- Schrijf in ABN.quote:
Ik ben oprecht zo bang dat dit het Nederlands van haar generatie is..quote:Op maandag 9 april 2012 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Als het echt jouw beste vriend is, ben je gewoon blij voor hem en ga je niet zijn relatie stuk maken.
Jouw tijd komt nog wel als hij jou echt leuk vindt.
Tevens, praat Nederlands aub.
Nou nee, ik ben 15quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben oprecht zo bang dat dit het Nederlands van haar generatie is..
Dan ben je met jouw Nederlands meteen de topkandidaat voor de positie van minister-president over 30 jaarquote:
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben je met jouw Nederlands meteen de topkandidaat voor de positie van minister-president over 30 jaar
En ik woon pas 5,5 jaar in NLquote:Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben je met jouw Nederlands meteen de topkandidaat voor de positie van minister-president over 30 jaar
Zoveel komma's.quote:Op maandag 9 april 2012 16:49 schreef LittleLady het volgende:
Leuke vriendin ben je, moet je even tegen je beste vriend zeggen, dump dat k*twijf want ik WIL jou!!
Ben wel benieuwd waar je dan staat bij hem.
Is het trouwens niet vmbo wat je doet, want ken mensen die vwo hebben gedaan en die zouden zich kapot lachen om jou schrijfwijze, we leven hier in Nederland, niet in Amerika, dus ga anders lekker terug en daar interessant doen, is die vriend van je meteen zijn achter de ellebogen vriendin kwijt.
Ga je het nog uitleggen ookquote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Queeny1234 het volgende:
Geachte medemensen,
Ik ben een maand geleden terug gekomen naar Nederland.
Hiervoor ging ik 2 jaar op een uitwisseling naar Amerika.
Voor de duidelijkheid een vertaling:
Hi is Hallo
Obviously is Kennelijk
BFF is Best Friend Forever (beste vriend voor altijd)
Wanted is gewild.
Ik hoop dat de topic nu wat duidelijker is voor degenen die hard falen in een paar engelse woordjes.
Welkom in Nederland en redt je generatie met kennis en kunde, alsjeblieft!!quote:Op maandag 9 april 2012 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik woon pas 5,5 jaar in NL
Haha, wat Vaseline_ zegt
Maar lief van je
Ik mag hopen dat je nu zit te trollen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Queeny1234 het volgende:
Geachte medemensen,
Ik ben een maand geleden terug gekomen naar Nederland.
Hiervoor ging ik 2 jaar op een uitwisseling naar Amerika.
Voor de duidelijkheid een vertaling:
Hi is Hallo
Obviously is Kennelijk
BFF is Best Friend Forever (beste vriend voor altijd)
Wanted is gewild.
Ik hoop dat de topic nu wat duidelijker is voor degenen die hard falen in een paar engelse woordjes.
Ligt er maar aan van wie je die tongzoen krijgt.quote:Op maandag 9 april 2012 16:51 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Elke keer als iemand daar iets over zegt op een forum, krijg ik een tongzoen, gaaf he!
Het zou leuker zijn als je zou kunnen zoenen wanneer je wilt en niet wanneer iemand iets over die komma's zegt.quote:Op maandag 9 april 2012 16:51 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Elke keer als iemand daar iets over zegt op een forum, krijg ik een tongzoen, gaaf he!
waar woonde je dan eerst?quote:Op maandag 9 april 2012 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik woon pas 5,5 jaar in NL
Haha, wat Vaseline_ zegt
Maar lief van je
Je moet het wel vertalen, anders snapt ts het niet:quote:Op maandag 9 april 2012 16:52 schreef Dven het volgende:
Maak zijn vriendin dood maar doe dit wel stiekem
ja, dat is ook een optiequote:Op maandag 9 april 2012 16:52 schreef Dven het volgende:
Maak zijn vriendin dood maar doe dit wel stiekem
In China, mama is Chinees.quote:Op maandag 9 april 2012 16:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waar woonde je dan eerst?
OT: gewoon afwachten, maar ook al heeft hij geen vriendin meer, je bevind je nu in de Friendzone...
En daar kun je eeuwig in blijven zitten...eigen ervaring.quote:Op maandag 9 april 2012 16:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waar woonde je dan eerst?
OT: gewoon afwachten, maar ook al heeft hij geen vriendin meer, je bevind je nu in de Friendzone...
Is zo'n saaie 'zondag' spelletje, en hier is altijd wel iemand die haptquote:Op maandag 9 april 2012 16:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als je zou kunnen zoenen wanneer je wilt en niet wanneer iemand iets over die komma's zegt.
kun jij ook Chinees praten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |