF3 niet inruil voor MW3. In BF3 ben je zo afhankelijk van je squad, terwijl dat in MW3 totaal niet het geval is maar waar skills meer meetellen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Student zeker? Wat hebben die het toch zwaar en dan met al bezuinigingen in het vooruitzicht. Straks kunnen ze geen overpriced crap meer aanschaffen van de belastingcentjes.
Nounou, ik zou de aandelen Apple maar alvast verkopen, want als de overheidssubsidie via de studentjes stopgezet wordt dan zal het wel allemaal inkakkenEnige wat nog mist is een scootmobiel vergadering bij het bejaardentehuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude brompot.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
* Rossdale nipt van zijn glaasje advocaatquote:Op woensdag 11 april 2012 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Enige wat nog mist is een scootmobiel vergadering bij het bejaardentehuis.
Oude brompot.
en kijkt nog eens naar die jongen die door de straat loopt, tis zo'n zwarte en dan weet je het nooit. Vinger boven speed dial 112.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
* Rossdale nipt van zijn glaasje advocaat
imgur?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:15 schreef PierreTT het volgende:
Fuck,tinypic werkt niet op mobiel.. Iemand een alternatief?
Ik gebruik tinygrabquote:Op woensdag 11 april 2012 12:15 schreef PierreTT het volgende:
Fuck,tinypic werkt niet op mobiel.. Iemand een alternatief?
Jij wou zeggen dat wij altijd geluk hebben?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lolwut... die gekkert noemt MW3 en skills nodig hebben in één zin
Zie jij geen foto icoontje als je hier een bericht wilt plaatsen?quote:
Vraag die hipster of het ff via zijn MacBook kan!?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan niet tikken op select your image
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:29 schreef Pixell het volgende:
[..]
Vraag die hipster of het ff via zijn MacBook kan!?
Vanavond mien jong, en dan is het nog maar de vraag of ik daadwerkelijk ga spelen aangezien er vanavond fusibol word gespeeld voor la liga eredivision.quote:
Jawel,maar dan gebeurt er ook niksquote:Op woensdag 11 april 2012 12:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zie jij geen foto icoontje als je hier een bericht wilt plaatsen?
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:29 schreef Pixell het volgende:
[..]
Vraag die hipster of het ff via zijn MacBook kan!?
Lamia.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel,maar dan gebeurt er ook niks
Droidstats downloaden,gebruikte ik ook altijd voor belminuten,sms en data!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Mooi ding die One X, alleen geen idee of ik nu al binnen mijn bundel zit als ik sms of zo
Thanks voor de tip, maar ik bedoel of m'n abbo nu al in is gegaan of nietquote:Op woensdag 11 april 2012 12:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Droidstats downloaden,gebruikte ik ook altijd voor belminuten,sms en data!
Meteen Nova Launcher erop zetten alles.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar ik bedoel of m'n abbo nu al in is gegaan of nietDadelijk maar even bellen
Ik zie het nu,verkeerd gelezen,sorryquote:Op woensdag 11 april 2012 12:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar ik bedoel of m'n abbo nu al in is gegaan of nietDadelijk maar even bellen
en dan? Dan moet ie als nog een link gevenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zie jij geen foto icoontje als je hier een bericht wilt plaatsen?
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:54 schreef Michhas het volgende:
Voor Petrov, aanschouw;
[ afbeelding ]
Treinfag much?
Jij snapt het.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bovendien liever 60 jaar goodlife dan 100 worden en de hele dag gezond doen
Idd lekker over de longenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
! Shiiit nigger je rookt een sigaar geeneens over de longen dus het is nog veel "gezonder" dan gewoon roken. Bovendien liever 60 jaar goodlife dan 100 worden en de hele dag gezond doen
Koning.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bovendien liever 60 jaar goodlife dan 100 worden en de hele dag gezond doen
Ik las sigaret. Excuses.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
! Shiiit nigger je rookt een sigaar geeneens over de longen dus het is nog veel "gezonder" dan gewoon roken. Bovendien liever 60 jaar goodlife dan 100 worden en de hele dag gezond doen
Je bent op een andere plek gaan zitten?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:54 schreef Pixell het volgende:
Dikke kuthoer hier heeft zo'n nieuwe iPod met een speaker en heeft geen idee dat er niks uit haar oortjes komt..
Maar gelukkig heb ik duidelijk kunnen maken dat ik hier niet van gediend ben
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je bent op een andere plek gaan zitten?
Wauw, Columbus.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:24 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom Vodafone zo traag is met leveren van de One-serie.
Blijkbaar zetten ze er een branded-Vodafone-Android versie op!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:24 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom Vodafone zo traag is met leveren van de One-serie.
Blijkbaar zetten ze er een branded-Vodafone-Android versie op!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja? Welk bedrijf levert nou nog branded toestellen?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?
Vodafone.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja? Welk bedrijf levert nou nog branded toestellen?
Dit.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef Rossdale het volgende:
En daarom SIM-only en losse telefoon kopen (bij een winkel die wel gewoon braaf levert)
Wat krijg je dan van VF? ik heb ook VF maar merk daar niks van.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaat dus direct een stock-custom ROM overheen, hoef die teringzooi van VF niet.
W T Fquote:Op woensdag 11 april 2012 16:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Hier ook Vodafone, binnen twee dagen binnen en unbranded. Ze weten gewoon dat je een vuile Ajacied bent Doop
Zojuist mijn bestelling door VF laten checken en mijn toestel is niet branded. Hij kan echter niet zeggen wanneer het toestel geleverd wordt...quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat krijg je dan van VF? ik heb ook VF maar merk daar niks van.
Je maakt je eigen wel druk hequote:Op woensdag 11 april 2012 16:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zojuist mijn bestelling door VF laten checken en mijn toestel is niet branded. Hij kan echter niet zeggen wanneer het toestel geleverd wordt...
Dat leer je ook wel als je later groot bent en in de grote mensen wereld meedraait. Je moet voor jezelf opkomen want niemand anders doet het voor jequote:
Dus? Volgens mij krijg je dat van kleins af aan al mee? Weet natuurlijk niet hoe de opvoeding daar in het noorden isquote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat leer je ook wel als je later groot bent en in de grote mensen wereld meedraait. Je moet voor jezelf opkomen want niemand anders doet het voor je
Idd, als je het ergens niet mee eens bent, moet je die ander gewoon vol op zijn kanis rossen!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus? Volgens mij krijg je dat van kleins af aan al mee? Weet natuurlijk niet hoe de opvoeding daar in het noorden is
Gewoon rachid en zn familie vragen, die regelen het voor 10,-quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
Idd, als je het ergens niet mee eens bent, moet je die ander gewoon vol op zijn kanis rossen!
Ajax wordt vanavond kampioen!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En zal er vanavond al afscheid worden genomen van titelkandidaten?
Hoe dan ook, het is erg knap als je kijkt naar het team & blessures van Ajax dit seizoen dat we bovenin meedraaien. Net zo knap als de prestatie van feyenoord.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Als ze vanavond winnen vrees ik van wel
We?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is erg knap als je kijkt naar het team & blessures van Ajax dit seizoen dat we bovenin meedraaien. Net zo knap als de prestatie van feyenoord.
Drie niet-voetbal gerelateerde posts achter elkaar! Heldenquote:
Ah joh hij lag er 1 seconde in dus het valt allemaal wel mee hij deed ook gewoon alles nog dus ik heb er hoop in dat hij het gewoon nog doet morgenvroeg. Anders word het toch een nexus onequote:Op woensdag 11 april 2012 18:10 schreef Rossdale het volgende:
Oh trouwens stef, cola is echt bagger trouwens. Waarschijnlijk plakt echt alles als het is opgedroogd. Bij mij is er cola over een controller heengegaan en daar plakken alle buttons ook nog van.
Probeer alles van je gsm eerst nog even goed schoon te wrijven met een vochtig doekje. Alle plakzooi eerst weghalen.
Voor normaal geouwenhoer moet je in GAM SC zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Drie niet-voetbal gerelateerde posts achter elkaar! Helden
Ik heb je gewaarschuwdquote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah joh hij lag er 1 seconde in dus het valt allemaal wel mee hij deed ook gewoon alles nog dus ik heb er hoop in dat hij het gewoon nog doet morgenvroeg. Anders word het toch een nexus one
Beste reden/manier om een nieuwe telefoon te halen, gewoon in je glas dumpen dat ding!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah joh hij lag er 1 seconde in dus het valt allemaal wel mee hij deed ook gewoon alles nog dus ik heb er hoop in dat hij het gewoon nog doet morgenvroeg. Anders word het toch een nexus one
Uhh nee? Dat ajax geouwehoer moet gewoon afgelopen zijn. Geen hond hier die iets om ajax geeft, behalve doop en alex.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Voor normaal geouwenhoer moet je in GAM SC zijn
Voor voetbal gezeur moet je in Voetbal zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Voor normaal geouwenhoer moet je in GAM SC zijn
en Stefquote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Uhh nee? Dat ajax geouwehoer moet gewoon afgelopen zijn. Geen hond hier die iets om ajax geeft, behalve doop en alex.
Laten we het motor gezever en mobiel gezever dan ook achter in : Planes, Trains & Automobiles en Digital Cornerquote:Op woensdag 11 april 2012 18:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor voetbal gezeur moet je in Voetbal zijn
Het is zo simpel, de naam zegt het gewoon zelf al, voetbalgezeur in voetbal. Het is bijna alsof het er voor gemaakt is!
Een paar opmerkingen is prima, maar dat constante gebitch op elkaar kan in de voetbalgeneuzelforums
en het gezever in de gezever chat?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laten we het motor gezever en mobiel gezever dan ook achter in : Planes, Trains & Automobiles en Digital Corner
pics or didn't happenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:23 schreef Pixell het volgende:
Dit is een CoD MW2 chat verdomme, hou nou is op..
2 jaar geleden nog een potje MW2 gespeeld, ging ziek goed, stond 12-12 op het einde
Daar heb je een slowchat voorquote:
Komen die onderwerpen élke week meedere keren voor waarbij elke keer dezelfde mongolische opmerkingen worden gemaakt? Seizoenskaart, teletekstsupporter, lampies, gekocht kampioenschap whatever.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laten we het motor gezever en mobiel gezever dan ook achter in : Planes, Trains & Automobiles en Digital Corner
Wie maakt zich nu druk?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komen die onderwerpen élke week meedere keren voor waarbij elke keer dezelfde mongolische opmerkingen worden gemaakt? Seizoenskaart, teletekstsupporter, lampies, gekocht kampioenschap whatever.
Ik heb het gewoon gehad met jullie gemiep constant. Het is fucking voetbal,h et is een spel geen levensstijl. Hebben jullie zo'n betekenisloos leven dat je jezelf daar serieus constant druk om moet maken? Fucking hell man
Ja en dan? Zie volgens mij 2 posts van jou waar je eigen toch redelijk druk maakt over wat er in slowchat gepost word.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lees je eigen posts eens terug snuggere
Wat een manquote:Op woensdag 11 april 2012 18:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komen die onderwerpen élke week meedere keren voor waarbij elke keer dezelfde mongolische opmerkingen worden gemaakt? Seizoenskaart, teletekstsupporter, lampies, gekocht kampioenschap whatever.
Ik heb het gewoon gehad met jullie gemiep constant. Het is fucking voetbal,h et is een spel geen levensstijl. Hebben jullie zo'n betekenisloos leven dat je jezelf daar serieus constant druk om moet maken? Fucking hell man
Jullie verpesten het plezier van anderen hier met dat geneuzel telkens, dat probeer ik je duidelijk te maken. Als je dat niet inziet heb ik je te hoog ingeschat nick...quote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en dan? Zie volgens mij 2 posts van jou waar je eigen toch redelijk druk maakt over wat er in slowchat gepost word.
Hoe betekenisloos leven heb je dan?
Ik snap heus wel waar je naar toe wilt hoor, dat is het probleem niet. Maar ik zie het probleem niet om je eigen elke week druk te maken om die paar voetbal posts. En volgens mij zijn die van vandaag nog niet eens zo erg.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jullie verpesten het plezier van anderen hier met dat geneuzel telkens, dat probeer ik je duidelijk te maken. Als je dat niet inziet heb ik je te hoog ingeschat nick...
Amen.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik snap heus wel waar je naar toe wilt hoor, dat is het probleem niet. Maar ik zie het probleem niet om je eigen elke week druk te maken om die paar voetbal posts. En volgens mij zijn die van vandaag nog niet eens zo erg.
Anders kun je op elke posts of onderwerpen wel gaan janken, zal altijd wel iets zijn wat een ander niet aanstaat
Reageren op die paar voetbal posts van Doop doe ik al niet eens meer, komt toch niks boeiends uit
Doop en Nick die het eens zijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Amen.
Mij boeit Mass Effect geen reet, dus die posts lees ik niet. Ik heb ook niets met motoren en paintbal maar ieder zijn ding.
Leven en laten leven stelletje wijven.
We zijn het wel vaker eens hoor.... Alleen over voetbal denken we vaak andersquote:Op woensdag 11 april 2012 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doop en Nick die het eens zijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Gelukkig iemand hier die wel positief is over de One Xquote:Op woensdag 11 april 2012 19:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Na een middagje spelen zeer tevreden over de One X. Sense is ook zoveel gelikter dan Touchwiz
Sowieso Sensequote:Op woensdag 11 april 2012 19:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Na een middagje spelen zeer tevreden over de One X. Sense is ook zoveel gelikter dan Touchwiz
Nouja als je net een telefoon van paar honderd euro hebt gekocht ga je niet zeggen dat je een miskoop hebt gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig iemand hier die wel positief is over de One XBegon me stiekem al een beetje zorgen te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is het met mij eens hequote:Op woensdag 11 april 2012 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doop en Nick die het eens zijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
iedereen? Die 2 sufkutten die aan tafel zittenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef KneusTeun het volgende:
Wel mooi dat iedereen over eens was dat het overtreding was van AZ
Oh jij kijkt niet verderquote:Op woensdag 11 april 2012 19:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij is het met mij eens he
[..]
iedereen? Die 2 sufkutten die aan tafel zitten?
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:08 schreef PierreTT het volgende:
- Spits met de bolletjestrui... Dennis Bergkampioen
- Speler die tevens voor de beveiliging zorgt... Hakan Sükürity
- Verdediger die van een borreltje houdt... Jaap Stamkroeg
- Franse international bij een tankstation... Benzinedine Zidane
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:08 schreef PierreTT het volgende:
- Spits met de bolletjestrui... Dennis Bergkampioen
- Speler die tevens voor de beveiliging zorgt... Hakan Sükürity
- Verdediger die van een borreltje houdt... Jaap Stamkroeg
- Franse international bij een tankstation... Benzinedine Zidane
quote:Het halve doelpunt
Tijdens een wedstrijd in Paraíba in Brazilië knapte de naad van de voetbal uitgerekend bij een vrije trap, die door de spits van de thuisploeg werd genomen. De ballon die normaal gesproken in de bal zit, belandde in het doel, maar het leer schoot erlangs. De scheidsrechter besloot toen dat het een ‘half doelpunt’ was en de wedstrijd eindigde in 0,5:0.
Nee, even wat voetbaldingen postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op maandag 9 april 2012 16:29 schreef Queeny1234 het volgende:
HIIIII iedereeen!!!
Kijk ik zit met nogal een probleem...
Ik ben (meisje, 16 jaar, 5e klas vwo) super verliefd op mijn aller beste vriend!!
Hij zit bij veel vakken bij mij in de klas, en is 17 en de bester vriend ever! Ik bedoel bv. op een feest van een andere vriend van mij was ik dronken en jongens gingen daar misbruik van maken maar hij niet hij beschermde me de hele tijd en trok me weg etc!!
NAJA iig daar gaat het niet om
hij heeft een of andere sukkel vriendin van 14 die op een andere school zit....
Maar ik WIL hem!!! Ik word er helemaal gek van!! Telkens als we knuffelen, als hij naar me kijkt, telkens als we praten... Ik moet mezelf steeds herinneren dat hij die k*t vriendin heeft.....
Oja en donderdag gingen we met een paar vrienden naar een cafe, knuffelden we en praatten veeell. Toen vroegen andere mensen steeds aan hem is dat je vriendin etc. En ik zei dan steeeds neejoh dit is mmijn BFF, en hij dan jaaa dit is mijn beste vriendin!! En dan zijn vrienden de hele tijd zo van 1 van je beste vriendinnen toch??!?! Dus ik denk dat het nogal obvious is..... Ik wil hem ook niet kwijt als mijn BFF...
Hahaha ik weet dat dit een heel lang en loshangend verhaal is!!! Alle tips en comments zijn wanted!!
Wat, welke?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
Pierre, waarom moest je nou die bangalijst op de muur schrijven?
quote:
quote:TILBURG - Op de muur van het trappenhuis in een openbare parkeergarage in het centrum van Tilburg is een zogeheten bangalijst geklad. Er staan zeven meisjesnamen op, meldde een politiewoordvoerder woensdag. Volgens de wijkagent gaat het om een plek waar vaak jongeren rondhangen.
Een bangalijst bevat namen van meisjes die eenvoudig tot seks zouden zijn te verleiden. Verschillende politiekorpsen adviseerden meisjes vorige maand om aangifte te doen als ze op een bangalijst staan.
Het staat nog niet vast of de namen op de muur in Tilburg van bestaande meisjes zijn, maar daar gaat de politie wel van uit. Er is geen aangifte gedaan maar volgens de politie is hoe dan ook sprake van vandalisme.
Met de huismeester van de parkeergarage is afgesproken dat de muur schoongemaakt wordt.
Even checkenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:36 schreef Michhas het volgende:
Concerta en blowen
Deze jongen moeten wij even opvoeden Petrov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |