Ja en seizoen 3 is al aangekondigd...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef Michhas het volgende:
Game of Thrones seizoen 1 afgekeken net.
Iemand al aan seizoen twee begonnen? Gaat hij verder waar seizoen 1 is geëindigd?
Oeh nicequote:Op woensdag 11 april 2012 10:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja en seizoen 3 is al aangekondigd...
En daarna opnieuw met Goudkust.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oeh nice
Vanmiddag maar eens aan seizoen 2 beginnen, en daarna beginnen aan The Borgias
Hoezo eet je havermout?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:27 schreef tliciouz het volgende:
Ieh, wie heeft havermout in hemelsnaam verzonnen. Wat een vieze troep.
Omdat dat ''gezond'' is.quote:
Er zijn toch ook dingen die gezond zijn die lekker zijn? Waarom dan precies havermoutquote:Op woensdag 11 april 2012 10:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat dat ''gezond'' is.Gadver wat een zooi.
En dankzij vodafone heb ik wat uren van werk gemist.
Dit is de 2e keer. Ga nu een 1 tot 3 playthrough doen (ik had ME2 op pc gespeeld, maar die dus ook ff kopen). Het verhaal is ontzettend goed, maar als je de gameplay van 2 en 3 gewend bent, speelt het echt heel kut. Gelukkig ben ik nu adept, dat speelt iets makkelijker weg in 1 dan soldier. Omdat je echt 8 powers hebt ofzo die je allemaal kunt gebruiken achter elkaar..quote:Op woensdag 11 april 2012 00:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vond het nadat ik had uitgespeeld echt één van de beste games die ik ooit gespeeld had!
Toen ik halverwege was was ik alleen maar aan het bitchen op die game..
Carice van Houten schijnt voor 5 seizoenen getekend te hebben, dus voorlopig zijn we nog wel even zoet.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja en seizoen 3 is al aangekondigd...
Hmm nee dit is gewoon een onderdeel van mijn voedingsschema, het is of brinta of havermout. Maar had toch beter de brinta kunnen pakken.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er zijn toch ook dingen die gezond zijn die lekker zijn? Waarom dan precies havermout
Wat ik vaak doe is een kletsje honing er doorheen veel mensen doen het ook eten met hagelslag.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm nee dit is gewoon een onderdeel van mijn voedingsschema, het is of brinta of havermout. Maar had toch beter de brinta kunnen pakken.
Ik deed dat eerst ook met magere kwark. Gewoon wat jam erdoorheen.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ik vaak doe is een kletsje honing er doorheen veel mensen doen het ook eten met hagelslag.
Special K,is dat hetzelfde als die All-Bran? Want ik had het over All-Bran,lol. Verder niet haten op Kelloggs,bitch plzquote:Op woensdag 11 april 2012 11:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens is Special K de grootste troep die er is. Beter koop je gewoon wat gedroogd ongezoet fruit en gooi je dat door je cornflakes als je dat Wil.
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Carice van Houten schijnt voor 5 seizoenen getekend te hebben, dus voorlopig zijn we nog wel even zoet.
Special K is met die chocola erin hehe. Gedroogde mango door de brinta is ook genietenquote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Special K,is dat hetzelfde als die All-Bran? Want ik had het over All-Bran,lol. Verder niet haten op Kelloggs,bitch plz
Ze is expliciet gevraagd om met een accent te spreken. Het moet duidelijk zijn dat haar karakter uit een heel ander deel van de wereld komt.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]Wat een faalactrice is dat ook vergeleken met al die amerikanen, kan geen eens fatsoenlijk engels.
Je hebt verschillende.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Special K is met die chocola erin hehe. Gedroogde mango door de brinta is ook genietenkun je kopen bij de toko en kost geen drol
Accent is 1 van de dingen waar ik me aan irriteer, ze kan ook niet bijzonder goed acteren imo.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze is expliciet gevraagd om met een accent te spreken. Het moet duidelijk zijn dat haar karakter uit een heel ander deel van de wereld komt.
Voor ons nederlanders klinkt het voor geen meter, maar voor mensen die het nederlandse accent niet herkennen is het prima.
Het is wel typisch dat ze meteen weer naakt gaat in aflevering 2.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]Wat een faalactrice is dat ook vergeleken met al die amerikanen, kan geen eens fatsoenlijk engels.
Goeie relatie had je dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb Carice dr tetten vaker gezien dan die van mijn ex
Dat lijkt me bullshit.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Carice van Houten schijnt voor 5 seizoenen getekend te hebben, dus voorlopig zijn we nog wel even zoet.
ja moet eig ook eens met deeltje 3 beginnen, en soldier in deel 1 is een eitje, adept is veel kutter omdat je echt een minuut moet wachten op de cooldown van je skillsquote:Op woensdag 11 april 2012 10:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit is de 2e keer. Ga nu een 1 tot 3 playthrough doen (ik had ME2 op pc gespeeld, maar die dus ook ff kopen). Het verhaal is ontzettend goed, maar als je de gameplay van 2 en 3 gewend bent, speelt het echt heel kut. Gelukkig ben ik nu adept, dat speelt iets makkelijker weg in 1 dan soldier. Omdat je echt 8 powers hebt ofzo die je allemaal kunt gebruiken achter elkaar..![]()
Goeiemorgen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |