Dat leer je ook wel als je later groot bent en in de grote mensen wereld meedraait. Je moet voor jezelf opkomen want niemand anders doet het voor jequote:
Dus? Volgens mij krijg je dat van kleins af aan al mee? Weet natuurlijk niet hoe de opvoeding daar in het noorden isquote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat leer je ook wel als je later groot bent en in de grote mensen wereld meedraait. Je moet voor jezelf opkomen want niemand anders doet het voor je
Idd, als je het ergens niet mee eens bent, moet je die ander gewoon vol op zijn kanis rossen!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus? Volgens mij krijg je dat van kleins af aan al mee? Weet natuurlijk niet hoe de opvoeding daar in het noorden is
Gewoon rachid en zn familie vragen, die regelen het voor 10,-quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
Idd, als je het ergens niet mee eens bent, moet je die ander gewoon vol op zijn kanis rossen!
Ajax wordt vanavond kampioen!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En zal er vanavond al afscheid worden genomen van titelkandidaten?
Hoe dan ook, het is erg knap als je kijkt naar het team & blessures van Ajax dit seizoen dat we bovenin meedraaien. Net zo knap als de prestatie van feyenoord.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Als ze vanavond winnen vrees ik van wel
We?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is erg knap als je kijkt naar het team & blessures van Ajax dit seizoen dat we bovenin meedraaien. Net zo knap als de prestatie van feyenoord.
Drie niet-voetbal gerelateerde posts achter elkaar! Heldenquote:
Ah joh hij lag er 1 seconde in dus het valt allemaal wel mee hij deed ook gewoon alles nog dus ik heb er hoop in dat hij het gewoon nog doet morgenvroeg. Anders word het toch een nexus onequote:Op woensdag 11 april 2012 18:10 schreef Rossdale het volgende:
Oh trouwens stef, cola is echt bagger trouwens. Waarschijnlijk plakt echt alles als het is opgedroogd. Bij mij is er cola over een controller heengegaan en daar plakken alle buttons ook nog van.
Probeer alles van je gsm eerst nog even goed schoon te wrijven met een vochtig doekje. Alle plakzooi eerst weghalen.
Voor normaal geouwenhoer moet je in GAM SC zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Drie niet-voetbal gerelateerde posts achter elkaar! Helden
Ik heb je gewaarschuwdquote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah joh hij lag er 1 seconde in dus het valt allemaal wel mee hij deed ook gewoon alles nog dus ik heb er hoop in dat hij het gewoon nog doet morgenvroeg. Anders word het toch een nexus one
Beste reden/manier om een nieuwe telefoon te halen, gewoon in je glas dumpen dat ding!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah joh hij lag er 1 seconde in dus het valt allemaal wel mee hij deed ook gewoon alles nog dus ik heb er hoop in dat hij het gewoon nog doet morgenvroeg. Anders word het toch een nexus one
Uhh nee? Dat ajax geouwehoer moet gewoon afgelopen zijn. Geen hond hier die iets om ajax geeft, behalve doop en alex.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Voor normaal geouwenhoer moet je in GAM SC zijn
Voor voetbal gezeur moet je in Voetbal zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Voor normaal geouwenhoer moet je in GAM SC zijn
en Stefquote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Uhh nee? Dat ajax geouwehoer moet gewoon afgelopen zijn. Geen hond hier die iets om ajax geeft, behalve doop en alex.
Laten we het motor gezever en mobiel gezever dan ook achter in : Planes, Trains & Automobiles en Digital Cornerquote:Op woensdag 11 april 2012 18:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor voetbal gezeur moet je in Voetbal zijn
Het is zo simpel, de naam zegt het gewoon zelf al, voetbalgezeur in voetbal. Het is bijna alsof het er voor gemaakt is!
Een paar opmerkingen is prima, maar dat constante gebitch op elkaar kan in de voetbalgeneuzelforums
en het gezever in de gezever chat?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laten we het motor gezever en mobiel gezever dan ook achter in : Planes, Trains & Automobiles en Digital Corner
pics or didn't happenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:23 schreef Pixell het volgende:
Dit is een CoD MW2 chat verdomme, hou nou is op..
2 jaar geleden nog een potje MW2 gespeeld, ging ziek goed, stond 12-12 op het einde
Daar heb je een slowchat voorquote:
Komen die onderwerpen élke week meedere keren voor waarbij elke keer dezelfde mongolische opmerkingen worden gemaakt? Seizoenskaart, teletekstsupporter, lampies, gekocht kampioenschap whatever.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laten we het motor gezever en mobiel gezever dan ook achter in : Planes, Trains & Automobiles en Digital Corner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |