SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Wat? Kolen en gas of kernfusie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat kost toch nog teveel? Of zoiets?
Kernfusie? Ik kan me herinneren dat het financieel te onrendabel was om op grote schaal te draaien. En dat het teveel energie kostte om op te starten. Of iets dergelijks. Enlighten mequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Volgens mij is de kennis er nog niet om een rendabele reactor te bouwen, maar er zijn een aantal onderzoeksreactoren in aanbouw die rendabel zouden kunnen worden. Als dat eenmaal zo is, dan heb je in feite schone energie met praktisch onuitputtelijke brandstof.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kernfusie? Ik kan me herinneren dat het financieel te onrendabel was om op grote schaal te draaien. En dat het teveel energie kostte om op te starten. Of iets dergelijks. Enlighten me
Jij en ik vriend,zaterdag in de rookruimtequote:Op dinsdag 10 april 2012 17:21 schreef Kutstudent het volgende:
Ook vast vaseline gekocht voor zaterdag.
Ja preciesquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Volgens mij is de kennis er nog niet om een rendabele reactor te bouwen, maar er zijn een aantal onderzoeksreactoren in aanbouw die rendabel zouden kunnen worden. Als dat eenmaal zo is, dan heb je in feite schone energie met praktisch onuitputtelijke brandstof.
Dat snap ik, maar als ik het goed begrijp moeten we in jouw ogen dus eerst naar de belangen van de bedrijven kijken en dan pas naar wat voor baat de samenleving en het milieu erbij heeft? Ik zal wel weer een hippie zijn, maar volgens mij is dat nu juist het hele probleem van het kapitalisme. Verhoging van de welvaart in enge zin =/ verhoging van de welvaart in ruime zin.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De complete kunststoffen industrie? Olie wordt gekraakt in vele fracties. Die fracties worden gebruikt voor het maken van allerlei plastics etc. Alle "meuk" die overblijft wordt vermengd met wat additieven en verkocht als benzine aan de pomp. Als er geen benzine meer wordt verkocht dan is dit materiaal gewoon afval en zullen de kosten van alle andere industriële materialen gaan stijgen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]Hihihi die mister beetje roti eten beetje kousenband kauwen hihi malle jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Maar wat denk je dat er gebeurt als er niet naar de belangen van de bedrijven gekeken wordt en er te goedkoop energie geproduceerd kan worden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als ik het goed begrijp moeten we in jouw ogen dus eerst naar de belangen van de bedrijven kijken en dan pas naar wat voor baat de samenleving en het milieu erbij heeft? Ik zal wel weer een hippie zijn, maar volgens mij is dat nu juist het hele probleem van het kapitalisme. Verhoging van de welvaart in enge zin =/ verhoging van de welvaart in ruime zin.
Met teslacoils de Belgen pestenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar wat denk je dat er gebeurt als er niet naar de belangen van de bedrijven gekeken wordt en er te goedkoop energie geproduceerd kan worden?
Wat is dat nou weer voor uitspraak, "te goedkope energie".quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar wat denk je dat er gebeurt als er niet naar de belangen van de bedrijven gekeken wordt en er te goedkoop energie geproduceerd kan worden?
Jij studeert toch economie ofzo? Je weet toch dat heel de economie om voedsel en energie draait. Wat denk je dat er gebeurd met de economie als er een manier komt waarop er "oneindige" energie kan worden gemaakt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor uitspraak, "te goedkope energie".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:49 schreef Bozz187 het volgende:
ohw en mich ik heb een zonde begaan
ik heb spartacus gekeken.Laat Ap het maar niet horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb jij het toch goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:52 schreef KneusTeun het volgende:
Woei score van vandaag:
gears of war 2 limited edition
Banjo en kazooie
Prince of persia
Rayman raving rabbits
Settlers 7
sims 3
Allemaal nieuw in blister, bij elkaar voor het monster bedrag van 0,0 euro
Nou ik was er wel blij meequote:
Volgens mij ging de discussie over het gebruik van duurzame energie in plaats energie verkregen met behulp van fossiele brandstoffen en hadden we het niet over oneindige of gratis energie of hoe je het dan ook wilt noemen, want je hebt gelijk dat dat niet haalbaar is. Ik heb niets tegen het maken van winst op olie of wat dan ook, maar dat moet niet ten koste gaan van alles en dat gaat het te vaak wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij studeert toch economie ofzo? Je weet toch dat heel de economie om voedsel en energie draait. Wat denk je dat er gebeurd met de economie als er een manier komt waarop er "oneindige" energie kan worden gemaakt?
Maatschappelijke problemen waar iedereen zich mee bezig zou moeten houdenquote:
Oke, nee ik dacht dat het echt specifiek over kernfusie ging.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgens mij ging de discussie over het gebruik van duurzame energie in plaats energie verkregen met behulp van fossiele brandstoffen en hadden we het niet over oneindige of gratis energie of hoe je het dan ook wilt noemen, want je hebt gelijk dat dat niet haalbaar is. Ik heb niets tegen het maken van winst op olie of wat dan ook, maar dat moet niet ten koste gaan van alles en dat gaat het te vaak wel.
Wat kan jij er tegen doen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maatschappelijke problemen waar iedereen zich mee bezig zou moeten houden
Niks,ik ben consument purquote:
Ik vond het toch best een leuke game,leuk verhaal ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef KneusTeun het volgende:
ok 3 maand live erbij en alan wake (maar die game lijkt me echt kut)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |