quote:Op woensdag 11 april 2012 12:54 schreef Michhas het volgende:
Voor Petrov, aanschouw;
[ afbeelding ]
Treinfag much?
Jij snapt het.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bovendien liever 60 jaar goodlife dan 100 worden en de hele dag gezond doen
Idd lekker over de longenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
! Shiiit nigger je rookt een sigaar geeneens over de longen dus het is nog veel "gezonder" dan gewoon roken. Bovendien liever 60 jaar goodlife dan 100 worden en de hele dag gezond doen
Koning.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bovendien liever 60 jaar goodlife dan 100 worden en de hele dag gezond doen
Ik las sigaret. Excuses.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
! Shiiit nigger je rookt een sigaar geeneens over de longen dus het is nog veel "gezonder" dan gewoon roken. Bovendien liever 60 jaar goodlife dan 100 worden en de hele dag gezond doen
Je bent op een andere plek gaan zitten?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:54 schreef Pixell het volgende:
Dikke kuthoer hier heeft zo'n nieuwe iPod met een speaker en heeft geen idee dat er niks uit haar oortjes komt..
Maar gelukkig heb ik duidelijk kunnen maken dat ik hier niet van gediend ben
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je bent op een andere plek gaan zitten?
Wauw, Columbus.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:24 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom Vodafone zo traag is met leveren van de One-serie.
Blijkbaar zetten ze er een branded-Vodafone-Android versie op!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:24 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom Vodafone zo traag is met leveren van de One-serie.
Blijkbaar zetten ze er een branded-Vodafone-Android versie op!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja? Welk bedrijf levert nou nog branded toestellen?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?
Vodafone.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja? Welk bedrijf levert nou nog branded toestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |