Ik ook wel denk ik!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zat net de line-up van dreamfields te bekijken, heb je goed voor elkaar
Zeker aanwezig
Ik prefereer de term verlichte geesten..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:16 schreef 16meter het volgende:
Ben benieuwd!
Maar ik behoor tot de kern verzuurden hier, he. Zo zegt men.
Jammer van de vocals, maar die melodie i.c.m. die kicks zijn beter als Fine Day! Echt een hele fijne plaat. Komt er ook nog 1 zonder de vocalen, Thera, of mogen we zelf ermee aan de slag om die eruit te slopenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef slvrbld het volgende:
Klinkt wel lekker. Benieuwd naar de andere track van de release.
Moeilijk lompe kickquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef slvrbld het volgende:
Oeh, inderdaad! Eerste plaatje van Phrantic die ik echt vet vind, vorige releases konden me niet echt boeien maar hij wordt steeds beterquote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef T-Force het volgende:
Deze is ook weer zooooooo heerlijk. AciiiiiiiiiiiiiidZo'n fijne oude feel heeft die plaat
quote:
Mmm, it's a fine day vond ik toch stukken strakkerquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef slvrbld het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:17 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Oeh, inderdaad! Eerste plaatje van Phrantic die ik echt vet vind, vorige releases konden me niet echt boeien maar hij wordt steeds beter
Trouwens, had laatst toch zo'n grappige droom die ik graag met jullie wil delen: Ik ging weer naar Qlimax, omdat Q-dance had toegegeven dat het allemaal te commercieel was geworden en ze gingen weer terug naar een kleine editie met kwaliteits-muziek. Nou, komen we daar binnen vóórdat de eerst dj zou beginnen, na 10 minuten wachten tot de eerste set rent iedereen naar buiten. Wat bleek, de Spice Girls waren op het podium komen staan om een performance te geven!
Na drie nummers van hen begon dan toch echt een dj met Hardstyle
. Volgens mij had mijn droom iets te maken met het setje van T-Force op Fear met de Vengaboys als opening
Ik hoor hardstyle?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef DjThera het volgende:
Yeps nu op fear fm hard mn hardtrance setje wat ik om de maand ga doen
Kijken of we hardtrance ook weer wat meer leven kunnen inblazen, want damn wat is er maar weinig goeie hardtrance these days...!!
Thanks voor de leuke reacties over mn track People
Ik klik op invoeren en denk wat een stomme vraagquote:
Ik vind persoonlijk van niet, t is eigenlijk tzelfde dan als zeggen dat Aviici trance maakt, denk dat dat wel een mooie vergelijking is. Maar goed als ik aan hardtrance denk, denk ik aan oud werk van Scot Project, (Tankis &) Savietto/Sa.Vee.Oh, t oudere spul van Kamui en natuurlijk dingen van Therabytequote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Even een vraagje nu het over hardtrance gaat. Valt die subgroundmuziek van Activator ook in die categorie? Ik heb geen idee in welke box dat past, maar ik vind het wel zeer chille muziek en ik kan weinig soortgelijks vinden.
Dat is meer electro-techno denk ik, als je het toch een naam moet geven.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Even een vraagje nu het over hardtrance gaat. Valt die subgroundmuziek van Activator ook in die categorie? Ik heb geen idee in welke box dat past, maar ik vind het wel zeer chille muziek en ik kan weinig soortgelijks vinden.
Trouwens, had laatst toch zo'n grappige droom die ik graag met jullie wil delen: Ik ging weer naar Qlimax, omdat Q-dance had toegegeven dat het allemaal te commercieel was geworden en ze gingen weer terug naar een kleine editie met kwaliteits-muziek. Nou, komen we daar binnen vóórdat de eerst dj zou beginnen, na 10 minuten wachten tot de eerste set rent iedereen naar buiten. Wat bleek, de Spice Girls waren op het podium komen staan om een performance te geven!
. Volgens mij had mijn droom iets te maken met het setje van T-Force op Fear met de Vengaboys als opening
Ik heb nog helemaal geen zin in een hardstyle feestquote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Voltreffer het volgende:
Wat heb ik na Rebirth alweer zin in Loudness!
Logisch, jij hebt net je eerste Awake gehad. Dan wil je ff alleen maar Technoquote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin in een hardstyle feest![]()
Dit ja! Echt jammer!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef DjThera het volgende:
want damn wat is er maar weinig goeie hardtrance these days...!!
Kommaar op!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef DjThera het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk van niet, t is eigenlijk tzelfde dan als zeggen dat Aviici trance maakt, denk dat dat wel een mooie vergelijking is. Maar goed als ik aan hardtrance denk, denk ik aan oud werk van Scot Project, (Tankis &) Savietto/Sa.Vee.Oh, t oudere spul van Kamui en natuurlijk dingen van Therabyte
Wat een gekkenhuis zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef DjThera het volgende:
Dit was mn setjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef DjThera het volgende:
Dit was mn setjeDie treklijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb 'm meteen op m'n iPod gezet, zo als ik ga slapen ga ik die opzetten. Waarschijnlijk val ik dan niet in slaap maar luister ik die hele set
![]()
7,50?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen zin in een hardstyle feest![]()
Zat er eerst aan de te denken om een kaartje te halen voor 10yrs Scantraxx, maar het is me het geld niet waard
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef DjThera het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk van niet, t is eigenlijk tzelfde dan als zeggen dat Aviici trance maakt, denk dat dat wel een mooie vergelijking is. Maar goed als ik aan hardtrance denk, denk ik aan oud werk van Scot Project, (Tankis &) Savietto/Sa.Vee.Oh, t oudere spul van Kamui en natuurlijk dingen van Therabyte
OK, ik had al zo'n vermoeden dat hardtrance onjuist was. Kennen jullie muziek die er enigszins op lijkt? Een aantal platen van Organ Donors vind ik er wel op lijken, maar toch vind ik die niet zo lekker als de muziek van Activator. (quote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat is meer electro-techno denk ik, als je het toch een naam moet geven.
Zie je wel! Mijn droom was een visie op de toekomst! Er gaat iets gebeuren met Spice Girls icm Hardstyletwitter:geckoNL twitterde op donderdag 12-04-2012 om 01:19:00Visited the @Radio538 studios today with spice girl Mel D, unexpectedly joining the conversation of @djheadhunterz and @BarryPaf! Fun day
reageer retweet
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Zie je wel! Mijn droom was een visie op de toekomst! Er gaat iets gebeuren met Spice Girls icm Hardstyletwitter:geckoNL twitterde op donderdag 12-04-2012 om 01:19:00Visited the @Radio538 studios today with spice girl Mel D, unexpectedly joining the conversation of @djheadhunterz and @BarryPaf! Fun day
reageer retweet
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:27 schreef Krulliewullie het volgende:
reageer retweet
Mel D? Die bestaat niet eens. :Squote:Op donderdag 12 april 2012 01:27 schreef Krulliewullie het volgende:
reageer retweet
Ik ben hier wel heel benieuwd naartwitter:djpaulelstak twitterde op donderdag 12-04-2012 om 10:24:24Ready for a shoot for a movie about the international success of Dutch djs. Gonna be released on #ADE next year reageer retweet
quote:FINALISTEN BEAT THE BRIDGE QUEENSNIGHT – DJ CONTEST
De selectie was even zwoegen maar we hebben uiteindelijk 10 artiesten genomineerd voor de finale van de Beat the Bridge Queensnight – DJ Contest! Het niveau lag erg hoog en de verschillen waren soms echt minimaal. Wij willen iedereen dan ook bedanken voor zijn inzending!
Finalisten Beat the Bridge Queensnight - DJ Contest
- Vantage Point
- Vitality
- D33T
- Proto Bytez
- Defector
- Mitta
- Lip DJ
- Hard Society
- After Shock
- 2-Motion
Tot maandag 23 april kan er gestemd worden op de mixen van alle artiesten onder de DJ Contest tab die vandaag live gaat op onze Facebook pagina!
Wel allemaal stemmen hé!quote:Like de mix van je favoriete artiest voor die felbegeerde plek op Beat the Bridge Queensnight - Scantraxx 10 Years. Je kunt meerdere artiesten liken: de artiest met de meeste likes wint en opent deze dikke hardstyle tweeluik van Beat the Bridge op zondag 29 april!
Wat een trage boel zeg, werkt voor geen meter hier...quote:Op donderdag 12 april 2012 12:10 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wel allemaal stemmen hé!![]()
https://www.facebook.com/beatthebridge/app_408648302495527
Jij was eerderquote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Baronpilsener het volgende:
PRECIES tegelijk met Haakon posten, ook een prestatie.
Misschien is het nieuwe A*S*Y*S album wat voor je, ook een beetje in die stijl...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Vreemd, bij mij stonden net de tijden precies tegelijk..quote:
Oh nu zie ik het ookquote:Op donderdag 12 april 2012 12:33 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij stonden net de tijden precies tegelijk..
Ah nice, komt ook echt vandaag uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Misschien is het nieuwe A*S*Y*S album wat voor je, ook een beetje in die stijl...
A*S*Y*S - BPM IS DEAD - NEW A*S*Y*S ALBUM! by A*S*Y*S
Op Proto Bytez en 2-Motion gestempt.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:10 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik neem aan gewoon op "Vind ik leuk" drukken?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:10 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hijs lekkahquote:
Zorgen dat meer mensen op T-Force stemmen danquote:Op donderdag 12 april 2012 12:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik haat als spookhuissetjes winnen.....
Zuchtquote:Application Error
An error occurred in the application and your page could not be served. Please try again in a few moments.
If you are the application owner, check your logs for details.
Denk je dat ik lysdectisch ben ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je bedoelt 57, lijkt op elkaar. Zevenvijftig of ZevenENvijftig
Is ook wel verwarrend:quote:Op donderdag 12 april 2012 17:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Denk je dat ik lysdectisch ben ofzo?![]()
Ik bedoelde deze fissa, Dat is waar T-Kracht misschien mag draaien.
Ik weet niet welke jij bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |